-
Kupno mieszkania: pośpiech jest wrogiem
... wątpliwości, a przy okazji mogą zyskać pewność, że kupują solidne mieszkanie na lata – mówi Roma Peczyńska, marketing manager Red Park. Nasza świadomość rośnie Ostatnie dane z rynku nieruchomości pokazują, że optymizm zakupowy ... interesie jest, aby klient był zadowolony i otrzymał to, o czym przez całe życie marzy – mówi Ewa Piechota, marketing ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... adaptacji do stale zmieniającego się ekosystemu. Jednak zdaniem ekspertów, którzy wystąpili na konferencji „Digital Marketing Heroes 2015”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, wśród kluczowych czynników decydujących o sukcesie w e-biznesie są: personalizacja, mobile marketing, reklama natywna, innowacyjny CRM, a także strategia omnichannel.
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
Na jakie trendy należy zwrócić uwagę, aby w rozpoczętym roku odnieść sukces marketingowy? Czego nie wolno przeoczyć marketingowcom? Swoje coroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych ogłosił Instytut Millward Brown. Jedna z prognoz na rok 2016 wskazuje na możliwość opracowywania bardziej przejrzystych map podróży konsumenta ( ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2016 -
Barometr e-commerce 2016
... płatności mobilne, Full funnel 2) Umiarkowane ciśnienie – czynniki ważne, które w sposób umiarkowany wpływają na wzrost wartości handlu internetowego i e-sklepów: Marketing 3.0 – predictive marketing, attribution i reklama natywna Handel transgraniczny Dostawa tego samego dnia (Same-Day Delivery) Social commerce Software as a service (SaaS) AdBlock ...
-
3 spektakularne wzloty i upadki 2015, czyli od Wiedźmina do Merlina
... krajowej i międzynarodowej. Cinkciarz podbija Amerykę Cinkciarz.pl od początku postawił na marketing kontrowersji. Już sama nazwa, kojarząca się z nielegalnie handlującymi walutą ... łączył się z Japończykami „w bulu i nadzieji”. Jak pokazują wyniki spółki, odważny marketing bardzo dobrze przekłada się na sprzedaż. W roku 2011 wartość sprzedaży ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... samych internautów. DMP: Dane. Monetyzacja. Przyszłość. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Infogroup, 62 proc. marketerów na całym świecie twierdzi, że stosuje marketing z wykorzystaniem danych (Big Data), zaś kolejne 26 proc. planuje w ciągu najbliższych 2 lat wypróbować takie rozwiązania i skorzystać z platform DMP. Marketerzy zdają ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 08/2016
... śmierci z powodu paraliżu i coraz częściej lekarze wiążą to z wirusem Zika – mówi Justyna Niebutkowska, PR & Marketing Specialist Europ Assistance Polska. Wirus jest roznoszony przez komary z gatunku Aedes aegypti, które ... , Meksyk, Salwador, Gwatemala, Paragwaj oraz Wenezuela), a także w Stanach Zjednoczonych. Justyna Niebutkowska, PR & Marketing ...
-
Zarobki kobiet wciąż niższe, ale nie w tych branżach
... nierówne traktowanie. W których branżach kobiety nie zarabiają mniej od mężczyzn? Specjalistki od marketingu i PR Jak wynika z danych zarobki.pracuj.pl, marketing jest jedną ze specjalizacji, w której kobiety zarabiają podobnie do mężczyzn. Specjalistki odpowiedzialne za komunikację marketingową, zarządzanie marką, kampanie marketingowe czy ...
-
Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?
... . To z pewnością wpływa na lepszy odbiór i pomaga zbudować z przyszłym klientem długotrwałą relację. Czytaj także: - Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing - E-mail marketing: dbaj o swoją bazę Dodatkowo istotne jest aby zwrócić uwagę, czy domeny z których korzystamy nie są uznane za podejrzane. Dlatego należy ...
-
Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić
... postępy ale pomogą też w ich realizacji oferując gotowe rozwiązania z dziedziny marketing automation. Testowanie Wiedząc już co chcemy osiągnąć i jak będziemy ... mobilne i monitorować skuteczność działań na bieżąco. Co ważne, narzędzia marketing automation wykorzystują algorytmy pozwalające na opracowanie i wyświetlanie klientom oferty, która ...
-
Bezpieczny import z Chin w 3 krokach
... portal Trejdoo.pl, co zmniejsza również koszty przewalutowania z uwagi na dużo niższe spready.” radzi Milena Getek, Marketing Manager Xchanger.pl Warto zwrócić uwagę na jakość i szybkość korespondencji, na to jak szczegółowo ... koszty, oceń ryzyko i zmierz opłacalność swoich planów. Powodzenia! Paulina Kiełbus-Jania, CEO Milena Getek, Marketing ...
-
III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie
... Tak naprawdę za ten obszar odpowiedzialna jest cała organizacja, zarówno marketing i sprzedaż, jak i dział IT oraz administracja. W praktyce oznacza to ... omnichannel. Jan Namedyński z AVON przyznaje, że strategia digital oparta o wartościowy content marketing pozwoliła na zmianę ugruntowanej już w świadomości klientów opinii o kanale sprzedaży. ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... pośrednictwem urządzeń mobilnych – dlatego strona powinna powstać w technologii responsywnej (RWD). Już na etapie projektowania naszego sklepu warto skorzystać z narzędzi z kategorii Marketing Automation – w prosty i automatyczny sposób pomogą one w bardzo wielu kwestiach. Dzięki nim będziemy w stanie nie tylko analizować ruch na stronie, ale ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... ich podstawie wniosków w celu dalszej optymalizacji działań. Listę trendów zamykają Real Time Marketing oraz Virtual Reality, czyli rozwiązania, dzięki którym można przenieść klientów ... 61% z nich. - SMS jest narzędziem o dużym potencjale – komentuje Andrzej Ogonowski, PR & Marketing director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki SMS. – Według ...
-
Co ma Brexit do promocji?
W Real Time Marketingu liczy się pomysłowa reakcja na nieoczekiwane zdarzenia. Wykreowane akcje niekiedy wzruszają, innym razem bawią, a jeszcze kolejnym – angażują. Zawsze wspólnym celem jest wywołanie zainteresowania ze strony odbiorców, od których zależy viralowy sukces inicjatywy. Dziś takim marketingowym polem do popisu staje się Brexit. Nie ...
-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat. Analizę wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, domów mediowych oraz agencji eventowych przeprowadziła na zlecenie ...
-
Personalizacja to już za mało
... się na akcjach wykonanych przez danego klienta. Idealne byłoby zautomatyzowanie procesu wysyłki dzięki funkcji Marketing Automation. Taki zabieg pozwala na indywidualne dopasowanie wysyłki w zależności od tego, jakie informacje o ... wiadomości, które pozwalają na wprowadzenie zupełnie nowej jakości w komunikacji z klientem. René Kulka, Email Marketing ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... informacjach. Mit 6. – Po co komu PR w dobie content marketingu? Content marketing stał się jednym z kluczowych trendów w marketingu, a o jego skuteczności najlepiej świadczą liczby. Dobre ... 3 razy więcej leadów sprzedażowych. Choć niektórzy eksperci uważają, że content marketing wkrótce przejmie również rolę, którą do tej pory pełnił PR, to ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2016
... często mają niską kwotę ubezpieczeniową. W sytuacji nieszczęśliwego wypadku dzieci często nie mogą liczyć na wysokie odszkodowanie – mówi Justyna Niebutkowska, PR & Marketing Specialist Europ Assistance Polska. Polisy szkolne przeważnie gwarantują jedynie odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu. Wybierając ubezpieczenie dla swojego dziecka, można ...
-
Debiut ASM GROUP SA na GPW
14 września 2016 r. spółka ASM GROUP SA zadebiutowała na Głównym Rynku GPW. To dwunasty debiut na tym rynku w 2016 roku. ASM GROUP SA jest 6. spółką, która w tym roku przejdzie z NewConnect na główny parkiet warszawskiej giełdy. Emitent jest spółką holdingową prowadzącą jednocześnie działalność operacyjną w zakresie merchandisingu, outsourcingu ...
-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
Co wiadomo o Aliexpress w Polsce? Przede wszystkim to, że ma wejść na nasz rynek w przyszłym roku. Obecnie jego popularność można porównać do Groupona, który już teraz prowadzi aktywne działania marketingowe. Specjalizuje się w telefonach, zegarkach i odzieży. Niebawem istotnie wpłynie na kształt rynku promocji e-commerce, będzie istotnym ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... firmy produkcyjne (91%). Najmniejszy udział inwestorów przypada na branżę rolniczą (80%) oraz usługi (81%). W co inwestują firmy? Wczoraj maszyny, dzisiaj marketing W ujęciu retrospektywnym jako przeznaczenie inwestycji zdecydowanie najczęściej wymieniane były trzy obszary: inwestycje w samochody (41%), zakup maszyn i urządzeń produkcyjnych (39 ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2017
Bankowość, finanse, księgowość, prawo i podatki, ubezpieczenia, farmacja, budownictwo, nieruchomości oraz sprzedaż i administracja. To tylko niektóre z branż ujętych w najnowszym, trzynastym już Raporcie Płacowym 2017, czyli corocznym opracowaniu autorstwa Hays Poland. Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoje zarobki są adekwatne do stażu ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... i przyszły rok pozwoli ocenić, jak duży wpływ miała ona na e-handel w kraju. Content marketing zyskuje na znaczeniu Jednym z trendów, który odegrał istotną rolę w mijającym roku jest content marketing. Obecnie nie wystarczy już tradycyjne wysyłanie e-maili marketingowych z ofertą sklepu. Tego rodzaju newsletterów jest ...
-
Jak smog rozprzestrzenił się w Internecie?
... podyskutować. Tymczasem na zachodzie rozwija się trend programmatic w nagłówkach prasowych… W międzyczasie uruchomił się marketing internetowy (gł. maski antysmogowe), którego angażowanie trwało do 12 stycznia. Widoczny był zarówno klasyczny realtime marketing, jak i działania amplifyingowe. Od czego się zaczęło? Poziom smogu zaczął rosnąć w sobotę ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... 24%. Znamienne jest, że jedna piąta firm w procesie sprzedaży w ogóle nie wspiera się technologiami. Marketing ma się nieco lepiej Małe firmy nieco bardziej niż w obszarze sprzedaży angażują się w marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy ...
-
Sklep internetowy w epoce Amazona. Jak to zrobić?
... produktów brakuje w sieci - wystarczy odpowiednio posortować wyniki wyszukiwania. Skuteczny marketing Aby skutecznie przyciągać klientów do sklepu, sprzedawcy muszą odpowiednio ... zachowań klientów i automatycznego skierowania do nich działań marketingowych służą narzędzia marketing automation. Pozwalają one na wykonanie akcji na podstawie wcześniej ...
-
Innowacje. Klucz do techno-potęgi
... z technologicznych tygrysów. Tyle że na razie to tylko czysty PR i marketing, bo dane statystyczne, a także raporty międzynarodowych organizacji temu przeczą. Z raportów Community ... rzeczy prostych, tak by nadać im bardziej doskonałą formę, usprawnić marketing, poprawić działanie i strategię firmy. Przykładem takiej duńskiej innowacyjności jest ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... produkcyjne. Na polskim rynku z roku na rok widać coraz więcej realizacji bazujących na połączeniu reklamy z treściami rozrywkowymi. Czytaj także: - Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci - Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam Elementy branded content można odnaleźć w serii, wyprodukowanych przez ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... logotyp, hasła, materiały marketingowe. To znacznie więcej – mówi Daria Widerowska, Marketing Manager, IT.integro - Aby wyróżnić się na dzisiejszym rynku należy ... oprogramowania mają dostęp do różnych obszarów systemu takich jak finanse, sprzedaż, marketing, zarządzanie magazynem i usługi. Poznaj 6 warunków, które musisz spełnić, aby silny wizerunek ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w X 2017
... 2017 roku za pomocą usługi rekrutacyjnej Jobile rekruterzy szukali kandydatów z obszarów: IT - Rozwój oprogramowania (język programowania PHP, Java, C++), Marketing (Marketing internetowy i mobilny), Internet/e-Commerce/Nowe media oraz IT - Administracja. Jobile to nowa usługa rekrutacyjna w portfolio GoldenLine, której podstawą jest realizacja ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... promocyjne. 86% z nich wskazuje na rozbudowaną obecność w mediach społecznościowych, 70% - na marketing treści (poza wideo) i na dedykowane kampanie displayowe, 62% natomiast współpracuje z influencerami. Nieco mniej popularne są wideo marketing (48%) czy własna aplikacja (37%). W mediach społecznościowych króluje Facebook (korzysta z niego 90 ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... [np. w sieci Piotr i Paweł czy Tesco], czy zdalnej obsłudze reklamacji [Ikea]. Perspektywa zbudowania modelu atrybucji poprzez wykorzystanie rozwiązań z obszaru proximity marketing dopełni obrazu. Marketer będzie mógł własnym sumptem dystrybuować oferty, motywować do zapoznania się poprzez wysyłane komunikaty, sprawdzać ilość interakcji z kontentem ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... i czas na poszczególne czynności związane z użytkowaniem, zamawianiem i przekazywaniem kart. Oprócz tego, w Niemczech otworzyliśmy kolejnych 30 stacji z naszym logo. Postawiliśmy na marketing, będąc widocznym na wydarzeniach branżowych, ale także promując markę przez sponsoring żużla, sportu mającego w Polsce wielu kibiców. W 2018 roku planujemy ...
-
Zarobki w HR, czyli 1700 zł podwyżki
... miarę kandydata i dostosowaną do jego potrzeb – mówi Katarzyna Sołtysiak, consultant FMCG, Antal Sales&Marketing. Online marketing na topie Joanna Kuzioła z Antal Sales&Marketing wskazuje, że osoby odpowiedzialne za online marketing czy e-commerce praktycznie w każdej branży mogą przebierać w ofertach pracy. – Te są coraz bardziej atrakcyjne ...