-
Zaległe płatności: polskie firmy unikają windykacji
... z ich wsparcia korzysta jedynie 4% mikro i małych przedsiębiorców - takie są wnioski z badania zrealizowanego na zlecenie EGB Finanse sp. z o.o. Właściciele podmiotów z sektora MMP najczęściej ( ... badaniu Badanie przeprowadzone na zlecenie EGB Finanse sp. z o.o. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych Gemius S.A. w okresie 5-11 lipca 2012 r. ...
-
Zakupy online: bezpieczeństwo transakcji
... sondażu przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii Publicznej Infas we wrześniu 2012 roku aż 31% ankietowanych internautów z Polski zakupy online ... się na zakupy online, pozostanie nam do wyboru jeszcze kwestia płatności. Z raportu firmy Gemius „E-commerce w Polsce 2011” wynika, że w ubiegłym roku najczęstszą formą płatności za zakupy w ...
-
Bankowość internetowa a pokolenie Y
... wolą smsy, nie mają obaw związanych z korzystaniem z bankowości internetowej, a ich głównym planem finansowym na ten rok jest wyrobienie karty kredytowej – badania Gemiusa pokazują, że młodzi rosną w finansową siłę. Z badań Gemiusa przeprowadzonych przez IIBR na 4 tysiącach internautów wynika, że młodzi w wieku 18-24 ...
-
Polacy a zakupy spożywcze przez Internet
... . Mamy też swoje ulubione internetowe supermarkety - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Coraz więcej Polaków przyznaje, że kupuje żywność przez ... . Zamiast świeżych brzoskwiń wybierzemy raczej te w puszce – komentuje. Rzeczywiście badania pokazują, że choć rośnie liczba konsumentów kupujących żywność w sieci, decyzjom ...
-
Zakupy grupowe dla lepiej wykształconych
... sieci. Z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta Gemius i e-Commerce Polska prezentują profil internetowych zakupowiczów. Okazuje się, że przez Internet ... siebie w zależności od miejsca i formy, w jakiej dokonują zakupów w sieci. Jak pokazują badania, na aukcji internetowej częściej niż w e-sklepie spotkamy mężczyzn, osoby mieszkające na wsi oraz te, ...
-
Jak polscy internauci korzystają z bankowości?
... kierują się do tradycyjnych placówek banków. Z kolei transakcje bankowe autoryzują za pomocą sms’ów i listy kodów jednorazowych - Gemius sprawdził zachowania finansowe internautów. Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Gemiusa, 72 proc. klientów korzystających z obsługi konta online, loguje się do niego przynajmniej raz ...
-
O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
... działania marketingowe powinny podejmować banki, aby skutecznie docierać do klientów i komunikować się z rynkiem? Szukamy informacji, ale nie na stronie banku Badania pokazują, że nie wystarczy zadbać o opis oferty na stronie naszego banku. Respondenci pytani o to, gdzie szukają informacji o produkcie finansowym, którego ...
-
Lepsze promocje niż programy lojalnościowe
Polacy nie kupują pod wpływem programów lojalnościowych. Egzamin zdają natomiast stałe promocje i wyprzedaże - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Badania pokazują, że 25 proc. ankietowanych Polaków deklaruje istotny wpływ programów lojalnościowych na ich decyzje o zakupach w tym samym sklepie. Częściej są ...
-
Zakupy online głównie na Allegro
... Gemius dla e-Commerce Polska wynika, że absolutnym numerem jeden wśród najbardziej rozpoznawalnych serwisów ... sprzedawcy profesjonalizujący świadczone przez siebie usługi w konkurencyjnych realiach rynku. Informacje o badaniu Celem badania było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Badanie zostało zrealizowane przy ...
-
Zagraniczne zakupy online: co kupują Polacy?
... , często nawet z bezpłatną wysyłką do Polski. AliExpress jest nie tylko jednym z najbardziej popularnych zagranicznych platform oferujących sprzedaż internetową. Według danych z badania Megapanel PBI/Gemius, to drugi najpopularniejszy sklep internetowy w Polsce. Tym samym wyprzedza takie sklepy, jak Euro.com.pl czy Empik.com ...
-
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
... grypę i przeziębienie. Analiza przeprowadzona przez firmę Gemius dowodzi również, że miejscem, w którym najczęściej oglądane są reklamy farmaceutyków jest Youtube, który z udziałem na poziomie 36,8 proc. plasuje się przed serwisami Grupy Wirtualna Polska i Grupy TVN. Z grudniowego badania gemiusAdReal wynika, że reklama wideo farmaceutyków ...
-
Zakupy online - jak nie stracić?
... badania dowodzą, że zakupy online robi dziś od 56 do nawet 93% polskich internautów. Największą ... dziwnego, że klienci mają o nich coraz lepsze zdanie. Rośnie również zaufanie do e-sklepów. Raport „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska” potwierdza, że już co czwarty polski e-kupujący (26%) uważa kupowanie przez Internet za całkowicie ...
-
Polacy masowo "przesiadają się" na smartfony
... rezygnują z komputerów na rzecz urządzeń mobilnych. Wraz z początkiem roku warto jednak pokusić się o uaktualnienie statystyk. Tu z pomocą przychodzą najnowsze dane z badania Gemius/PBI. Coraz mniej „pecetowców”, coraz więcej „mobajlowców” O tym, że stajemy się w coraz większym stopniu mobilni i zarazem coraz mniej „pecetowi” wyraźnie ...
-
Ceny mieszkań w górę, najmu w dół i boom na działki rekreacyjne
... , inni przepowiadali spadek cen nieruchomości. Otodom, najpopularniejszy serwis nieruchomości, mówi: „sprawdzam” i podsumowuje ostatni rok na polskim rynku. Według niezależnego badania Gemius PBI, w pierwszym miesiącu 2021 roku Otodom odwiedziło 4,55 mln realnych użytkowników, o 650 tysięcy więcej niż rok wcześniej. Wewnętrzne statystyki wskazują ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
Pojawiły się wyniki najświeższego badania gemiusAdReal rzucającego światło na rodzimy rynek reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Działania prowadzone online dotarły do blisko 90% Polaków. A jak ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
Są już wyniki majowego badania gemiusAdReal. Opracowanie tradycyjnie już przygląda się sytuacji panującej na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej, wskazując m.in. poziom wydatków ...
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... . Premiery poprzedzone były, zwłaszcza w przypadku pierwszej produkcji, intensywnymi działaniami marketingowymi. Czy Polacy ruszyli do kin? Oto analiza Gemius i PBI. Do analizy wykorzystano dane z badania Mediapanel, dotyczące oglądalności w lipcu stron trzech sieci kin: Cinema City, Multikino oraz Helios. Drugim źródłem danych było badanie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
Są już rezultaty najnowszego badania gemiusAdReal, opracowanie, które tradycyjnie już rzuca światło na kreacje reklamowe pojawiające się w telewizji, internecie i radiu. Tym razem pod lupę wzięto ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... najnowszego badania gemiusAdReal, w którym poddano analizie sierpniowe działania reklamowe wynika, że w internecie i radiu najaktywniejsze były marki z branży "Trade", natomiast w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego ...
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
... 106,8 mln kontaktów reklamowych. RUCH NA STRONACH Okres wakacyjny to również zwiększone zainteresowanie internautów strona i serwisami z kategorii Podróże i turystyka. W danych badania Mediapanel obserwujemy wyraźny wzrost liczby odsłon w tej kategorii w okresie lipiec – sierpień, z wyraźnym spadkiem w ostatnim tygodniu wakacji.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals" – wynika z danych gemiusAdReal za listopad 2023. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w listopadzie 2023 w internecie, telewizji oraz radiu. RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W listopadzie 2023 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
Jest już najnowsza odsłona badania gemiusAdReal - opracowania, które rzuca światło na rynek reklamy w trzech ważnych mediach: w internecie, telewizji i radio. Najświeższe doniesienia dotyczą grudnia 2023 r. Wynika z ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... najnowszego badania gemiusAdReal, analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika, że w styczniu 2024 roku w internecie i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
Pojawiły się wyniki ostatniej odsłony badania gemiusAdReal, cyklicznie analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika. Najnowsze opracowanie dowodzi, że w lutym 2024 roku - podobnie zresztą jak miesiąc ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
Są już wyniki cyklicznego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że w marcu 2024 roku w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
Pojawiły się wyniki najnowszego, comiesięcznego badania gemiusAdReal, które tradycyjnie już bierze pod lupę sytuację panującą na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Ostatnie opracowanie wskazuje m. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
Przed nami rezultaty najnowszej, czerwcowej edycji badania gemiusAdReal, poświęconego rynkowi reklamy w naszym kraju. Najświeższe doniesienia tradycyjnie już skupiają się na reklamie internetowej oraz przekazach reklamowych emitowanych w radio i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
Są już wyniki najświeższej, lipcowej edycji badania gemiusAdReal. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na sytuację panującą na rynku reklamy w naszym kraju, skupiając się na trzech segmentach rynku: ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
Pojawiły się wyniki najnowszego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in. na dużą aktywność sieci ...
-
Dzieci i Internet
... , o wiele bezpieczniejsze niż podawanie w Sieci swoich danych osobowych – wskazują wyniki najnowszego badania zrealizowanego przez firmę badawczą Gemius SA dla Fundacji Dzieci Niczyje, organizatora kampanii społecznej "Dziecko w sieci". Celem głównym badania było określenie zagrożeń związanych z poznawaniem ludzi przez Internet wśród dzieci w wieku ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... Tegoroczny Raport to efekt współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz IAB Polska, a jego wyniki wzbogacone zostały o dane z badania Mediapanel oraz ekspercką wiedzę specjalistów działających w ramach Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. Po raz pierwszy jako Polskie Badania Internetu, wraz z Gemius i IAB Polska, braliśmy udział w opracowaniu ...
-
Dostępność - walor niezbędny witryny
... Badania dostępności oferowane są na polskim rynku przez firmę Gemius SA. Badanie to jest dostępne pod nazwą gemiusAccessibility i jego koszt zaczyna się od 5 tys. zł. Inną firmą sprzedającą badania ...
-
Czy internetowe banki zdjęć zyskują na popularności?
... , jednym z najważniejszych rynków dla internetowych banków zdjęć. O badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz ...
-
Jak dzieci i młodzież spędzają czas w sieci?
... , Informacji i Bibliologii UW a także Sejm RP. Raport powstał na podstawie danych z badania Mediapanel oraz panelu badawczego Gemius, reprezentatywnego dla populacji Polaków 7-75. Dostępny jest w wersji cyfrowej pod adresami: www.cyfroweobywatelstwo.pl/internetdzieci www.gemius.com/pl/internetdzieci www.pbi.org.pl/raporty/raport-internet-dzieci
Tematy: dzieci w sieci, dziecko w sieci, dzieci, dziecko, młodzież, bezpieczeństwo dzieci w sieci, bezpieczeństwo dzieci w internecie, bezpieczeństwo w internecie, zagrożenia w internecie, serwisy społecznościowe, social media, Tik Tok, Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp, komunikatory internetowe -
Jaki jest polski e-commerce?
... na dostawę produktu (38 proc.) i niezadowolenie z otrzymanych produktów wynikające z niespełnienia oczekiwań (20 proc.). Celem badania, którego wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska” było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Opracowanie dostarcza wiedzy ...