eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymarketing i sprzedaż

marketing i sprzedaż - wiadomości i porady tematyczne

  • Najskuteczniejsze techniki sprzedaży

    Najskuteczniejsze techniki sprzedaży

    13:46 15.01.2010

    ... wędkarza amatora i sprzedawcy amatora jest podobna. Sprzedawca amator chce bowiem finalizować sprzedaż zbyt wcześnie. Śpiesząc się i często zachowując się agresywnie, chce zbyt szybko ... zaszkodzi: ,,Panie Smith, co powinienem teraz zrobić?”. Gdy pan Smith odpowie, sprzedaż jest zakończona. Powyższy fragment pochodzi z książki H. Davida Handlera pt. „ ...

    Tematy: techniki sprzedaży, sprzedaż produktów, marketing i sprzedaż, rozmowy handlowe
  • Badania marketingowe a wybór marki

    Badania marketingowe a wybór marki

    10:22 16.10.2009

    ... dla wielu odbiorców najszybsza metoda wytłumaczenia, czym ten napój jest). Co do metafor, wspominany już Gerald Zaltman w swojej najnowszej pracy „Marketing Metaphoria” dokonał rzeczy z pozoru niemożliwej - przeprowadził klasyfikację wszystkich metafor w 7 obszarach. Dzięki temu można dziś prowadzić precyzyjniejsze badania jakościowe i w ich ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Kreatywność w marketingu

    Kreatywność w marketingu

    11:01 28.09.2009

    ... na festiwalach… Już z tego opisu widać, na czym polega różnica. Środowisku nie zaimponuje sama tylko duża sprzedaż. Trzeba pokazać, że zrobiło się coś oryginalnego. W związku z tym często trzeba osiągnąć taki stopień ... rozwiązania mogą z powodzeniem nadawać się do rozwiązywania problemu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: komunikacja marketingowa, marketing, strategia marketingowa, marketing i sprzedaż
  • Cele i wartość marketingu

    Cele i wartość marketingu

    01:15 04.09.2009

    ... firmie. Jak więc zagwarantować, że przyniesie pożądany efekt? Zbyt długo marketing był postrzegany w kategoriach wydatku nierozliczalnego, nieukierunkowanego i trudnego do połączenia z wynikami finansowymi firm. Cel marketingu może wydawać się oczywisty – to zwiększona sprzedaż. Wielu dyrektorom ds. marketingu udało się jednak przeżyć (i nadal mają ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Prosument - konsument przyszłości

    Prosument - konsument przyszłości

    14:11 18.02.2009

    ... współpracy stał się internet, dzięki któremu przepływ informacji, wiedzy i kapitału jest realnie swobodny i szybki. Objawy prosumeryzmu online Personalizacja Dzięki personalizacji marketing masowy dociera do jednostki. To konsument w procesie tworzenia produktu podejmuje ostateczne decyzje, przez co wyraża własne wymagania czy też upodobania ...

    Tematy: prosument, strategia marketingowa, Wikinomia, strategia sprzedaży
  • Sprzedaż bezpośrednia niedoceniana

    Sprzedaż bezpośrednia niedoceniana

    11:47 28.11.2008

    ... działalność szkoleniową badane przedsiębiorstwa wydały około 6,5 miliona złotych. Według analiz w ciągu dekady (1997-2007) sektor sprzedaży bezpośredniej rozwijał się bardzo dynamicznie - sprzedaż wzrosła o przeszło 145 proc. Największy wzrost odnotowano na przełomie wieków – w 2000 roku aż o 33 proc. W ostatnich latach wzrost przychodów jednak ...

    Tematy: sprzedaż bezpośrednia, marketing i sprzedaż, firmy sprzedaży bezpośredniej, rynek sprzedaży
  • Skuteczna sprzedaż bezpośrednia - bariery

    Skuteczna sprzedaż bezpośrednia - bariery

    13:55 14.10.2008

    ... region) i ... cel do wykonania – jakiś target. Na przygotowanie, uczenie się sposobów na sprzedaż, jak się okazuje, przychodzi czas w trakcie rzeczywistego kontaktu z klientami. W innych firmach ... potrzebne informacje, jak radzić sobie z niechęcią, co robić by zamykać sprzedaż etc. Poznanie jedynie wskazówek nie wystarcza, ale ich obecność jest ...

    Tematy: sprzedaż bezpośrednia, handlowcy, techniki sprzedaży, skuteczny handlowiec
  • Merchandising w Polsce - perspektywy

    Merchandising w Polsce - perspektywy

    00:30 15.06.2008

    ... badania, które niektóre firmy wykonują na potrzeby swoje i swoich klientów (np. „Badanie skuteczności merchandisingu w polskich bankach” zrealizowane przez PMT Marketing System). Publikacja wyników takich badań pomoże upowszechnić prawidłowe rozumienie terminu w świadomości masowego odbiorcy. Konieczna jest też współpraca z dziennikarzami mediów ...

    Tematy: merchandising, promocja produktu, marketing i sprzedaż, narzędzia merchandisingu
  • Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?

    Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?

    11:00 19.08.2007

    ... w domu klienta. Jak wiadomo Polacy niechętnie wpuszczają do domu akwizytorów i sztuką komunikacji z klientami będzie odpowiednie „sprzedanie” takiej wizyty w domu. Trudny marketing Problemem dla firm branży energetycznej może okazać się znalezienie pomysłu na przekaz i dotarcie z nim do klienta. Wbrew pozorom - zmiana myślenia ...

    Tematy: rynek energetyczny, rynek energii, energia elektryczna, marketing
  • Preselling zyskuje na znaczeniu

    Preselling zyskuje na znaczeniu

    13:52 24.05.2007

    ... jest możliwe bez wdrożenia programu SFA (Sales Force Automation), czyli mobilnego systemu wspierającego sprzedaż. SFA zarządza w SKDP około 15 tysiącami wizyt każdego miesiąca, dostarcza informacji o automatycznym routingu w stosunku do ... , SigmaKalon Deco Polska. tomasz.piec@sigmakalon.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...

    Tematy: preselling, merchandising, pozycjonowanie marki, kreowanie marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: