zakupy - wiadomości i porady tematyczne
-
Zwyczaje zakupowe Polaków i Brytyjczyków
12:00 01.04.2009
... niemal równie często, jak Polki (22% i 20%). A 38% kobiet na zakupy odzieżowe najchętniej wybiera się samotnie. Zaledwie 1% brytyjskich kobiet chciałoby dokonywać zakupów z ... , płatności kartą wybiera co szósty robiący zakupy spożywcze (16%) oraz co piąta osoba kupująca odzież (21%). Za zakupy odzieżowe kartami najchętniej płacą osoby w wieku 25-34 ...
Tematy: zakupy, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy Polaków -
USA: oszczędne zakupy w święta 2008
00:30 29.11.2008
Skarpety na prezenty mogą nie być w tym roku tak bardzo wypchane, jak w zeszłym - wynika z raportu firmy Mintel. Trzech na pięciu Amerykanów (60%) powiedziało, że będzie musiało ograniczyć w tym roku swoje wydatki bardziej niż w zeszłym. Na podstawie ekskluzywnego badania klientów, przeprowadzonego w celu zrozumienia ich przyzwyczajeń, dotyczących ...
Tematy: zakupy, zakupy świąteczne, preferencje zakupowe, zwyczaje zakupowe -
Jak oszczędzać na zakupach?
11:53 04.08.2008
... cukru – 2,89 zł, a niegazowana woda źródlana – 1,79 zł za 1,5 l. Decydując się na zakupy w dyskoncie spożywczym, za wszystkie wymienione produkty trzeba więc zapłacić 88, ... a dyskontem spożywczym (88,42 zł). Jednorazowe zakupy w tym ostatnim pozwalają oszczędzić 21,23 zł. Wyobraźmy sobie, że podobne zakupy robimy średnio trzy razy w tygodniu (choć ...
Tematy: zakupy, porównanie produktów, ceny żywności, zakupy Polaków -
Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne
12:37 18.03.2008
... deklarują większą podatność na promocje niż mężczyźni. Dlaczego? Częściej robią zakupy, a przy wyborze konkretnego produktu trudniej im podjąć „męską decyzję”. Decyzja o zakupie – stereotypowo ... domeną, zapewne ze względu na większą ilość czasu poświęcanego na zakupy. Zdecydowanie większy odsetek kobiet (35,5%) niż mężczyzn (26,4%) na bieżąco ...
Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zakupy, zwyczaje zakupowe -
Polacy kupują za oszczędności
11:01 04.03.2008
... zakupy sprzętów i urządzeń wartych ponad 2 tysiące złotych finansuje z oszczędności albo bieżących dochodów - wynika z sondażu ... (20 proc.) oraz seniorzy i najmłodsi (28 proc.). W przypadku osób, które nie skończyły jeszcze 20 lat, poważne zakupy są często wspierane przez rodziny. Przyznaje się do nich także 8 proc. osób, które nie skończyły ...
Tematy: oszczędności Polaków, zakupy, zakupy Polaków, oszczędzanie -
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
13:01 23.01.2008
Polacy są tradycjonalistami - wynika z badania "Znaczenie miejsca wytwarzania produktów w wyborach konsumenckich" zrealizowanego przez TNS OBOP w październiku 2007 roku, na zlecenie marki Żywiec. Przyzwyczajenie, miejsce pochodzenia i wytwarzania produktów to najważniejsze czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków. Badanie wykazało, że dla ...
Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów -
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
10:38 07.11.2007
... jest informacja, że jedna trzecia z nas to tzw. świadomi entuzjaści, którzy lubią zakupy, znają swoje prawa i konsekwentnie rozliczają z ich egzekwowania przedsiębiorców. Przedstawiciele tej ... odzież, obuwie, sprzęt RTV-AGD oraz sportowy. Tylko co piąty konsument lubi zakupy i czuje się pewnie jako uczestnik rynku – to przedstawiciel grupy tzw. ...
Tematy: preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów -
Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy
00:25 04.11.2007
... jakości produktów w atrakcyjnie niskich cenach to tzw. „Smart shopping” czyli „Sprytne zakupy” – idea zapoczątkowana w Stanach Zjednoczonych, ale rozpowszechniona już na całym świecie. W Polsce ... rabatów, kart stałego klienta itp.). Największą grupę klientów robiących zakupy zgodnie z ideą „Smart shopping” stanowią kobiety do czterdziestego roku ...
Tematy: zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów, konsumenci -
Kobieta to wymagający klient
00:52 23.09.2007
Najnowsze badanie firmy Fizzback dowodzi, że kobiety są znacznie bardziej wymagającymi konsumentami niż mężczyźni. Badanie Fizzback wykazało, że mężczyźni częściej niż kobiety są zadowoleni z danej usługi, produktu czy z tego, w jaki sposób obsłużono ich w sklepie. Satysfakcja mężczyzn po zrobieniu zakupów była co najmniej o 3 proc. wyższa niż ...
Tematy: kobiety, zakupy, badania kobiet, satysfakcja klienta -
Kobiety i zakupy
01:12 02.09.2007
Kobieta zmienną jest? Wcale nie, przynajmniej jeśli chodzi o robienie zakupów. Z badania AMP Agency wynika, że kobiety wcale nie zmieniają swoich zachowań konsumenckich i na różnych etapach swojego życia poszukują tych samych produktów. AMP Agency odkryło, że robienie zakupów jest wręcz wpisane w DNA kobiet, co znacznie ułatwia pracę marketerom. ...
Tematy: kobiety, zakupy, badania konsumentów, konsumenci