-
Skuteczny link sponsorowany
... Research, czerwiec 2003, http://www.iab.net/ 3 za Google, więcej: https://adwords.google.com/select/faq/network.html#1 Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
-
Nowe oblicze reklamy?
Przez lata marketing w Internecie opierał się głównie na konwencjonalnych banerach. Teraz agencje reklamowe pracują nad materiałami reklamowymi, które Internauci sami będą chcieli oglądać, ...
-
Zmiany na stronie NOM
Pod adresem www.nom1044.pl uruchomiona została nowa witryna Niezależnego Operatora Międzystrefowego stworzona przez agencję marketingu interaktywnego huevo. Serwis zawiera wiele przydatnych informacji kierowanych do aktualnych i potencjalnych klientów. "Biorąc pod uwagę charakter prezentowanych danych, podczas etapu planowania skupiliśmy się ...
-
Maskotka dla twardego mężczyzny
Militaria.pl wykorzystuje narzędzia z obszaru Desktop Marketingu w działaniach promocyjno-reklamowych. Nowym kanałem komunikacji z klientami sklepu stał się BrandMate, autorskie rozwiązanie Adv.pl. Nowa propozycja Militaria.pl to Militariusz, interaktywna postać komandosa "wojująca" na pulpicie monitora odbiorcy. Jej zadaniem jest przede wszystkim ...
-
Dialog z telewizorem
Z końcem 2003 roku do grona konkurentów Telekomunikacji Polskiej reklamujących swoje usługi w telewizji ogólnopolskiej dołączyła Telefonia Dialog, która dotąd skupiała działania marketingowe na terenie swoich regionów koncesyjnych. Netia i Tele2 - dwaj dotychczasowi rywale TP - reklamowali się w telewizji już blisko rok wcześniej (Netia od końca ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... klientów w transakcjach on-line", Internet 1/2003 http://www.blitz.pl/index.php?i=2&menu=ebiz&text=btxt/ecommerceissues Kwarciak B.: "56,7 kilobajtów zaufania na sekundę", Modern Marketing, 11/2001
-
Na Olimpiadę za SMS
Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowała rozwiązania SMSowe do promocji olimpijskiej dla PKN Orlen. Akcja związana z Igrzyskami Olimpijskimi rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do końca sierpnia. Na klientów korzystających ze stacji paliw PKN Orlen czekają wycieczki na Olimpiadę do Aten, telewizory plazmowe Philipsa oraz kilkadziesiąt ...
-
Pozycjonowanie stron WWW
W momencie, gdy firmy i marketerzy szukają skutecznych form dotarcia do klientów i konsumentów Internet jest doskonałym kanałem interakcji. Jednak samo stworzenie przyjaznej dla internauty i funkcjonalnej witryny nie gwarantuje jej sukcesu rozumianego poprzez ilość odwiedzin i uzyskanych za jej pomocą klientów. Do strategii marketingowej musimy ...
-
Konkurs na najlepszą reklamę
Już tylko niespełna 4 tygodnie pozostały polskim firmom i agencjom marketingu internetowego, aby zgłosić się do międzynarodowego konkursu na najlepszą kampanię internetową AD:TECH Awards. Do udziału w konkursie zaproszone są wszystkie firmy, które mogą pochwalić się interaktywnym projektem WWW zrealizowanym po 1 maja 2003. Główny cel ...
-
Gdzie Twoi klienci, tam Twoje pieniądze
Niezależnie od branży gospodarka zmienia się coraz szybciej i coraz bardziej przewrotnie. Rynek masowy, który był celem producentów dóbr konsumpcyjnych także uległ zmianom. Ma to wpływ nie tylko na konieczność różnicowania produktów, ale i odpowiedniego dobierania form kontaktu z klientami. Podobnym przemianom, jak rynek produktów, podlegają ...
Tematy: -
IAB reklamuje Internet
... przekazu i pełną mierzalność przy wysokim zasięgu i atrakcyjnej, dobrze zdefiniowanej grupie docelowej – mówi Dominik Kaznowski, wiceprezes zarządu IAB, odpowiedzialny za marketing i komunikację. IAB przewiduje kilka etapów kampanii "Internet też medium", którym towarzyszyć będzie rozbudowa serwisu i udostępnianie kolejnych analiz rynku. Już teraz ...
-
Mobilna reklama WP
Wirtualna Polska wysyła SMSy reklamowe do użytkowników bezpłatnej poczty WP, którzy zgodzili się na udostępnianie swoich numerów telefonów komórkowych dla celów marketingowych. Są to krótkie wiadomości tekstowe do 150 znaków kierowane od nadawcy Wirtualna Polska. Reklama może być adresowana do ściśle określonej grupy docelowej. Portal targetuje ...
-
Olimpijski wirus TP
... zadaniem jest dostarczanie bieżących informacji z Aten wprost na pulpit użytkownika oraz promowanie tematów pokrewnych Olimpiadzie. Poza rozwiązaniami typu desktop marketing, do których zalicza się "Olimpijczyk", agencja zrealizowała również projekty wykorzystujące zasady marketingu wirusowego. W oparciu o nie stworzono wyjątkowo lubiane przez ...
-
Skuteczność reklamy online
... skutecznie buduje świadomości marki i wpływa na zwiększenie zainteresowania zakupem produktu" – skomentował wyniki projektu Dominik Kaznowski, wiceprezes IAB Polska, odpowiedzialny za marketing i komunikację.
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... specjalistą w zakresie e-PR oraz badaczem zjawiska wirtualnych społeczności i społeczeństwa informacyjnego, kontakt: grzegorz.mazurek@k2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
E-urząd w Polsce i Europie
... pracy sektora publicznego. Badania, których sponsorem była firma Cisco Systems przeprowadziła Momentum Research Group należąca do firmy konsultingowej Incepta Marketing Intelligence z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Podstawowym wynikiem badań jest spostrzeżenie, że wdrożenie wszystkich najlepszych procesów zidentyfikowane w ramach Net Impact 2004 ...
-
CTM dla Niemców we Wrocławiu
Centrum TeleMarketingowe CTM wchodzące w skład grupy SR. Teleperformance rozszerza swoją działalność na rynku polskim i niemieckim otwierając nowy oddział contact center we Wrocławiu. O uruchomieniu drugiego oddziału contact center przez firmę CTM zadecydowało kilka czynników. Pierwsze dwa to chęć świadczenia usług na rynku niemieckim i ...
-
OnetBoksy teraz Pay-Per-Click
... cena za pozyskanie jednej wizyty nie będzie wyższa niż tak określony koszt akwizycji. Pośród wielu sposobów promocji stosowanych w sieci WWW, marketing wyszukiwarkowy zdobywa coraz większą popularność. Według powszechnie dostępnych danych np. w USA dynamika rozwoju tego rynku jest już ponad dwukrotnie wyższa ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... czy Nestle Kids. Jest doktorantką w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie, kontakt: Ewelina_sek@yahoo.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Premiera Halo 2
... zamówionych kopii, wyniki sprzedaży z pierwszych 24 godzin są najlepsze w historii branży rozrywkowej" – powiedział Peter Moore, wiceprezes Microsoftu, odpowiedzialny za publikację i marketing produktów Xbox. W trakcie pierwszych 11 minut sprzedanych zostało 8500 sztuk gry. 11 listopada "Halo 2" będzie miało swoją europejską premierę, m.in ...
-
Seminaria promujące rozwój przedsiębiorczości
... (IAA) rozpoczęło kolejną już społeczną kampanię (po ogólnopolskiej kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki") - "Postaw na swoim - przedsiębiorczość", organizowaną w ramach programu "Marketing dla Przyszłości". Tym razem dotyczy promowania przedsiębiorczości, poprzez zachęcenie i danie impulsu młodym ludziom do zakładania własnych firm. Podstawowe cele ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... . Anna Lelonkiewicz jest dyrektorem zarządzającym w firmie FDT Forum Działań Twórczych, kontakt: a.lelonkiewicz@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Właściwy kurs na rynku WLAN
Rynek usług związanych z szerokopasmowym mobilnym dostępem do Internetu zacznie przynosić poważne zyski tylko wtedy, kiedy jego główni gracze dokonają korekt w swojej dotychczasowej strategii marketingowej - wynika z raportu na temat przyszłości technologii WLAN/ Wi-Fi w Polsce, który przygotowała agencja DEMO Effective Launching. Według DEMO ...
-
Marka dla Polski
Wczoraj w Sejmie odbyła się konferencja "Marka dla Polski - Idea przewodnia". Przedstawiono na niej wyniki badań dotyczących międzynarodowego wizerunku Polski i propozycje strategii działań marketingu narodowego, mającego zmienić postrzeganie Polski na świecie. Ponieważ na całym świecie stosowane są zbliżone technologie i podobne metody ...
-
CRM dla prawników
... swoisty charakter pracy, w której nacisk położony jest na bieżącą obsługę klientów, a nie jak to ma miejsce w przypadku innych branż na marketing i sprzedaż. Stąd też, typowa konfiguracja programu jest dla prawnika mało przydatna, natomiast bardzo ważne jest raportowanie bieżącej sytuacji oraz zarządzanie ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... zadowolenie, a nasz zysk. Tomasz Karwatka, jest menedżerem w agencji interaktywnej Janmedia Interactive, kontakt: tkarwatka@janmedia.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Pierwsze urodziny SARE
SARE - polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP obchodzi pierwsze urodziny. Dokładnie rok temu, system oferowany wcześniej jedynie klientom jednej z agencji interaktywnych, został wprowadzony na rynek. Od tego czasu SARE pozyskało ponad 50 nowych klientów i wysłało prawie 6 milionów e-maili. SARE umożliwia użytkownikowi ...
-
Jażdżyński - z Interii do WP
... jeszcze wiele wspólnie osiągniemy." Tomasz Jażdżyński urodził się w 1971 r., jest żonaty, ma córkę. Ukończył studia na kierunkach: Informatyka oraz Zarządzanie i Marketing w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Interesuje się sportem.
-
Fundusze unijne na założenie firmy
Miałem zacząć od czegoś innego... zdaje się, że miały to być zarys koncepcji marketingu dla Niedużej Firmy, ale po przeczytaniu w niedawnym wydaniu Gazety Wyborczej artykułu "Załóż sobie firmę za kasę z Unii", postanowiłem dokonać gwałtownego zwrotu. Pisząc o naszej przedsiębiorczości, nie sposób pominąć podjętych w nim tematów bieżących i pisać o ...
-
Składowe powodzenia produktu
... do konsumentów. Janusz Bujko jest dyrektorem wrocławskiego oddziału Instytutu Pentor kontakt: jbujko@pentor.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Nowy Linux Red Hat Enterprise
Paul Salazar, dyrektor ds. marketingu na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki firmy Red Hat, oficjalnie ogłosił premierę najnowszej wersji komercyjnego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux, opartego na jądrze Linux 2.6. W porównaniu z poprzednią wersją Salazar zapowiedział rewolucyjne zmiany. Przede wszystkim, po raz pierwszy produkt Red ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w internecie
Od 15 lutego na zaprojektowanej przez firmę Interactive Marketing Partner stronie sieciaki.pl znajduje się do pobrania desktopowa aplikacja "Sieciaka" - elektronicznego przyjaciela, który pomoże uchronić dzieci przed niebezpieczeństwami grożącymi ...
-
Skype i Motorola razem
W poniedziałek Motorola i Skype Technologies SA ogłosiły zamiar nawiązania współpracy marketingowej, celem której ma być rozszerzenie opcji komunikacyjnych dla użytkowników Skype i uzyskanie dostępu do ponad 25 mln zarejestrowanych użytkowników. Porozumienie ma wykorzystywać potencjał obydwu firm, opierając się na doświadczeniu Motoroli w ...
-
Reklamy powinny być cool
... . Mirosław Laszczak jest wykładowcą Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym. kontakt: miroslawlaszczak@wp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Oddział Comarch w Dreźnie
... AG we Frankfurcie nad Menem. Dziś do klientów Comarch na tym rynku należą m. in. operator sieci inteligentnych Deutsche Telefon and Marketing Services AG, O2 Germany, Victorvox oraz Metro Group AG. W lipcu 2004 r. Comarch Software AG we Frankfurcie podpisał dwa ważne kontrakty ...