wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w motoryzacji 2005
00:55 21.03.2006
... największe kwoty na reklamę aut osobowych przypadły gazetom (198,3 mln zł), które wyprzedziły kolejno stacje telewizyjne (171,5 mln zł), magazyny (118,9 mln zł) oraz radio (85,1 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów osobowych stanowiły 5,2 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. W porównaniu z rokiem 2004 wydatki na reklamę samochodów ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji IX 2005
00:32 25.10.2005
... (9,2 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły we wrześniu 5,8 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, we wrześniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,6 procent. W porównaniu z danymi z września 2004 r. wydatki na reklamę samochodów skurczyły się ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji VIII 2005
00:01 22.09.2005
... zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w sierpniu zaledwie 3,1 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w sierpniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,8 procent. W pierwszych ośmiu miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (375 ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Wyborcze reklamy w TV 2005
13:57 10.09.2005
... na kampanie wyborczą w telewizji przeznaczył dotychczas komitet wyborczy Prawa i Sprawiedliwości, który wydał ponad 7,3 mln zł. Na drugim miejscu pod względem wydatków na kampanię znalazła się partia Donalda Tuska – wydatki ponad 3,5 mln zł, na ...
Tematy: reklamy wyborcze, wydatki na reklamę, wybory -
Reklama w motoryzacji VII 2005
10:56 19.08.2005
... Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Wydatki na reklamę, poniesione przez tego japońskiego producenta wyniosły prawie 4 mln zł, co stanowi 12,7 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę aut osobowych w mediach. Drugą pozycję zdobyła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 3,9 mln zł (12 ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama internetowa VII 2005
00:02 10.08.2005
... Telekomunikację Polską - 3,1%. W miesiącu lipcu dało się również zauważyć dużą aktywność Polskich Linii Lotniczych LOT oraz Open Finance. Dwa pierwsze miejsca na liście najintensywniej reklamowanych produktów zajmują media internetowe oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi należy domniemywać nie stoją konkretne przepływy pieniędzy ...
Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy -
Reklama w motoryzacji VI 2005
12:48 25.07.2005
... mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w czerwcu aż 6,4 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w czerwcu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 5 procent. W pierwszych sześciu miesiącach roku łączny budżet przeznaczony na reklamę samochodów (324 mln ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji -
Reklama internetowa VI 2005
12:52 05.07.2005
... się reklamy samochodów osobowych oraz tradycyjnych wydań magazynów. Najintensywniej reklamowaną marką w czerwcu była Idea z udziałem 4,32% we wszystkich zarejestrowanych emisjach. Na kolejnych miejscach zostało zarejestrowane Allegro - 3,26% oraz Central Wings - 2,61%. W TOP 10 markach w czerwcu znalazły się 3 marki należące do instytucji ...
Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy -
Reklama w motoryzacji V 2005
00:32 24.06.2005
... za pierwszych pięć miesięcy roku najwięcej na reklamę w mediach wydała firma Renault. Wydatki amerykańskiego koncernu wyniosły 7,1 mln zł, co stanowi 12,4 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję obroniła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 6,7 mln zł (11,8 procent ...
Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji, maj 2005 -
Wydatki na reklamę online 2005
00:41 01.06.2005
... przez IAB na początku roku zakładały wzrost nakładów na reklamę on-line w 2005 roku na poziomie 40-50% i zbliżenie się do udziału około 2,7% w całości wydatków reklamowych. W pierwszym kwartale 2005 roku nastąpiły nieznaczne zmiany w aktywności poszczególnych branż. Do najważniejszych należy zaliczyć wzrost nakładów na reklamę on-line w kategorii ...
Tematy: rynek reklamy online, wydatki na reklamę, reklama internetowa
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- faktura VAT
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych