-
Marketing mobilny: jak dotrzeć do odbiorcy?
Marketerzy wykorzystujący marketing mobilny muszą się zdecydowanie bardziej postarać - sugeruje najnowsze badanie Universal McCann. Aby kampania mobilna odniosła sukces nie wystarczą już sprawdzone ...
-
Marketing offline wpływa na zachowanie online
Marketing offline motywuje konsumentów do poszukiwania informacji o produkcie w sieci i wpływa na ich decyzje zakupowe. W badaniu JupiterResearch 67 proc. respondentów do poszukiwania w ...
-
Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
Nowym mediom nie udało się jeszcze całkowicie zdeklasować mediów tradycyjnych. Podobnie jest z marketingiem dla konsumentów nadal liczą się kampanie wykorzystujące tradycyjne media. Prawie 2/3 respondentów, mając do wyboru magazyn w tradycyjnej, drukowanej formie i w wersji elektronicznej, stawia na tradycję. Preferencje respondentów dotyczące ...
-
Marketing telefoniczny a reklama SMS
Jak wynika z raportu firmy badawczej comScore zmienia się krajobraz marketingu telefonicznego w Europie. Jeszcze nie tak dawno klienci twierdzili, że przez telefon otrzymują wyłącznie reklamy dotyczące telefonów oraz usług z nimi związanych - obecnie są to natomiast reklamy takich dóbr konsumenckich, jak żywność, moda, restauracje, podróże i ...
-
E-mail marketing w Polsce 2009
Aż o 22 procent wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku wykorzystało e-mail marketing. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji wykorzystała profesjonalny system e-mailingowy. Z prognoz wydatków na 2010 rok wynika, że marketerzy ...
-
Marketing a różnice płci
... . Dużo ważniejsze są pytania, jakie te różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Shopdropping: marketing podrzucania
... otrzymuję papier we flaku... aż strach pomyśleć, co będę wlewał do baku za 10 lat. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Pracownicy doceniają marketing osobisty
... sondaż Kelly Global Workforce Index, w którym przebadano opinię około 134 000 osób z 29 krajów, między innymi ponad 1000 respondentów z Polski. Marketing osobisty, czyli personal branding, stał się częścią nowoczesnego rynku pracy. Do najważniejszych elementów, służących budowaniu własnej marki, respondenci zaliczyli: wiedzę ...
-
Firmy doceniają marketing społecznościowy
Serwisy społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji dla firm na całym świecie. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez firmę Regus, ich znaczenie rośnie z roku na rok. Wyniki badania wykazały, że zarówno polscy (88%), jak i światowi (74%) przedsiębiorcy uważają, iż uwzględnienie serwisów społecznościowych w strategii ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... miasta, ale i maleńkie wioski. Niestety tylko kilka regionów czy nawet miast prócz hasła reklamowego ma solidny fundament w postaci strategii marketingowej. Marketing miejsc, jak innych produktów nie może być tworzony z przypadku, a niestety w wielu miejscowościach działalność promocyjna ma wciąż charakter nieskoordynowanych działań. Chcemy ...
-
Marketing mobilny a nowe technologie
... takie społeczności, jak Foursquare czy Gowalla, jednak wciąż brakuje pomysłu, jak czerpać z tego wymierne korzyści. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Wpływ social media na email marketing
18,3% marketerów zamieszcza w wysyłanych emailach przyciski szybkiego udostępniania na portalach społecznościowych, a wskaźnik kliknięć takich wiadomości jest wyższy średnio o 115% - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
... ogłoszenia w serwisach ogłoszeniowych (np. Allegro, Otodom, Gratka, itp.). Tylko 2% drobnych przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nasza Klasa). Marketing szeptany bardziej skuteczny Wykorzystywanie Internetu do zdobywania klientów tylko przez jedną trzecią małych firm nie jest rezultatem świadczącym o ich dużej ...
-
Polscy internauci a email marketing
Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymują - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Eksperci z GetResponse, ...
-
E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu
Śmiało można powiedzieć, że lista odbiorców jest jednym z najważniejszych czynników, decydujących o sukcesie kampanii e-mail marketingowej. Bo cóż z tego, że napiszemy genialnego newslettera, jeśli nie będziemy mieli go do kogo wysłać albo wyślemy do osób, które tak naprawdę nie są nim zainteresowane? Tylko jak zbudować taką bazę odbiorców? Od ...
-
Marketing automation czyli prosta droga do klienta
... podstawie wcześniej przeglądanych stron automatycznie wychwytuje treści, do których dopasowuje produkty, które wydają się najbardziej pasować do potencjalnych potrzeb konsumenta. Marketing automation Opiera się na analizie danych zebranych przez system. Umożliwia automatyczne dopasowanie wyświetlanej oferty do wyborów, których dokonał klient za ...
-
E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki
Wiele można powiedzieć na temat tego jak przeprowadzać skuteczne kampanie e-mail marketingowe. Można by też rozprawiać całymi dniami o najważniejszych elementach wiadomości, najczęstszych błędach popełnianych przez marketerów lub przykładach kampanii które osiągnęły oszałamiający sukces. W ostateczności, perfekcyjne dopracowanie e-maila niewiele ...
-
Social marketing: Facebook zmusza biznes do wysiłku
... fanów. To efekt zmian, które w tym roku wprowadził największy serwis społecznościowy z myślą o biznesie. Zatem teraz tym bardziej warto inwestować w social marketing. Dotychczasowy przepis na szybki i łatwy sukces na Facebooku brzmiał następująco: zrób jakąkolwiek zawieruchę na fanpage’u, popromuj ją na wszelkie możliwe ...
-
Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci
Niewystarczająca wiarygodność autora podkopuje działania z zakresu marketingu treści. Na ten element muszą zwrócić uwagę również osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron, które coraz częściej zajmują się tworzeniem i promocją treści internetowych. Użytkownicy praktycznie nigdy nie dzielą się treścią o niskiej wiarygodności – to w końcu miałoby ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
Marketing treści jest obecnie jednym z najgorętszych tematów wśród marketerów odpowiedzialnych za e-handel. Jednak tylko 30 proc. z nich przyznaje, że potrafi go ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
... z zakupionej zewnętrznej bazy kontaktów nie będą spodziewali się, ani tym bardziej oczekiwali, wiadomości od naszej marki – wyjaśnia Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki wiadomości SMS. – Co za tym idzie, obniża to szansę na pozytywną reakcję na ...
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
Czujesz już klimat świąt? Nie do końca? Cóż, po przeczytaniu tego tekstu na pewno go poczujesz! Jako uważny marketer, powinieneś bowiem zachować czujność – na czas pomiędzy ostatnim tygodniem listopada, a drugim tygodniem grudnia przypada jeden z najbardziej gorących i efektywnych sprzedażowo okresów w ciągu roku. Przedświąteczny szał oznacza ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... prostu „wpływowi”. Decydują o naszym stylu życia, o tym, w co gramy, czego słuchamy i najważniejsze: na co wydajemy pieniądze. Przez zagraniczne media influencer marketing nazywany jest: „The Next Big Thing”. Dlaczego? Powiedzenie: „Kto ma pieniądze, ten ma władzę” jest już bowiem nieaktualne. Prawdziwe jest ...
-
Digital marketing: trendy 2016/2017
Publikujemy nasze podsumowanie 2016 roku i trendy na 2017 rok, czyli listę tematów, na które należy zwrócić uwagę w digital marketingu, badaniach i analityce. Naszą listę stworzyliśmy w oparciu o rozmowy z naszymi klientami, kluczowe wydarzenia rynkowe, własne i niezależne projekty badawcze i analityczne i obserwację entuzjastów działań ...
-
Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing
Obecne ramy prawne dla marketingu internetowego, czyli przykładowo dla wysyłania mailingów, są bardzo skomplikowane. Nadzór oddany został trzem regulatorom oraz pośrednio Policji i każdy z nich często inaczej patrzy na przepisy. Nie sprzyja to pewności prawa po stronie przedsiębiorców, którzy nie wiedzą, jak powinni się zachować. Dodatkowym ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
Wchodzimy w erę cyfrowej gospodarki napędzanej przez gigantyczne zbiory danych. Na sukces w nowej rzeczywistości będą mogły liczyć te firmy, które zgłębią sztukę ich monetyzacji. Proces ten polega na wykorzystaniu cyfrowych informacji zawartych w Big Data do sprzedaży, marketingu czy optymalizacji działań biznesowych. Marketerzy na całym świecie ...
-
Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych
Intensywne działania marketingowe znacznie zwiększają szanse przedsiębiorcy na pozyskanie nowych klientów. Jednak nie każdy wydatek związany z promocją firmy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Koszty uzyskania przychodów Zgodnie z definicją ustawową kosztami uzyskania przychodów są wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub ...
-
Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji
Pierwsze zarzuty UOKiK dla trzech influencerów i ich reklamodawcy postawione 25 lipca i wcześniejsze decyzje UOKiK o ukaraniu czołowych polskich twórców SM za brak współpracy to pokłosie starań urzędu o uregulowanie branży influencer marketingu w Polsce. Kwestia oznaczania treści komercyjnych w mediach społecznościowych nie ma obecnie dedykowanych ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży. Maja Wiśniewska, Head of Marketing w SMSAPI, platformy do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS, VMS i RCS Wymagające standardy obsługi klienta Giganci rynku e-commerce, tacy jak Allegro ...
-
Audio marketing w świecie online
W dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk. Dźwięk pełni kluczową rolę w ...
-
Spokojnie, to tylko marketing
W czwartek wielu graczy zaniepokoiła informacja, że największy na świecie wydawca gier - firma Electronic Arts - podpisała porozumienie z nVidią. Jak się okazuje, nie należy się jednak obawiać, że wydawane przez EA tytuły będą działać wyłącznie ze sprzętem nVidii. Na mocy porozumienia, EA będzie używać przy projektowaniu gier stacji roboczych z ...
Tematy: electronic arts, nvidia -
Marketing
Zespół działań mających na celu zidentyfikowanie i zaspokojenie potrzeb klientów.
-
E-mail marketing wg SARE
Mamy coraz więcej kont e-mailowych, otrzymujemy coraz więcej spamu, ale praktycznie nie wyobrażamy już sobie pracy bez poczty elektronicznej. Coraz chętniej subskrybujemy newslettery. Takie można wysnuć wnioski z wyników drugiego badania przeprowadzonego przez SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów. Badania ...
-
E-mail marketing: uwaga na słowa
Istnieją takie słowa, których marketerzy powinni zdecydowanie unikać w e-mailach wysyłanych do potencjalnych konsumentów. Jakie to słowa sprawdził SubscriberMail. Listę otwiera sformułowanie "100% Free". Również wyrażenia "50% Off", "Dear Friend", "Don't Delete" oraz "Information You Requested" skłaniają internautów do zablokowania bądź ...
-
Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze
Stali bywalcy barów zwracają uwagę nie tylko na ilość piwa w kuflu. Okazuje się, że dostrzegają reklamy wyświetlane na ekranach przyczepionych do cyfrowych szaf grających. Arbitron informuje, że rozpoznawalność marki wśród osób odwiedzających bary sięga 43 proc. Firma monitorowała zapamiętywanie marek, których reklamy pojawiały się na monitorach ...