-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... Filmowych 1,5% uzyskanego w Polsce przychodu z tytułu opłat za dostęp do udostępnianych publicznie audiowizualnych usług medialnych na żądanie albo przychodu uzyskanego z tytułu emisji przekazów handlowych, jeśli ten przychód w danym okresie rozliczeniowym będzie wyższy. Prawdopodobnie nowe obciążenie finansowe dla firm z branży online nie jest ...
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
... internetowej (np. Youtube, Player, Netflix), biblioteki VOD operatorów udostępniane na życzenie subskrybenta, oglądalność programów tv oglądanych powyżej 7 dni od daty emisji nagranych na dysku. W TOP10 kanałów wzrost udziałów w oglądalności w pierwszym kwartale odnotowały tylko kanały TVN, TVP2 i TV4. Największy spadek udziałów dotknął ...
-
Integracja Google Plus i YouTube
... sprzętem może zaowocować świetnie zrobionym filmikiem. Co więcej, możliwe jest stylizowanie spotu na dzieło amatorów. Twórcy reklam przeznaczonych do emisji w sieci mają większą swobodę niż autorzy reklam telewizyjnych. O ile w TV wymagana jest poprawność i nie przekraczanie granicy dobrego smaku, videomarketing dopuszcza taką możliwość. Przykładem ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... , jednak bardziej przekonujące są filmy tworzone od początku z myślą o emisji w Internecie. Więcej odsłon w sieci wśród konsumentów znajdujących się w ruchu. Dzięki ... sferze rok 2011 przyniesie rozwój. Sieci powiązań społecznych usprawnią adresowanie reklam do konkretnych grup konsumentów. Konsumenci bywają bardzo zadowoleni z możliwości kontaktów ...
-
Reklamy video w Internecie nudne
... emisji reklamy zajmuje się czymś innym. Jedynie 15 proc. badanych zadeklarowało gotowość do obejrzenia chociaż fragmentu spotu reklamowego. Paradoksalnie, pomimo niechęci do reklam ... oglądania darmowych treści wideo. Gotowość do płacenia za wolne od reklam materiały wideo wyraził jedynie co dziesiąty użytkownik treści wideo w Internecie. Informacje o ...
-
Agros Nova i Maspex: wojny ciąg dalszy
Nie ma wątpliwości, że to już nie tylko spór o to co wolno w reklamie porównawczej. Po emisji spotów Minerado produkcji Agros Novej, wybuchła wojna z Maspeksem. Do wojny wciągane są kolejne organizacje. Tym razem Rada Reklamy zajęła swoje ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... . Zawarty w nich humor jest po prostu sztucznym barwnikiem. A wobec takich reklam internauci są bezwzględni. Internet, choć subiektywnie, jednak w bardzo skuteczny sposób kształtuje ... urozmaicony. Dobry mediaplan nie może już być oparty tylko na powtarzalności i emisji spotu w prime time. Reklama marki musi być wielowątkowa i rozciągać się na obszary ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... za to PKO Bank Polski. Na emisję reklam w I kwartale 2016 roku wydał prawie 24,5 mln złotych, z ... emisji jakieś 24,3 mln złotych. Jak pokazują dane, nie przełożyło się to na równie wysoką liczbę publikacji (prawie 9 tys. wzmianek w mediach). W podobnej sytuacji jest również Millenium Bank, który pomimo wysokich wydatków przeznaczanych na emisję reklam ...
-
Internet 3.0 zacznie się od Polski?
... programy partnerskie, w ramach których najbardziej popularni youtuberzy otrzymują część wpływów z reklam, jakie wyświetlane są przy treściach na ich kanałach. Podobnie działa ... Billon.pl, spełniają kryteria pieniądza elektronicznego. Sama spółka ma prawo do emisji pieniądza elektronicznego w Wielkiej Brytanii, ale w Polsce nie ma licencji. Tę ...
-
Sąd Apelacyjny o reklamie suplementu diety. UOKiK miał rację
... ) (decyzja z dnia 12 października 2017 roku, nr DOIK 5/2017.). Emisja reklam miała miejsce w 2015 roku. W między czasie Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów częściowo (w zakresie kary finansowej) uchylił decyzję. A następne po 7 latach od emisji, a 5 lat od decyzji UOKiK Sąd Apelacyjny w Warszawie uznał, że Prezes ...
-
Reklama w Internecie
... dostępu do strony, czy wyświetlanie bądź otrzymywanie reklam. Nie dysponujący wielkimi pieniędzmi internauci bardzo często ... reklam znany jest już z analiz oglądania telewizji i słuchania radia. Każdy chciałby mieć darmowy dostęp do informacji czy rozrywki, ale niewielu myśli o tym, że nadawca najczęściej musiał zapłacić za prawo do ich emisji ...
Tematy: -
Kryzysowa sytuacja demograficzna
... celu wsparcie miejsc pracy w Polsce nie nastąpią i poprzez zwiększenie emisji walutowych nastąpi trwałe wzmocnienie złotego, to z powrotem wrócimy do dawnej ... i dąży się do jego zoligopolizowania poprzez administracyjne ograniczenia kosztów reklam i możliwości przenoszenia się ludzi między funduszami emerytalnymi. Idee wolnorynkowe są tylko głoszone ...
-
Debiut GRAPHIC SA na NewConnect
... duże podmioty gospodarcze (galerie handlowe, banki) i drobni odbiorcy (restauracje, piekarnie). Środki z prywatnej emisji akcji Graphic S.A. przeznaczy na zakup wyspecjalizowanych urządzeń do produkcji reklam, zwiększenie obszaru działania i rozwój usług. O ofercie: Oferta/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): T/publiczna subskrypcja Wartość ...
-
Ligi europejskie - przychody 2015/2016
... dla przychodów pozostało również podpisanie nowych kontraktów na prawa do emisji telewizyjnej rozgrywek Bundesligi w Niemczech, La Liga w Hiszpanii i Serie A we ... z UEFA na rzecz uczestników jej rozgrywek, a także wzrostu przychodów z reklam o 12 proc. W sezonie 2015/2016 poziom przychodów osiągniętych przez kluby z francuskiej Ligue 1 zwiększył ...
-
Czym są kryptowaluty oparte na memach?
... i Wspólnicy. Wraz ze wzrostem popularności monet memowych pojawia się kwestia reklam. Społeczność otaczająca daną monetę mem w różny sposób próbuje propagować i reklamować ... zasady funkcjonowania rynków kryptowalut, w tym m. in. obowiązków informacyjnych w zakresie emisji i obrotu kryptowalutami, zasadami ochrony konsumentów czy też środkami w celu ...
-
Google wchodzi na giełdę
... o dopasowanie metody emisji do specyfiki firmy, ale i o pieniądze. ... emisji oznacza również ujawnienie wyników finansowych firmy, która słynie z trzymania informacji o swoich zyskach w tajemnicy. W roku 2003 zysk Google netto wyniósł 105,6 mln USD przy wpływach na poziomie 961,9 mln USD. Większa część obrotów Google pochodzi ze sprzedaży reklam ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2010
... . Polska zawarła kolejną - czwartą - umowę sprzedaży praw do emisji dwutlenku węgla. Tym razem Irlandii sprzedano prawa do emisji za 15 mln EUR. Ministerstwo Gospodarki poinformowało, iż ... miesięcy stacja TVN uzyskała najwięcej, ponieważ prawie 860 mln PLN wpływów z wyemitowanych reklam. Natomiast Polsat zarobił o 77 mln PLN mniej - 783 mln PLN. ...
-
Ramówka TV na święta wg Polaków
... (w latach 2008-2011). Wpływy z reklam emitowanych w trakcie filmu tylko w ostatnich czterech latach przekroczyły 22 mln złotych. Kevin w liczbach 35 emisji obu części w ... komediowej trylogii emitowany był kultowy serial „Czterej pancerni i pies” (290 emisji). W tym wypadku poczynania Grzegorza Brzęczyszczykiewicza, jak i zmagania czołgu Rudy 102 można ...
-
Google: nowy model rzeczywistości?
... na Yahoo!, gdyż nie każdy trafia na ich stronę główną. W druku i emisji telewizyjnej reklamodawcy płacą za całą publiczność – zakłada się, że każdy, kto czyta ... ma do zorganizowania, tym lepiej, gdyż więcej będzie miejsc na umieszczenie tam swoich reklam. Jeśli wasz biznes zbudowany został na niedostatku - a większość jest takich - musicie zadać ...
-
Telewizja cyfrowa: VOD atrakcyjny wg Polaków
... PVR – nagrywanie programów na dysku twardym dekodera – wynika z możliwości uniknięcia oglądania reklam w telewizji. Blisko 22% respondentów jest zdania, iż korzystanie z ... konieczności dostosowywania się do ramówki kanałów telewizyjnych i czasu ich emisji. Jako równie istotne, 24,8% respondentów wskazuje możliwość zatrzymania emitowanego programu lub ...
-
Jak prowadzić handel internetowy?
... ma ona zastosowania np. w przypadku zagadnień dotyczących prawa autorskiego, emisji pieniądza, zobowiązań umownych dotyczących konsumentów, czy transakcji ustanawiających lub przekazujących ... dorozumianą zgodę na korzystanie z adresu poczty elektronicznej w celu przesłania reklam, czy innego rodzaju informacji. W przypadku opcji opt-out konieczne jest ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... milionów. Umarła reklama na komórkach. Niech żyje reklama w tabletach i smartfonach! Deloitte szacuje, że przychody z reklam w sektorze smartfonów w ciągu nadchodzącego roku wyniosą 4,9 miliardów dolarów, natomiast w przypadku tabletów kwota ta sięgnie ... proc. programu telewizyjnego będziemy oglądać „na żywo” lub najpóźniej w ciągu doby od emisji ...
-
YouTube wprowadzi opłaty?
... zarabiania poprzez wyświetlanie reklam. Dotyczy to przede wszystkim kanałów profesjonalnych, przygotowywanych dużym nakładem środków, na przykład kanałów z sieciowymi grami wideo. Szefowie YouTube już w ubiegłym roku zapowiadali wprowadzenie opłat. Oprócz płatności abonamentowej za niektóre kanały padają propozycje emisji niektórych wydarzeń na ...
-
Inwestycje Alternatywne Profit SA na NewConnect
... . Ponadto nieznacznym źródłem przychodów z działalności operacyjnej jest okazjonalna sprzedaż reklam internetowych na kluczowych portalach: e-numizmatyka.pl oraz emonety.pl ... w oparciu o umowy dystrybucyjne. Emitent planuje przeznaczyć środki pozyskane z emisji na złożenie kolejnych zabezpieczeń wymaganych przez dostawców kruszców inwestycyjnych ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... . Druga perspektywa oglądu, co dzieje się na rynku, to sytuacja reklam graficznych. W tej dziedzinie, wg danych IAB i naszych estymacji, wydatki od ... strony docelowej w zależności od wyszukiwanej frazy. Pozwala także minimalizować koszty emisji reklamy, na przykład wykluczając zarejestrowanych już użytkowników reklamodawcy z grona odbiorców reklamy ...
-
Prezes UOKiK z nowymi uprawnieniami
... zobowiązać przedsiębiorcę do zaniechania określonych działań np. zobowiązać przedsiębiorcę do wstrzymania emisji reklamy lub wycofania danego produktu z oferty. Co prawda przedsiębiorca ... postępowania będzie mógł sankcjonować zachowanie przedsiębiorców np. poprzez blokowanie reklam lub czasowy zakaz oferowania konsumentom określonych produktów lub ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... są zainteresowani zakupem. Ponadto w ramach systemu Google AdWords istnieje możliwość emisji linków sponsorowanych w sieci reklamowej Google, w skład której wchodzą tysiące stron ... nowych klientów, którzy pragną identyfikować się z marką. Do najpopularniejszych reklam należy promocja postu bądź strony. W łatwy sposób możemy określać przekaz na ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... chce wykorzystać Big Data z innych urządzeń do znalezienia sposobu na redukcję emisji dwutlenku węgla w swoich placówkach. 2) Beer Data Nikt wprawdzie nie upędził piwa, ... tylko Stanach Zjednoczonych w gry mobilne gra co drugi posiadacz smartfona, a przychody z reklam wyświetlanych graczom wyniosły w ubiegłym około 478 mln USD, stanowiąc tym samym ...
-
Przychody i podatki: revenue share w zeznaniu PIT-36 z PIT/ZG
... płatniczą. I tak dla przykładu wnioskodawcy w ramach programu kupuje pakiet reklam funkcjonujących w internecie przez określony czas, a firma dzieli się z nim (i innymi użytkownikami ... zbycia prawa poboru, w tym również ze zbycia prawa poboru akcji nowej emisji przez pracowniczy fundusz emerytalny w imieniu członka funduszu; 8. przychody członków ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... pojawienia się silnika spalinowego, a skandale związane z fałszowaniem wyników testów emisji szkodliwych substancji to tylko jeden z problemów, z którymi branża musi sobie ... Google to najcenniejsza marka świata. Nieustanne innowacje, rosnące przychody z reklam oraz wzrost działalności w sektorze cloud computing to czynniki, dzięki którym marka ...
-
Michael Kors, Wal-Mart, Volkswagen. Kto jeszcze stracił w 2015 roku?
... zszargana po tzw. aferze „Volkswagen-gate” dotyczącej odkrytego we wrześniu procederu zaniżania poziomu emisji szkodliwych gazów. Skandal, który dotyczył aż 11 milionów pojazdów na całym świecie, ... kablowej, jest na to zjawisko szczególnie narażony. Jeśli połączyć je z coraz niższym dochodem z reklam, sytuacja firmy jest nie do pozazdroszczenia. W ...
-
Debiut BoomBit S.A. na GPW
... na świecie. W 2018 roku 55% przychodów Emitenta pochodziło ze sprzedaży reklam a 45% z mikrotransakcji w grach. Emitent prowadzi działalność m. in. w zakresie wydawania ... inwestorów indywidualnych przydzielono 701.500 walorów z 1.300.000 akcji nowej emisji. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono pozostałą część nowo emitowanych akcji oraz akcje ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... sklep. Aplikacji można używać na przykład do automatycznego wyświetlania odpowiednich reklam na wyświetlaczu cyfrowym (digital signage), tak aby lepiej dopasować ... zapewnić właściwy poziom obsługi. Sieciowe systemy audio: umożliwiają łatwe i elastyczne planowanie emisji muzyki w tle. Dają także możliwość generowania komunikatów na żywo lub tych ...
-
Cyfrowe Paszporty Produktów w branży odzieżowej: koniec ery fast fashion?
... śladu ekologicznego w UE. Branża modowa jest odpowiedzialna za 10 proc. globalnych emisji gazów cieplarnianych, 79 trylionów litrów zużywanej wody, 20 proc. przemysłowych ... której parlament chce wprowadzić kary finansowe dla producentów ubrań i zakazać reklam produktów z tego segmentu. Te wdrożenia mają ograniczyć konsumpcjonizm i promować świadome ...