zarządzanie czasem pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Cyfrowy wellbeing: czym jest i czy umiemy o niego zadbać?
00:50 19.08.2023
... pracodawców. Przeciążenie technologiami może przecież realnie, negatywnie rzutować m.in. na zadowolenie z pracy i stan psychiczny – mówi Bartosz Walter, product designer w the:protocol. ... na przeglądaniu informacji czy w aplikacjach mobilnych, płacimy za to naszą uwagą i czasem. Oddajemy te dwa bezcenne dobra, jednocześnie narzekając, że brakuje nam ...
Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, życie prywatne -
Jak praca przenika się z prywatnością?
09:27 06.02.2020
... w przypadku polskich pracowników. Dostęp do Internetu sprawia, że wysłanie prywatnego przelewu, zrobienie zakupów czy umówienie się na wieczór z przyjaciółmi w trakcie pracy nie stanowi żadnego problemu. Jednocześnie wielu z nas ma zainstalowaną służbową skrzynkę mailową na prywatnym laptopie i telefonie, co sprawia, że praktycznie ...
Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, życie prywatne -
Branża HR musi postawić na większy komfort pracy
11:08 05.02.2019
... tego podejścia jest dużo efektywniejsza praca – podkreśla Teresa Olszewska. Zarządzanie czasem pracy Tematem zawsze aktualnym, który także w 2019 roku będzie angażować służby HR, jest zarządzanie czasem pracy. Sprawne planowanie, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników to niezwykle ważne obszary operacyjnej działalności firm z wielu branż ...
Tematy: HR, RODO, dokumentacja pracownicza, zarządzanie kadrami -
Czy nowe technologie rzeczywiście podnoszą produktywność?
10:27 26.09.2017
... wskazują, że Polacy są jednym z najbardziej zapracowanych narodów Unii Europejskiej, spędzając w pracy 40,7 godziny w tygodniu. W zestawieniu przodują Grecy, którzy spędzają w pracy 42,3 godziny w tygodniu. Na drugim biegunie znajdują się Holendrzy, którzy spędzają w pracy 30,3 godziny, Duńczycy (32,9 godziny) oraz Irlandczycy, którzy pracują 35 ...
Tematy: efektywność pracy, wydajność pracy, zarządzanie czasem pracy, nowe technologie -
Gdzie po work-life balance?
11:04 23.02.2016
... niej po prostu szereg rozwiązań pozwalających na elastyczne kształtowanie formy i czasu pracy, co nie pozostaje bez znaczenia dla równowagi pomiędzy życiem zawodowym i ... technologii usankcjonował w branży ICT zdalne wykonywanie obowiązków i elastyczne godziny pracy, wiele projektów realizowanych jest w wirtualnych zespołach, których członkowie ...
Tematy: praca zawodowa, życie prywatne, work-life balance, zarządzanie czasem pracy -
Praca zawodowa zdominowała życie prywatne? Nie pozwól na to
00:25 14.12.2015
... „wyłączyć się” i o niej nie myśleć. Oczywiście, każdego z nas natłok obowiązków czasem zmusza do zostawania po godzinach. Jednak dla naszego zdrowia, taka ... Jeśli regularnie będziesz ładował swoje baterie, dużo lepiej poradzisz sobie z natłokiem pracy i stresującymi sytuacjami. Z odrobiną pomysłu, dobrego planowania i praktyki możesz w każdym ...
Tematy: praca zawodowa, życie prywatne, work-life balance, zarządzanie czasem pracy -
Work–life balance, czyli trudna sztuka równowagi
00:20 21.04.2015
... obsesyjną potrzebą pracy i wydaje się nie mieć pojęcia o istnieniu czegoś takiego, jak work – life balance. Work–life balance, jako koncepcja zarządzania czasem stawia sobie ... czasem. Podejdź do sprawy matematycznie. W tygodniu do dyspozycji masz 168 godzin, z czego minimum 56 poświęcisz na sen, a 40 na pracę w standardowym wymiarze czasu pracy ...
Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, zycie prywatne -
Ile kosztuje utracony czas pracy?
10:36 23.06.2014
... przy zarządzaniu czasem pracy - wskazuje najnowsze badanie ... czasem - bierz udział tylko w wybranych spotkaniach, trzymaj na wodzy swoją skrzynkę e-mail – mogą czasem być sprzeczne z kulturą organizacyjną firmy. - mówi Jacek Poświata, dyrektor zarządzający Bain & Company w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Dlatego rekomendujemy zarządzanie czasem ...
Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy -
Jak zwiększyć swoją efektywność w pracy?
00:18 04.03.2012
... działania oraz osiąganie wyników współmiernych do nakładów pracy i czasu. Może ona zależeć od wielu czynników. Począwszy od naszego nastawienia i nawyków, a skończywszy na skutecznie działających sprzętach biurowych, które mogą nam ułatwiać lub skutecznie utrudniać pracę. Zarządzanie sobą w czasie Taka umiejętność może stać się ...
Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy -
Efektywne zarządzanie czasem pracy
13:40 18.01.2012
... e-kursu z certyfikatem „Zarządzanie czasem” netAkademia.pl). Pożeracz czasu – twój wróg! Warunkiem wprowadzenia korzystnych zmian w systemie zarządzania czasem jest wiedza o ... 65% wydajności. Ostatnim krokiem jest zaplanowanie dnia pracy. Kolejną metodą skutecznego zarządzania czasem jest matryca sformułowana przez amerykańskiego generała Eisenhowera. ...
Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy
Podobne tematy:
- nowe technologie
- branża it
- czas pracy
- RODO
- HR
- programiści
- work-life balance
- specjaliści IT
- efektywność pracy
- dokumentacja pracownicza
- zarządzanie kadrami
- wydajność pracy
- organizacja pracy
- wellbeing
- zarządzanie czasem
- życie prywatne
- praca zawodowa
- produktywność pracowników
- prokrastynacja
- employee experience