-
Przetargi w branży edukacyjnej I-VI 2012
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży edukacyjno - szkoleniowej opublikowanych w pierwszym półroczu 2012 roku. Specjaliści przeanalizowali 4878 wyników postępowań przetargowych. Raport ten ...
-
Polskie firmy a wydatki na działania PR 2013
... my podejmujemy określone decyzje i działania”, „firma czyli oni podejmują decyzje, które my musimy realizować”. Oczywiście dominuje drugie podejście, które lokuje marketing i działania PR w roli usługodawcy wyłączonego z strategicznych decyzji. - Brak strategicznej roli marketingu widać również w podejściu samych marketingowców. Plany na 2013 rok ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... aktualnej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych nr 13 opracowanego przez Kondej Marketing, dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 9/2013
... . Wydobyty surowiec ma być skraplany w pływającym terminalu, który ma zacząć działać w 2017 r. Spółka zależna Gazpromu - Gazprom Marketing & Trading Switzerland - podpisała w tej sprawie porozumienie z Levant LNG Marketing Corporation. Rosyjski koncern otrzyma wyłączność na sprzedaż LNG na okres 20 lat. Firma Boeing zlikwiduje w tym ...
-
Targi Warsaw Build 2013 - budowlane święto
... swoją firmę w internecie i dotrzeć z ofertą do grupy docelowej (architektów wnętrz) Aleksandra Lechwar-Szwarc, ArtCada Marketing wielokanałowy przepisem na sukces firmy w Internecie Blue Vision Internet Marketing Cement romański jako materiał konserwatorski Krzysztof Jaroń, Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych 11.09. – Budownictwo ...
Tematy: -
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego w ŁSSE
... w dwóch lokalizacjach. Centrala firmy znajduje się w Warszawie i skupia marketing, sprzedaż krajową, logistykę i kontroling oraz nadzór nad księgowością. Obiekty ... miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa ...
-
Big Data w firmie
... kwestia dotyczy tego, jakimi danymi już dysponujesz, w jakich systemach je przetwarzasz (CRM, ERP, e-mail marketing, e-commerce itp). Czy możesz za pomocą API integrować swoje systemy i synchronizować dane o twoich odbiorcach? Jeżeli ... ciebie działania są legalne na gruncie prawa polskiego. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Łączymy biznes z inwestorami i uczelniami na targach Inno-Tech Expo
... , IAB Polska oraz Aula Polska. Patroni medialni targów to Pulsu Biznesu, Interia.pl, Dziennik Internautów, Magazyn Proseed, Mam Startup, Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Scientific American, Forbot, PAR, Retail360.pl, RetailTrends Polska, GoMobi.pl, 4Biznes.eu, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Biznes2Biznes.com ...
Tematy: -
Zaprezentuj swój startup inwestorom podczas Demo Day Inno-Tech Expo
... , IAB Polska oraz Aula Polska. Patroni medialni targów to Pulsu Biznesu, Interia.pl, Dziennik Internautów, Magazyn Proseed, Mam Startup, Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Scientific American, Forbot, PAR, Retail360.pl, RetailTrends Polska, GoMobi.pl, 4Biznes.eu, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Biznes2Biznes.com ...
Tematy: -
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... będzie rosła średnio zaledwie o 4% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 7 razy szybciej niż ... kolei reklama desktopowa będzie rosła w tempie 10% rocznie. Globalne wydatki na mobile marketing osiągnęły w 2012 roku wartość 8,3 mld USD, co stanowi 9,5% wydatków na reklamę w ...
-
Innowacje i nowe technologie opanowały Kielce podczas Inno-Tech Expo
... , IAB Polska oraz Aula Polska. Patroni medialni targów to Pulsu Biznesu, Interia.pl, Dziennik Internautów, Magazyn Proseed, Mam Startup, Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Scientific American, Forbot, PAR, Retail360.pl, RetailTrends Polska, GoMobi.pl, 4Biznes.eu, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Biznes2Biznes.com ...
Tematy: Inno-Tech Expo, targi -
Polscy marketingowcy chwalą badania, ale z nich nie korzystają
89% marketingowców zatrudnionych w polskich przedsiębiorstwach uważa, że badania marketingowe pogłębiają wiedzę o potencjalnych i rzeczywistych klientach firmy, jednak tylko 12% firm kiedykolwiek zleciło taką usługę - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję brandingową MorrisMarlowe. Założeniem projektu „Badanie o badaniach 2013” była ...
Tematy: badania marketingowe, badania firm -
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... duże ryzyko, że owszem, kampanię przeprowadzimy, ale będzie to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Każdy praktyk marketing zetknął się z powiedzeniem, że połowa środków przeznaczanych na promocję jest wyrzucana w błoto, tylko nie wiadomo, ... pod konkretny pomysł (nigdy na odwrót). Powodzenia! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Sprzedaż mieszkania: pomoże home staging
... niewłaściwe przygotowanie mieszkania do sprzedaży. Rozwiązaniem może być skorzystanie z zyskującej coraz większą popularność usługi home stagingu, którą można określić jako marketing nieruchomości. Jest to trudna sztuka. Przeciwnicy łączą ją z ukrywaniem wad danego mieszkania, ale bardziej chodzi tu o uwypuklenie zalet niż tuszowanie ...
-
10 odsłon PR. Nowa książka o Public Relations
... udało mi się taki stworzyć – podkreśla Agnieszka Żelazko, autorka publikacji. Zawartość Jak zaplanować działania PR w małej firmie? Gdzie kończy się marketing, a zaczyna PR? Czy Public Relations jest rzeczywiście za darmo? Czy media regionalne mają jakiekolwiek znaczenie? Czy warto nagrywać dźwięki radiowe ...
Tematy: PR, Public Relations -
Kampania e-mail: co warto wiedzieć?
... się z negatywnymi emocjami. Na szczęście, istnieje wiele firm, które wiedzą, jak przeprowadzić profesjonalną kampanię tego typu. Mimo powszechności spamu, "pocztowy" marketing ma się całkiem dobrze i może doprowadzić do wielu biznesowych sukcesów. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek, ułatwiających działania w tym zakresie. Według ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
Z dobrodziejstw płynących z email marketingu w największej mierze korzystają księgarnie internetowe. Na drugim biegunie znajdują się agencje literackie, które nigdy nie korzystają z tej formy promocji. To niektóre z wniosków płynących z raportu, w którym eksperci GetResponse przyjrzeli się działaniom email marketingowm podejmowanym przez firmy z ...
-
Zarobki w działach PR i marketingu 2013
Połowa pracowników działów PR i marketingu zarabiała w 2013 roku powyżej 5 000 PLN – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak. Specjaliści ds. Public Relations otrzymywali wynagrodzenie o 15% wyższe niż specjaliści ds. marketingu. Na najwyższe zarobki w branży mogli liczyć zatrudnieni w województwie ...
-
Zarobki w PR i marketingu w 2013 roku
Mediana wynagrodzeń w działach PR i marketingu w 2013 roku dla całej Polski ukształtowała się na poziomie 5 000 PLN. W porównaniu do regionu o najwyższej medianie wynagrodzeń w tej sekcji – województwa mazowieckiego – płace w całym kraju były o 24% niższe. W samej stolicy przeciętne zarobki w działach PR i marketingu wyniosły 6 850 PLN. ...
-
Prawo nie nadąża za cloud computing
... w powiązaniu z często dominującą pozycją usługodawcy powodują, że bezpieczniej jest wykorzystywać cloud do obsługi drugorzędnych procesów biznesowych, takich jak HR czy marketing. – dodaje. Według prawa umowy dotyczące cloud computingu można obecnie kwalifikować jako usługi w rozumieniu art.750 k.c., połączone z udzieleniem prawa do korzystania ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... bardzo niskim odsetkiem pracodawców przewidujących zwolnienia, uznać można za stabilne. Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci Antal zwracają uwagę na stabilność sektora Transport – Spedycja – Logistyka, w którym 58% pracodawców ...
-
Zjednoczone Emiraty Arabskie pozwolą zarobić
... : 30 000 – 45 000 PLN, inżynier mechaniki/elektroniki: 15 000 – 40 000 PLN, inżynier budownictwa: 18 000 – 40 000 PLN. Marketing i sprzedaż: Marketing manager: średnio 33 000 PLN, PR Manager: średnio 30 000 PLN, kierownik sprzedaży: 10 000 – 15 000 PLN, manager sprzedaży ...
-
Wybory samorządowe 2014: internetowa walka o wyborcę
... oraz Bluerank – zostały uzupełnione o dane pokazujące, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach email marketing, komunikację w mediach społecznościowych oraz promocję w wyszukiwarce Google. Email marketing nie jest popularnym narzędziem komunikacji partii politycznych z wyborcami. Newslettery wysyłają tylko 4 partie (PO ...
-
10 trendów e-commerce w 2015 roku
... rozwoju handlu w ogóle, a e-commerce w szczególności. Na kolejnych pozycjach w rankingu PayU znalazły się: trend 4. Darmowe dostawy i zwroty; trend 5. Skuteczny marketing; trend 6. Wygodne płatności; trend 7. Personalizacja oferty; trend 8. Wykorzystanie mediów społecznościowych; Trend 9. Wygoda użytkownika (UX); Trend 10. Treści, które sprzedają ...
-
Emotional branding dla kobiet
... próba dotarcia do kobiet językiem spoza ich świata będzie z góry skazana na porażkę. O ile mainstreamowy marketing odszedł już od idei „think pink”, która w dużym uproszczeniu sprowadza się do przekonania, że ... osiedlowych sklepach, gdzie znają ekspedientkę i mogą poplotkować z sąsiadkami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 9/2015
... sprzedaży, jak i liczby odwiedzających nas klientów – mówi agencji informacyjnej Newseria Monika Olejnik-Okuniewska, senior marketing & PR manager w Neinver Polska. Model sprzedaży outletowej, jaki stosuje w swych centrach Neinver, ... przede wszystkim modowych, tych najpopularniejszych w Polsce i za granicą. Monika Olejnik-Okuniewska, senior marketing ...
-
Promotor, trendsetter, promotor marki
... trendy, nowe idee oraz jawnie lub niejawnie promuje markę/usługę/produkt. Zajmuje się prognozowaniem trendów, tendencji w zakresie produktów i usług, oraz marketingiem szeptanym („marketing rekomendacji”). Osoba zatrudniona w tym zawodzie odgrywa rolę „żywej reklamy”, a jej praca polega na nawiązywaniu i podtrzymywaniu na szeroką skalę kontaktów ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... poszczególnych formatów w torcie reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż display. Reklama graficzna wypracowała 44,5% udziału w torcie ...
-
Ustawa konsumencka w call center
Po wejściu w życie nowej ustawy Prawa konsumenta, na firmy prowadzące telemarketing oraz call center padł „blady strach”. Specjaliści prognozowali masowe zwolnienia w branży i utratę pracy przez nawet 10 tysięcy osób. Rzeczywistość okazała się łaskawsza - pomimo wielu istotnych ograniczeń, uwzględniający prawa konsumentów telemarketing nadal jest ...
-
Reklama osobista – zabójca spamu
... wyświetlają się nam reklamy produktów podobnych do tych, których wcześniej szukaliśmy albo im komplementarne. To zasługa reklamy osobistej, czyli programmatic marketing, który bazując na danych zostawianych przez internautów w sieci pozwala wyświetlać im reklamy produktów, którymi są zainteresowani oraz tych, którymi mogą ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2015 i prognoza II kw. 2015
... pkt. wobec poprzedniego 31,2 pkt.). Obszary pozostałe (jak np. inwestycje w kompetencje, inwestycje w maszyny i urządzenia, technologie, nieruchomości, samochody służbowe, a nawet w marketing i reklamę) mają aktualnie odczyty niższe, niż w pierwszym kwartale tego roku. KRAJOWA GOSPODARKA W OCENIE MŚP – SŁABY PIERWSZY KWARTAŁ W kwietniowym pomiarze ...
-
Instynkt, intuicja i emocje. Tak podejmuje decyzje CFO
... w stronę finansowego konserwatyzmu może postawić firmy w niekorzystnej pozycji wobec konkurencji, jeśli maksymalne środki nie zostaną zainwestowane w obsługę klienta, sprzedaż, marketing i wprowadzanie innowacji takich jak m.in. rozwój nowych produktów czy partnerstw. Z drugiej strony zbytnia pewność siebie może spowodować przegapienie oczekiwań ...
-
Zarobki w PR i marketingu w 2014 roku
Na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat znacząco wzrosła rola działów public relations oraz marketingu w funkcjonowaniu organizacji. Na popularności zyskały również związane z tymi działami terminy: kreowanie wizerunku firmy, dbanie o relacje z klientami itp. Powstały też nowe stanowiska pracy, na których pracownicy odpowiedzialni są za tzw. ...
-
Spółka WIND MOBILE przechodzi z NewConnect na GPW
... Ponadto Grupa dostarcza oprogramowanie dedykowane zwłaszcza dla klientów z branż finansowej, telekomunikacyjnej i energetycznej. Oferuje również własne systemy wspierające ideę Sales & Marketing oraz nowatorskie rozwiązania z obszaru multimediów. W dniu 12 października 2011 roku spółka WIND MOBILE S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect. O emitencie ...
-
Dla kogo praca od ręki?
... określić, jacy pracownicy poszukiwani są w pierwszej kolejności i jakim poziomem znajomości języka obcego powinni się legitymować. Handlowiec potrzebny wszędzie IT, Handel, Marketing, Finanse i HR. Każda z tych pięciu branż na gwałt poszukuje przedstawicieli handlowych. Największe zapotrzebowanie zgłasza tu sektor marketingowy - niemal połowa ...