-
Polscy internauci odczuwają skutki kryzysu
... o 4% - wynika z raportu "Finanse i plany finansowe internautów", przygotowanego przez Gemius i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Polscy użytkownicy sieci nadal ... internautów posiadających ten produkt bankowy spadła w porównaniu z VI falą badania „Finanse i plany finansowe internautów” z 23% do 19%. Rośnie natomiast udział kart kredytowych w ...
-
Zakupy online: serwisy płatności zyskują na znaczeniu
... z wyższym wykształceniem - wynika z raportu przygotowanego przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska. Jak wynika z badania najczęstszą metodą płatności za produkty nabywane online są ... finalizację zlecenia ─ dodaje Staniszewska. Informacje o badaniu Celem badania było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. ...
-
Płatność przy odbiorze: tak lubimy najbardziej
... banków (55 proc.). Dane te znajdują swoje potwierdzenie w najnowszym raporcie Gemius, w którym 55 proc. pytanych przyznało, że co najmniej raz dokonało ... stronie e-sklepu logotypu znanego i sprawdzonego systemu płatności. W porównaniu do ubiegłorocznej edycji badania TNS Polska, kiedy takiej odpowiedzi udzieliło 4 proc. ankietowanych, wzrost jest ...
-
Reklama w sieci jest skuteczna
... Gemius SA na zlecenie firmy Gillette Poland SA dla marki Braun. Celem badania było określenie efektywności prowadzonej przez Gillette w okresie przedświątecznym kampanii ... Braun, niż ci, którzy reklamę widzieli tylko w innych mediach. Wyniki badania pozwoliły również ocenić, w jakim stopniu zastosowane kreacje reklamowe podobały się użytkownikom ...
-
Olimpiada online w liczbach
... walczył danego dnia o medal - wynika z analizy przeprowadzonej przez analityków Gemius SA. Największą internetową widownię zgromadziły występy olimpijskie Otylii Jędrzejczak i ... odsłon w danym dniu, do średniej dziennej liczby odsłon z wszystkich dni badania. Następnie dla każdego z dni, wyliczono średnią arytmetyczną dla wszystkich badanych witryn, ...
-
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
... do portali. Podobny trend zaczyna być widoczny również w Polsce." - komentuje Bartosz Drozdowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ARBOmedia Polska. Już czerwcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, iż sieć reklamowa ARBOmedia odnotowała kolejny znaczny wzrost w porównaniu z miesiącem poprzednim, docierając do 7 306 686 użytkowników (real ...
-
ARBOmedia zwiększa zasięg
... badania Megapanel PBI/Gemius, ARBOmedia Polska dociera do 10 676 090 osób (real users). Zasięg sieci ... online sukcesywnie się umacnia. W "zasięgowej czołówce" od dłuższego czasu utrzymują się trzy z nich. Od początku badania MEGAPANEL PBI/Gemius, czyli od października 2004 roku, ilość unikalnych użytkowników sieci ARBOmedia wzrosła ponad dwukrotnie. ...
-
Mundial 2006: typy internautów
Polska reprezentacja dotrze do 1/8 finału Mistrzostw Świata w piłce nożnej - wynika z najnowszego badania zrealizowanego przez Gemius SA i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) na zlecenie firmy betandwin. Największe szanse na zdobycie Pucharu Świata ma - zdaniem badanych - Brazylia. W ...
-
Internauci i kupno mieszkania
... a 51 proc. dokonało takiego zakupu w roku poprzedzającym badanie. Najnowszy raport firmy Gemius SA pokazuje, co wpływa na decyzje internautów kupujących mieszkanie. Za cel ... 43 proc.). Czynniki związane z wyborem firmy deweloperskiej Jak pokazują wyniki badania „Plany i decyzje internautów w procesie kupowania mieszkania”, 43 proc. respondentów kupiło ...
-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
... nie jest taka oczywista. Jak pokazują wyniki raportu Gemius „Turystyka wśród internautów” – Internet to najpopularniejsze źródło informacji turystycznej wśród osób ... internautów deklaruje, że kiedykolwiek dokonali zakupu przez internet – wynika z badania CBOS z czerwca 2009 roku (komunikat “Korzystanie z internetu”, lipiec 2009). W porównaniu z ...
-
Gdzie szukać pracowników? W Internecie
... badań przeprowadzonych przez pracownię badawczą Gemius wynika, że w ostatnim kwartale 2009. największe portale rekrutacyjne przyciągnęły ponad ... ” – mówi Beata Szilf-Nitka, Dyrektor Generalny internetowej giełdy pracy infoPraca.pl. Z badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie sierpień – październik 2009 r. przez firmę badawczą MillwardBrown ...
-
Jak polscy internauci spędzają weekend majowy?
... urlopowy maraton. W najlepszym wypadku na wypoczynek można przeznaczyć nawet 9 dni. Firma Gemius sprawdziła, jak polscy internauci do tej pory spędzali majówkowy czas wolny ... pozycję uzyskała Grupa O2.pl (zasięg 29,06%).. Czy praca? Jak pokazują badania nie samymi przyjemnościami żyje Polak. Wśród serwisów najczęściej odwiedzanych przez internautów w ...
-
Polacy a finanse domowe
... indywidualnym koncie emerytalnym. Może i myślimy o przyszłości, ale – jak wskazują wyniki badania – z reguły nie podejmujemy większych kroków, by zabezpieczyć sobie dodatkowe ... finanse” zostało przeprowadzone na zlecenie EGB Investments S.A. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych Gemius S.A. w okresie 23.05 - 24.05.2012 r. metodą CAWI Real Time ...
-
Jak polscy seniorzy korzystają z sieci?
... dziadków? Z okazji obchodzonych właśnie w Polsce i w Bułgarii świąt seniorów – Gemius prezentuje profil społeczno-demograficzny najstarszych użytkowników sieci w tych krajach. ... starzenia się społeczeństwa. Polscy e-seniorzy Jak pokazują najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za listopad 2012 roku, z polskiej sieci korzysta obecnie ponad 2 mln ...
-
Ruch mobilny: Samsung goni Apple
... się dwukrotnie. Siłę w sieci zyskują użytkownicy produktów Samsunga, wciąż jednak najpopularniejszym urządzeniem w Internecie jest iPad – wynika z badania ruchu na stronach www, które realizuje Gemius. Jak pokazują badania ruchu na witrynach internetowych realizowane przez Gemiusa w kwietniu 2013 roku, ponad 5 proc. wszystkich odsłon w polskiej ...
-
Zakupy online: liczą się koszty dostawy
... online? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport przygotowany przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska. Gdyby koszty dostawy były niższe, produkty tańsze, a e-sklepy oferowałyby ... przesyłki efektywne pod kątem kosztów, jak i czasu dostawy ─ dodaje Cynowski. Badania pokazują, że jedna czwarta e-konsumentów nigdy nie spotkała się z żadnym ...
-
Zaskakujące wyniki badań: za zakupy online wolimy płacić gotówką
... badaniu przeanalizowano ponad 70 tys. transakcji w znanych sklepach internetowych. Jak wynika z badania Gemius “E-Commerce w Polsce 2016” 48 proc. polskich internatów tj. ... internetowe udostępniają wiele wygodnych opcji płatności online – dodaje Paweł Biliński. Wyniki badania są tym bardziej zaskakujące, że wszystkie analizowane transakcje dokonane ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą ... oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do analiz włączono także dane Gemius AdReal oraz Sotrender, które ...
-
Co wiemy o 3 pokoleniach polskich internautów?
... czas istotnej zmianie uległy nasze przyzwyczajenia i styl życia. Firma Gemius, z okazji 20-lecia swojego istnienia, postanowiła przyjrzeć się, jak wygląda ... w grupie 40-49 i 71% w grupie 60-69. Mapy i lokalizatory to domena młodszych Z danych z badania Gemius/PBI wynika, że z aplikacji i witryn w kategorii „Mapy i lokalizatory” najczęściej korzysta ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć ... , Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane ...
-
Masz sklep internetowy? Zobacz, po co ci CXM
... stoi za stroną sklepu. Skuteczne wdrożenie odpowiednich mechanizmów często pozwala przebić „szklany sufit” i zwiększyć obroty nawet kilkukrotnie. Najnowsze wyniki corocznego badania Gemius wskazują jednoznacznie, że sprzedaż w polskim internecie nie jest skierowana jedynie do zawężonej grupy odbiorców. Online kupują już prawie wszyscy. Nawet ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć ... , Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć ... , Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
Są już najnowsze wyniki badania gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego, które tradycyjnie już przygląda się kreacjom reklamowym w internecie, radiu i telewizji. Najnowsze doniesienia z czerwca 2023 roku wskazują, że tym ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce: voiceboty lepsze niż reklama?
... jednak warto pamiętać, że wszechobecne reklamy bywają dla odbiorców frustrujące. Najnowsze badania wskazują, że 1/3 e-konsumentów rezygnuje z zakupów ze względu na zbyt ... reklamą internetową blisko 3,6 mld zł, z dynamiką wzrostu na poziomie 12%, wg Gemius. Pytanie, które się nasuwa brzmi - czy to jedyna skuteczna strategia lub metoda zwiększenia ...
-
Social media 2024. Kto i jak korzysta?
... Gemius, PBI oraz IAB Polska wynika, że najliczniejszą grupą korzystającą z mediów społecznościowych są osoby w ... TikTok i Instagram, które skutecznie docierają do najmłodszych użytkowników. Raport zrealizowano na podstawie danych z badania Mediapanel oraz badania gemiusAdReal. Analizie poddano okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 roku, pod uwagę ...
-
Statystyki polskiego Internetu - VII 2004
... ponad 500 witryn biorących udział w badaniu gemiusAudience wzrosła w stosunku do miesiąca poprzedniego. W czerwcu wynosiła 6,39 mln, w lipcu - 6,65 mln. Zasięg badania, czyli procent polskich użytkowników Internetu objętych badaniem wzrósł z 86,04 proc. do 88,74 proc. Być może wielu z nas dopiero ...
-
WOŚP - rekord oglądalności
XIII finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to niekwestionowany rekord oglądalności witryny Fundacji. Jak pokazały wyniki badania gemiusTraffic, 9 stycznia 2005 roku serwis odwiedziło ponad 271 tys. unikalnych użytkowników. Niesamowity jest równocześnie wynik dotyczący liczby wykonanych na stronie ...
-
Kim są polscy użytkownicy web 2.0?
Yoof, nowa agencja marketingu młodzieżowego, zleciła firmie Gemius zbadanie użytkowników korzystających z serwisów web 2.0. Z badania wynika, że użytkownicy serwisów web 2.0 to w niemal równym stopniu kobiety i mężczyźni (odpowiednio 51 proc. i 49 proc.), 58 proc. badanych to ...
-
Apteki internetowe w opinii internautów
... proc.) zdecydowali się na zakup proponowanych przez nie artykułów. Wyniki najnowszego raportu firmy badawczej Gemius "Kupowanie i stosowanie leków OTC" wskazują, że liczba klientów e-aptek będzie jednak rosła. ... na podstawie danych o płci i wieku internautów oraz o ich częstotliwości korzystania z internetu w Polsce, pochodzących z badania ...
-
Rynek pracy: oferty w Internecie I-VI 2007
... się ponad 860 tys. ogłoszeń w 8 największych serwisach rekrutacyjnych w Polsce. Badania wykazują, że 94% stanowiły oferty pracy dotyczące zatrudnienia na terenie kraju, ... monitoringu internetowego rynku rekrutacyjnego prowadzonego przez AGORA SA we współpracy z Gemius SA i obejmuje swoim zasięgiem 8 serwisów rekrutacyjnych: www.gazetapraca.pl, www. ...
-
Gry online przyciągają 70% dzieci
... wszystkim rozrywkę: 70 proc. z nich odwiedza strony zawierające gry online - pokazuje raport Gemius dla Fundacji Dzieci Niczyje "Dzieci aktywne online". Niemal o 10 godzin w ciągu ... . Informacje o badaniu Raport „Dzieci aktywne online” został opracowany na podstawie wyników badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2007 roku (n=831, internauci 7-14 lat ...
-
Cyberslacking w pracy poprawia efektywność
... badania opublikowane w TopCap Break Report 2008 pokazują, że 10 minutowa przerwa na zabawy on-line w ... amerykańskich pracowników przyznaje się do marnowania nawet do 1,5 godziny czasu w pracy na cyberslacking. Analizując raport firmy Gemius, która badała polskich pracowników, dowiemy się, że 93% osób, które mają dostęp do Internetu w pracy przyznaje ...
-
Polki a bezpieczeństwo w sieci
... trzecie z nich czuje się w sieci bezpiecznie - wynika z badania "Wpływ cyberprzestępczości na ludzi" przeprowadzonego na zlecenie firmy Symantec, producenta oprogramowania ... cyberprzestępcy (58 proc.). Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez firmę badawczą Gemius metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na zlecenie firmy ...
-
Zatory płatnicze blokują rozwój przedsiębiorstw
... pozyskać gotówkę i skupić się na rozwoju firmy. Takie wnioski płyną z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie EGB Finanse sp. z o.o. Aż 69% mikroprzedsiębiorców oraz 60% małych firm ... Badanie przeprowadzone na zlecenie EGB Finanse sp. z o.o. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych Gemius S.A. w okresie 5-11 lipca 2012 r. metodą ...