-
Marketingowcy tracą czas pracy
44% pracowników firm marketingowych uważa, że często marnuje czas - wynika z raportu Barometr Project Management przygotowanego przez EasyProject. Jednocześnie tylko 9% firm decyduje się na stosowanie wspólnej metodyki dla wszystkich prowadzonych projektów. Z opublikowanego właśnie raportu Barometr Project Management wynika, że aż 44% pracowników ...
-
Internauci a koniec Facebooka
... mln użytkowników. Stał się nie tylko prywatną stroną do zawierania znajomości, ale także potężnym narzędziem dla firm kładących nacisk na marketing w mediach społecznościowych. Anonymous (Anonimowi, Grupa Anonimowych) to najsilniejsza grupa hakerów na świecie, których dokonania robią wrażenie na niejednym znawcy tej ...
-
Microsoft Apps w Nokia z Symbian Belle
... do urządzeń Nokia z systemem Symbian pomogą użytkownikom zachować łączność z dokumentami i usługami Microsoft Office w drodze” — mówi Pat Fox, senior director of marketing and planning, Microsoft Office. Począwszy od końca IV kwartału 2011 r. z szeroką dostępnością na początku 2012 r. aplikacje Microsoft Apps będą oferować ...
-
Liczba ROR-ów w I poł. 2011 r.
... . Ich liczba wzrosła w drugim kwartale o 45 tys. wobec spadku o 47 tys. trzy miesiące wcześniej. Nowa oferta oraz miliony wydane na marketing mogą się opłacić – bank unowocześnia wizerunek i przestaje z miesiąca na miesiąc tracić klientów na rzecz konkurencji. Ale czy wszystkie instytucje, które ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... bieżącej edycji Rankingu Sieci Detalicznych prowadzonego przez firmę badawczą Kondej Marketing większość ocenianych grup poprawiła swoją punktację. Wynika to głównie z zaangażowania większych wysiłków na poprawę jakości sieci, nieraz nawet kosztem ograniczenia ...
-
Problemy Polaków w Internecie
... ze światem biznesu. Studenci kierunku „e-biznes” zmierzą się m.in. z takimi przedmiotami jak: modele i technologie biznesu internetowego, procesy operacyjne handlu w sieci, marketing internetowy czy koordynacja projektami e-biznesowymi. Podobna specjalność istnieje już na kilku polskich uczelniach, ale projekt Allegro i UMK ma wyróżniać pomoc ...
-
Smartfon HTC Explorer
... umożliwiającym pełną kontrolę nad urządzeniem. Zapewnia szybki dostęp do najważniejszych danych i informacji.” - powiedział Jason Mackenzie, president of global sales and marketing w HTC Corporation. „HTC Explorer jest po prostu inteligentnym telefonem dla każdego. Stanowi kolejny przykład zaangażowania HTC w rozwój rynku przystępnych cenowo ...
-
Umowa barterowa: podatek dochodowy i VAT
Podstawowym elementem działalności gospodarczej podatnika są obecnie działania marketingowe. Promowanie własnej marki i produktów może skutecznie zwiększyć sprzedaż i tym samym przychody przedsiębiorcy. Powszechne jest reklamowanie się w gazetach czy telewizji czy też podpisywanie umów o sponsoring. Ostatnio coraz częściej pojawia się także ...
-
Rynek pracy woli studia techniczne
Jak wynika z danych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, w zeszłym roku, pierwszy raz od 20 lat, było więcej chętnych do studiowania na politechnikach (3,9 osoby na jedno miejsce) niż na uniwersytetach (3,5 osoby na jedno miejsce). Wydaje się, że osoby planujące studia coraz częściej wsłuchują się w potrzeby pracodawców i wybierają kierunki, ...
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych
... większe niż w rzeczywistości, a oczekiwanie na informację sprawia, że staje się ona dostatecznym powodem podjęcia decyzji. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
MM Conferences SA na NewConnect
... one kierowane do najwyższej kadry menedżerskiej, która otrzymuje możliwość zdobycia praktycznej wiedzy z wielu dziedzin jak np. finanse, bankowość, energetyka, zarządzanie, marketing, telekomunikacja, IT oraz media. Kluczem do sukcesu organizowanych projektów jest prowadzenie przez Emitenta szczegółowych badań dotyczących potrzeb rynku (monitoring ...
-
Budownictwo drogowe i mostowe -przetargi I-VI 2011
Serwis Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl wraz z Grupą Marketingową TAI opracowały podsumowanie rozstrzygnięć przetargów drogowych za pierwsze półrocze 2011 roku. Zanalizowanych zostało blisko 6300 wyników zamówień publicznych. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... Podróży, których praca została oceniona przez klientów na 4,5 pkt. Katalog, a realia Podobnie ważnym elementem budującym zaufanie do marki staje się marketing ofertowy. Nie warto tworzyć rzeczywistości opisowej innej niż to co klient de facto odnajdzie na miejscu swojego wypoczynku. Raz zrażony ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
W powszechnym mniemaniu projektowanie nazwy to proces prosty. Każdy potrafi zestawić kilka liter. Tylko dlaczego firmy płacą tak wysokie sumy za domeny internetowe lub prawa wyłączności do znaków towarowych? Czy w procesie projektowania nazwy nie biorą pod uwagę wagi posiadania domeny identycznej z nazwą marketingową? Zakupy domen internetowych a ...
-
Najpopularniejsze sporty w social media
W czasach, gdy media społecznościowe zdobywają coraz większą popularność, wydawać by się mogło, że sport i aktywność fizyczna odchodzą w niełaskę. Nic bardziej mylnego. To właśnie dzięki zażartym dyskusjom na Facebooku, Twitterze i forach internetowych sport we wszelkiej postaci poszerza swoje wpływy. RuszamySię.pl wspólnie z portalem ...
-
Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?
... od wyznaczonych celów i strategii ich realizacji, nazwa może być ograniczeniem lub elementem systemu wdrażania nowej wizji. Wynika to z faktu, że marketing i wizerunek są narzędziami wdrażania strategii.
-
Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011
Portal www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje ...
-
Nowe mieszkania przy Sokoła 21 w Poznaniu
... Poznaniaków. Nasza inwestycja oferuje pewnego rodzaju alternatywę – nowoczesną, ciekawą architekturę oraz wygodne mieszkania w przystępnych cenach” – tłumaczy Iwona Chmielewska, Marketing Manager Monday Development SA. Projekt budynku został przygotowany przez pracownię architektoniczną Insomia. W przyszłym roku Monday Development SA planuje ...
-
Przetargi medyczne w Polsce VII-IX 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży medycznej opublikowane w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 19 970 wyników postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa leków, środków farmaceutycznych, materiałów ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... %) ankietowanych dba o swój wizerunek nie umieszczając w Internecie kompromitujących zdjęć lub wpisów. 17% używa jedynie pseudonimów w trakcie Internetowej komunikacji. Przemysław Bemben, marketing developer w Praca.pl zwraca uwagę na to, że pseudonimy nie zawsze wystarczą. „Oczywiście, ukrywając się za pseudonimem możemy zmniejszyć ryzyko ...
-
Źródła finansowania początkującej firmy
... poczynając, poprzez rejestrację działalności gospodarczej, doradztwo w sprawach związanych z administrowaniem firmą (np. księgowość), a na doradztwie w prowadzeniu biznesu (zdobywanie kontrahentów, marketing, budowanie strategii sprzedaży) kończąc. Inkubator to też źródło kapitału na start. Może także prowadzić szkolenia dla przedsiębiorców czy też ...
-
Promocje cenowe: magia końcówki 99
... wrażenie, że cena została obniżona do absolutnych granic możliwości. Ulegając podświadomemu impulsowi, oczywiście kupuje chętniej. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Osiedle Poniatowice Park
... została objęta ofertą promocyjną. Dla osób, które zgłoszą chęć zakupu cena kształtuje się w granicach 300 tys. zł. - mówi Agnieszka Bykowska, Marketing Manager w Grupie Amber. Osiedle „Poniatowice Park” ma zapewnić swoim mieszkańcom komfort oraz spokój, których tak często brakuje w dużych miastach. Zaletą ...
-
Jakie błędy w CV odstraszą rekrutera?
... pewno w większym lub mniejszym stopniu odbije się na naszym rynku pracy i konkurencji wśród ekspertów” wyjaśnia Anna Wygaś, Konsultant zespołu Sales & Marketing z międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS Poland. „Wbrew pozorom największa ilość błędów czy CV przesłanych na nieadekwatne stanowiska, pojawia się w czasach kryzysu ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... obszar to bezpośredni kontakt z użytkownikami poprzez np. odpowiadanie na ich pytania czy komentarze umieszczane na forum i tablicy – wylicza Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine. – Tworząc profil pracodawcy w social media musimy pamiętać, iż nie powinna to być tablica ogłoszeniowa, tylko miejsce dialogu z kandydatami ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
W Polsce z mediów mobilnych korzysta obecnie 18% Polaków, co oznacza wzrost w porównaniu z 14% w roku ubiegłym - wynika z niezależnych badań Orange Exposure 2011. Ich przedmiotem jest określenie sposobów korzystania z mediów mobilnych przez użytkowników w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Wyniki badania realizowanego przez TNS ...
-
Przetargi w branży IT w Polsce VIII-X 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży IT opublikowane w okresie od sierpnia do października 2011 roku. Przeanalizowanych zostało 3 372 wyniki postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa sprzętu, części komputerowych, Internetu, montaż ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz e-mail (7%). Wszystkie typy reklam odnotowały wzrosty. Zwiększono także wydatki na reklamę wideo, która zanotowała ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... grupy: komunikacja, newsy, informacje dotyczące zainteresowań oraz rozrywka. Realizując każdą z nich internauci natykają się na wiele typów reklamy, które gwarantuje marketing online. Surfując, obcują cały czas z powierzchnią reklamową, dostają e-maile, szukają różnych informacji, handlują, czytają i oglądają, a część z nich pisze i kreuje ...
-
Dzieci w sieci a cyberprzemoc
... dzieci (oraz własnego) w kontaktach online, a tegoroczny raport wskazuje, że wciąż występuje pilna potrzeba edukacji w tym zakresie” - powiedziała Małgorzata Szolc, Norton Marketing Manager. „Chociaż 67% polskich rodziców deklaruje, że rozmawia z dziećmi o bezpieczeństwie online, to 42% z nich i tak sprawdza, co ich dzieci robią ...
-
Polacy a lokowanie produktu
... osób, które odpowiedziały, iż wiedzą co oznacza lokowanie produktu jest w wieku 18-44 lat (63%) oraz pochodzą z miasta (60,2%). Katarzyna Strzelczyk, Marketing Specialist PMR Research, uważa, „że młode pokolenie Polaków miało większą szansę z jednej strony na zetknięcie się z samym komunikatem nt. wprowadzenia ...
-
Mieszkania deweloperskie z ochroną nabywców
Chociaż ustawa o ochronie nabywców mieszkań deweloperskich wejdzie w życie dopiero za cztery miesiące, niektóre firmy już częściowo stosują się do jej zapisów. Rachunek powierniczy czy prospekt informacyjny to elementy, które mogą przyciągnąć klientów przywiązujących szczególną wagę do bezpieczeństwa transakcji. Deweloperzy liczą więc na efekt ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów 2011
... stawki były uzależnione od lokalizacji danego centrum oraz działu – w działach raportingu i księgi głównej wynagrodzenia były najwyższe. W branży Sprzedaż i Marketing odnotowaliśmy znaczące różnice w wynagrodzeniach – wynikały one m.in. z różnego zakresu obowiązków na stanowiskach menedżerskich oraz wielkości i zasięgu działania samej firmy ...
-
Świąteczne promocje bankowe
Tegoroczne działania marketingowe banków, wykorzystujące w swojej komunikacji motywy świąteczne, dotyczą przede wszystkim kredytów gotówkowych oraz płatności kartami kredytowymi, czyli produktów, które instytucje finansowe tradycyjnie "ubierają" w motywy gwiazdkowe - podaje raport opracowany na podstawie informacji pochodzących z systemu ...
-
Polacy a Wigilia firmowa
... wyjścia do restauracji (21% ankietowanych). Oczywiście na koszt pracodawcy. Takie imprezy, ze względu na łatwość zorganizowania oraz silnie prowadzony marketing lokali gastronomicznych, stają się coraz bardziej popularne. Ile kosztuje pracodawcę takie firmowe wyjście? Wojciech Wiśniewski, redaktor naczelny portalu gastronomicznego GlebiaSmaku ...