-
Świat: wydarzenia tygodnia 9/2015
... koszty przekraczają jego możliwości. Rozsądek narzuca ograniczenia na wielkość kredytu realną zdolnością do jego obsługi. Elementarna logika polityczna rządzących podpowiada sytuowanie zadłużenia i sposobów i jego spłaty w centrum krajowej polityki... Upraszczając nieco rozważania można też powiedzieć, że niebezpieczne długi powstają jako skutek ...
-
Dzień Matki: kobiety w ciąży i z małymi dziećmi nie mogą liczyć na wiele
... 10 badanych jest skłonnych przyznać pierwszeństwo obsługi kobietom w ciąży w placówkach służby zdrowia, urzędach, a także w punktach obsługi, takich jak banki, sklepy, restauracje. Jednak ... mnie w długiej kolejce i obsłużyły w pierwszej kolejności! [Dita, Delikatesy Centrum, Niemce] Najlepiej w małopolskim, najgorzej w lubuskim Najwyższy wskaźnik ...
-
Kobiety w ciąży i matki na zakupach. Stres czy przyjemność?
... także i dorosłych. Z dziećmi chętniej pójdziemy do sklepu osiedlowego niż do dużego centrum handlowego, czy supermarketu. „W osiedlowym sklepie relacje międzyludzkie załatwiają to, co w sieciach handlowych musi być procedurą szkoleniową obsługi klienta. W niewielkim sklepie sprzedawca zazwyczaj każdego wchodzącego klienta widzi, a mniejsze kolejki ...
-
180 zł za przeliczenie emerytury? To oszustwo!
... . Wszyscy, którzy są zainteresowani jakimikolwiek sprawami z zakresu ubezpieczeń społecznych, mogą korzystać z całkowicie bezpłatnych konsultacji bezpośrednio na salach obsługi, bądź za pośrednictwem Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS pod numerem: (22) 560 16 00. Osoby, które posiadają indywidualne konto na Platformie Usług Elektronicznych ZUS ...
-
10 kroków, które ułatwią zatrudnianie cudzoziemców
... 1. Zwiększenie zasobów Urzędów Wojewódzkich dedykowanych do obsługi cudzoziemców Jedną z przyczyn niezadowalającej szybkości obsługi cudzoziemców w Urzędach Wojewódzkich są ... , ekspert ds. prawa gospodarczego Federacji Przedsiębiorców Polskich, ekspert Centrum Analiz Legislacyjnych i Polityki Ekonomicznej (CALPE). 4. Wprowadzenie zasady, że zmiana ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... analiz sprzedaży, porównań wyników sprzedaży dla poszczególnych produktów, czy sprzedawców w wyznaczonych okresach czasowych. CRM pozwala również na stworzenie kompleksowego centrum obsługi kontaktów z klientem, czyli baz danych o potrzebach klientów, całościowego przebiegu kontaktu kontaktu z nimi, reklamacjach i zgłaszanych uwagach. Co więcej CRM ...
-
Call center lubiane przez Polaków
... czynniki: skuteczność udzielonej pomocy wysokie kompetencje konsultantów szybkość obsługi „Dzwoniąc do call center nie oczekujemy przyjaznej pogawędki z miłą konsultantką. Podstawową zaletą tej metody kontaktu jest oszczędność czasu, dlatego każdemu klientowi centrum kontaktowego zależy przede wszystkim na szybkim i skutecznym rozwiązaniu ...
-
Administracja podatkowa frontem do nowych firm
... , zasad naboru na niektóre stanowiska urzędnicze w administracji podatkowej. Nowości: centra obsługi i asystent podatnika Budowa systemu wsparcia i obsługa podatnika ma rozpocząć się od stworzenia centrów obsługi oraz stanowiska asystenta podatnika. W takim centrum obsługi Kowalski, niezależnie od tego, pod który urząd skarbowy podlega, będzie mógł ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... projektów czy zwiększenie przychodów. W obliczu rosnących oczekiwań klientów, kurczących się zespołów i niepewnej sytuacji ekonomicznej automatyzacja będzie w centrum uwagi każdego kierownika działu obsługi klienta, jeśli chodzi o wdrażanie nowych technologii. Ponieważ klienci przyzwyczaili się do możliwości wyboru spośród wielu kanałów komunikacji ...
-
Wakacje za granicą a prawa konsumenta
... wynajmujące samochody czy sprzedające nieruchomości w systemie timesharing - podkreśla Europejskie Centrum Konsumenckie. Zakupy Konsumentów robiących zakupy w różnych krajach Unii ... o tym niezwłocznie zawiadomić organizatora i uzyskać potwierdzenie złożenia reklamacji u rezydenta lub obsługi. Co jednak zrobić, gdy sprawy nie udało się rozwiązać w ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... sklepów z biżuterią - Apart. Badanie potwierdza, że klientom szczególnie przypadła tu do gustu jakość obsługi. W kategorii „Moja Stacja Benzynowa” wygrał Orlen. Jest to najczęściej odwiedzana przez ... odpowiednio tylko co piąty (22%) i co czwarty (26%) badany był w ostatnim czasie w centrum handlowym. Nie bez znaczenia jest tu na pewno ilość tego ...
-
Najpopularniejsze sklepy online 2010
... , który w 2010 poczynił olbrzymi postęp, zwłaszcza w obszarze jakości obsługi Klienta. Komputery/Gry Komputery to kategoria znacznie bardziej urozmaicona niż RTV – obok siebie stają na podium sklepy o różnej wielkości oraz sklepy mniej i bardziej wyspecjalizowane, jak Centrum Druku, Sklep Gekon, czy eBaterie. O pierwszym miejscu Morele ...
-
Sektor bankowy w Europie Środkowej: prognozy 2013
... zatytułowanym "The Banking Sector in Central Europe - Performance Overview" eksperci nowopowstałego Centrum Rozwiązań dla Sektora Finansowego, powołanego przez firmę doradczą Deloitte. Aktywa ... rozwój banków oraz analiza opinii i doświadczeń klientów na temat jakości obsługi” – mówi Zbigniew Szczerbetka. „Naszą ambicją jest nie tylko pokazywanie ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... poszczególnych działach w firmie jest różny, stąd przytaczamy kilka przykładów wpływu CRM na obniżenie ich kosztów działania. Contact Center Najdroższym elementem centrum obsługi klienta jest personel. Dzięki automatyzacji procesów takich jak: szkolenia, przekierowania rozmów i wiadomości, analiza zgłoszeń i ich rejestracja firma może zaoszczędzić ...
Tematy: -
Galeria Korona Kielce
... na wszystkich kondygnacjach Galerii. Na najwyższej z nich znajdzie się ogródek gastronomiczny (food court) z widokiem na Centrum. Oferta kulinarna obejmować będzie zarówno dania podawane w barach szybkiej obsługi, jak i specjalności kuchni z różnych stron świata. Ostatnie trzy poziomy Galerii przeznaczone będą na parking samochodowy, mieszczący ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Polski kusi Indie
... Infosys BPO Poland – centrum usług biznesowych koncernu Infosys Technologies - światowego giganta w dziedzinie outsourcingu i rozwiązań IT. Łódzkie centrum we współpracy z jednostką w Brnie pełni funkcję centrali Infosys BPO na całą Europę. Firma ogłosiła, że polski oddział koncernu będzie również pierwszym centrum obsługi zadań IT na Starym ...
-
Sprzedawcy energii pod lupą UOKiK. Były skargi konsumentów
... swojego rozmówcę, że ich dostawca energii zmienił nazwę na Energetyczne Centrum S.A. w związku z czym konieczne jest podpisanie aneksu do umowy. Podobne działania ... koszty. W przypadku niedotrzymania przez przedsiębiorstwo energetyczne standardów obsługi oraz parametrów jakościowych energii elektrycznej – klientowi przysługują bonifikaty ...
-
Lokalizacja biura usprawnia rekrutację?
... w tym nic zaskakującego, biorąc chociażby pod uwagę, że międzynarodowe firmy do obsługi procesów biznesowych coraz chętniej wybierają centra zlokalizowane właśnie nad Wisłą. ... branży. W zależności od rodzaju procesów, które będzie realizować nowe centrum usług, ważny może okazać się dostęp do kandydatów z większym doświadczeniem – posiadających ...
-
Wynajem długoterminowy aut dostawczych
... od leasingodawcy bądź firmy wynajmującej. W przypadku Carefleet wystarczy, że użytkownik pojazdu, mając zgodę od swojego pracodawcy, skontaktuje się telefonicznie z Centrum Obsługi Kierowców i poprosi o pozwolenia na wyjazd za granicę. Zasada ta nie dotyczy przedsiębiorstw, które przy podpisywaniu umowy wynajmu zadeklarują konieczność częstego ...
-
Rekordowy popyt na warszawskie biurowce
... skupia się w strefie Centrum. Udział samej tylko podstrefy Centrum Zachód w wolumenie obecnie powstających ... centrum miasta odnotowują niewielki wzrost i obecnie mieszczą się w przedziale od 21,00 do 22,50 euro za m kw./m-c. W najbliższym czasie nie jest spodziewany skokowy wzrost stawek czynszu bazowego, chociaż w rezultacie rosnących kosztów obsługi ...
-
Gdzie powstają centra handlowe?
... (5 300 mkw.). Za pozostałą część podaży odpowiadały takie realizacje jak Centrum Janki, Galeria Słowiańska w Zgorzelcu czy Galeria Głowno w województwie łódzkim, w których ... . - Coraz większe poczucie bezpieczeństwa, bezpłatne dostawy i stała poprawa jakości obsługi konsumentów pozytywnie wpływają na rozwój handlu internetowego w Polsce. Polacy ...
-
Bankowość elektroniczna korzysta na pandemii. Jak utrzymać efekty?
... powszechniejsze może być angażowanie konsumentów w doświadczenia wykorzystujące wiele z dostępnych kanałów obsługi – od wyszukiwania informacji w aplikacji mobilnej lub na laptopie, przez łączenie się z chatbotem, aby poznać aktualne oprocentowanie, dzwonienie do centrum obsługi klienta, aby omówić proces uzyskania wstępnej decyzji, aż po wizytę ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... . Nie chodzi jednak o przyspieszenie dostaw, ale o zagwarantowanie oczekiwanego standardu obsługi zwrotu zamówień. Te mają być bezstresowe, niewymagające kontaktu ze sprzedawcą i ... za ok. 30 proc. sprzedaży naszych marek odzieżowych. E-commerce pozostaje w centrum naszej uwagi, a maksymalizacja sprzedaży w tym kanale stanowi jeden z najważniejszych ...
-
InPost otwiera w Woli Bykowskiej największy hub logistyczny w Polsce
... , aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na najnowocześniejsze usługi logistyczne w Polsce. Nowopowstały obiekt to najnowsze i największe w Polsce centrum logistyczne – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPost. W nowym centrum znajdują się 4 wiaty kurierskie dedykowane pod 120 kurierów. Budynek ma certyfikat BREEAM EXCELLENT, instalację ...
-
E-biznes w 7 tygodni
... , na wrzesień 2003 w Mascot zaplanowano przejście na nową, pełną wersję mySAP CRM w celu wprowadzenia funkcjonalności centrum obsługi i sprzedaży mobilnej. Firma ta wykorzystuje pilotową instalację centrum obsługi klienta mySAP CRM i planuje wprowadzenie pełnej wersji wspomnianej funkcjonalności w przyszłym roku. Dzięki wykwalifikowanym i chętnie ...
-
Pierwsze urodziny Link4
... direct. W ciągu pierwszego roku obecności Link4 na rynku, konsultanci Centrum Obsługi Klientów odbyli rozmowy z ponad 600 tysiącami osób, które postanowiły sprawdzić ofertę ubezpieczeń direct, omówić szczegóły warunków ubezpieczenia lub kupić polisę. Konsultanci Centrum Obsługi Klientów Link4 oddzwonili do potencjalnych klientów ponad 440 tysięcy ...
-
Usługi cloud computing: 3 warstwy w modelu dostaw
... i wszystko ładnie gra. Rola zespołu IT ograniczona została w wielu przypadkach do obsługi tej maszyny, konserwacji, doskonalenia, a głównie do tego żeby przeciwdziałać i reagować na ... elementem zmian związanych z przesunięciem paradygmatu z koncentracji na ‘centrum kosztów’ na ‘centrum innowacji i rozwoju’. Dźwignia wirtualizacji. Model ITaaS wymaga ...
-
Ile zarabia sprzedawca?
... ? Prace związane ze sprzedażą zdecydowanie różnią się od siebie. Współpraca z klientem będzie wymagać posiadania różnorodnych kompetencji. W przypadku osoby pracującej w telefonicznym centrum obsługi klienta, oczekuje się innych umiejętności niż od przedstawiciela handlowego. Osoby zatrudnione na każdym ze stanowisk muszą posiadać konkretne, ściśle ...
-
Bankowość online przejmuje stery
... preferencje konsumentów i powszechna dostępność urządzeń mobilnych – mówi Andrzej Wolski, wiceprezes Centrum Prawa Bankowego i Informacji. – Dziś telefon nie służy wyłącznie do ... grupy klientów w pełni do kanałów zdalnych banki czeka ewolucja w kierunku obsługi w tzw. modelu omnichannel. Zakłada on integrację wszystkich dostępnych kanałów i platform ...
-
Podróż samolotem: konsumencie, czy znasz swoje prawa?
... rozpatrywanie skarg przez działy obsługi klienta. Raport ECC-Net wskazuje, że trudności, jakie napotykają konsumenci podczas ubiegania się o prawo do odszkodowania, łączą się z rozwojem prywatnych firm odszkodowawczych, udzielających pomocy konsumentom w zamian za część uzyskanej rekompensaty. Europejskie Centrum Konsumenckie przypomina, aby przed ...
-
e-Składka – prosty przelew do ZUS
... informacji o Numerze Rachunku Składkowego skontaktuj się z placówką ZUS albo z Centrum Obsługi Telefonicznej (22 560 16 00 - COT) Jeśli zgubisz informację o Numerze Rachunku Składkowego, to niezwłocznie zgłoś się do placówki ZUS albo skontaktuj się z Centrum Obsługi Telefonicznej. Bank nie „podpowie” ci nowego numeru rachunku składkowego ...
-
10 mitów i 3 fakty na temat abonamentu RTV
... rejestracji odbiornika RTV MIT! Żaden listonosz nie posiada uprawnień do przeprowadzania kontroli obowiązku rejestracji odbiorników! Dokonują tego wyłącznie upoważnieni pracownicy Centrum Obsługi Finansowej Poczty Polskiej. Poczta Polska zatrudnia setki kontrolerów MIT! Nie więcej niż kilkudziesięciu kontrolerów realizuje zadania na terenie całego ...
-
Wizz Air zawiesza loty do/z Tel Awiwu do 14 stycznia 2025 r. Jak odzyskać pieniądze za bilet?
... mobilnej. Wszystkie informacje dotyczące anulowanych lotów oraz dostępnych opcji będą dostępne w sekcji rezerwacji. Linia lotnicza zapewnia również wsparcie poprzez swoje centrum obsługi klienta, gdzie można uzyskać pomoc w zakresie przebukowania lotu lub zwrotu kosztów. Co dalej? Wizz Air stale monitoruje sytuację w regionie i pozostaje ...
-
Mobilny CRM
... klientem. CRM obejmuje osoby pracujące w dziale sprzedaży, w punktach terenowych, w dziedzinie obsługi posprzedażnej. Często role te wymagają od ludzi pracy poza tradycyjnym ... nieproduktywnie oznacza stracone szanse. Nie warto więc dokonywać pełnej replikacji centrum danych na laptopie, czy innym urządzeniu przenośnym. Mobilne zarządzanie relacjami ...
Tematy: -
640 mln na rozwój Polski Wschodniej
... tereny inwestycyjne w Janowie Podlaskim i Specjalnej Stefie Ekonomicznej w Łukowie. Rozwój Centrów Obsługi Inwestora. Ponad 640 mln złotych otrzymają łącznie te i pozostałych ... KUL jest największy jeśli chodzi o wartość dofinansowania. Budowa i wyposażenie Interdyscyplinarnego Centrum Badań Naukowych KUL otrzymała ponad 82 mln złotych, cały ...