-
MLM - rewelacyjny system sprzedaży czy oszustwo?
... "jedno" lub "dwu" poziomowego. Każda firma stosuje marketing - to chyba oczywiste i nie wymaga wyjaśnień. Marketing "jednopoziomowy" - w ogromnym uproszeniu rzecz jasna - ma ... . Firmy wytwarzające jakieś dobra z reguły handlują nimi same (czyli stosują marketing jednopoziomowy) lub poprzez sieć samodzielnych partnerów handlowych (wtedy możemy mówić ...
Tematy: -
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing przyszłości nie będzie miał nic wspólnego z wciąż dzisiaj popularną formułą monologu przedsiębiorstwa skierowanego do konsumentów. Obowiązującą formułą stanie się ...
-
K2 tworzy dom mediowy
... ACR znajduje się nie tylko planowanie i zakup mediów, ale także usługi związane z innymi formami obecności marki w Internecie, m.in.: marketing afiliacyjny, Search Engine Marketing, e-mail marketing oraz public relations online. Jak twierdzi Janusz Żebrowski, Prezes K2 Internet SA „ACR budować będzie przewagę konkurencyjną m.in ...
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... w Polsce powinien być wart 190 mln złotych. Działająca przy IAB Polska grupa robocza „Marketing w Wyszukiwarkach” określiła obraz rynku SEM w Polsce oraz perspektywy jego wzrostu ... na to, ze Polska powoli dołącza do krajów Europy Zachodniej, gdzie marketing w wyszukiwarkach stanowi jeden z głównych motorów rozwoju reklamy w internecie. Coraz większa ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... stanowi poważne wyzwanie. Budowa i zarządzanie własną listą adresową Dla firmy wysyłającej korespondencję masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest za zgodą odbiorców (permission marketing), którzy dobrowolnie przystąpili do subskrypcji takich wiadomości, wpisali się na listę wysyłkową, a co najważniejsze wyraziły zgodę ...
-
Imprezy firmowe w opinii pracowników
... Ile powinna kosztować impreza? W analizie przeprowadzonej przez how Service Events Marketing, bardzo ważnym aspektem była również próba zbadania wydatków na imprezę firmową ... zgodziłoby się tylko 6% badanych. Informacje o badaniu Agencja Show Service Events Marketing przeprowadziła badania ankietowe na tzw. „kliencie końcowym”, czyli pracowniku, ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... , ale to nie zawsze się udaje, stąd tak duża ilość plastikowej reklamy, która pozbawiona jest długofalowego i spójnego myślenia o komunikowaniu marki. Marketing spełnia rolę wykonawcy promocji, zamiast katalizatora pomiędzy planami sprzedażowymi, a potrzebami i możliwościami nabywczymi konsumentów. Nie wystarczy już wiedzieć, do ilu potencjalnych ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... to działania od 10-30%, to w roku 2009 jedynie 16% badanych (spadek o 9%). Najwięcej, bo aż 44% ankietowanych zaznaczyło, że wydatki na marketing stanowiły od 5 do 10% zaplanowanego budżetu. Zmniejszeniu budżetów marketingowych towarzyszyły zmiany w zakresie ich wykorzystania. Tym samym zaplanowane środki inwestowane były ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
... są na podstawie wszelkich dostępnych źródeł, w tym danych i informacji poszczególnych firm, źródeł internetowych, publikowanych badań i analiz. W znacznym stopniu Kondej Marketing opiera się również o obserwacje dokonywane bezpośrednio w sklepach. Jednakże nie wszystkie dziedziny aktywności poszczególnych sieci handlowych są możliwe do pełnej oceny ...
-
Jest praca w e-commerce
... specjalistów w zakresie SEM oraz SEO – wyjaśnia Beata Szilf-Nitka, Dyrektor Generalny internetowej giełdy pracy infoPraca.pl. - SEM (Search Engine Marketing) to w skrócie marketing wyszukiwarek internetowych. Są to działania promocyjne, które wykorzystują wyszukiwarki w dotarciu do potencjalnych klientów. Natomiast SEO (Search Engine Optimization ...
-
Usługi marketingowe: podatek u źródła
... z 22 sierpnia 2008 r. sygn. IP-PB3-423-452/07-2/JB „Przepisy podatkowe nie definiują pojęcia marketing, stąd jego znaczenia należy szukać w definicji słownikowej. Zgodnie z definicją zawartą w/w internetowym słowniku języka polskiego, marketing oznacza działania mające na celu poznanie potrzeb konsumentów, ustalenie wielkości produkcji oraz metod ...
-
Viralowy film wideo
... osobami za pomocą dialogu, efekt prostej potrzeby dzielenia się informacjami. Z niej właśnie zrodził się marketing szeptany, a marketing viralowy wraz z technologizacją. Co widać gołym okiem Istnieje kilka cech wspólnych tego typu przekazów, ... filmiku, nigdy nie stanie się prawdziwym viralem. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Reklama online - trendy 2015
... technologii, konieczne może być skorzystanie ze wsparcia partnerów zewnętrznych. Urszula Szymczyk, Marketing Activation Manager My Cooke Teens w Coca-Cola, zwraca natomiast uwagę ... produktów. Według ekspertów, którzy wystąpili na pierwszej konferencji „Digital Marketing Heroes”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, nadchodzący rok upłynie przede ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... już ok. 1/3 internautów czerpie tę wiedzę z materiałów wideo, czy konkursów organizowanych przez marki i tym podobnych działań, określanych jako „content marketing” (działania, które polegają na dostarczaniu ciekawych treści i rozrywki przez marki konsumentom). Udział marki w nowoczesnych formach kontaktu z odbiorcą - konkursach, testach produktów ...
-
Specjalista ds. marketingu
... marketingowych – analiza rynku i konkurencji Wymagania Specjalista ds. marketingu powinien mieć ukończone studium policealne lub posiadać wykształcenie wyższe (preferowanymi kierunkami są marketing, zarządzanie i ekonomia). Osoba na tym stanowisku powinna znać języki obce – okazuje się, że język angielski, nawet na poziomie Certificate in ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta
... wyrażenie „telekomunikacyjne urządzenie końcowe” oznacza telefon, pocztę elektroniczną lub faks. Marketing za ich pomocą jest niedozwolony bez uprzedniej zgody odbiorcy. Zgoda ... którego przedstawiona zostaje właściwa oferta. Argumentują, że nie jest to marketing bezpośredni, gdyż samo przedstawianie oferty następuje dopiero na spotkaniu z konsumentem, ...
-
Płockamp #2: barcamp dla branży e-biznesu i nowych technologii
... będzie takich zagadnień jak: personal branding w social media, real time marketing w e-biznesie, pozyskiwanie kapitału na finansowanie startupu. Tradycją Płockampu stał się blok ... : Urząd Miasta Płocka. Sponsorzy: WebTango.pl, Klub Suszarnia, Event Marketing, Pizzeria Gruby Benek, Warka, Żywiec. Partnerzy: Fundacja Startup Poland, Startup Academy, ...
Tematy: -
5 sposobów na skuteczny e-marketing
... Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może generować nawet kilkadziesiąt procent sprzedaży. Dlaczego ktoś miałby kupować ... dotrzeć i trafnie zaadresować ofertę poprzez odpowiednie kanały. Tzw. content marketing staje się jednym z najważniejszych narzędzi w e-handlu. To dlatego, że formy ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... wcześniej miał zbudowaną świadomość marki lub usługi – mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki wiadomości SMS. Warto ... się dużym zainteresowaniem trend w marketingu, tak jak wcześniej np. multichannel lub marketing automation. Ten ostatni zresztą nie traci na popularności, wręcz przeciwnie – jego ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... . Czytaj także: - 4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej - E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta Jak pozyskiwać leady? Firmy mają różne sposoby na pozyskiwanie leadów. Może to być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane reklamy w mediach społecznościowych, mailingi i newslettery ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... , Social Advertising & CRM 1. Które trendy w Content marketingu zdominowały 2017r? Influence Marketing Boom na Influence Marketing zaczął się już wcześniej, ale był on nadal dużym tematem w 2017r. Każdy chce lub musi stosować Influence Marketing. Trudność polega jednak na tym, by znaleźć odpowiedniego dla swojej ...
-
6 błędów, które popełniasz w marketingu mobilnym
... kanału mobile. Z ostatniego raportu platformy SerwerSMS.pl. „Komunikacja SMS w Polsce” wynika, że już 3 na 4 reprezentantów mniejszych lub większych firm stosuje marketing mobilny w celu poprawienia wyników sprzedaży oaz realizacji innych celów biznesowych. - Co więcej, aż 96,7% ankietowanych zapytanych o konkretne narzędzia marketingu mobilnego ...
-
Zgody marketingowe - fakty i mity
... do pośrednika nieruchomości, z którym deweloper współpracuje, to check boxy powinny być tak zorganizowane, aby potencjalny klient mógł wyrazić zgodę na marketing przez dewelopera, a zarazem nie musiał wyrażać zgody na przekazanie przez dewelopera danych do firmy pośrednika nieruchomościami. Udowodnij, że otrzymałeś zgodę ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... dzisiejszego świata zachodniego jest dostrzegalny już niemal na każdej płaszczyźnie przesyt. Marketing online nie jest od tym względem żadnym wyjątkiem. W pewnym momencie znajdujemy się ... skuteczności danego narzędzia - wyjaśnia. Jak zwiększyć sprzedaż w Internecie? By marketing online miał sens ważne jest skupienie się na segmentach, które ...
-
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... przełącza połączenie do konsultanta. 3. Integracja botów z danymi klientów i systemami CRM, Marketing Automation, ERP - wspierającymi procesy biznesowe Od momentu gdy Facebook, ... i pozyskanie danych z oprogramowania CRM, Call Center/ Infolinia, ERP, HR, Marketing Automation. Przykładem takiej integracji jest Chatbot Asystent Decathlon od InteliWISE ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... tego roku wynosi 44%. - mówi Ewa Stachowiak, Head of Marketing w SentiOne. Inną kwestią jest zastosowanie big data. E-sklepy posiadają dużą liczbę ... marcu ten temat był wspominany 3 razy częściej, niż w styczniu. E-mail marketing nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji Wielokanałowe i zautomatyzowane działania marketingowe oparte na danych ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami. Nie ... gdzie automatyka procesu jest wrodzona np.: ssanie kciuka przez dzieci. Dlatego marketing, choć postrzegany jako nienamacalny, staje się receptorem, kreującym określoną odpowiedź w ...
-
Działy marketingu vs COVID-19: wzrost znaczenia i redukcja etatów
... firmach B2C i dużych przedsiębiorstwach.” - mówi Natalia Załęcka Head of Marketing Transformation w Deloitte Digital. Około 30 procent specjalistów od marketingu deklaruje ... odnotowali zmian w swoim budżecie marketingowym. W czasie pandemii wydatki na marketing w kanałach mobilnych oraz mediach społecznościowych wzrosły o odpowiednio 70 i 74 procent ...
Tematy: marketing, branża marketingowa -
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... przy tym unikalne dane od partnerów merytorycznych, takich jak Nowy Marketing, Senuto, IMM, AdReport (Grupa Stroer) czy Sotrender. Domiporta Portal ... zwykle od 3 do 6 m/c - dotyczącą zakupu mieszkania, w dużej mierze wpływa dobry marketing i proces komunikacji z klientem (CRM). Konsument przed obejrzeniem oferty „w realu”, analizuje średnio ...
-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
... w 2020 roku, https://www.uke.gov.pl/akt/raport-o-stanie-rynku-pocztowego-w-2020-roku,385.html [3] ARC Rynek i Opinia, E-mail marketing w Polsce, https://www.redlink.pl/raport/ [4] Sumo, 3 Direct Mail Marketing Examples For Ecommerce Businesses, https://sumo.com/stories/direct-mail-marketing-examples [5] Wdmonline, Ten Brilliant Examples of Unique ...
-
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
... dzięki współpracy z firmą Adobe. Narzędzia AI do generowania obrazów Skuteczny marketing to przede wszystkim atrakcyjny obraz. Dzięki sztucznej inteligencji tworzenie intrygujących ... musisz uzbroić się w cierpliwość. Narzędzia do obróbki audio i wideo Współczesny marketing to nie tylko tekst i obraz. Z każdym dniem rośnie znaczenie podcastów i filmów ...
-
Największe błędy w marketingu
... kampanii będzie mierzalna, dzięki możliwości oceny liczby wydanych talonów. To tylko cześć czynników, na które należy zwrócić decydując się na marketing poprzez Internet. Kolejne czynniki przedstawię w następnym artykule, za miesiąc. Ten artykuł został przygotowany na podstawie "Top 10 biggest online & email ...
Tematy: -
Internet w procesie marketingowym
... zwiększa się liczba firm wykorzystujących marketing on-line. Wielu menedżerów uważa, że jest to potężna broń w walce z konkurencją. Ze względu na motywy ... jest relacja pomiędzy wysyłającym informację, a jej odbiorcą, lecz interakcja z samym medium. Literatura: Janusz Wielki, "Elektroniczny marketing poprzez Internet", Wydawnictwo naukowe PWN, Wrocław ...
Tematy: -
e-CRM i e-PR na mojej stronie
... okazją by popisać się inwencją i nieschematycznym myśleniem. Wirusem w klienta... Jedną z technik, które dobrze wkomponowują się w ideologie e-CRM jest marketing wirusowy (ang. viral marketing). Wirusowy, ponieważ podobnie do zarazków choroby Twój program może rozprzestrzeniać się szybko i niemal niekontrolowanie, ogarniając coraz większe rzesze ...
Tematy: -
Integracja działań BTL online i offline
... . Firmy chcą wiedzieć jak najwięcej o swoich obecnych i przyszłych klientach. Jednak rzeczywistość bywa różna. Marketing oparty na bazach danych stosują tak naprawdę nieliczne firmy, większość ma ciągle problemy z rozróżnieniem, ... kreowaniem marek komercyjnych. e-mail: anna.golebicka@martis.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: