znajomość marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Marki kojarzone z Euro 2012
11:02 22.02.2012
... nie kojarzy się z żadną marką lub firmą. Jakie marki Polacy kojarzą z Mistrzostwami? Najczęściej wymieniane marki, z którymi kojarzymy Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, ... superpucharu – meczu, który miał zainaugurować otwarcie Stadionu Narodowego. Marki RTV Jeśli chodzi o marki sprzętu RTV, Polacy w kontekście Euro 2012 najczęściej wymieniają ...
Tematy: Euro 2012, marki, marki samochodowe, marki odzieżowe -
Firmy ubezpieczeniowe: PZU najpopularniejszy
14:06 20.08.2009
... podstawie badań PBS DGA. Wśród ubezpieczycieli motoryzacyjnych największym zaufaniem cieszą się marki PZU, Warta i Link4. Wśród marek ubezpieczeń na życie - PZU Życie, Commercial Union ( ... osób.” W przypadku ubezpieczeń na życie, Polacy najchętniej polecają sobie marki PZU Życie (44%), Commercial Union (Aivia) – 14% oraz ING (12%). Informacje o ...
Tematy: firmy ubezpieczeniowe, sektor ubezpieczeniowy, rynek ubezpieczeniowy, branża ubezpieczeniowa -
Polscy operatorzy MVNO mało popularni
14:02 02.10.2008
... nie wiążą długoterminowe zobowiązania z żadną firmą. Bardziej gotowi na zmiany są też użytkownicy Internet (10% planuje wybór nowego operatora). Mocne marki: Mobilking, Carrefour Mova, MyAvon, mBank Mobile Badanie rozpoznawalności marek MVNO przebiegło w trzech etapach. Pierwszy to badanie „top of mind”. Respondenci ...
Tematy: MVNO, operatorzy wirtualni, badania użytkowników komórek, użytkownicy komórek -
Polacy a marka handlowa towaru
14:14 03.10.2006
... się własnymi doświadczeniami wybierają produkty, które już znają. Za gwarancję jakości są skłonni zapłacić więcej. Producenci myśląc o kreowaniu marki, przez cały okres życia marki konsekwentnie nią zarządzają, aby konsument identyfikował te same cechy związane z produktem i marką obecnie oraz w przyszłości. - Podobnie jak w badaniach ...
Tematy: marka, znajomość marki, branding -
Czy marce potrzebny jest bohater?
11:29 21.04.2006
... skierowanych do dorosłych, jak i do dzieci. Bohaterowie abstrakcyjni idealnie wpasowują się w dziecięcy świat i dają duże możliwości manewru właścicielowi marki. Gdy dziecko pokocha bohatera marki (tak jak jest w stanie pokochać postać bajkową), to zechce mieć swojego ulubieńca na plakacie, piórniku, tornistrze… Bohaterowie abstrakcyjni ...
Tematy: marka, znajomość marki, budowanie świadomości marki, kreowanie marki -
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
13:29 21.02.2006
... pomaga dobrze zaistnieć w świadomości Klienta i utrwalać ten obraz. Musisz dbać o spójność Twojej marki. Tak samo jak dbasz o spójność swojej strategii. Rzeczy te zazębiają ... stałych klientów. Branding to bardzo rozbudowana działalność, to zarządzanie wartością Twojej marki. Napisano o brandingu już grube książki i na zakończenie dodam, że warto ...
Tematy: marka, znajomość marki, logo, budowanie świadomości marki -
Badanie znajomości marki Orange
01:14 24.11.2005
Znajomość spontaniczna i wspomagana marki Orange w październiku 2005 roku, czyli w pierwszym miesiącu po ... listy marek, znajomość Orange deklarowała zdecydowana większość klientów tej sieci (94%). Oznacza to jednak, że 6% użytkowników marki nie wymieniło jej nazwy nawet w teście znajomości wspomaganej. - Orange wchodzi na miejsce marki Idea, która ...
Tematy: badanie znajomości marki, Orange, marka, znajomość marki
1 2