wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama internetowa VI 2005
12:52 05.07.2005
... się reklamy samochodów osobowych oraz tradycyjnych wydań magazynów. Najintensywniej reklamowaną marką w czerwcu była Idea z udziałem 4,32% we wszystkich zarejestrowanych emisjach. Na kolejnych miejscach zostało zarejestrowane Allegro - 3,26% oraz Central Wings - 2,61%. W TOP 10 markach w czerwcu znalazły się 3 marki należące do instytucji ...
Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy -
Reklama w motoryzacji V 2005
00:32 24.06.2005
... za pierwszych pięć miesięcy roku najwięcej na reklamę w mediach wydała firma Renault. Wydatki amerykańskiego koncernu wyniosły 7,1 mln zł, co stanowi 12,4 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję obroniła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 6,7 mln zł (11,8 procent ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji, maj 2005 -
Wydatki na reklamę online 2005
00:41 01.06.2005
... przez IAB na początku roku zakładały wzrost nakładów na reklamę on-line w 2005 roku na poziomie 40-50% i zbliżenie się do udziału około 2,7% w całości wydatków reklamowych. W pierwszym kwartale 2005 roku nastąpiły nieznaczne zmiany w aktywności poszczególnych branż. Do najważniejszych należy zaliczyć wzrost nakładów na reklamę on-line w kategorii ...
Tematy: rynek reklamy online, wydatki na reklamę, reklama internetowa -
Reklama w motoryzacji IV 2005
12:25 17.05.2005
... mln zł). Wydatki na reklamę samochodów w kwietniu stanowiły 6,2 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w kwietniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,9 procent. W pierwszych czterech miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (202 ...
Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę, branża motoryzacyjna -
Reklama w motoryzacji II 2005
01:01 21.03.2005
... . zł). Wydatki na reklamę samochodów w lutym stanowiły 6,2 procent wszystkich nadkładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w lutym roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,1 procent. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy obecnego roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (84 ...
Tematy: branża motoryzacyjna, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Reklama w motoryzacji I 2005
00:02 19.02.2005
... się na badania firmy Expert-Monitor. Według zestawienia przygotowanego przez Samar, styczniowe wydatki tego francuskiego producenta na reklamę wyniosły ponad 6 mln zł, co stanowi 16,2 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklamy samochodów, branża motoryzacyjna -
Kampanie launchingowe w TV 2004
00:27 18.02.2005
... na reklamę MIX PLUS GSM wydał 22 345 160 zł, a na wprowadzenie marki Sami Swoi 21 404 170 zł. Na czwartym miejscu uplasował się PTK Centertel, który na reklamę Jednej Idei wydał 21 102 443 zł. Patrząc na branże, najwięcej na ...
Tematy: Kampanie launchingowe, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę, nowe produkty -
Reklama internetowa 2004 wg IAB
00:25 17.02.2005
... sektorem gospodarki, który inwestuje pieniądze na reklamę w Internecie jest branża finansowa (27% całości wydatków na reklamę online), na drugim miejscu znajduje się branża telekomunikacyjna (20%), a na dalszych pozycjach FMCG (15%) oraz transportowa (12%). Znaczący udział w wydatkach na reklamę internetową mają firmy z pozostałych sektorów ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, internet w Polsce -
Sprzedaż w dół, reklama w górę
00:01 21.12.2004
... ). Wydatki na reklamę samochodów w listopadzie stanowiły 5,7 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w listopadzie roku 2003 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,6 procent. W ciągu pierwszych jedenastu miesięcy bieżącego roku budżet przeznaczony na reklamę samochodów ...
Tematy: sprzedaż samochodów, reklama, branża samochodowa, wydatki na reklamę -
Motoryzacyjni reklamodawcy
00:07 19.11.2004
... - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Wydatki czeskiego producenta na reklamę w Polsce wyniosły 14 mln 478 tysięcy złotych, co stanowi 16,8 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 12 mln 676 tys. zł (14 ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, reklama samochodów, branża samochodowa
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- faktura VAT
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych