wizerunek firmy - wiadomości i porady tematyczne
-
e-Społeczności w działaniach PR
00:06 09.04.2007
... taka ma znaczenie i siłę oddziaływania dużo większą niż dział PR czy marketingu firmy - i jej sile stanowią osobiste zaangażowanie uczestników, obiektywizm i bezinteresowność. W tym przypadku społeczność sama tworzy wizerunek firmy - najprawdziwszy z możliwych, bo naturalny i niewymuszony. Członkowie społeczności potrafią docenić uczciwe i poważne ...
Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR -
Narzędzia PR w Internecie
13:49 06.02.2007
... informacje tworzące pożądany wizerunek firmy. Specjaliści od PR zwykle wąsko definiują grupę docelową swoich działań, aby precyzyjniej przygotować dla nich przekaz. Najczęściej wykorzystywane zewnętrzne działania PR to współpraca z mediami (bieżące informowanie o działaniach firmy), tworzenie systemu tożsamości firmy, organizacja i uczestnictwo ...
Tematy: PR, public relations, kreowanie wizerunku, działania PR -
Sponsoring jako element komunikacji marki
13:58 31.01.2007
... firmy, niespójność przekazów. Marek Kłuciński podkreśla: „W przypadku działalności sponsoringowej dla każdej firmy największe niebezpieczeństwo nieść będzie za sobą wybór przedsięwzięcia sponsorskiego „niekompatybilnego” z kreowanym wizerunkiem firmy. Na przykład sponsorowanie koncertu rockowego wtedy, gdy chcemy budować wizerunek firmy ...
Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy -
Public relations dla banku
13:39 19.07.2006
... jest m.in. wskazanie obszaru aktywności społecznej banku, która umocni jego wizerunek w sposób mogący najlepiej przełożyć się na wyniki finansowe. Warto ... w przygotowaniu sprawnej komunikacji PR banku może być określenie systemu podstawowych wartości firmy. Własny system wartości to najczęściej kilka słów-haseł (np. "jakość" czy "odpowiedzialność ...
Tematy: public relations, działania PR, rynek bankowy, marketing usług finansowych -
Wizerunek prezesa zarządu i firmy
13:30 08.06.2005
... dokładnie opracowane i wygładzone. Opinia publiczna odnosi wrażenie, że prezes firmy ukrywa się. Taka próżnia na szczycie organizacji sprawia, że nie jesteśmy ... status i inne oczekiwania. - Buduj wizerunek szefa jako lidera opinii. Szukaj miejsc w lokalnej społeczności i branży, które będą wzmacniać ten wizerunek. Nie musisz wcale ubiegać się ...
Tematy: wizerunek firmy, prezes, zarząd, kontakt z mediami
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- dłużnicy
- oferty pracy
- cyberataki
- rekrutacja pracowników
- samochód firmowy
- rok 2016
- zadłużenie firm
- social media
- sytuacja na rynku pracy
- media społecznościowe
- rekrutacja
- bezpieczeństwo IT
- ochrona danych
- internet
- badania internautów
- marki