wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
00:27 18.02.2005
... na reklamę MIX PLUS GSM wydał 22 345 160 zł, a na wprowadzenie marki Sami Swoi 21 404 170 zł. Na czwartym miejscu uplasował się PTK Centertel, który na reklamę Jednej Idei wydał 21 102 443 zł. Patrząc na branże, najwięcej na ...
Tematy: Kampanie launchingowe, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę, nowe produkty -
Reklama internetowa 2004 wg IAB
00:25 17.02.2005
... sektorem gospodarki, który inwestuje pieniądze na reklamę w Internecie jest branża finansowa (27% całości wydatków na reklamę online), na drugim miejscu znajduje się branża telekomunikacyjna (20%), a na dalszych pozycjach FMCG (15%) oraz transportowa (12%). Znaczący udział w wydatkach na reklamę internetową mają firmy z pozostałych sektorów ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, internet w Polsce -
Sprzedaż w dół, reklama w górę
00:01 21.12.2004
... ). Wydatki na reklamę samochodów w listopadzie stanowiły 5,7 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w listopadzie roku 2003 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,6 procent. W ciągu pierwszych jedenastu miesięcy bieżącego roku budżet przeznaczony na reklamę samochodów ...
Tematy: sprzedaż samochodów, reklama, branża samochodowa, wydatki na reklamę -
Motoryzacyjni reklamodawcy
00:07 19.11.2004
... - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Wydatki czeskiego producenta na reklamę w Polsce wyniosły 14 mln 478 tysięcy złotych, co stanowi 16,8 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 12 mln 676 tys. zł (14 ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, reklama samochodów, branża samochodowa -
Reklama w motoryzacji X 2004
06:28 15.11.2004
... . zł). Wydatki na reklamę samochodów w październiku stanowiły 7,2 procent wszystkich nadkładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w październiku 2003 r. udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,3 procent. W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy br. budżet przeznaczony na reklamę samochodów (484 ...
Tematy: reklama samochodów, wydatki na reklamę, rynek motoryzacyjny -
TelePolska: 2 mln na reklamę
00:03 31.10.2004
... marca przyszłego roku obejmie 2/3 Polski. Spółka podpisuje obecnie umowy z TP SA na udostępnienie nowych punktów styku, których do końca tego roku będzie miała 8. Z technicznego punktu widzenia TelePolska może przyjąć rolę operatora ogólnopolskiego już na początku roku. Brakuje jej natomiast silnego wizerunku marki. Właśnie kampania ...
Tematy: reklama, operatorzy telekomunikacyjni, TelePolska, wydatki na reklamę -
Reklama w motoryzacji VIII 2004
13:13 30.09.2004
... na liście największych reklamodawców zajęły firmy: Fiat Auto Poland - 6,06 mln zł (20 procent), General Motors Polska - 2,49 mln zł (8,2 procent), Peugeot Polska - 2,4 mln zł (7,9 procent) oraz Ford - 2,12 mln zł (7 proc.). Łącznie na reklamę ... motoryzacyjnej). Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem Expert-Monitor, a wszystkie podane wydatki ...
Tematy: rynek reklamy, reklama w motoryzacji, rynek motoryzacyjny, wydatki na reklamę -
Reklama w motoryzacji VII 2004
10:22 20.08.2004
... 10 mln 849 tys. zł). Wydatki na reklamę samochodów w lipcu stanowiły 5,7 procent wszystkich nadkładów na reklamę w mediach. Dla porównania, w lipcu 2003 r. udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 4,1 procent. W porównaniu z danymi w lipcu 2003 r. wydatki na reklamę samochodów zwiększyły się o ponad ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, samochody, auta osobowe -
5,6 mld PLN na reklamę
11:58 16.07.2004
... i wysokości rabatów te stacje mogły nie uzyskać tak wielkiego rzeczywistego spadku. Największy dynamikę wzrostu przychodów uzyskały: HALLMARK, C+ NIEBIESKI i TELE5. Wydatki na reklamę w Radiu przekroczyły 0,5 mld złotych i wyniosły 505,13 mln. W porównianiu z porównywalnym okresem zeszłego roku zanotowaliśmy wzrost wydatków w wysokości 18,04 ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę, rynek reklamy, media -
Wydatki na reklamę w TV
00:04 05.07.2004
Jak podaje firma badawcza Expert Monitor wydatki na reklamę w Telewizji w czerwcu wyniosły 584 mln złotych. To niemal identyczny wynik, jaki zanotowaliśmy w czerwcu ubiegłego roku. Aktualna sytuacja wpisuje się w schemat znany z 2001 roku, w którym już w maju nastąpił spadek wydatków na reklamę. Dzięki temu spadek przychodów Telewizji ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama telewizyjna, rynek reklamy, reklama
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- banki
- VAT naliczony
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- faktura VAT
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych