tożsamość marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Firmy bez strategii w social media
12:54 23.10.2012
... wymieniane cele „cyfrowej strategii” firmy to „lepsza reputacja” (21,4%) i „świadomość marki” (22,1%). Na „zwiększenie sprzedaży” wskazało 11% respondentów, a na „obsługę ... firmy włączają media społecznościowe do ogólnej strategii komunikacji, to chęć zwiększenia świadomości marki odgrywa oczywiście ważną rolę, ale to, że „lepsza reputacja ...
Tematy: Facebook, social media, serwisy społecznościowe, budowanie świadomości marki -
Jak promować firmę na social media?
13:43 07.06.2010
... Co zatem zrobić, żeby nasza strona rzeczywiście angażowała fanów i ostatecznie osiągnęła sukces? Marki, które najlepiej wykorzystują Facebooka, to te, które mają jasno ustaloną ... do klienta, włączając w to obecność na serwisach social media. Najbardziej popularne marki starają się tam pisać mniej o swoich produktach czy usługach, a więcej o ...
Tematy: Facebook, social media, serwisy społecznościowe, budowanie świadomości marki -
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
13:53 12.08.2008
... brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne podsumowanie jej dotychczasowej działalności. Hołd dla poprzednich dyrektorów, pracowników i klientów, którzy wspólnie stworzyli coś trwałego, przydatnego i zyskownego ...
Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki -
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
12:04 04.04.2008
... produktów. Podstawowym celem projektowania systemu identyfikacji wizualnej i werbalnej jest budowanie świadomości marki przedsiębiorstwa. Osiągnąć to można poprzez spójność wszystkich elementów i ergonomię projektową. Tożsamość prezentacyjna, tak jak tożsamość wizualna i werbalna jest skierowana zarówno wewnętrznie jak i zewnętrznie. Do środków ...
Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki -
Zarządzanie tożsamością firmy
23:24 21.11.2004
Tożsamość marki (firmy lub produktu) to zestaw unikalnych wartości z nią związanych, które w powiązaniu z realizacją strategii marki należy stworzyć lub utrzymać. Wizerunek natomiast to wyobrażenia dotyczące marki już ukształtowane w świadomości klienta pod wpływem komunikatów dotyczących marki i jego własnego doświadczenia. Rynkowe działania firm, ...
Tematy: firmy, zarządzanie tożsamością firmy, produktu, lojalność klientów