-
Kiedy wysłać newsletter?
Najlepsze wyniki newslettery osiągają w ciągu godziny po ich wysłaniu, emaile wysyłane wieczorem są otwierane najczęściej, a niedziela i piątek to dni, w których wiadomości osiągają najwyższy wskaźnik otwarć – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy ...
-
Monitor PHILIPS 231P4QRYES
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada wprowadzenie na polski rynek kolejnego monitora z innowacyjnym czujnikiem ErgoSensor: 23-calowego modelu PHILIPS 231P4QRYES z matrycą IPS. Monitor należy do serii profesjonalnej i dedykowany jest użytkownikom dbającym o zachowanie właściwej dla zdrowia pozycji ...
-
Founder Institute już w Polsce
... Program adresowany jest do osób zainteresowanych uruchomieniem biznesu w szeroko rozumianej branży technologicznej (n.in. oprogramowanie, media cyfrowe, biotechnologia, cleantech, e-commerce, marketing, elektronika użytkowa). Udział w programie może wziąć każdy kto chce utworzyć startup, nawet jeśli jego pomysł nie jest dojrzały. Program dedykowany ...
-
Skuteczność reklamy
... ani sprawdzać, gdy czegoś potrzebuje, bo wszystko już wie. Reklama skróciła jego poszukiwania i proces decyzyjny. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Jak zaprojektować najlepsze logo firmy?
... kształt i relacje między elementami składowymi. Jednoznaczność komunikatów prezentowanych przez logo i ich zgodność z ideą i celami firmy podnosi znaczenie i wpływ logo na marketing. Do budowania wizerunku należy wykorzystać wszelkie elementy logo, odpowiednio kładąc nacisk na te, które w danym wypadku są bardziej znaczące. Ważne ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono wśród ponad 7000 konsumentów z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń w zakresie obsługi ze strony przedsiębiorstw. Celem badania była analiza opinii klientów na temat jakości obsługi oferowanej przez przedsiębiorstwa z pięciu branż ( ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2012
... temu będziemy mieć pewność, że jasny przekaz pojawi się równocześnie w wielu źródłach, z których kandydaci czerpią wiedzę” – podsumowuje Joanna Kucza, PR & Marketing Manager w Antal International. Informacje o badaniu Badanie Antal International Najbardziej pożądani pracodawcy 2012 przeprowadzone było metodą CAWI oraz CATI w terminie 3-20 ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... prognoz rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych. Prognozowane wydatki na reklamę w internecie w USA osiągną poziom 64,54 miliarda dolarów w 2012 roku, a w 2016 wzrosną do ...
-
Reklama nieruchomości - wizualizacje
... . Przyszłość wizualizacji Sprzedaż domów, mieszkań czy też każdego innego rodzaju obiektów, aby była skuteczna, musi czerpać z rozwiązań, jakie oferuje współczesny marketing. Wizualizacje w postaci statycznych obrazów 3D, wirtualnych wycieczek, jak również animacji architektonicznych, stanowią istotny element takiego marketingu. Dlatego też, firmy ...
-
Jak lojalni są polscy pracownicy?
... polskich pracowników, kluczowe znaczenie mają dla nas perspektywy dotyczące rozwoju osobistego, awansu oraz wykonywanie ciekawej i interesującej pracy – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager GoldenLine.pl. Wynagrodzenie jest rzecz jasna jednym z głównych czynników wpływających na motywację, natomiast jego znaczenie nie jest na tyle ...
-
Karta Millennium MasterCard prepaid
... na karcie, bez obawy o utratę środków. Dzięki karcie mogą ustalać dzienne limity wydatków i kontrolować wydatki dzieci" – mówi Katarzyna Wojda, Marketing & Communication Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce. Kartę przedpłaconą Millennium MasterCard prepaid mogą zamówić osoby dorosłe, posiadające rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2012 i prognoza IV kw. 2012
... Keralla Research wynika, że nieliczne inwestycje, głównie będą kierowane na reklamę, która ma uchronić, przed jeszcze gorszą sprzedażą (wydatki na marketing chce ponieść 26 proc. przedsiębiorców). 15,7 proc. badanych firm zaplanowało inwestycje w maszyny i urządzenia, w środki transportu (10,5 proc.) a np. w oprogramowanie (10 ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy 2012
... nie wystarcza. Warto znać inne bardziej niszowe języki. Coraz częściej wymagana jest płynna znajomość dwóch języków obcych” – podsumowuje Małgorzata Majewska, Marketing Manager w Monster Worldwide Polska. Pracodawcy zwracają również coraz większą uwagę na takie cechy jak komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, umiejętność zarządzania ...
-
Nimbus Office w Warszawie
IMMOFINANZ Group, jedna z wiodących firm nieruchomościowych w Europie, wybrała CBRE na współwyłącznego agenta zajmującego się wynajmem i marketingiem budynku NIMBUS OFFICE. NIMBUS OFFICE to wyróżniający się budynek biurowy klasy A, usytuowany w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 98, w bliskim sąsiedztwie Placu Zawiszy. Jego koncepcja ...
-
Znane marki a SEO
Często młodzi specjaliści od marketingu (doświadczeni doskonale już znają odpowiedź) zadają sobie pytanie, czy znanym, wielkim markom i firmom potrzebne jest SEO. Otóż jest potrzebne. I to bardzo. Niezbędne jest z tych samych powodów, dla których największe koncerny na świecie, pomimo swej rozpoznawalności i popularności, wciąż prowadzą akcje ...
-
Polacy a Internet w telefonie
... oraz Teleexpress regularnie oglądało niespełna 5 mln osób. - Analogiczny wynik penetracji Internetu na komputerach odnotowano w Polsce w 2002. – mówi Jarosław Rzepecki, Mobile Marketing Manager w Isobar Mobile Polska – Dynamika wzrostu dla Internetu w komórkach jest jednak znacznie większa. Możemy więc śmiało powiedzieć, że ta technologia ...
-
5. edycja konkursu "Telemarketer Roku" i nagrody "Złota Słuchawka"
Już po raz 5. odbędzie się konkurs na Telemarketera Roku organizowany przez Grupę Call Center przy Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB. Jak w ubiegłym roku, zgłoszeni do konkursu konsultanci telefoniczni będą rywalizowali w sześciu kategoriach: Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi; Sprzedaż outbound – ...
Tematy: Telemarketer Roku, Złota Słuchawka -
Przetargi w branży IT w Polsce II-IV kw. 2012
Serwis Inwestycyjno - Przetargowy www.pressinfo.pl we współpracy z Grupą Marketingową TAI opracowały raport podsumowujący informacje o rozstrzygniętych przetargach i zleceniach na usługi, wykonanie oraz dostawy dotyczące branży IT w Polsce w II, III i IV kwartale 2012 roku. Poniższe zestawienie przygotowane zostało przez analityków Serwisu ...
-
NewConnect w I 2013 r.
... impuls do dalszego rozwoju spółki na rynku europejskim, teraz jednak koncentrujemy się na rozwijaniu sprzedaży i podnoszeniu wartości spółki – dodaje. Cool Marketing SA poinformowała o zmianie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego z układowego na obejmujący likwidację majątku. Zdaniem zarządu spółki decyzja taka była konieczna ze ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
Wiele firm z branży e-commerce próbuje szukać klientów za granicą. To zadanie nie tyle ambitne, co trudne i kosztowne. Jednak nie niemożliwie. Najważniejszą rolę w ekspansji międzynarodowej odgrywa SEO. To od skuteczności działań z zakresu marketingu w Internecie zależy, czy klienci za granicą dotrą do naszej oferty. Kilka najważniejszych aspektów ...
-
Przetargi medyczne w Polsce X-XII 2012
Serwis Inwestycyjno - Przetargowy www.pressinfo.pl we współpracy z Grupą Marketingową TAI opracowały raport, w którym przeanalizowano informacje o rozstrzygniętych postępowaniach przetargowych dotyczących branży medycznej, w Polsce w IV Kwartale 2012 roku. Poniższe zestawienie przygotowane zostało przez analityków Serwisu Pressinfo.pl na podstawie ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2012 i prognoza I kw. 2013
... więc niezbędne wydatki związane z bieżącą działalnością firmy i jej utrzymaniem. Przedsiębiorstwa informują o większych, niż kwartał wcześniej wydatkach na remonty, modernizacje oraz marketing i reklamę czy narzędzia wspierające sprzedaż np. e-sklepy. Niestety będzie się to odbywać kosztem redukcji wydatków na pracowników, czyli zmniejszeniem ...
-
Rynek targowy 2012
Dokonując podsumowania danych statystycznych polskiego rynku targowego w oparciu o dane Polskiej Izby Przemysłu Targowego i audytora CENTREX można stwierdzić, że pomimo pogarszającej się sytuacji gospodarczej, targi w Polsce pozostały dla przedsiębiorców skuteczną platformą marketingu i komunikacji biznesowej. Porównując dane statystyczne w ...
-
Plany polskich pracodawców II 2013
... zwalniali w ostatnim czasie, ale również tych obszarów głównie dotyczą plany zatrudnieniowe. Działami o najmniejszej dynamice zmian są IT, HR oraz marketing i PR. Zmiany dotyczą też głównie pracowników niższego szczebla, o niższych kwalifikacjach, a rzadziej kadry zarządzającej. Największe zwolnienia w ubiegłym półroczu dotyczyły budownictwa ...
-
Komunikat w e-mail marketingu
... testy A/B, aby upewnić się, jakie komunikaty najlepiej działają na grupę twoich odbiorców. Udanych wysyłek! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Zarobki specjalistów i menedżerów w 2012 roku
... nie może trwać wiecznie” – zauważa Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Atrakcyjne oferty notujemy w dyscyplinie Sprzedaż i Marketing – 9 800 zł. Na wysoką średnią w tej właśnie branży wpływają wysokie zarobki kadry dyrektorskiej (często powyżej 20 000 zł) oraz wysokie ...
-
Lista Najlepszych Miejsc Pracy Polska 2013
... Polska 2013" wyróżnienia w kategorii firm zatrudniających poniżej 50 osób 1 EDP Renewables Polska Produkcja - energetyka 2 Mundipharma Polska Sp. z o.o. Usługi profesjonalne - reklama i marketing Konkurs Great Place to Work® nie jest konkursem łatwym. Nie wystarcza sama silna marka ani same dobre chęci. Czy wprowadzane ...
Tematy: -
Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze
... istotny element walki konkurencyjnej. Stosowanie konwencji nazewniczej dobre jest dla firm małych, których nie stać na uczciwy i w odpowiedniej skali budowany marketing. Firmom tym grożą jednak poważne konsekwencje. Marginalizacja ich oferty, a czasami problemy prawne. Bo ochrona prawna może być szersza i skuteczniejsza niż ...
-
ESET Secure Authentication
... wymagania, dostarczając małym i średnim firmom narzędzie, które jest proste w obsłudze i gwarantuje dodatkowy poziom ochrony – mówi Ignacio Sbampato, Chief Sales and Marketing Officer w firmie ESET. ESET Secure Authentication wspiera środowiska Windows Server (2003, 2003 R2, 2008, 2008 R2 i 2012) oraz wykorzystuje wtyczkę ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... trudno kwantyfikowalnymi, zaczynają być składniki elementów niematerialnych, między innymi takich jak realna jakość obsługi klienta. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Monitor PHILIPS 272C4
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, informuje o wprowadzeniu na rynek 27-calowego monitora 272C4 Crystal Clear o rozdzielczości Quad HD (2560×1440), ze wsparciem dla technologii MultiView oraz wbudowaną kamerą internetową i mikrofonem. Należący do domowej serii C monitor PHILIPS dedykowany jest ...
-
Monitor PHILIPS 272P4QPJKEB
Firma MMD, zajmująca się sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada wprowadzenie 27-calowego monitora z matrycą PLS 272P4, należącego do serii profesjonalnej i dedykowanego przede wszystkim do zastosowań w obszarze grafiki komputerowej. Monitor posiada wbudowaną kamerę internetową i mikrofon oraz funkcję Multiview umożliwiającą ...
-
Polskie firmy a bezpieczeństwo inwestycyjne IV 2013
Z analizy najnowszego Indeksu Poczucia Bezpieczeństwa Inwestycyjnego Regus wynika, że 84 proc. polskich firm planuje zwiększenie zatrudnienia lub utrzymanie jego poziomu w 2013 roku. Badanie przeprowadzone wśród ponad 26 tysięcy firm w 90 krajach zwróciło uwagę na rosnącą liczbę rekrutowanych pracowników w obszarach sprzedaży i marketingu w Polsce ...
-
O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę
... wypozycjonowanie strony www w wyszukiwarkach internetowych, zarówno ogólnych, jak i branżowych – komentuje dr Maria Płonka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, autorka książki „Marketing instytucji finansowych” i zauważa, że warto też skorzystać z danych dotyczących częstotliwości odwiedzin. Rzadko dzwonimy na infolinię Z pytaniem do doradcy ...
-
E-booki: zasady użytkowania
... bez konieczności uzyskania zgody autora. Oznacza to, iż e-booka możemy używać właściwie tak samo jak książkę papierową – tłumaczy Małgorzata Błaszczyk, Marketing Manager w Virtualo. Musimy jednak pamiętać, że działania podejmowane w związku z książką, nie mogą łamać praw autorskich. Korzystanie z e-booka powinno odbywać się ...