-
AMD wprowadza nową markę
Koncern AMD zaprezentował nową markę AMD Live!, która jest marketingową odpowiedzią firmy na technologię Intel ViiV. Nowym logotypem zostaną sygnowane multimedialne komputery i laptopy, wyposażone m.in. w dwurdzeniowe procesory AMD 64 X2 oraz system operacyjny Windows XP Media Center Edition. Nacisk w urządzeniach z logo AMD Live! będzie położony ...
-
Reklama z probówki
Koncern Microsoft otworzył w Pekinie nowe laboratorium badawcze - MSN adCenter Incubation Lab, które będzie pracować nad nowymi technologiami marketingu internetowego. Gigant z Redmond posiada już podobne centra w Singapurze oraz Francji, które wraz z nowym ośrodkiem w Chinach, stworzą cały system ośrodków badawczych. Przedstawiciele firmy ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... artykuł. Kinga Szydzińska pracuje jako Strategic Project Manager w firmie FDT. kontakt: k.szydzinska@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... Włoszczyński specjalizuje się w projektowaniu logo i logotypów firmowych. Aby zobaczyć przykłady wykonanych przez niego projektów odwiedź dział . Piotr Ryszard Michalak - Ententa Marketing Strategies
-
Młodzież w świecie reklamy
Denerwujące, ale lubiane - tak o reklamach wypowiadają się młodzi konsumenci w sondażu przeprowadzonym przez CBOS na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Choć blisko jedna trzecia nastolatków nigdy nie sprawdza przekazów marketingowych, to aż 70 proc. młodzieży deklaruje, że wie, które informacje w reklamie są nieprawdziwe. Reklamy ...
-
Wygoda kusi klienta
... . Monika Styś pracuje jako Research&Strategy Manager w agencji reklamowej PND Futura. kontakt: monika.stys@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Reklama na dużym ekranie
... widać skutecznie. Dominika Meinardi jest Project Directorem w PRO Media House. kontakt: dominika.meinardi@promediahouse.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Raport szkolenia w Polsce
... związanym z podstawową działalnością firmy. Warto jednak również zauważyć, że ponad 40% firm odczuwa potrzebę dokształcenia pracowników w dziedzinach takich jak marketing, promocja, reklama, PR, techniki sprzedażowe a także w dziedzinie umiejętności osobistych przydatnych w prowadzeniu biznesu. Korzystanie z funduszy unijnych W 2005 roku z funduszy ...
-
Wakacje w powietrzu
Urząd Lotnictwa Cywilnego zatwierdził 50 rozkładów lotów zgłoszonych przez obcych przewoźników lotniczych na wykonywanie w nadchodzącym sezonie letnim regularnych przewozów lotniczych na trasach do oraz z Polski. Faktycznie przewozy regularne wykonywać będzie 34 obcych przewoźników, natomiast pozostałych 16 przewoźników będzie operować jako tzw. ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
Stwierdzenie przenoszące polskie strony internetowe z branży farmaceutycznej do marketingowego średniowiecza w rzeczy samej jest najłagodniejszą i najbardziej kurtuazyjną formą określenia obecnego stanu rzeczy. Serwisów promujących leki lub różnego rodzaju farmaceutyki było i jest wiele. Większość z nich ogranicza się jednak zaledwie do ...
-
Ranking najsilniejszych marek
Millward Brown, firma zajmująca się badaniami marketingowymi, ogłosiła w Financial Times nowy ranking najsilniejszych globalnych marek. Ranking został opracowany w ramach badania BRANDZ Top 100 Most Powerful Brands na podstawie danych dotyczących ponad 30 tys. marek. Nowy ranking jest o tyle wyjątkowy, że jako pierwszy łączy w sobie dane z badań ...
-
Działalność gospodarcza po pięćdziesiątce
W Radomiu w ramach Krajowego Programu PHARE "Życie zaczyna się po pięćdziesiątce" rozpoczęły się szkolenia dla osób po pięćdziesiątym roku życia, które mają na celu przygotowanie do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Uczestnicy programu biorą udział w szkoleniach z zakresu marketingu, badań rynku oraz form prawnych prowadzenia działalności ...
-
Samsung: sprzedamy 1,2 mln komórek w Polsce
Samsung Electronics Polska ogłosił w grudniu ubiegłego roku, że planuje sprzedać w Polsce milion komórek w 2006 roku. Ta prognoza uległa zmianie. Zgodnie z deklaracją Wojciecha Wasilewskiego - dyrektora ds. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych - Samsung sprzeda do końca br. 1,2 miliona telefonów komórkowych. Bardziej optymistyczna prognoza ...
-
Tanio tylko w reklamie
Obietnice łatwego kredytu, wysoko oprocentowanej lokaty czy darmowych rozmów telefonicznych to tylko zagrywka marketingowa, sposób w jaki firmy wabią klientów - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jako przykład stosowanej filozofii dziennik cytuje przedstawiciela jednego z operatorów, który w czasie prezentacji nowych abonamentów powiedział: "Nowe taryfy ...
-
Jak ludzie szukają w wyszukiwarkach?
... 2002. 41 proc. konsumentów zmieniło wyszukiwarkę lub terminy wyszukwania, kiedy nie mogli znaleźć tego czego szukali, na pierwszej stronie. Skuteczny marketing Robert Murray, prezes iProspect, stwierdził, że badanie pokazuje "rosnące znaczenie bycia znalezionym w pierwszych głównych wynikach wyszukiwania". Dodał, że razem z polepszeniem ...
-
Czy marce potrzebny jest bohater?
... Styś jest doktorantką w Katedrze Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. kontakt: monika.stys@o2.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Wakacje z dziećmi
"Z dzieciakami pod palmami" to najnowsza akcja portalu Wakacje.pl, promująca zagraniczne pakiety rodzinne. Podjęte działania marketingowe to efekt ostatnich badań przeprowadzonych przez spółkę. O dużym zainteresowaniu ofertą rodzinną mówią liczby - 64% zapytań rezerwacyjnych, jakie wpłynęły do portalu w minionym sezonie, dotyczyło wyjazdów z ...
-
Wojny internetowe
... wyszukiwaniu, spadły w porównaniu z rokiem wcześniejszym. Ask.com także poinformował o stracie operacyjnej w wysokości 6,4 miliona dolarów, spowodowanej głównie przez wyższe wydatki na marketing i obsługę. Klasa B-
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft -
Prawa najmłodszych
... kampanię edukacyjno-informacyjną "Moje konsumenckie ABC", która ma pomóc dzieciom i młodzieży poznać prawa konsumenckie, a także pokazać, na czym polega rynek, marketing i reklama. W jej ramach prowadzony jest szereg działań edukacyjnych zwiększających znajomość praw przysługujących najmłodszym. W programie uczestniczy 900 przedszkoli, 800 szkół ...
-
Coraz lepsi szukają pracy
... . Najliczniejsza grupa to osoby po trzydziestce, które stanowią ponad 65% wszystkich aplikujących. One też mogą pochwalić się największym doświadczeniem zawodowym. Marketing górą W badanym okresie największą popularnością cieszyło się stanowisko specjalisty ds. marketingu - w ciągu 5 tygodni na tę ofertę spłynęło 139 aplikacji. Najmniej ...
-
Firmy chcą zatrzymać odchodzących na emeryturę
... zaawansowanym wieku. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownik może zaopiekować się np. chorą matką i nadal utrzymać pracę. Kolejnym novum wprowadzonym w firmie Grossman Marketing's jest elastyczność pracy. Jednemu z pracowników pozwala się na co środowe, wcześniejsze wyjścia z pracy na grę w golfa. Dzięki temu firma wcale ...
-
Dotacje unijne - co dalej?
... przedsiębiorczości, wspólnych przedsięwzięć przemysłowo-naukowych, systemy informacji o innowacjach, • kreowanie i promocja produktów regionalnych i rozpoznawalnych marek, marketing regionalny, rozwój systemowych instrumentów finansowania przedsiębiorstw, • wspieranie działalności eksportowej przedsiębiorstw, • wspieranie systemu obsługi inwestora ...
-
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... nigdy nie oszczędzają na kliencie, podczas gdy dla wielkich korporacji, zwłaszcza tych notowanych na giełdzie, typowe jest cięcie wydatków na marketing i sprzedaż. Niewielka firma PR przygotowywała kilka projektów dla ogromnej korporacji. W tym samym czasie doszło do dwóch niezależnych incydentów: 1. w piątek wczesnym ...
-
Cyfrowy odtwarzacz od Microsoftu
... fonograficzne spodziewają się otrzymać prototypy do testowania w nadchodzących tygodniach. Te same źródła poinformowały, że Microsoft będzie wydawał znaczące sumy na marketing, przed wprowadzeniem urządzenia na rynek. "Zaproponowali model oferty podobny do iTunes. Teraz są zainteresowani przejęciem kontroli nad całą technologią, od ...
-
Internetowe oszustwa w pay-per-click
... . Niektórzy eksperci uważają, że jedynym sposobem na rozwiązanie problemu jest stworzenie niezależnego audytora, który będzie monitorował oszukańcze kliknięcia. Search Engine Marketing Professionals Organization (SEMPO) łączy siły z Fair Isaacs, niezależną firmą, która śledzi oszustwa dokonywane przy użyciu kart kredytowych, żeby zbadać rzeczywiste ...
-
Microsoft Zune chce pokonać iPoda
... zaangażowanie wskazuje na to, że gry mogą być częścią odtwarzacza medialnego. Analitycy uważają także, że Microsoft będzie prowadził bardzo agresywny marketing produktu, tak jak to miało miejsce z Xbox.
-
Strategia błękitnego oceanu
... przemyślana. Każda niesie ryzyko. Patrząc jednak na firmy, które z nich skorzystały i odniosły sukces, warto spróbować. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
25 lipca br. w Polskiej Radzie Biznesu odbyło się ogłoszenie wyników XI fali badania BriefIndex. Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex - wzrósł o 0,75 punkta i obecnie wynosi 75,00 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Utrzymujący się od kilku ...
-
Philips wycofuje się z produkcji monitów LCD
... Philips. Royal Philips zamierza outsoursować tylko i wyłącznie produkcję monitorów komputerowych, poprzez wycofanie się ze współpracy z LG.Philips LCD i TSMC. Jednocześnie marketing oraz sprzedaż monitorów komputerowych marki Philips pozostają nadal w gestii Philips oraz będą rozwijane. Równocześnie Philips prowadzi rozmowy na temat sprzedaży ...
-
Nowa nazwa i asortyment Społem
"Społem Znajomy Sklep" - pod taką nazwą będą funkcjonowały skonsolidowane sklepy Społem. Odpowiedzialna za ten projekt Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), oprócz identyfikacji wizualnej i strategii marketingowej nowej sieci, opracowała również optymalny dla tego formatu sklepów asortyment, obejmujący około 3,5 tysiąca produktów. Kompleksowe ...
-
Tydzień 36/2006 (04-10.09.2006)
... będzie uruchomiony podmorski gazociąg Langeled z pól norweskiego koncernu Norsk Hydro. Jednym z odbiorców surowca z nowego gazociągu będzie brytyjska spółka Gazpromu - Gazprom Marketing and Trading (roczny kontrakt 0,5 mld m³). W 2007 zakupy wzrosną do 1 mld m³. Komentarz do wydarzeń gospodarczych O GOSPODARCZEJ SYTUACJI W EUROPIE PO II KWARTALE ...
-
Adobe Acrobat 8
... wymiany informacji i wspólnego tworzenia dokumentów specjalistom z bardzo wielu dziedzin, takich jak architektura, inżynieria i budownictwo, finanse, informatyka, prawo, marketing, produkcja przemysłowa i branża wydawnicza. Rodzinę produktów Acrobat tworzą: Acrobat 8 Professional, Acrobat 8 Standard, Acrobat 8 Elements, Acrobat 3D 8, Acrobat ...
-
Ziemniaki z Cypru XI.2005-VI.2006
... ) i prawie 1000 ton w sezonie wiosennym, (odpowiednio 1,6% eksportu ziemniaka). Głównym graczem na rynku cypryjskiego ziemniaka jest organizacja Cyprus Potato Marketing Board prowadząca w imieniu szeregu producentów działalność promocyjną i eksportową. Koordynując znaczną część podaży eksportowej cypryjskiego ziemniaka CPMB dba przy okazji ...
-
Bezpieczeństwo w sieci wg MySpace
... kulturowym, który jest ciągle rozwijającym się modelem dochodowym. Szacuje się, że w 2006 roku marketerzy wydadzą 280 milionów dolarów na reklamę i marketing na stronach serwisów społecznościowych w USA, a dodatkowe 70 milionów dolarów na rynkach międzynarodowych. Wydatki te przeznaczone będą głównie na tworzenie stron ...