-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
... grupie docelowej. Oto, co udało się ustalić. Problemem jest know-how, ale nie tylko Marketing w gamingu nie jest rzeczą najprostszą. Przebadani przez Havas Media Group ... grupie casual to 61% badanych, natomiast wśród hard gamerów aż 80%. Czy zatem marketing w gamingu działa? Wyniki badania, szczególnie wśród gamerów, pokazują, że tak. Szczególnie ...
-
Nowy marketing w praktyce
... demo i gotowe aplikacje do pobrania bezpośrednio z redakcyjnego serwisu www. Częścią wprowadzanych zmian jest portal marketing w praktyce () z rozbudowaną marketingową bazą wiedzy: archiwum redakcyjnym z wyszukiwarką, marketing newsroom oraz sieciowymi artykułami warsztatowymi. W bazie znajdą się także formularze umów i briefów, przykłady planów ...
Tematy: marketing w praktyce, Infor -
Firmy europejskie i marketing
... bardziej ograniczony niż w USA; • Europejscy szefowie działów marketingu preferują tradycyjne media do osiągania różnorodnych celów marketingowych, natomiast firmy z USA stosują marketing internetowy do pozyskiwania nowych klientów i przywiązywania ich do marki i produktu (tzw. trial & repeat); • Firmy europejskie koncentrują się silniej na ...
-
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
... efektów. Ważnym elementem efektywności, a w konsekwencji opłacalności kampanii, jest fakt całościowego lub częściowego samofinansowania się takich działań. Dzięki temu marketing mobilny może zaistnieć jako pozycja przychodowa w budżecie marketingowym. Na podkreślenie zasługuje także fakt, że kampanie marketingu mobilnego można przeprowadzić ...
-
Marketing - troska o klienta
... droższe niż utrzymanie już zdobytego. Philip Kotler, autor kultowej książki „Marketing. Planowanie, wdrażanie i kontrola” twierdzi nawet, że zadowolony klient podzieli się swoimi ... ważne czynniki, w dużym stopniu decydujące o powodzeniu firmy. Artykuł powstał na podstawie książki „Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw” Björn Lundén i ...
-
Marketing social media
... dzielą się swoim doświadczeniem ze znajomymi. To przykład, jak powinno się uprawiać social media marketing. Grzech 3 marketerów – nieczystość Prawdopodobnie najgorszym z grzechów popełnianych przez marki w social media jest ten grzech ... niepowodzenia innych i wyciągać z nich wnioski. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
E-mail marketing a lojalna baza danych
... marketing to nie spamowanie, a naszym największym aktywem jest baza danych, dlatego szanujmy ją, dbajmy ... . Jest jednak warunek, który koniecznie musimy spełnić chcąc osiągnąć dobre wyniki w tych działaniach. Nasz e-mail marketing musi bazować na koncepcji permission marketingu, czyli marketingu za przyzwoleniem. W praktyce oznacza to, że musimy ...
-
E-mail marketing: newslettery są skuteczne
... długi jest ogon twojego e-mail marketingu i ile sprzedaży generować mogą e‑maile, które nie są otwierane. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... skuteczne w tej sytuacji. Ostatnimi czasy głośno zrobiło się o reklamie natywnej, która wpisuje się w modny ostatnio trend w komunikacji marketingowej, czyli Content Marketing. Reklama natywna to komunikat reklamowy, który nie nosi znamion klasycznej reklamy. Reklama natywna ma być przyjazna dla odbiorcy, ma dostarczać ...
-
Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm
... badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, ...
-
Marketing internetowy: jak tworzyć różnorodne treści?
... odróżnić się od konkurencji, najwyższy czas opracować plan wdrażania bardziej różnorodnych materiałów. Marketing treści nie odnosi się tylko do samego procesu twórczego. Należy też ... się z pozostałymi poradnikami na ten temat. Teraz już wiesz, że content marketing nie składa się wyłącznie z blogowania i warto zastosować również inne rodzaje treści ...
-
Czas na marketing mobilny
Wiele firm, które zbudowały swój biznes na początku ery dot-com, często odnosi się dość sceptycznie do marketingu mobilnego. Już od początku XXI wieku można było przecież usłyszeć, że każdy kolejny rok przyniesie niesamowite zmiany w tym zakresie. W ciągu ostatniego roku pojawiło się jednak wiele danych, które radykalnie zmieniły nasz pogląd na to ...
-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
... do ograniczenia poziomu ruchu na stronie, co z kolei prowadzi do niskich wskaźników konwersji i braku możliwości zbudowania długoterminowych relacji z konsumentami. Marketing w sieci odgrywa bardzo ważną rolę szczególnie na etapie pozyskiwania uwagi klientów oraz utrzymywania regularnego kontaktu. W marketingu internetowym, do utrzymania relacji ...
-
Marketing i sprzedaż w sektorze MSP
... i marketingowców. To główny wniosek, jaki nasuwa lektura raportu „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”, wspólnego opracowania Mind Progress Group i Instytutu badawczy ... zatrudniania marketingowców. Tylko 55,1% małych przedsiębiorstw posiada osoby odpowiedzialne za marketing. Na brak marketerów w szeregach dużych firm wskazuje ok. 28% badanych. ...
-
E-mail marketing: dbaj o swoją bazę
... Zanim przejdziemy do podstawy naszego e-mail marketingu, spójrzmy czy w ogóle warto. W dobie mediów społecznościowych często zapomina się bowiem, że e-mail marketing to wciąż bezsprzecznie najpopularniejszy i najskuteczniejszy sposób komunikacji w internecie. Według Nielsen Norman Group, 90% użytkowników wybiera newsletter za pomocą e-mail, a tylko ...
-
E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?
... do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego narzędzia warto się zastanowić, czego konkretnie oczekujemy. E-mail marketing jest efektywnym i stosunkowo prostym w obsłudze narzędziem, z którego korzysta dziś zdecydowana większość marketerów. Żeby jednak nasze wiadomości okazały się w 100% skuteczne ...
-
Omnichannel marketing. Co przyniesie rok 2017?
... personalizacja, coraz częściej wykorzystywana przez marketerów w celu indywidualizacji contentu, dotyczyła danych o subskrybencie zebranych jeszcze przed wysyłką kampanii. E-mail marketing pozostawał więc daleko w tyle, jeśli chodzi o możliwości stosowania zaawansowanej personalizacji treści. W 2017 roku, nowe technologie będą jednak odgrywać ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... na temat ewolucji reklamy i marketingu w kontekście większego wykorzystania inteligentnych technologii na cyfrowym rynku sprzedaży. 30% respondentów zajmuje stanowisko CMO (chief marketing officer), VP ds. marketingu, lub dyrektora ds. marketingu; 35% zajmuje stanowisko z zakresu zarządzania marketingiem firmy, a pozostałe 35% pełni role z zakresu ...
-
Jaki system wynagradzania w firmie stosującej marketing wielopoziomowy?
... skutkować będzie porażką nowego systemu. Model musi być dopasowany do firmy i jej celów. Należy pamiętać, że wiele organizacji stosujących marketing wielopoziomowy nie korzysta z jednego rozwiązania, a najczęściej łączą one kilka różnych systemów. Bibliografia: https://www.leadmlmsoftware.com/mlm-compensation-plans/ https://directsellingstar ...
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
... przyszłość i dostosować działania do „trendów”, które promuje Google – komentuje Tomasz Biegun, Head of Content Marketing & SEO. Aktualizacje wprowadzane przez Google w ostatnim czasie zdefiniowały na nowo również content marketing. W jaki sposób? Google na bieżąco aktualizuje swoje algorytmy, a to przekłada się na strategie content ...
-
Ile kosztuje influencer marketing? Różnice w stawkach zaskakują
... przełożenie na sprzedaż – mówi Sójka. Widzimy po naszych klientach, że influencer marketing to dziś branża, obok której nie da się przejść obojętnie. Budżety są ... – nie tylko w liczbach, ale w realnej wartości marki – dodaje. Wnioski dla marek Influencer marketing w 2025 roku wymaga bardziej świadomych decyzji i lepszego dopasowania strategii do ...
-
eSperto - marketing i zabawa
... marketingowym archiwum i nie jest natrętny - jak się nim nie interesujemy, grzecznie... zasypia. Mówimy o nowym narzędziu marketingu desktopowego, udostępnionym przez Wydawnictwo Marketing w Praktyce na stronach portalu firmowego portalu. Postać eSperto stworzyła Agencja Interaktywna Adv.pl. Aplikacje typu screen mate, popularne w krajach, gdzie ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... , że odpowiadasz (reagujesz) na maila reklamowego?", zaznaczyło odpowiedź "ładny wygląd przekazu". Zatem bardziej istotna jest koncepcja merytoryczna aniżeli kreacja wizualna. Marketing emaliowany to przyszłość bezpośredniej reklamy internetowej. Faktem jest również, że dotychczas nierozwiązywalnym problemem staje się kwestia spamu. Zawsze bowiem ...
-
Bluetooth marketing, czyli reklama w komórce
... może również wysłać do osoby, która przechodzi obok jego interaktywnego billboardu czy wystawy sklepowej, zaproszenie do obejrzenia najnowszej kolekcji. Bluetooth marketing daje reklamodawcom możliwość dotarcia do ogromnej liczby konsumentów. - Pozwala na bezpośredni kontakt reklamodawcy z konkretnym konsumentem, co nie jest możliwe w marketingu ...
-
Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe
... 50 procent konsumentów deklaruje, że są skłonni dłużej zostać w sklepie, którego atmosfera im odpowiada. To pokazuje jak duże znaczenie ma marketing sensoryczny, który w Polsce jest wciąż stosunkowo mało popularny. - Celem działań marketingu sensorycznego jest stworzenie przyjemnej atmosfery budującej pozytywne skojarzenia z określonym ...
-
Cool Marketing SA na NewConnect
... już samej produkcji, kontrolę nad przebiegiem wszystkich procesów produkcyjnych, odbiór jakościowy i ilościowy po zakończeniu produkcji, dostawa do klienta. Cool Marketing S.A. zamierza poszerzyć ofertę produktową, między innymi o coopacking, rozbudować kanały sprzedaży i rozwinąć usługi budowania strategii promocji nowych marek. Strategia spółki ...
-
Nazwa produktu a marketing międzynarodowy
... unikalne i wyjątkowe marki jak żubrówka. Ochrona wizerunku polskich produktów poprzez prawnie zabezpieczony naming produktu może tylko pozytywnie wpłynąć na ich marketing. Nazwa marketingowa produktów jest najłatwiejszą i najbardziej efektywną formułą komunikowania nowego lub zrewitalizowanego komunikatu marki. Wykorzystanie zmiany nazwy produktów ...
-
Email marketing: aspekty prawne
93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse ...
-
Marketing behawioralny w social media
... sposobami, które ludzie wykorzystują do analizy najbliższego otoczenia może się tu okazać szczególnie pomocne. Spójrzmy na kilka podstawowych technik z zakresu marketing behawioralnego i to jak możesz ich użyć na własną korzyść. Z marketingowego punktu widzenia, mózg można podzielić na dwie główne części: „lewą ...
-
Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing
12 miesięcy wystarczyło, aby wskaźnik dostarczenia wiadomości email marketingowych obniżył się z 83% do 79% - donosi najnowszy raport Return Path. W praktyce oznacza to nic innego niż to, że jedna na pięć wysłanych wiadomości nie dociera do odbiorcy. Czy dalszym spadkom w tym zakresie można zapobiec? Czy istnieją sposoby na skuteczne dostarczenie ...
-
Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter
... uwagę również na to, że nie zawsze odbiorca klika w wiadomość, żeby wejść na stronę e-sklepu i zrobić zakupy. Dlatego właśnie e-mail marketing odgrywa ważną role w budowaniu świadomości marki i relacji z klientami. Agata Lejman, ekspert
-
Influencer marketing pod lupą - Chajzer, Doda i Rozenek-Majdan ukarani przez UOKiK
Prezes UOKiK śledzi i eliminuje z rynku nieprawidłowości na rynku influencer marketingu. Tym razem wydał trzy decyzje dotyczące nieprawidłowego oznaczania materiałów reklamowych na Instagramie. Ukarani zostali Filip Chajzer, Dorota Rabczewska i Małgorzata Rozenek-Majdan. Nałożone kary to łącznie prawie pół miliona zł. Nasze działania chronią ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... teraz wyobrazić jak wyglądają statystyki odwiedzin takiego serwisu i jaki jest procent odrzuceń. Skuteczne działania - Word of Mouth Marketing czyli Marketing Szeptany (buzz marketing, amplifying internetowy, evangelist marketing) skuteczny jest tylko wtedy, gdy jest jawny – podkreśla CEO Grupy Adweb. Statystyki, które uczyniły WOMM narzędziem tak ...
-
Po co ci marketing conversion?
... wyszukiwarce Google kliknie w trzy pierwsze linki. Odpowiedź jest zatem prosta - należy znaleźć się w czołówce wyszukiwań. A marketing conversion może w tym pomóc. Marketing conversion - publikuj i sprzedawaj Marketing conversion pozwala zwiększyć konwersję nawet o 30%. Co to oznacza dla twojej firmy? Możliwość uzyskania satysfakcjonującego poziomu ...
-
Marketing marki a marketing produktu
... przetrwania. Czas zapomnieć o marce. Zapomnieć, to znaczy przestać uprawiać „marketing marki” oddzielnie od „marketingu produktu”. Traci to sens w czasach, gdy liczą się ... kreowania trendów i popytu jest coraz bardziej iluzoryczna. Dzięki sieci masy wzięły marketing w swoje ręce. Jak grać marką w tym szalonym pokerze? Myślę, że najważniejsze, żeby ...