branding - wiadomości i porady tematyczne
-
Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata
10:25 30.07.2019
... konsumentów, ale również na konieczność reagowania i zabierania głosu w sprawach aktualnych. - Jak każde duże narzędzie, tak i branding ewoluuje – od swojej postaci pierwotnej, przez employer branding, po dzisiejsze marki zaangażowane w kreowanie współczesnego świata – przekonuje Bartosz Zieliński z Commplace wskazując na decyzje dużych graczy ...
Tematy: employer branding, branding, wizerunek marki, budowanie marki -
Branding - budowanie marki
13:18 07.06.2011
... konsumentami i mieć cechy magnesu: nie tylko przyciągać, lecz także utrzymywać. Branding jest sztuką budowania relacji marki z otoczeniem, wyszukiwania kluczowych korzyści ... przystosowana do oczekiwań klientów i wyznawanych przez nich wartości. Aby branding był skuteczny, powinien być dostosowany do prowadzonego biznesu. Celem jest połączenie finansów ...
Tematy: branding, budowanie świadomości marki, budowanie marki, marka -
Co-branding: biznesowa wymiana usług
00:06 08.08.2010
Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że ciężko pracować należy tylko i wyłącznie na siebie. Firmy szukają przeróżnych sposobów na wyciągniecie marki z kryzysu, zwiększenie sprzedaży, kosztowne zabiegi marketingowe. A gdyby tak połączyć siły? Co-branding często jest mylony ze sponsoringiem czy udzielaniem licencji. Jest to bardzo niesłuszne ...
Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki -
E-branding: kreowanie marki w Internecie
09:42 20.04.2010
... aż kilkunastu, co bardzo widoczne jest w wirtualnym świecie. E-branding dysponuje ponadto o wiele szerszym zakresem narzędzi nawiązywania dialogu z klientem niż tradycyjny branding. W e-brandingu można posłużyć się bowiem pocztą elektroniczną, obecnością forum na stronie, chat-roomem, czy listą dyskusyjną. Proces budowania marki warto wesprzeć ...
Tematy: e-branding, branding, kreowanie marki, wizerunek marki -
Kreowanie marki na bazie emocji
13:17 13.06.2009
... emocjonalnego leży zdefiniowanie okoliczności podejmowania decyzji o zakupie – są to bodźce, które mają wpływ na stan umysłu, kultura, normy społeczne i wartości. Branding emocjonalny znajduje w efekcie zastosowanie w kilku obszarach: Produkt – można go kształtować tak, aby wywierał określone wrażenie, dzięki swojemu kształtowi, kolorowi, czasem ...
Tematy: kreowanie marki, marketing, branding, lovemark -
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
13:53 12.08.2008
Mieć przyciągającą klientów markę... markę taką jak Formuła 1, a co za tym idzie wielkie pieniądze, emocje i prestiż najwyższy z możliwych... to marzenie większości brand managerów, prezesów i właścicieli. Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym kierunku, warto przeprowadzić pewne ćwiczenie - przygotować album marki. Album marki to piękne ...
Tematy: wizerunek marki, marka, marki, kreowanie marki -
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
13:18 07.05.2008
Dobra strategia łączy twarde techniki pozyskiwania informacji i mierzenia marki oraz niemierzalną i nieprzewidywalną sferę ducha konsumenta. Strategia w najogólniejszym ujęciu mówi, w jaki sposób przy ograniczonych środkach osiągnąć założone cele. Strategie wojskowa pozwala osiągać cele wojskowe, strategia biznesowa - realizować przedsięwzięcia ...
Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa -
Preselling zyskuje na znaczeniu
13:52 24.05.2007
Zbieranie zamówień w punktach sprzedaży oraz merchandising - czyli właściwe pozycjonowanie produktów i materiałów reklamowych na półkach sklepowych - tym zajmują się presellerzy. Jeszcze 2, 3 lata temu z presselingu korzystały głównie firmy z branży FMCG. Z czasem ta forma sprzedaży zaczęła zdobywać popularność w coraz bardziej zróżnicowanych ...
Tematy: preselling, merchandising, pozycjonowanie marki, kreowanie marki -
Marki rosną nam wszerz
13:56 26.03.2007
W ostatnim czasie da się zauważyć, jak działający w Polsce marketerzy zmieniają strategię prowadzenia walki o konsumenta na rynku dóbr FMCG. Z naszych obserwacji wynika, że coraz częściej, zamiast budować od podstaw nowe marki, firmy decydują się na poszerzenie i pogłębienie istniejących brandów. Ostatnie lata to dla młodego polskiego rynku okres ...
Tematy: marka, kreowanie marki, pozycjonowanie marki, branding -
Polacy a marka handlowa towaru
14:14 03.10.2006
Jakie znaczenie dla rozwoju gospodarki i poziomu życia społeczeństwa mają marki? Czy Polacy podczas zakupów wybierają produkty markowe? Jakie emocje im towarzyszą przy dokonywaniu tych wyborów? Na powyższe pytania odpowiedzieć ma III edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej "Wybierz Markowe". Patrząc na marki od strony producentów, widać, że dają ...
Tematy: marka, znajomość marki, branding
Podobne tematy:
- reklama
- marki
- marketing
- marka
- strategia marketingowa
- wizerunek marki
- wizerunek firmy
- employer branding
- promocja marki
- relacje z klientem
- komunikacja marketingowa
- wizerunek
- budowanie marki
- firma w internecie
- kreowanie marki
- strategia sprzedaży
- budowanie świadomości marki
- znajomość marki
- marketing i sprzedaż
- logo