-
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
... (13%). Na pytanie, czy marketing przynosi korzyści społeczeństwu, tylko 13% respondentów odpowiedziało twierdząco. Ponadto większość stwierdziła, iż marketing to najczęściej „stek bzdur” ... do indywidualnych oczekiwań klientów, a kampanie internetowe przynoszą korzyści, marketing może znacznie poprawić wyniki finansowe firmy”. Informacje o badaniu ...
-
Polscy internauci a e-mail marketing
... .com przepytało na przełomie lipca i sierpnia 1287 internautów, jak wygląda e-mail marketing od strony jego odbiorców. Czy adresaci takich przesyłek nastawieni są do ... do klienta naprawdę działa. Co szesnasta złotówka wydana w ubiegłym roku na marketing w internecie przeznaczona została na kanał e-mailowy. Tak wynika z raportu AdEx publikowanego ...
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
... , od organizacji niewykorzystujących tej strategii. Poziom konwersji uzyskiwany z tego kanału jest średnio o 29% wyższy na stronach internetowych stosujących marketing treści. Marketing treści prowadzi również do pozyskania potencjalnych klientów wyższej jakości, ponieważ odwiedzają oni poszczególne strony, kierując się specyficznymi słowami ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... . Jedną z takich niestandardowych form promocji jest marketing sensoryczny. Co kryje się za tym pojęciem i jak marketing sensoryczny wpływa na sprzedaż? Człowiek odbiera ... , emocjonalnym poziomie. Człowiek ma trzy zmysły, na które może wpływać marketing sensoryczny. Audiomarketing Badania przeprowadzone przez firmę IMS wykazały, że średnia długość ...
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... i jakie nowe trendy są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów przy wykorzystaniu content marketingu? W dobie ślepoty bannerowej i rosnącego grona osób korzystających z adBlocków, content marketing stale zyskuje na znaczeniu. Jak mówi stare porzekadło – kto posiada informację, ten ma władzę. Które działania w content marketingu są najgorętszymi ...
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
... zarezerwowany tylko dla działań w mediach społecznościowych? Otóż nie. Z przyjemnością bowiem obserwuję, że coraz więcej marek wpisuje real-time marketing w kalendarz swoich działań e-mail marketingowych. Real-time marketing to działanie tu i teraz. Okazje, którymi w tym przypadku inspirują się marki, to istotne dla dużej społeczności i posiadające ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... marketingu kobiecego, mogły się opierać wyłącznie na publikacjach i badaniach zagranicznych. Marketing skierowany do kobiet to budzący się dopiero w Polsce trend, jaki ... ponieważ światowe badania w tym zakresie m.in. przedstawione w książce Marthy Barletty „Marketing skierowany do kobiet”, wskazują wręcz odwrotnie. Takie deklaracje mogą wypływać z ...
-
Marketing: sztuka manipulowania klientem?
... reputacja reklamy (zasłużona czy też nie) rozlewa się na marketing, czyniąc zeń sprytny eufemizm manipulacji. A w istocie marketing jest pojęciem znacznie szerszym. Nie polega ... klientów – tych istniejących i tych jeszcze nieujawnionych, których określeniu służy właśnie marketing. Jeżeli nie trafi w cel, wówczas żadna reklama jej nie uratuje – towaru ...
-
Partie polityczne a e-mail marketing
... radzi sobie lepiej niż partie "nowoczesne" tj. PO czy SLD – mówi dr Sergiusz Trzeciak, ekspert ds. marketingu politycznego, autor książki "Marketing polityczny w Internecie". - Wszystkie partie w swoich programach "stawiają" na Internet i modernizację kraju dzięki wykorzystaniu współczesnych technologii informatycznych. Deklaracje te są jednak ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... nim inwestycje. Jak już wspomniano we wstępie, dla 89 procent badanych mobile marketing to istotny kanał komunikacji. Zdecydowana większość - 86 procent - uważa, że znaczenie ... w coraz niższych cenach urządzeń, rozwoju m-commerce i nowych technologiach emisji reklam. Marketing mobilny, mimo wyraźnych zmian rynkowych, znajduje się jeszcze na dos ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... klientami. Informacje o badaniu Jedenaste Badanie poczty elektronicznej objęte zostało patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Magazyn Online Marketing Polska, Mediarun, The Warsaw Voice oraz Nowoczesna Firma. Parterem specjalnym raportu jest Fotolia. Badanie po raz kolejny zostało przeprowadzone w ramach ...
-
E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?
... ogranicza się do … (posiadane informacje o podmiocie). Dane osobowe, będące w posiadaniu administratora danych, przetwarzane są w celu … (cel przetwarzania danych, np. marketing własnych produktów i usług) i nie przewiduje się ich przekazywania podmiotom trzecim / mogą być przekazywane partnerom handlowym administratora. Mają Państwo prawo dostępu ...
-
E-mail marketing w Polsce 2015
... na zestawienie bieżących wyników z historycznymi i tym samym na określenie potrzeb rynku oraz kierunków, którymi podąża e-mail marketing. Autorzy badania pytali m.in., w jaki sposób wykorzystują e-mail marketing osoby pracujące w działach marketingu, PR, dyrektorzy i właścicieli firm. Pytano również, jak te same działania postrzegają prywatni ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... dotrzymać kroku temu pokoleniu kupujących? Rozwiązaniem może być nowe spojrzenie na marketing automation. Z badań zrealizowanych przez firmę Gemius wynika, że połowa z ... to, jakimi kanałami będą się komunikować i być w tym konsekwentne. Marketing automation pozwala odczuwalnie usprawnić proces sprzedażowy. Dlatego powinien być elementem strategii, ...
-
Marketing etniczny: jakie korzyści płyną z segmentacji klientów?
... nam różnorodne motywacje. I to właśnie tę różnorakość bierze pod uwagę marketing etniczny, który bada uwarunkowania demograficzne klientów, trafiając tym sposobem do ... budowanie zaufania między firmą a użytkownikami. Etniczny nie zawsze oznacza wielokulturowy Marketing etniczny nie zawsze wiąże się z koniecznością wykraczania poza oczekiwania osób z ...
-
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
... uległy również marketing i komunikacja, które w znacznej mierze przeniosły się do sieci. Jak można się domyślić, nie zabrakło przy tym problemów. Marketing i komunikacja nie ... Nie inaczej jest w przypadku kryzysowej sytuacji związanej z pandemią. Marketing, podobnie zresztą jak działania PR-owe, bazują najczęściej na długofalowych strategiach ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... spotkania branżowe, eventy czy konferencje - mówi Iwo Paliszewski, CEE Marketing & Employer Branding Manager Antal. O badaniu Badanie Antal i Eventory “Spotkania i wydarzenia biznesowe w czasach zmiany” zostało przeprowadzone wśród 316 menedżerów, w tym HR (32%), Marketing i PR (36%) oraz Sprzedaż (32%), metodą CAWI, w dniach ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
... zdecydowana większość zaplanowała na ten rok powiększenie budżetów na influencer marketing. Jednocześnie inflacja jest czynnikiem postrzeganym jako bardzo negatywny dla rynku ... aż 72% respondentów deklarujących obawę przed wpływem inflacji na ich marketing. #OznaczamyReklamy, czyli regulatorzy, a rynek influencer marketingu Twórcy badania i raportu ...
-
6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie
... które pozwalają osiągnąć znaczące rezultaty przy minimalnych kosztach. Marketing internetowy otwiera przed przedsiębiorstwami szerokie możliwości, które są niedostępne ... być również referencje od wcześniejszych klientów – podkreśla Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, platformie do rozliczeń freelancerów, w tym influencerów. 2. Recykling ...
-
Marketing bezpośredni zwalnia
... marketing bezpośredni w Stanach Zjednoczonych zwalnia - wynika z raportu stworzonego przez Direct Marketing Association. Niemniej jednak sprzedaż związana z tym ... Stanach Zjednoczonych, będzie jednak od niego stosunkowo niższy. Według DMA wydatki na marketing bezpośredni w 2007 sięgną 175,2 mld dolarów, co oznacza 5,2 proc. wzrost w porównaniu z 166,5 ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... przypadku każdej nowości - i tu łatwo o popełnianie błędów. Jak ich uniknąć? Marketing bezpośredni w handlu to idealne połączenie działań promocyjnych, których ideą jest pobudzanie ... w tym temacie nadal są mailingi i smsy - to również nie ulega wątpliwości. Niemniej marketing, niezależnie od branży, to ta dziedzina, która by utrzymać firmę na ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... wymagającym zadaniem. Jak się do tego zabrać i na co zwrócić szczególną uwagę? E-mail marketing czy spam? Każdy z nas jest konsumentem. Większość z nas posiada konto ... wiadomości. W pierwszym przypadku musimy pamiętać, że mailing to tzw. permission marketing, czyli forma reklamy, na której otrzymywanie subskrybent musi w sposób świadomy wyrazić zgodę, ...
-
E-mail marketing w Polsce
... odbiorców (46%). - Wyniki badania GetResponse pokazują, że kondycja polskiego email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ponad 110 mln zł (po ... o użytkowniku z różnych części organizacji równocześnie – z takich działów, jak sprzedaż, marketing czy IT. Mimo że personalizacja potrafi dać użytkownikowi satysfakcję, pozbawiając ...
-
Marketing bezpośredni - direct mailing
... w inny sposób niż poprzez złożenie zamówienia. Zainteresowanie szybko ostygnie, jeśli nie zostanie podtrzymane natychmiastowym kontaktem. Artykuł powstał na podstawie książki MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW, wyd. 5, maj 2014, wydawnictwo BL Info Polska Sp. z o.o.
-
Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?
... na specjalistów e-commerce – mówi Paweł Woźniak, Manager Zespołu Sprzedaż i Marketing w międzynarodowej firmie doradztwa personalnego Michael Page. Sprzedaż – stabilne zatrudnienie ... . zł, a dyrektora sprzedaży w handlu detalicznym od 16 do 40 tys. zł. Marketing – online i mobile Znakiem naszych czasów jest także skokowy wzrost zapotrzebowania na ...
-
E-mail marketing w chmurze
... samych kategoriach mogą zostać zebrane w pakiet, który jest następnie targetowany według tych samych pól zainteresowań. Wielokanałowość Oparty na chmurze e-mail marketing pozwala automatycznie rozsyłać zindywidualizowane "trigger mails", gdyż bierze on pod uwagę wszystkie okoliczności i zainteresowania każdego indywidualnego odbiorcy. Co więcej ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... jest, aby wprowadzić testy na każdym etapie zautomatyzowanych procesów i wyciągać z nich odpowiednie wnioski. 8. Wyizolowane działania w pojedynczych kanałach komunikacji E-mail marketing lub inne sektory marketingu są planowane i realizowane osobno, bez uwzględniania wzajemnych zależności względem siebie. Takie podejście nie uwzględnia jednak ...
-
Ambush marketing: chroniony znak towarowy w reklamie
... najważniejszymi międzynarodowymi wydarzeniami, które przyciągają uwagę wielomilionowej publiczności na całym świecie. Zjawisko to oznacza zasadzkę, pułapkę, podstęp marketingowy. Ambush marketing pojawia się w momencie, gdy podmioty, które nie zawarły umów licencyjnych na posługiwanie się zastrzeżonym znakiem towarowym związanym z imprezą, wplatają ...
-
Marketing SMS: w Polsce ma to duży sens
... być sporym zaskoczeniem, znalazły się Niemcy (12/miesiąc) oraz Hiszpania (3/miesiąc). O korzyściach płynących z popularności SMS-ów w naszym kraju mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki SMS. - Jesteśmy jednym z największych rynków w Europie, z dużym potencjałem, a popularność SMS-a to bardzo dobra ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... aż 35% wszystkich wydatków na reklamę w Internecie, stanowią wydatki na wideo marketing. Generuje ono największą sprzedaż, dlatego też firmy i marketerzy muszą wyjść naprzeciw ... do oglądania filmów wzrośnie o 25%. Rola i znaczenie wideo marketingu w 2018 roku Marketing z roku na rok staje się bardziej interaktywny, dlatego też w 2018 roku ...
-
Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
... strategia, która dzięki możliwościom, jakie daje wideo na pewno pozwoli osiągnąć zakładane cele. Dzięki pojawiającym się stale nowym technologiom, wideo marketing stał się jeszcze lepiej dopasowany do potrzeb zarówno marketerów, jak i konsumentów. Możliwości wideo 360°, live stream czy vlogowania sprawiają, że ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
... marketing, czyli marketing treści, to promocja naszej oferty i firmy, polegająca na docieraniu ... użytkownik otrzymuje konkretną wartość, wymiar marketingowy jest przez niego odbierany jako dodatek. Dlaczego content marketing? W obecnych czasach internauci coraz mniejszą uwagę zwracają na komunikaty reklamowe w postaci wszechobecnej reklamy banerowej ...
-
Czy eko marketing ma sens? Polacy wątpią w jego szczerość
... informują w komunikacji marketingowej. Czy ich przekaz trafia na podatny grunt? Niekoniecznie. Eko marketing to trend, który coraz silniej zaznacza się w promocji marek i ... pokaz Budowanie wizerunku firmy na wartościach ekologicznych wymaga solidnych fundamentów. Zielony marketing przynosi pożądane efekty tylko wtedy, gdy za słowami idą czyny ...
-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
... grupie docelowej. Oto, co udało się ustalić. Problemem jest know-how, ale nie tylko Marketing w gamingu nie jest rzeczą najprostszą. Przebadani przez Havas Media Group ... grupie casual to 61% badanych, natomiast wśród hard gamerów aż 80%. Czy zatem marketing w gamingu działa? Wyniki badania, szczególnie wśród gamerów, pokazują, że tak. Szczególnie ...