marketing i sprzedaż - wiadomości i porady tematyczne
-
Czy warto inwestować w studia biznesowe za granicą?
00:05 04.05.2024
... oferują one szerokie spektrum możliwości zawodowych. Ich absolwenci podejmują pracę w bardzo różnych obszarach - począwszy od zarządzania zasobami ludzkimi, przez marketing i sprzedaż, kończąc na finansach i rachunkowości, a nawet analityce danych. Co wyróżnia ofertę uczelni biznesowych za granicą na tle rodzimych uniwersytetów? Jakie perspektywy ...
Tematy: studia, studia za granicą, marketing i sprzedaż, finanse i rachunkowość -
Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?
10:46 01.08.2014
... mobilnych kanałów sprzedaży i wynikające z niego zapotrzebowanie na specjalistów e-commerce – mówi Paweł Woźniak, Manager Zespołu Sprzedaż i Marketing w międzynarodowej firmie doradztwa personalnego Michael Page. Sprzedaż – stabilne zatrudnienie i wyższe wynagrodzenie Działy sprzedażowe należą do kluczowych w niemal każdej organizacji, niezależnie ...
Tematy: zarobki, wynagrodzenia, wysokość zarobków, marketing -
Internet a strategie marketingowe firmy
11:00 08.08.2012
Od początku poprzedniej dekady widoczny jest ogromny wzrost znaczenia Internetu w działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Dynamicznie rosnąca liczba internautów sprawia, że organizacje gospodarcze stają obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki -
Marketing referencyjny
11:48 03.01.2011
... ” z rynku, na przykład w ramach akcji rekomendacyjnej, bywa nieraz sztuczny, a przez to mylący. Marketing rekomendacji służy rekomendowaniu produktu przyszłym konsumentom, ale przede wszystkim ... . Jeśli kampania referencyjna działa, to nie dlatego, że „chwyciło” i sprzedaż rozwija się jak kółka na wodzie, wokół rzuconego kamienia „rekomendacji ...
Tematy: marketing referencyjny, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Formy marketingu farmaceutycznego
11:05 23.11.2010
... przekazu, ale także wytworzeniu większego zaangażowania odbiorcy, a w konsekwencji zwiększeniu zapamiętywania przekazywanych informacji. Nowoczesne strategie marketingowe typu Closed Loop Marketing (CLM) – wykorzystują one połączone siły nośników elektronicznych, multimediów, internetu i zaawansowanych systemów bazodanowych. Systemy te bazują na ...
Tematy: branża farmaceutyczna, rynek farmaceutyczny, firmy farmaceutyczne, marketing i sprzedaż -
Wielozmysłowość w marketingu
13:31 05.10.2010
... wystarczająco dobra i że chcemy ją „wymienić na lepszy model”. Wszystkie potrzeby w krajach, gdzie króluje marketing, wszystkie, które można zaspokoić (w każdym razie takie, za które można zapłacić kartą kredytową) - są ... poza rozwiązania (i zmysły), do których wcześniej byliśmy przyzwyczajeni. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe, marketing i sprzedaż -
Marketing: strategie wzrostu
09:37 05.08.2010
... nimi są. Rozszerzenie tej postawy na mniej aktywnych klientów na pewno poskutkuje wzrostem sprzedaży. Przykładami działań nasilających w tym wymiarze są: sprzedaż w większych pakietach, dedykowane oferty i oferty premium. Istnieją dwa sposoby zwiększania użytkowania oraz konsumpcji: spowodowanie częstszego kupowania albo kupowania większych ilości ...
Tematy: strategia marketingowa, marka, wizerunek marki, strategia sprzedaży -
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
13:54 24.06.2010
... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega ... klientów – tych istniejących i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru ...
Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama -
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
01:10 25.02.2010
... marketing kojarzony jest z najbardziej widocznym dla konsumenta elementem – to znaczy reklamą o dużym zasięgu oddziaływania. Jednak twierdzenie, że współczesny marketing to zespół narzędzi intensyfikacji sprzedaży – nie jest prawdziwe. Wiele przedsiębiorstw stosuje marketing ... formą marketingu bezpośredniego jest sprzedaż przez telefon oraz mailing (w ...
Tematy: akcje promocyjne, kampanie promocyjne, prawa konsumentów, marketing i sprzedaż -
Skuteczna strategia marketingowa
02:20 22.01.2010
... Polacy wypadają mizernie Na tym tle polska reklama, a tym samym marketing, pozbawione są prawdziwości, świeżości, sprytu i rozmachu. Mało któremu z marketerów chce ... to znaczy zaangażować się w nią. Zaangażować całą firmę. W wielu przedsiębiorstwach marketing stanowi nieco hermetyczny dział, gdzie mało mówi się o produkcie, o jego udoskonalaniu ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki