-
Jak przygotować ścieżkę kariery?
... zespoły pracowników, funkcje czy role, które są związane z pracą o podobnym charakterze (może to być jeden pion lub dział w firmie - np. marketing, utrzymanie ruchu, finanse, logistyka). Ten etap powinien się opierać przede wszystkim na: analizie stanu obecnego oraz analizie kierunków rozwoju - dyskusjach ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... .). W naszej ocenie winę za taki stan rzeczy ponosi zdecydowanie sama Tunezja, która nie potrafiła skorzystać z szansy, jaką daje dobry PR, marketing i rzetelna promocja turystyczna. Niskie ceny to jednak nie wszystko. Do naszych rodaków nie dotarły w wystarczającej ilości pozytywne przekazy o uspokojeniu nastrojów ...
-
Polscy pracownicy dbają o dobre imię firmy
... pracodawcy. Różnią się one od anonimowych komentarzy na forach internetowych, gdzie bezkarnie możemy naruszyć czyjeś dobre imię." - komentuje Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine.pl. Możliwość oceniania własnej firmy została wprowadzone w GoldenLine w listopadzie 2011 roku. Opinie wystawić mogą wyłącznie byli lub obecni ...
-
Budownictwo drogowe i mostowe - przetargi II poł. 2011
Serwis Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów drogowo-mostowych za drugie półrocze 2011 roku. Zanalizowanych zostało blisko 7207 wyników zamówień publicznych. Poniższy raport jest efektem szczegółowej analizy przetargów publikowanych w Biuletynie Zamówień Publicznych ...
-
Agencje PR w Polsce
... polskiego rynku i jego dokonania są dostrzegane na arenie międzynarodowej - przyznaje Norbert Ofmański, prezes On Board PR. - Trzy marki, czyli Ciszewski Marketing Sportowy, Ciszewski Financial Communications oraz Ciszewski PR zostały połączone jednym brandem - MSL Group. Wydarzenie to tylko potwierdza fakt, iż przyszłość ...
-
Praca w branży PR 2011
Wiosna i lato dla praktykantów, jesień dla specjalistów - tak w skrócie wyglądał rok 2011 dla PR-owców. Ogólnie klimat w branży PR uległ poprawie, o czym świadczy rekordowa liczba ogłoszeń w ubiegłym roku. Ze źródeł ofert zniknęła prasa, a agencje i firmy coraz rzadziej korzystają przy rekrutacji z pomocy pośredników - informują specjaliści ...
-
East Pictures SA na Catalyst
... funduszy dla produkcji filmowych. Kluczowymi osobami zaangażowanymi w projekt są postacie związane z branżą filmową: Patryk Vega, (reżyser i producent), Marcin Pliszkiewicz (marketing i promocja) oraz Tomasz Tokarski (finansowanie). Do nich należy też ocena merytoryczna oraz selekcja projektów. Przedmiotem działalności spółki jest organizowanie ...
-
Branża hotelarska stawia na Internet
... ̨ jakości obsługi gości”, a 26 proc. „rozwój obecności w Internecie”. 18 proc. obiektów ma zamiar zwiększyć „wydatki na reklamę i marketing”, 12 proc. myśli o rozbudowie – zwiększeniu liczby pokoi/łóżek, a 11 proc. chce „zwiększyć poziom sprzedaży/przychodów”. Tylko 3 proc ...
-
Personal branding w social media
... spośród innych kandydatów. Te informacje dają potencjalnemu pracodawcy pełen obraz naszej osoby i zachęcają do kontaktu właśnie z nami. - komentuje Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine.pl. Należy unikać wpisywania w swoim profilu informacji: “jestem bezrobotny” lub “szukam pracy”. W wielu przypadkach zniechęca to osobę z działu ...
-
Przetargi publiczne: "Moje Boisko - Orlik 2012"
Serwis Inwestycyjno - Przetargowy PressInfo wraz z Grupą Marketingową TAI przygotował podsumowanie przetargów związanych z programem rządowo-samorządowym: "Moje Boisko - Orlik 2012" w formie porównania roku 2011 do roku 2010. W myśl hasła przewodniego programu: Zdrowe i uśmiechnięte dzieci – Najważniejsze!!! zakłada on budowę nowoczesnych, ...
-
Przetargi medyczne w Polsce X-XII 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży medycznej opublikowane w czwartym kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 19 880 wyników postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa leków, środków farmaceutycznych, materiałów ...
-
Konkursy na Facebooku - błędy
... się okazać wówczas dla nas przysłowiową ziemią obiecaną, bo dobry konkurs to doskonałe narzędzie marketingowe. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja
... sposób podać ich zamkniętego katalogu. Wraz z dynamicznym rozwojem Internetu, nie ma już chyba branż działających poza Word Wide Web. Nowoczesny marketing szybko zmienił swoje oblicze i zdaje się nie pozostawać w tyle, czy środki ochrony prawnej podobnie? Poniżej omówiony zostanie najbardziej rozpowszechniony rodzaj ...
-
Polscy pracownicy lubią swoje firmy
... zestawienia było podsumowanie poziomu satysfakcji pracowników z pracy oraz poznanie ich opinii na temat swoich byłych i aktualnych pracodawców – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine. Wprowadzona przez nas 5 miesięcy temu funkcjonalność stanowi dziś wiarygodne i użyteczne źródło opinii o pracodawcach. Potwierdzeniem tego może być ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... reklam internetowych w roku 2011, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 41% udziałem w torcie. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 33%), ogłoszenia (17%) oraz e-mail (7%). - Wzrosty notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa ...
-
Zarobki specjalistów i menedżerów w II poł. 2011 roku
... 5 000-8 000 PLN brutto” – dodaje Daria Wancicka, menedżer zespołu specjalizującego się w rekrutacjach do instytucji finansowych w Antal International. Sprzedaż i Marketing – decyduje znajomość rynku Przeciętne wynagrodzenie specjalistów i menedżerów należy do najwyższych i wynosi 9 700 PLN brutto miesięcznie. Najwyższe stawki osiągają pracownicy ...
-
Dobra konsumenckie: sprzedaż w górę
... przewagi nad konkurencją. Analiza danych będzie miała coraz większe zastosowanie również w procesie optymalizacji cen detalicznych i hurtowych oraz maksymalizacji zwrotu z inwestycji w marketing i handel. „W 2012 r. wiele firm będzie nadal szukać możliwości rozwoju w skali globalnej i modyfikować model działalności, aby pozyskać nowych klientów ...
-
Budownictwo wielkogabarytowe: przetargi II poł.2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI przygotowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów z branży budowlanej - wielkogabarytowej (w skład której wchodzą następujące elementy: magazyny, zakłady produkcyjne oraz inne obiekty i prace budowlane) za okres drugiego półrocza 2011 roku. Opracowanych zostało 4990 ...
-
Polacy a sztuczne dodatki do żywności
Pracownia Badań Społecznych i Marketingowych Soma na zlecenie FRoSTY przeprowadziła badania postaw konsumenckich wobec sztucznych dodatków do żywności. U 61% Polaków pozytywne deklaracje prozdrowotne przekładają się na zorientowane na zdrowie świadome kupowanie produktów. Jak wynika z przeprowadzonych badań, większość Polaków deklaruje ...
-
Debiut spółki Krka na GPW
... procesie.” – powiedział Ludwik Sobolewski, Prezes GPW. Grupa Krka ma ponad 55 lat doświadczenia w branży farmaceutycznej. Prowadzi rozwój, produkcję, sprzedaż i marketing leków oraz produktów weterynaryjnych. Działalność Grupy uzupełnia świadczenie usług turystycznych i prowadzenie ośrodków zdrowotno-wypoczynkowych. Grupa składa się ze Spółki i 25 ...
-
Sprzedaż za złotówkę gdy działania promocyjne
Obecnie powszechnym zjawiskiem jest prowadzenie różnego rodzaju działań marketingowych czy obniżanie ceny sprzedawanych produktów po to, aby zachęcić potencjalnego nabywcę do skorzystania z oferty konkretnego przedsiębiorcy. Jedną z form zachęty jest tzw. sprzedaż za złotówkę. W takim przypadku mamy do czynienia ze sprzedażą za cenę odbiegającą od ...
-
Ile miasta gospodarze zyskały przed Euro 2012?
Przygotowania do Mistrzostw Europy w piłce nożnej to czas intensyfikacji działań promocyjnych wielu podmiotów bezpośrednio zaangażowanych w organizację tego wydarzenia. Wyniki kwartalnej analizy obecności w mediach miast-gospodarzy pozwalają stwierdzić, że każde z nich ma świadomość potencjału marketingowego oraz wizerunkowego turnieju i ...
-
Pamięć Kingston DataTraveler Elite 3.0
... plików cyfrowych. Bardzo wydajne i szybkie pamięci przenośne stają się niezbędne, aby dotrzymać kroku cyfrowemu stylowi życia” mówi Krystian Jaroszyński, Product i Marketing Manager ds. pamięci flash w Kingston Technology Europe. “Nowy DataTraveler Elite 3.0 uzupełnia naszą ofertę, którą kierujemy nie tylko do miłośników nowych ...
-
Pinterest a sprzedaż w e-commerce
Jest takie miejsce w Internecie, gdzie liczba zdjęć kotów przekracza granice zdrowego rozsądku, a wszechobecna słodycz leje się strumieniami. Chodzi oczywiście o Pinterest, internetowy fenomen, który ostatnio zyskał bardzo na popularności. Najnowsze badania pokazują, że może on być dobrym narzędziem do zwiększania sprzedaży w sklepach ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... 11 tys. Największy przyrost, w stosunku do poprzedniego kwartału, odnotowano w sektorach: turystyka, hotelarstwo i gastronomia (o 49%), edukacja, kształcenie i szkolenia (o 45%) oraz media, marketing i reklama (o 35%). Stagnację widać za to w przemyśle lekkim, w którym liczba ofert, w porównaniu do poprzedniego kwartału, jak również w stosunku do ...
-
Polskie kobiety a piłka nożna
... UEFA EURO 2012™, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety” - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce. „Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej ...
-
Polscy internauci a podróż ze zwierzętami domowymi
... w tym dobry pomysł na biznes: „Duże miasto = dużo mieszkańców = dużo zwierząt = dużo osób chcących jechać na wakacje bez zwierzaków :) . Dobry marketing, promocja i klienci sami sie znajdą, jak ktoś ma gotówkę to niech inwestuje a raczej musi zainwestować. Na pewno taką usługę można ...
-
Kim jest polski kibic?
... , że zostaliśmy Narodowym Sponsorem UEFA EURO 2012™ chcieliśmy sprawdzić, kim jest polski kibic i obalić stereotypy dotyczące kibicowania” - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce. „Badanie pokazuje, że Polscy kibice stawiają na szybkość, wygodę oraz dobrą zabawę. Technologia zbliżeniowa ...
-
Pinterest wzbudza emocje
... na temat udostępnienia API zewnętrznym deweloperom, możemy się spodziewać nowych i innowacyjnych zastosowań tej platformy w przyszłości. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Social media: specjaliści poszukiwani
... .pl pokazują, że w I kwartale tego roku, w porównaniu do poprzedniego roku, nastąpił znaczący bo aż 35% wzrost liczby ofert pracy w branży marketing, media i reklama. Z pewnością coraz większy popyt na pracowników w tym sektorze generuje rozwój social media, ale jak sprawdzili eksperci Pracuj.pl ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
Punktacja najnowszej 11 edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych potwierdza dynamiczny rozwój większości sieci detalicznych. W Top 10 aż osiem sieci podwyższyło swoje notowania, a tylko hipermarkety Carrefour i Auchan zanotowały regres. Liderem pozostała Biedronka (80,25 pkt.), która nadal posiada nieznaczną przewagę nad hipermarketami ...
-
Debiut STOCKinfo SA na NewConnect
... spółka, którą zanotowano na NewConnect. O emitencie STOCKinfo S.A. to Agencją Komunikacji Zintegrowanej oferująca pomoc i wsparcie w obszarach: Public relations, Investor relations, Marketing i reklama, Doradztwo projektów IT. O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): oferta prywatna: 400.000 akcji serii C 750.000 akcji serii D Wartość ...
-
Tablety napędzą ruch w Internecie
... cyfrowe o elementy mobilne, tablety są urządzeniami coraz częściej wybieranymi przez klientów” – powiedział Brad Rencher, wiceprezes i dyrektor generalny działu Digital Marketing Business firmy Adobe. „Dyrektorzy ds. marketingu cyfrowego najpierw optymalizują swoje treści cyfrowe i inicjatywy marketingowe pod kątem technologii mobilnych, ze ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... mln złotych, czyli ponad 18% więcej niż w 2010. W 2011 wydatki na reklamę kontekstową stanowiły 25,6% budżetów przeznaczanych na Search Engine Marketing przez klientów agencyjnych. Odnosząc to do wyników badania IAB AdEx, które stwierdza, że udział wydatków na SEM stanowi 33% ogólnych ...
-
Smartfon Sony Xperia go
... odporność na wodę za ważne kryteria, którymi kierują się przy wyborze smartfonu. Na przykład, niedawne badanie przeprowadzone w Japonii przez Mobile Marketing Data Labowykazało, że odporność na wodę wymieniana jest wśród pierwszych trzech najważniejszych kryteriów przez osoby kupujące smartfony. W niedawnym głosowaniu przeprowadzonym ...