zarządzanie tożsamością firmy - wiadomości i porady tematyczne
-
Fuzje i przejęcia firm a renaming
00:31 06.11.2012
... Aviva. Według modelu zmian marki po fuzji, opracowanym przez agencję namingową ANAGRAM, istnieje kilka wariantów rozwiązań, jakie mogą zastosować firmy. Jeżeli „A” to nazwa firmy przejmującej a „B” przejmowanej, najczęściej po fuzji znika marka słabsza, czyli „B”. Bardzo rzadko mniejsza firma pozostawia swoją markę. Tak jednak ...
Tematy: renaming, wizerunek firmy, nazwa firmy, zarządzanie tożsamością firmy -
Holding a tożsamość korporacyjna
13:28 12.06.2008
... Zarządzanie ... tożsamością. Niedotrzymywanie, często przesadzone obietnice na pewno zostaną zapamiętane przez otoczenie oraz popsują firmie wizerunek i reputację, a już na pewno staną się pożywką dla negatywnej kampanii wobec firmy prowadzonej bezpośrednio czy pośrednio przez konkurentów. Różnice między tożsamością pojedynczych firm a tożsamością ...
Tematy: holding, grupa kapitałowa, tożsamość korporacyjna, zarządzanie tożsamością firmy -
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
12:04 04.04.2008
... i aktywne zarządzanie wszystkimi aktywami firmy, tworzenie ... tożsamością wizualną i werbalną firmy. Znaczy to, że wewnętrzne działy marketingu, agencje reklamowe i agencje PR zajmujące się realizacją komunikacji i prezentacji rynkowej firmy powinny korzystać z zaprojektowanych standardów i wzorców a nie tworzyć zupełnie nowe. Wizerunek firmy ...
Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki -
Zarządzanie tożsamością firmy
23:24 21.11.2004
... , jak również prezentacji firmy i produktów w mediach oraz komunikacji B2B i B2C. Posiadanie takiego narzędzia to nie tylko domena dużych organizacji jak, np.: PKO BP, PKN Orlen S.A., Grupa Żywiec etc., ale wszystkich firm poważnie traktujących zarządzanie swoją tożsamością i wizerunkiem rynkowym. Zarządzanie tożsamością nie może być oddzielone ...
Tematy: firmy, zarządzanie tożsamością firmy, produktu, lojalność klientów