wspieranie sprzedaży - wiadomości i porady tematyczne
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
14:04 01.12.2008
... - z racji konieczności i dostępności - wpisały się w kalendarz konsumencki Polaków, stąd i programy lojalnościowe w nich oferowane to ponad połowa rynku tej formy promocji sprzedaży (56%). Program lojalnościowy ma opierać się na więzi emocjonalnej, nie tylko racjonalnej. Stąd wątpliwość, czy lojalność polskiego konsumenta jest „tą ...
Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży -
Programy lojalnościowe: księgowanie nagród
13:20 02.07.2008
... , czyli za 1 zł + 22% VAT. Taka operacja może być zaksięgowana następująco: Wn - 2 - „Inne rozrachunki z pracownikami” - 1,22 zł, Ma - 7 - „Przychody ze sprzedaży towarów” - 1 zł, Ma - 2 - „Rozrachunki z tytułu VAT” - 0,22 zł. Równolegle, po potwierdzeniu odbioru towarów, następuje księgowanie 1 zł: Wn - 7 - „Wartość sprzedanych materiałów ...
Tematy: programy lojalnościowe, wspieranie sprzedaży, rachunkowość, księgi rachunkowe -
Lojalność klienta coraz cenniejsza
00:12 30.11.2006
Programy lojalnościowe różnych firm biły w ostatnich latach w naszym kraju rekordy popularności - w ubiegłym roku uczestniczył w nich niemal co trzeci Polak. Ostatnio nasz zachwyt tą formą promocji najwyraźniej jednak spada. Jednocześnie marnieją oferowane nagrody i rosną limity punktów niezbędnych do ich zdobycia - pisze "Polityka". Klienci ...
Tematy: lojalność klientów, programy lojalnościowe, wspieranie sprzedaży -
Jak rozmawiać z klientem
22:25 29.08.2005
... wywrzeć jak najlepsze wrażenie na swoich znajomych/rodzinie/współpracownikach. Proces sprzedaży jest procesem wielokierunkowym, który dokonuje się jednocześnie z klientem ... , chcąc na siłę udowodnić, kto ma rację. Nie powinien też rezygnować z próby sprzedaży. Należy natomiast starać się zbudować sieć porozumienia pomiędzy klientem i wyczuć jego ...
Tematy: wspieranie sprzedaży, obsługa klientów, rozmowa z klientem, marketing i sprzedaż -
Taktyka wspierania sprzedaży
00:03 07.07.2005
... poza tym bardzo małą możliwość analizowania danych. Nie ma w tym przypadku mowy o wprowadzaniu technik CRM-owych ze względu na brak informacji o sprzedaży dla wybranego klienta. Innym rozwiązaniem jest stosowanie kart magnetycznych bądź chipowych. Daje ono wiele interesujących możliwości, w szczególności rozpoznawania klienta i gromadzenia ...
Tematy: sprzedaż, wspieranie sprzedaży, promocje, Program lojalnościowy
1 2
Podobne tematy:
- rynek nieruchomości
- zakup mieszkania
- deweloperzy
- oferty deweloperów
- ochrona danych osobowych
- ochrona danych
- sprzedaż
- sprzedaż mieszkań
- dane osobowe
- działania marketingowe
- sprzedaż mieszkania
- badania konsumentów
- promocje
- obsługa klienta
- księgi rachunkowe
- strategia marketingowa
- programy lojalnościowe
- GIODO
- lojalność klientów
- rachunkowość