eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyzarządzanie personelem

zarządzanie personelem - wiadomości i porady tematyczne

  • Badania pracowników: jak pytać o tematy "wrażliwe"?

    Badania pracowników: jak pytać o tematy "wrażliwe"?

    00:55 23.08.2016

    ... firmach z dojrzałym działem zarządzania personelem realizuje się badania postaw i opinii pracowników dotyczące nie tylko satysfakcji zawodowej, ale również bardziej szczegółowych aspektów zatrudnienia. Niektóre z tych badań ...

    Tematy: badania pracowników, zarządzanie personelem, metryczka badawcza, dział HR
  • Jak zatrzymać w firmie pokolenie Y?

    Jak zatrzymać w firmie pokolenie Y?

    10:21 07.07.2016

    Na temat trudności przedsiębiorstw z pozyskiwaniem i zatrzymaniem w organizacji młodych pracowników, należących do pokolenia Y, napisano już wiele. Jednak poszukując najlepszych rozwiązań, pracodawcy często zapominają, że tzw. millenialsi to nie tylko obecni studenci, ale również doświadczeni pracownicy po trzydziestce, przygotowujący się do ...

    Tematy: zarządzanie personelem, rotacja pracowników, zmiana pracy, pokolenie Y
  • Demografia rynku pracy, czyli 4 pokolenia obok siebie

    Demografia rynku pracy, czyli 4 pokolenia obok siebie

    13:23 09.06.2016

    Waszyngtońskie lotnisko im. Ronalda Reagana zaskakuje swoim podejściem do zatrudnienia. W punktach informacyjnych pracują osoby, które 80 lat już mają za sobą, jednak prezentowaną postawą i zaangażowaniem wciąż potwierdzają swoją przynależność do pokolenia „mature” ciesząc się samą możliwością posiadania pracy. Z pewnością obsługa klientów nie ...

    Tematy: rynek pracy, millenialsi, pokolenie Y, pokolenie X
  • Sieci handlowe nie mają lekko

    Sieci handlowe nie mają lekko

    10:28 12.05.2016

    ... kierowników poszczególnych jednostek. Warto przekazać tę część działalności doświadczonemu partnerowi, który nie tylko usprawni ten sektor w firmie, ale wspomoże również zarządzanie zasobami ludzkimi, który jest tak niezwykle istotny w sieciach handlowych. Ewa Żygadło-Gilewska, ekspert

    Tematy: sieci handlowe, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie personelem, HR
  • 12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    13:58 09.05.2016

    ... klienta -> strata zaufania -> katastrofa! Branża finansowa jest bardzo skomplikowana, a najmniejsze potknięcia mogą spowodować przykre konsekwencje. 2) Powielanie tych samych błędów Moje zarządzanie personelem nie polega na karaniu za popełnianie błędów. Wręcz przeciwnie. Pozwalam się pomylić, ale tylko raz i w jednym obszarze. Uważam, że każdy ...

    Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • Awans na menedżera: co powinieneś wiedzieć?

    Awans na menedżera: co powinieneś wiedzieć?

    00:16 13.01.2016

    Awansując na pozycję menedżera musisz zdawać sobie sprawę, że początki mogą być trudne. Szczególnie, jeśli masz zostać przełożonym swoich dotychczasowych kolegów. Jak zawsze bądź miły i koleżeński, jednak będziesz musiał zbudować niewidzialną barierę. Musisz też pamiętać o dobrej atmosferze, dzięki której praca przebiega efektywniej. Sprawdź co ...

    Tematy: awans, menedżer, awans w pracy, stanowisko kierownicze
  • 6 sposobów na zarządzanie nielubianymi pracownikami

    6 sposobów na zarządzanie nielubianymi pracownikami

    11:55 04.12.2015

    Bywa, że delikatnie mówiąc, nie przepadamy za osobą, której pracą musimy zarządzać. Sytuacja nie jest łatwa, ale na pocieszenie warto pamiętać, że z taką sytuacją w pewnym momencie kariery styka się niemal każdy manager. Co zrobić, jeżeli podwładny doprowadza nas do szału? Michał Środa z GoWork.pl podpowiada jak profesjonalnie uporać się z trudną ...

    Tematy: zarządzanie pracownikami, zarządzanie personelem, przywództwo, lider
  • Czego nie mówi dobry lider?

    Czego nie mówi dobry lider?

    10:49 07.10.2015

    Bycie liderem nie jest łatwym zadaniem, bycie dobrym liderem – tym bardziej. Aby się sprawdzić w tej roli nie wystarczą jedynie wysokie kompetencje, konieczne są także konkretne cechy osobowościowe, zdolności interpersonalne i umiejętność podnoszenia morale zespołu. Serwis GoWork podpowiada, czego nigdy nie powie swoim podwładnym dobry przywódca. ...

    Tematy: lider, cechy dobrego lidera, cechy lidera, zarządzanie personelem
  • Jak wejść w rolę managera?

    Jak wejść w rolę managera?

    00:16 14.09.2015

    Wiele osób wkłada bardzo dużo wysiłku w to, aby zdobyć awans, zapominając po drodze na czym tak naprawdę polega rola managera. A wiedza teoretyczna, jaką znajdziemy w książkach może okazać się niewystarczająca do bycia dobrym managerem. Jak zatem się do tego przygotować? Jeśli rozpoczynasz nową pracę na stanowisku managera lub starasz się o awans ...

    Tematy: manager, obowiązki managera, awans, zarządzanie personelem
  • 10 powodów rezygnacji z pracy

    10 powodów rezygnacji z pracy

    00:20 20.08.2015

    Rynek pracy nieustannie się zmienia – w wielu branżach mamy już do czynienia z rynkiem pracownika. Przedsiębiorcy muszą się z tym liczyć, o ile chcą przyciągnąć i zatrzymać najlepszych kandydatów. Serwis GoWork.pl postanowił zbadać, jakie są najczęstsze przyczyny odchodzenia z pracy. Raczej nie dziwi, że na pierwszym miejscu znalazła się wysokość ...

    Tematy: zmiana pracy, rynek pracy, pracownicy, rezygnacja z pracy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: