wizerunek marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Wartość finansowa marki
13:26 26.07.2010
... docelowego. Ponadto, w przypadku źle obmyślonego planu i niedostatecznej koordynacji można zarzucić rynek produktami tej samej marki, co grozi „rozwodnieniem” marki. Zakup / sprzedaż marki Sposób zakupu lub sprzedaży marki zależy od celów marketingowych i finansowych przedsiębiorstwa. Transakcje dokonywane na markach oraz na pojedynczych znakach ...
Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki -
Cebra 2010: znane osobistości + marki
10:56 18.06.2010
... Chylińska 7) Cezary Pazura 8) Beata Tyszkiewicz 9) Kuba Wojewódzki 10) Jerzy Stuhr Dla przykładu marki „bliskie” Adamowi Małyszowi to Skoda i Nivea. Justyna Kowalczyk ma najmniejszy dystans ... jak na przykład wykorzystanie potencjału znanych osób dla podniesienia znajomości marki lub zmiany jej profilu. Łowcy talentów, a także firmy producenckie mogą ...
Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki -
Rebranding
10:27 19.05.2010
... rynku albo jej wizerunek jest bardzo zły i jedynym ratunkiem jest zmiana. Albo chce… Na dobrą sprawę firmy i ich marki zmieniają się z dwóch powodów ... życia. Właściciel marki, który obserwuje rynek, będzie się starał dostosowywać markę do zmieniających się okoliczności tak, by zachować przewagę konkurencyjną lub choćby wyróżnialny wizerunek. ...
Tematy: rebranding, marka, marki, silna marka -
Product placement po polsku
13:26 10.05.2010
... . Product placement (po polsku tzw. plasowanie produktu) polega na umieszczeniu danej marki w przekazie telewizyjnym, książce, gazecie czy filmie. Unikając otwartej reklamy oddziałuje się więc na klienta i utrwala w jego umyśle wizerunek marki. Przewagą lokowania produktu nad tradycyjnym spotem reklamowym jest uniknięcie zappingu, czyli zmiany ...
Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna -
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
11:20 26.04.2010
... zrobiła ustawa z 1990 roku o likwidacji związków spółdzielczych, gdyż wszystkie zrzeszone spółdzielnie zyskały prawo do posługiwania się brandem. Niezbadane wyroki na marki… Ursus - silna, dobrze postrzegana marka, którą "rozdziobały kruki i wrony". Vistula - "państwowy skarb", dobrze wykorzystany przez prywatne ręce. Wars - na dobrej ...
Tematy: marki, kreowanie marki, wizerunek marki, polskie marki -
Osobowość marki a social media
13:35 21.04.2010
... marki, pozwalając sobie na jej swobodne traktowanie na platformach społecznościowych.To błąd, którego skutki mogą szybko odczuć. Bo należy pamiętać, że wizerunek marki ...
Tematy: marka, marki, osobowość marki, najlepsza marka -
E-branding: kreowanie marki w Internecie
09:42 20.04.2010
... produktów, użycie wybranych form promocji i dostarczenie klientowi wartości dodanej. Jednakże podczas procesu budowania wizerunku firmy nie można zapominać o idei przewodniej marki, która mówi o tym, czym firma się zajmuje i dlaczego istnieje. Podstawowym narzędziem e-brandingowym jest strona internetowa, która stanowi wirtualną wizytówkę każdego ...
Tematy: e-branding, branding, kreowanie marki, wizerunek marki -
Trendy w budowaniu marki
11:40 12.11.2009
... każdej marki. Warto więc poświęcić jej maksimum uwagi i tematu nie bagatelizować. Logo stanowi wizytówkę firmy, to ono buduje w świadomości nabywcy pewien jej wizerunek. Skłania ... powinien być przemyślany. Jak jest ważny i jak może funkcjonować, pokazuje przykład marki Nike, która używa w komunikacji już tylko samego symbolu. Dobry logotyp to ...
Tematy: kreowanie marki, marketing i reklama, logo firmowe, logotyp -
Marka wysokiej reputacji 2009
00:55 21.06.2009
... specjalnej w kategorii „Firma Najbardziej Zaangażowana Społecznie”. Realizowane przez TNS OBOP badanie oraz skonstruowany na podstawie jego wyników ranking PremiumBrand pokazuje marki i firmy cieszące się najwyższą reputacją wśród konsumentów i środowiska biznesowego. TNS OBOP zaznacza, że reputacja, za pomocą której można dokonać ogólnego ...
Tematy: wizerunek marki, marki, marka, PremiumBrand -
Organizacje sportowe: kreowanie silnej marki
13:24 29.12.2008
... kolejnych etapów procesu kreowania marki sportowej. W oczekiwaniu na efekty Kolejnym zadaniem jest wykreowanie wizerunku marki, a więc zestawu skojarzeń, wierzeń i przekonań jej dotyczących, które w umyśle konsumenta tworzą określoną tożsamość marki i wpływają często na podejmowane przez niego decyzje zakupowe. Wizerunek kreują nie tylko kampanie ...
Tematy: kreowanie marki, wizerunek marki, budowanie świadomości marki, silna marka