-
Monitor PHILIPS 298P4QJEB
Firma MMD, zajmująca się sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada debiut na polskim rynku 29-calowego monitora 298P4QJEB z serii profesjonalnej. Producent wprowadza w tym modelu liczne udogodnienia w codziennej pracy takie jak format 21:9, opcję MultiView do jednoczesnego wyświetlania treści z dwóch źródeł oraz zaawansowaną ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... reklamę video, postrzeganą coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych. Wraz z rosnącą liczbą użytkowników smarfonów i tabletów, marketerzy zwiększają także inwestycje w mobile marketing. Rosną również budżety na kampanie w social media, w szczególności na Facebooku, oraz na reklamy w wyszukiwarce Google, choć nieco wolniej niż ...
-
Rejestracja REGON III 2013
... Domerackiego, najwięcej firm upada jednak w pierwszym roku działalności. – Powodem są zwykle zbyt duże inwestycje początkowe oraz nadmierne wydatki na nieprzemyślany marketing, niezbadanie popytu, za duża koncentracja na administracji i produkcie, a za mała na sprzedaży oraz niewsłuchiwanie się w potrzeby klientów – wylicza menedżer z Inkubatora ...
-
Monitor PHILIPS 298X4QJAB
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada wprowadzenie na rynek 29-calowego panoramicznego monitora 298X4QJAB o formacie 21:9, dedykowanego do użytku domowego. W pełni 8-bitowy monitor wyposażony jest w najnowszy, udoskonalony typ matrycy AH-IPS zapewniający wierne odwzorowanie kolorów, a także w opcję ...
-
Monitor PHILIPS 231P4UPES
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, prezentuje 23-calowy monitor 231P4UPES, który podłączony do notebooka za pomocą kabla USB, spełnia rolę stacji dokującej. Model ten oferuje rozszerzoną przestrzeń roboczą, dostęp do urządzeń peryferyjnych oraz wiele innych udogodnień dedykowanych przede wszystkim ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
Agencja Rubikom Strategy Consultants, przy współpracy zespołu Movedo Shopper&Trade Marketing, zrealizowały badanie konsumenckie "Jak kupuje nowe pokolenie Polaków", które skupiło się na: zwyczajach, zachowaniach, postawach i oczekiwaniach zakupowych Polaków "nowego pokolenia". “ ...
-
Hutchinson Poland w ŁSSE
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... Currencies stały się tylko słodką wisienką na torcie, którą zje tylko niski odsetek przypadkowych osób. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
ŁSSE: nowe inwestycje w Kutnie, Łęczycy i Przykonie
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Nowe Ogrody: mieszkania w Poznaniu
... panujące w budownictwie wielorodzinnym architekturze. Od początku, od planowania inwestycji, przyświecała nam idea wyróżnienia się, również ceną – mówi Eliza Wielgus, Marketing Manager z Real Managment. Mieszkania o metrażach od 24 do 77 m kw. zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej funkcjonalności pomieszczeń. Dla poszukujących większych ...
-
Big Data - duży potencjał i wyzwanie
... IT. Respondenci uznali jednak, że w prowadzeniu projektów Big Data uczestniczyć będą także inne działy, w tym finansowy, R&D, operacyjny, inżynierski oraz marketing i sprzedaż. Big Data a personel IT Wiele firm zaczyna zauważać, że projekty Big Data obejmują różne sektory biznesu, przez co wymagają ...
-
Polacy a plany na wakacje 2013
... (52%), pewność zakupu potwierdzoną dokumentem (49%) i doradztwo sprzedawcy (31%). Największy wpływ na wybór wycieczki i konkretnego biura podróży mają opinie znajomych – marketing szeptany i polecenia są najważniejsze prawie dla co drugiego kupującego wycieczkę w biurze podróży (48%). W dalszej kolejności pod uwagę bierzemy zaufanie i wiarygodność ...
-
Rynek pracy: bezrobocie młodych ciągle dotkliwe
... jest to naszą winą, że firmy tak widzą przygotowanie zawodowe młodych osób – mówi Ania, lat 25, bezrobotna studentka kierunku Zarządzanie i Marketing. - Wiem, że jest teraz ciężka sytuacja na rynku, ale z drugiej strony wymagania firm też wzrosły. Nie tylko musimy mieć super ...
-
E-sklep: jak budować jego sukces?
... sukcesie w e-commerce decyduje m.in. odpowiedni asortyment i skuteczny marketing. Jednak, gdy klient odwiedzi już e-sklep, by skutecznie zachęcić go dłuższego pozostania, a finalnie do dokonania zakupu trzeba zadbać o kilka ważnych ...
-
LEK S.A. inwestuje w ŁSSE
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Insight czyli wyczucie klienta
... . Wymaga pokory i wrażliwości rynkowej. Nagrodą jednak jest odkrycie przestrzeni rynkowej, która stanowi swoisty błękitny ocean. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Polacy a smartfony
Najbardziej aktualne badanie, nadzwyczaj frapujące pytania i… niezwykle szokujące odpowiedzi. Takie są efekty akcji "Co gryzie polskiego marketera", przeprowadzonej wspólnie przez agencję marketingu interaktywnego GoldenSubmarine i TNS Polska. Akcja „Co gryzie polskiego marketera” miała za zadanie zrozumieć zachowania użytkowników urządzeń ...
-
Przetargi budowlane w II poł. 2012 r.
Serwis Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów z branży budowlanej za drugie półrocze 2012 roku. Zanalizowanych zostało 3770 wyników zamówień publicznych. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... końca zrozumiał ich potrzeb. Konsumenci oczekują, że działania marketingowe w większym stopniu skierowane będą do kobiet, 62% respondentów uważa, że taki marketing ma przyszłość. Różnice w podejmowaniu decyzji Producenci i sieci handlowe coraz częściej dokonują analiz zachowania kobiet i mężczyzn w procesie dokonywania zakupów i podejmowania ...
-
Najbogatsi ludzie świata 2013
... miliona z majątkiem 12 bilionów dolarów. - W 2102 roku zanotowano wysoki wzrost populacji najbogatszych ludzi świata - mówi Jean Lassignardie, Chief Sales and Marketing Officer, Capgemini Global Financial Services. - Jednakże prowadzenie Ameryki Północnej zarówno w liczbie osób najbogatszych jak i wielkości ich majątku, może być w przyszłości ...
-
Zmiana pracy: ważna inteligencja marketingowa
... jej nie posiada, po prostu nie będzie zauważony. Jednak praca z klientami z programów outplacement pokazuje, że wielu z nich takie pojęcia jak „marketing” czy „wizerunek” pozostawia dla polityków, zarządów lub produktów. Często budzą one dodatkowy dystans jako metody działania kojarzone z manipulacją czy wręcz ...
-
ESET Security dla Microsoft SharePoint Server
... serwer SharePoint zarażone pliki infekując całą bazę danych. Cyberprzestępcy tylko na to czekają - mówi Ignacio Sbampato, ESET Chief Sales and Marketing Officer. - Nowy produkt oparliśmy na ESET File Security dla Microsoft Windows Server rozwijając go o elementy specyficzne dla platformy SharePoint, która ...
-
Obniżki cen: czy warto je stosować?
... , by klienci widzieli różnicę między tobą a konkurencją. Nawet jeśli tą różnicą miałaby być tylko cena… Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... Jak wynika z badań, w okresie nadchodzących 6 miesięcy najbardziej poprawi się sytuacja przedsiębiorstw z branży usług biznesowych (usługi B2B jak doradztwo i konsulting, reklama i marketing, konferencje i targi). Jej przedstawiciele liczniej przewidują poprawę sytuacji swojej firmy (36,6 proc.) niż jej pogorszenie (21,8 proc.). Poprawy sytuacji ...
-
Mailing i newslettery: o czym pamiętać?
Newslettery oraz e-mail marketing są dziś niezwykle popularnymi narzędziami do utrzymywania kontaktu i budowania relacji z klientami, w przypadku pierwszego, oraz do pozyskiwania nowych klientów i zachęcania do ...
-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... zdalnie pokaże użytkownikowi, jak wykonać określony wydruk lub skan na ekranie dotykowym, w który wyposażony jest sprzęt – mówi Arkadiusz Chłopik, Office Marketing Manager, Xerox Polska. Droga do doskonałej obsługi Analiza i monitorowanie sposobów obsługi klienta w przedsiębiorstwie staje się kluczowym zadaniem wielu firm. Według ...
-
Wirthwein Polska Sp. z o.o. inwestuje w ŁSSE
... of the Future 2012/2013” – ŁSSE zajmuje 3 miejsce w Europie i 18 miejsce wśród stref ekonomicznych na świecie. Z kolei według innego rankingu „Digital Marketing Awards 2012” tego samego brytyjskiego prestiżowego dwumiesięcznika - Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna zajęła 1 miejsce w Europie oraz 4 miejsce na świecie w kategorii stref ...
-
Szukanie pracy: najłatwiej na Mazowszu
... 8,9 proc., 9,3 proc. i 10,3 proc. Absolwenci tych kierunków zamawianych mają większe problemy z zatrudnieniem niż np. osoby kończące ekonomię (6,8 proc.) czy zarządzanie i marketing (7,7 proc.). Zmienić branżę jest coraz trudniej. Zawody na czasie Aby zmienić niekorzystną sytuację absolwentów na mazowieckim rynku pracy, została przez ...
-
Reputacja firmy ważniejsza niż zyski
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez CGMA, liderzy finansowi w coraz większym stopniu obawiają się ryzyka utraty reputacji. Trzy czwarte (76 proc.) z nich twierdzi, że ich firmy skłonne są zrezygnować z części zysków w krótkoterminowej perspektywie po to, aby chronić swoją reputację w dłuższym okresie. Globalna ankieta przeprowadzona przez ...
-
Kontrola koncentracji: kolejne zgody UOKiK
... także spółka Rhone Offshore Partners, która może teraz przejąć kontrolę nad sześcioma spółkami (Eden Springs Europe, Mey Eden, Mey Eden Marketing, Mey Eden Production, Mey Eden Bar – First Class Service, Café Espresso Italia), należącymi do holenderskiej grupy kapitałowej Eden. Rhone Offshore ...
-
Zakupy online: kupujemy produkty ekologiczne
... on już około tysiąca pozycji asortymentowych i wciąż się rozszerza – mówi Grzegorz Bielecki, prezes internetowego sklepu Frisco.pl, nagrodzonego na Organic Marketing Forum w kategorii „Supermarkety z ofertą żywności eko”. Z analizy Frisco.pl wynika, że wśród artykułów ekologicznych największą popularnością cieszą się warzywa i owoce ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... załatwiania wszystkich swoich spraw przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii cyfrowych – mówi Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej S.A. odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Dlatego usługi cyfrowe uczyniliśmy jednym z naszych priorytetowych celów. Stąd takie produkty jak przesyłka hybrydowa, neokartka wysłana np. za pomocą ...
-
Dynamiczny remarketing
... spodziewać się że PRP i RTB będą coraz częściej wykorzystywanymi narzędziami przez domy mediowe i sklepy internetowe. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Monitor Philips 242G5
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada pojawienie się na rynku monitorów nowego 24-calowego modelu dedykowanego graczom. Debiut będzie miał miejsce w trakcie Targów Elektroniki Użytkowej IFA na stoisku PHILIPS nr 101 w Hali 22. Dedykowany graczom monitor PHILIPS charakteryzuje się częstotliwością ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... . Nakłady są tu niewielkie – potrzeba głównie porozumienia. No ale z tym w biznesie czasem jest właśnie najtrudniej. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .