-
Era zatrudni 400 osób
... nowe Centrum Obsługi Klienta. Jest ono drugim, po Warszawie, biurem tego typu w strukturze obsługi klienta PTC. Powstanie nowego Centrum jest związane z szybkim rozwojem PTC oraz rosnącą liczbą abonentów i użytkowników sieci Era. Odzwierciedla ono także światowe tendencje do decentralizacji struktury firmy i obsługi klienta. Łódzkie Centrum zostało ...
-
Jednostki budżetowe: nowe widełki płacowe
... gospodarstwach pomocniczych, do których nie stosujemy odrębnych przepisów. Zmiany polegają przede wszystkim na uwzględnieniu pracowników Centrum Informacji o Środowisku w Warszawie w II tabeli płacowej oraz Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa RM w IV tabeli płacowej I załącznika do rozporządzenia. Stawki wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników ...
-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... . - Według badań firmy consultingowej Bluewolf, zwiększenie skuteczności rozwiązywania problemów przy pierwszym kontakcie o zaledwie 1 proc. skutkuje dla średniej wielkości centrum obsługi klienta znaczną oszczędnością rocznych kosztów operacyjnych, która w skali roku może sięgnąć nawet równowartości 276 tys. dolarów - mówi Krzysztof Chyliński ...
-
Praca dla Polaków w Volvo
... mln złotych w centrum świadczenia usług księgowych i informatycznych we Wrocławiu. W nowo powstałym centrum pracę znajdzie 500 osób, które będą obsługiwać całą grupę Volvo AB w Europie. Porozumienie zawarte pomiędzy Ministerstwem Gospodarki i Pracy a firmą Volvo pozwoli na stworzenie we Wrocławiu Kompleksowego Centrum Obsługi Finansowo - Księgowej ...
-
Gdańsk siedzibą Acxiom
... obsługiwana przez Centrum Obsługi Biznesu, specjalną jednostkę w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, odpowiedzialną za obsługę inwestorów zagranicznych. Już podczas pierwszej wizyty, firma deklarowała poważne zainteresowanie, z uwagi na bogaty potencjał Gdańska i Regionu. Podczas drugiej i trzeciej wizyty Centrum Obsługi Biznesu pomagało znaleźć ...
-
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
... udostępnianych klientom kanałów obsługi wykorzystujących Internet oraz koncepcję Web 2.0. Rozbudowa internetowego centrum obsługi da operatorom możliwość "bycia dokładnie tam, gdzie jest klient" i w konsekwencji pozwoli pozyskać ich przychylność - wynika z raportu Capgemini Polska. Kluczowe strategie nowej generacji obsługi klienta przewidują ...
-
Call Center w VTrip.pl
Portal turystyczny VTrip.pl otworzył telefoniczne centrum obsługi klienta. Dla potrzeb Call Center został uruchomiony specjalny numer infolinii 0-801. Celem tego działania jest ułatwienie kontaktu oraz dywersyfikacja metod ...
-
Obsługa kart płatniczych: Polskie ePłatności
... marcu 2010 r. ruszą Polskie ePłatności - nowe centrum obsługi kart płatniczych. Akcjonariuszami firmy są OPTeam SA i PWPW SA. Partnerem przedsięwzięcia jest bank BPH. Terminale POS instalowane przez spółkę umożliwiać ...
-
Gdzie po fundusze?
... rozwiniętymi, jesteśmy daleko w tyle. Jeżeli faktycznie nie chcemy ruszać się z domu i nie mamy dostępu do Internetu, do dyspozycji pozostaje nam centrum obsługi telefonicznej funduszy. Zdecydowana większość towarzystw stworzyła już możliwości telefonicznego realizowania transakcji, a wszystko po to, aby przy rosnącej konkurencji na naszym ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... koncern ITO Infosys Technologies wybrał Polskę na centrum obsługi SAP na Starym Kontynencie. Proste procesy związane z europejskimi kontraktami łódzcy specjaliści zlecają indyjskim pracownikom koncernu, tym samym przejmując rolę koordynatora działań w globalnej sieci. Z kolei Globalne Centrum Biznesowe HP ulokowane w Polsce jest odpowiedzialne za ...
-
Najlepsze centra handlowe
... swojego samochodu (93,6%). Najlepszy wynik w kategorii dotyczącej parkingu osiągnęły: Centrum Handlowe Reduta Warszawa (100%), Centrum Handlowe Arkadia Warszawa (96,9%) i Galeria Jurajska w Częstochowie (94,4%). Najsłabiej ocenione centrum osiągnęło wynik 50%. Jakość obsługi w Strefie Zakupów Poddając ocenie Strefę Zakupów, klienci skupili się na ...
-
Administracja podatkowa 2016 czyli asystent nowej firmy
... Podmiotów – Krajowej Ewidencji Podatników. Ustawa wprowadza również szczegółowe regulacje dotyczące obsługi i wsparcia podatnika, które mają być realizowane m. in. poprzez centrum obsługi podatnika oraz przez asystenta podatnika. Obsługa i wsparcie w centrum obsługi polega na przyjmowaniu podań i deklaracji, wydawaniu zaświadczeń oraz udzielaniu ...
-
Polska liderem usług biznesowych
... również znaczenie Trójmiasta, Poznania i Katowic. Szczególnie dynamicznie rozwija się Wrocław, który ma szanse stać się największym w Polsce, obok Krakowa, centrum obsługi projektów z sektora nowoczesnych usług biznesowych. Wrocław odnotował największy przyrost zatrudnienia w firmach sektora (o ponad 5 tys. osób w porównaniu z 2008 r., czyli ponad ...
-
Poznaliśmy najlepsze projekty na polskim rynku handlowym w 2016 r.
... przyznało także wyróżnienia specjalne dla krakowskiej galerii Bonarka City Center za działania marketingowe oraz dla centrum Magnolia Park, za wzorowe funkcjonowanie centrum. Specjalne wyróżnienie za wysoką jakość obsługi zbadaną przez specjalistów z firmy Dekra Certification, partnera badawczego, otrzymały sieci Play, Costa Coffe oraz Księgarnia ...
Tematy: PRCH Retail Awards, centra handlowe -
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... . Są to m. in. centra obsługi zamówień internetowych, huby kurierskie i sortownie, miejskie centra logistyczne oraz centra obsługi zwrotów, a także magazyny artykułów ... daje możliwość uruchomienia efektywnego kosztowo centrum zamówień i dystrybucji produktów np. na rynek niemiecki. Z drugiej strony, regiony bliżej centrum kraju doskonale nadają się ...
-
Sektor BPO/SSC stawia na innowacyjność
... w przejęciach centrów usług, szczególnie tych świadczących usługi marketingowe oraz obsługi klienta. Jako strategiczne centrum służące wejściu na nowy rynek, 72% dostawców w Europie Środkowo-Wschodniej wskazuje centrum usług rozwoju i utrzymania aplikacji oraz centrum oferujące usługi finansowo-księgowe, na kolejnych miejscach plasują usługi IT (38 ...
-
Usługi dla biznesu - motor napędowy rynku biurowego mniejszych miast
... . Jako przykład dobrze prosperującego w Częstochowie biznesu Krzysztof Matyjaszczyk podaje firmę TRW - Centrum Inżynieryjne, specjalizujące się w projektowaniu samochodowych systemów bezpieczeństwa, prowadzące działalność od 2004 roku oraz Centrum Obsługi Finansowej TRW, założone pod koniec 2006 roku w celu zarządzania kluczowymi operacjami ...
-
Izby i urzędy skarbowe 2016: brak rejonizacji i pomoc dla firm
... Administracji Podatkowej będzie „zapewnienie obsługi i wsparcia podatnika w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych, w tym poprzez centrum obsługi, asystenta podatnika oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej”. Zgodnie z planami resortu finansów, w każdym urzędzie skarbowym powstanie centrum obsługi. Jego podstawowym zadaniem będzie ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... proc. jest bardzo istotna i mamy nadzieję, że Kielce staną się również beneficjentem rozwoju branży SSC – mówi Karolina Kamińska-Maślarz, Kierownik Referatu z Centrum Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Kielce. – Dodatkowym magnesem dla nowych przedsięwzięć jest rozbudowywana trasa S7 łącząca Kielce z Warszawą i Krakowem, co już teraz ...
-
Jak resorty i instytucje radzą sobie z elektromobilnością?
... Spring. W najbliższych latach nie są planowane zakupy kolejnych pojazdów elektrycznych – powiedział Szymon Cienki, rzecznik prasowy GIS. Centrum Obsługi Administracji Rządowej (COAR) użytkuje 11 samochodów z napędem elektrycznym udostępnionych do obsługi KPRM. Jest to 6 sztuk Renault Kangoo oraz 5 Nissanów LEAF. COAR poinformował, że jest w trakcie ...
-
Użytkowanie telefonii internetowej IP
... to, jak duże znaczenie ma elastyczność i otwartość środowiska technologicznego. • Migracja do telefonii IP w centrach obsługi klienta następuje szybko: 60% badanych spodziewa się wprowadzić tę technologię przynajmniej w jednym centrum obsługi klienta w ciągu roku, a 82% - w ciągu dwóch lat. W większości przypadków zamiana będzie jednak początkowo ...
-
PAIiIZ: kolejne projekty inwestycyjne
... w obszarze informatyki. Ciber Ciber otworzył Poznańskie Międzynarodowe Centrum Obsługi IT, w którym do końca roku ma zostać zatrudnionych 80 osób. Docelowo będzie 200 miejsc pracy, a także praktyki i staże dla studentów. Poznańskie centrum jest pierwszym w Europie Centralnej. Centrum będzie odpowiedzialne za zarządzanie wsparciem technicznym, jak ...
-
Ranking centrów handlowych
... miejsce zajęło Centrum Galaxy. W kolejnych miastach pierwsze miejsca zajęły: Manufaktura w Łodzi, Focus Mall w Bydgoszczy i Lublin Plaza w Lublinie. Aż 7 na 10 galerii (w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie i Wrocławiu), które zajęły pierwsze miejsca w rankingu, są także liderami w badaniu jakości obsługi centrów handlowych ...
-
Nauka przez Internet coraz popularniejsza
... Internetu można uczyć się tajników prowadzenia samochodu, języków obcych, obsługi komputera, programowania w różnych językach, a nawet ukończyć studia. Nauka ... studia internetowe prowadzi na Uniwersytecie Warszawskim Centrum Otwartej Edukacji Multimedialnej. W pierwszym roku z oferty centrum skorzystały 73 osoby, w 2001 - 107, rok później 358 ...
-
M-commerce przyszłością handlu detalicznego
... przeprowadzonych przez MasterCard wśród detalistów z całej Europy, do roku 2020 telefon komórkowy przejmie rolę tradycyjnego sklepu, strony internetowej oraz centrum telefonicznej obsługi klienta. Jedynie 3% detalistów jest zdania, że obecnie branża handlu detalicznego daje radę nadążać za wymaganiami konsumenta w zakresie wielokanałowej sprzedaży ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... też mogą być problemy z kontaktem. Fatalna obsługa Klienci sklepów internetowych oczekują fachowej, rzetelnej, a co najważniejsze ― właściwej obsługi ze strony pracowników. Czasem udana relacja z centrum obsługi klienta bywa nawet ważniejsza od ceny: PRZYKŁADOWA OPINIA*: [Andrzej] Obsługa klienta poniżej krytyki. Wysłałem prośbę o dostarczenie ...
-
Obsługa klienta 2015
... w obsłudze klienta Na liście priorytetów firm chcących doskonalić obszar obsługi w centrum uwagi jest klient. Praca nad efektywnością wymieniana jest dopiero na 3 miejscu. Lista priorytetów firm zarządzających działem obsługi: Zapewnić klientom ciągłą dostępność obsługi (54%) Zapewnić klientom obsługę możliwie spersonalizowaną (53%) Móc szybciej ...
-
Rynek pracy specjalistów II poł. 2019
... znajduje się dopiero na szóstym miejscu. W CENTRUM UWAGI Nowe dane o rynku pracy Tym razem w sekcji „W centrum uwagi” postanowiliśmy przyjrzeć się ogłoszeniom z dwóch ... województwa pochodziło 18% ogłoszeń dotyczących specjalistów ds. handlu i sprzedaży, 21% - obsługi klienta, 21% - budownictwa, 19% - logistyki i tylko 17% kierowanych do inżynierów. ...
-
Help desk i polski rynek
... coraz większej liczby przedsiębiorstw działających na rynku polskim. Help desk (HD) to system wewnątrz organizacji, który łączy w sobie role telefonicznego centrum obsługi klienta, serwisu technicznego i działu public relations. Jego zadaniem jest reagowanie na wszelkie prośby i uwagi klientów przy zachowaniu profesjonalizmu zarówno w zakresie ...
-
Sieci botnet: dochodowy interes
... będą wykorzystywały C&C. Zwalczanie zdecentralizowanych botnetów jest znacznie trudniejsze niż zwalczanie scentralizowanych sieci, ponieważ aktywny botnet P2P nie posiada żadnego centrum kontroli. Klasyfikacja botnetów ze względu na protokoły sieciowe Aby właściciel botnetu mógł wysyłać polecenia do botu, niezbędne jest ustanowienie połączenia ...
Tematy: boty, bot, botnet, IRCbot, program dla hakerów, sieci zombie, ataki DDoS, komputery zombie, backdoor -
Towarzystwo Finansowe SKOK SA złożyło prospekt emisyjny w KNF
... akcji oraz posiadane środki własne Towarzystwo Finansowe SKOK SA zamierza uruchomić Centrum Obsługi Kart i Terminali (COKiT). COKiT będzie zarządzało własną siecią bankomatów, wydawało karty płatnicze oraz autoryzowało i rozliczało transakcje członków SKOK. Centrum Obsługi Kart i Terminali rozpocznie działalność na przełomie 2007 i 2008 roku. Do ...
-
Centra danych - najbezpieczniejsze lokalizacje 2013
... Brytania drugi rok z rzędu została uznana za najbezpieczniejszą lokalizację w Europie na centrum danych. Pierwsze miejsce na świecie zajęły Stany Zjednoczone. Indeks ryzyka ... awaria może zagrozić istnieniu firmy i znacząco wpłynąć na poziom przychodów i obsługi klienta. Indeks DCRI pomaga firmom podejmować przemyślane decyzje o lokowaniu centrów ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... poprzez aplikację. Popularność tradycyjnego centrum obsługi systematycznie maleje na każdym etapie procesu zakupowego, co najciekawsze nawet na etapie pozakupowym. Jedna trzecia (30%) uważa centrum za „zupełnie nieistotne” przy śledzeniu zamówienia, a jedna czwarta postrzega pomoc oferowaną przez centrum przy użyciu nowych produktów jako ...
-
mBank rewolucjonizuje sieć sprzedaży
... będą chcieli porozmawiać o innych produktach i usługach, mogą w lekkiej placówce skorzystać z video-połączenia z pracownikiem centrum doradczego banku. Ideą centrów doradczych jest oferowanie kompleksowej, często wymagającej czasu obsługi wraz z pełną gamą usług bankowości detalicznej, korporacyjnej i prywatnej oraz produktów wybranych spółek ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 9/2015
... koszty przekraczają jego możliwości. Rozsądek narzuca ograniczenia na wielkość kredytu realną zdolnością do jego obsługi. Elementarna logika polityczna rządzących podpowiada sytuowanie zadłużenia i sposobów i jego spłaty w centrum krajowej polityki... Upraszczając nieco rozważania można też powiedzieć, że niebezpieczne długi powstają jako skutek ...