-
Przetargi medyczne w Polsce I-III 2012
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży medycznej opublikowane w pierwszym kwartale bieżącego roku. Przeanalizowano 22 834 wyniki postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa leków, środków farmaceutycznych, materiałów ...
-
Oferta banków a Euro 2012
Eurogorączka sięga zenitu. Piłkarskie akcenty zawitały już nawet na opakowania konserw, musztardy i kabanosów. Może więc dziwić wyjątkowo skromna obecność turnieju UEFA EURO 2012 w bankach, bo potencjału marketingowego nie można imprezie przecież odmówić. Zdecydowana większość działających w Polsce banków uznała UEFA EURO 2012 za wydarzenie, ...
-
Warto dbać o wizerunek w sieci
... Rejestru Sądowego. Użytecznym narzędziem do sprawdzenia aktywności kandydata w sieci jest również wyszukiwarka Google” – wylicza Rafał Dąbkowski, Manager Sales & Marketing Division w Michael Page International. „Jednak zawsze są to informacje uzupełniające. W pierwszej kolejności kierujemy się referencjami od poprzednich pracodawców. Informacje ...
-
Sprzedaż działek budowlanych z VAT-em?
Podejmowanie czynności typu: uzbrojenie terenu, wydzielenie dróg wewnętrznych oraz działania marketingowe w celu sprzedaży działek, wykraczające poza zwykłe formy ogłoszenia, stanowią o aktywności w zakresie obrotu nieruchomościami, które mogą wskazywać, że czynności sprzedającego przybierają formę zawodową (profesjonalną). W takiej sytuacji ...
-
Smartfony Sony Xperia: miro i tipo
... multimedialnej rozrywki oraz funkcjonalności, tradycyjnie kojarzonej z bardzo nowoczesnymi smartfonami działającymi na platformie Android”, powiedział Calum MacDougall, Director Xperia Marketing w Sony Mobile Communications. „Xperia miro to model dla osób, które pragną mieć w telefonie zintegrowane media społecznościowe i wspaniałe doznania ...
-
Przetargi w branży IT w Polsce I-III 2012
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży IT opublikowane w I kwartale 2012 roku. Przeanalizowanych zostało 3218 wyników postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa sprzętu, części komputerowych, Internetu, montaż sieci ...
-
Personalizacja w Internecie
W dobie ogromnego szumu informacyjnego w Internecie, firmy i portale internetowe w coraz większym stopniu oferują nam możliwość korzystania z personalizacji. Choć nie wszystkie firmy i portale dają nam możliwość wyboru. W większości przypadków jesteśmy do personalizacji przymuszeni. Możemy (lub musimy) już czytać spersonalizowane gazety i ...
-
Debiut Your Image SA na NewConnect
... sponsorowane, blogi firmowe/blogi tematyczne, grafikę i identyfikację wizualną, reklamę internetową SEM, analitykę ruchu sieciowego, budowanie stron internetowych, monitoring mediów, marketing wirusowy, katalogowanie, pozycjonowanie SEO. O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): Subskrypcja Prywatna: 700.000 akcji serii C 770.000 akcji ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... ubezpieczeń: AXA, CitiBank, Expander, Santander, Getin, Raiffeisen i BGŻ. Jak będzie wyglądał e-commerce w drugiej połowie 2012? Mimo zastoju w branży reklamowej, marketing efektywnościowy przeżywa rozkwit. – Polska jest najszybciej rozwijającym się rynkiem zanox w Europie od 2 lat. Obecna skala napawa ogromnym optymizmem – reklama afiliacyjna ...
-
Nowa Papiernia - lofty we Wrocławiu
... garażu podziemnym, a także komórki lokatorskie. Każde mieszkanie, bez względu na metraż, posiada balkon, bądź zielony taras - mówi Ewa Piechota, marketing manager Nowej Papierni. Pierwszy etap projektu zakłada uporządkowanie i zagospodarowanie najbliższego otoczenia, a także odnowę elewacji sąsiadujących z inwestycją kamienic. Zaadaptowane wnętrza ...
-
Planowanie kariery zawodowej
... którego mediana wyniosła 5 408 zł. Drugie miejsce zajął dział zarządzania ryzykiem (5 340 zł), trzecie – finanse i controlling (5 250 zł), a czwarte – marketing (4 800 zł). Jeśli chodzi o zarobki w sektorze prywatnym i publicznym, to zdecydowanie najwyższe wynagrodzenia otrzymały osoby zatrudnione w prywatnych przedsiębiorstwach. Ich zarobki (4 000 ...
-
Kantor Alior Bank wydaje MasterCard PayPass
... uniknąć wysokich różnic kursowych i prowizji, a dodatkowo dzięki technologii PayPass zaoszczędzić czas i zyskać nieocenioną wygodę. – podkreśla Katarzyna Wojda - PR & Marketing Manager MasterCard Europe oddział w Polsce. Zalety MasterCard PayPass Technologia MasterCard PayPass w nowych kartach Kantoru Walutowego Alior Banku umożliwia realizowanie ...
-
Ciepłownictwo i gaz: przetargi w I pół. 2012 roku
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. we współpracy z Serwisem Inwestycyjno - Przetargowym Pressinfo opracowała raport, w którym przeanalizowane i podsumowane zostały informacje dotyczące rozstrzygnięć przetargów w branży: ciepłownictwo i gaz w Polsce w I półroczu 2012 roku. W analizowanym okresie, w Polsce, opublikowano 1533 informacje o ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... zdarzenia wywołują u ludzi strach i niechęć do zakupu, a co za tym idzie niższe dochody u touroperatorów i agentów - a tym samym mniejsze środki na marketing. W 2011 roku upadło kilka biur podróży. W 2012 duży upadek SkyClub oraz kolejne upadki mniejszych touroperatorów takich jak AlbaTour. Wiele czynników ...
-
Polacy a kieszonkowe dla dzieci
... produktów. Rzadko też orientują się, ile zarabiają ich rodzice, i co tak naprawdę można za to kupić – mówi Luiza Derek Issuer Marketing Director MasterCard Europe Oddział w Polsce. - Według nas taka wiedza jest bardzo ważna, zwłaszcza teraz, kiedy efektywne zarządzanie domowym budżetem jest ...
-
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
... ich i są obecne w ich internecie tak często, że prędzej czy później spowodują odwiedziny serwisu z ofertą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
W najnowszej 12 edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych na pozycji lidera utrzymała się Biedronka, która zwiększyła nieco dystans od depczącej jej po piętach sieci hipermarketów Tesco. Z trzeciego miejsca w poprzedniej edycji aż na piąte miejsce spadła sieć hipermarketów Carrefour. W pierwszej dziesiątce awans na ósmą pozycję zanotowała ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2012 i prognoza III kw. 2012
... , ponieważ wyraźne jest zachowawcze podejście do wydatków. Mimo to, inwestować chce ogółem 51 proc. badanych. Firmy MŚP będą wydatkować na marketing i reklamę 25,5 proc. (w poprzednim kw. 21,5 proc.). Przedsiębiorcy w sezonie wakacyjnym zaplanowali również remonty hal, lokali, pomieszczeń – 18,5 proc. (poprzednio 17 ...
-
Firmy nieprawidłowo testują aplikacje mobilne
... z innowacjami, jeśli stawiają na rozwój biznesu i odróżnienie się od konkurencji. – dodaje Matthew Moran, vice president, Hybrid IT and Cloud, Product Marketing, Software, HP. Z pomocą HP firmy mogą uaktualnić i zoptymalizować zasoby do testów i operacje tak, aby obniżyć koszty, przyśpieszyć czas wprowadzania produktów ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 38/2012
... pośrednictwem firmy handlowej Gazprom Export. Do niej należy spółka Gazprom Germania GmbH,która zarządza europejskimi aktywami Gazpromu np. brytyjskim Gazprom Marketing & Trading Limited oraz szwajcarskim Gazprom Schweiz AG. Gazprom Germania GmbH jest też właścicielem udziałów w niemieckich Wingas i Wintershall. Ostatnie informacje wskazują ...
-
Przetargi w branży biurowej I-VI 2012
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI przygotowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów w branży biurowej. Raport obejmuje wyniki opublikowane w pierwszym półroczu 2012 roku. Opracowanych zostało 2659 wyników zamówień publicznych. Najwięcej wyników zamówień publicznych ogłoszonych zostało w marcu - 511, ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... nie możemy lekceważyć. Oczekuje ono od nas autentyczności i poważnego traktowania. Tylko tak pokocha nasze marki. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... przede wszystkim szans na rozwój w obszarze, jakim jest employer branding. - Jest to dziedzina, która wymaga wiedzy z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem polega jej trudność, ale także urok. Jak żadna inna dziedzina ...
-
Debiut ICP Group SA na NewConnect
... i konsumentami. Incentive Concept jest częścią ICP Group, które tworzą: Incentive Concept - agencja zajmująca się tworzeniem strategii, projektów i działań motywacyjnych ILive Marketing Concept zajmującą się tworzeniem komunikacji i produkcją eventów O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): oferta prywatna Wartość oferty: 511.049,80 zł ...
-
Facebook otworzył biuro w Polsce
Cały region Europy Środkowo-Wschodniej będzie obsługiwany przez otwarte wczoraj w Warszawie biuro Facebooka. Polski zespół zajmie się przede wszystkim marketingiem oraz kontaktami z reklamodawcami. Cały region Europy Środkowo-Wschodniej będzie obsługiwany przez otwarte wczoraj w Warszawie biuro Facebooka. Polski zespół zajmie się przede wszystkim ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... szukających rozwiązań przynoszących gwarantowany efekt. W kolejnych latach wydatki na działania online będą stabilnie wzrastały z kilkuprocentową dynamiką. Swoją pozycję ugruntują marketing w wyszukiwarkach oraz VOD. Dzięki rosnącej popularności smartfonów i tabletów oraz obniżaniu cen za transfer danych będzie rósł segment reklamy mobilnej ...
-
Monitor PHILIPS 278G3DHSD
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada wprowadzenie na polski rynek na przełomie listopada i grudnia br. 27-calowego monitora 278G4DHSD 3D Gioco z matrycą AH-IPS (Advanced High Performance IPS). Przeznaczony głównie dla graczy, stylowy monitor nada nową jakość trójwymiarowej rozrywce, głównie dzięki ...
-
Polskie obiekty sportowe a naming rights
Zakończone w lipcu Mistrzostwa Europy w piłce nożnej zwiększyły zainteresowanie prawami do nazw polskich obiektów sportowych. Dzięki znacznemu potencjałowi marketingowemu, całkowicie nowe bądź gruntownie zmodernizowane obiekty zyskują coraz większe zainteresowanie sponsorów. Jak szacują eksperci KPMG, obecnie zakontraktowana wartość naming rights ...
-
Monitor PHILIPS 237E4QHAD
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada pojawienie się na polskim rynku w październiku br. pierwszego 23-calowego modelu PHILIPS 237E4QHAD z funkcją MHL (Mobile High Definition Link). Monitor łączy w sobie jakość obrazu matrycy IPS, funkcjonalność oraz elegancki, stylowy wygląd. Jest idealnym ...
-
Budownictwo drogowe i mostowe - przetargi I poł. 2012
Serwis Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów drogowych za pierwsze półrocze 2012 roku. Zanalizowanych zostało 6742 wyników zamówień publicznych. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. ...
-
Pasywne poszukiwanie pracy
... zmienia sposób patrzenia na rekrutację. - Aktualnie z GoldenLine korzysta już 1 400 rekruterów, którzy przeglądają dziesiątki profili dziennie – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager biznesowego serwisu społecznościowego GoldenLine. - Pasywne poszukiwanie pracy występuje nie tylko wtedy, kiedy kandydat nie przegląda ofert zatrudnienia oraz nie ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
Usługi wiązane (pakiety) cieszą się niesłabnącą popularnością konsumentów, co znajduje bezpośrednie przełożenie na działania marketingowe przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił raport z analizy usług wiązanych w Polsce i krajach Unii Europejskiej, ich ceny oraz zakres korzystania przez konsumentów. Usługa ...
-
Promocje deweloperów bronią w walce o klienta
Mało optymistyczna sytuacja na rynku nieruchomości sprawia, że deweloperzy coraz odważniej walczą o każdego klienta, a specjaliści z działów marketingu dwoją się i troją nad coraz to wymyślniejszymi promocjami. Atrakcyjna, czasem nawet prestiżowa lokalizacja, dobrej jakości materiały budowy, nietypowe projekty, strzeżone osiedla - te zalety często ...
-
Polacy a franczyza
Osoby, które rozważają założenie własnej firmy w ramach franczyzy oczekiwałyby od franczyzodawcy przede wszystkim wsparcia marketingowego i wyposażenia lokalu. Większość z nich zainwestowałaby też nie więcej niż 50 tys. złotych - wynika z ankiety Pracuj.pl, przeprowadzonej w związku z wydarzeniem on-line Znajdź pomysł na biznes, które odbędzie w ...
-
Portale społecznościowe: dlaczego z nich korzystamy?
... , jak GoldenLine, są miejscami gdzie dzielimy się wiedzą branżową, budujemy swój wizerunek zawodowy i nawiązujemy czysto biznesowe kontakty – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager GoldenLine. Inaczej wygląda sytuacja w przypadku serwisów takich jak NK.pl czy Facebook, które przez większość z Internautów traktowane są jako ...