-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę w telewizji? Rynek reklamy internetowej W marcu 2023 odnotowaliśmy 82,6 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,8 tys. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,8% populacji ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę radiową, a które na telewizję? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W kwietniu 2023 odnotowaliśmy 71,6 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,5 tys. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,8% populacji ...
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
... internetowej (np. Youtube, Player, Netflix), biblioteki VOD operatorów udostępniane na życzenie subskrybenta, oglądalność programów tv oglądanych powyżej 7 dni od daty emisji nagranych na dysku. Udział powyższych źródeł w oglądalności wyniósł 14,6 proc. w pierwszej połowie 2023 roku – o 2,5 pkt. proc. więcej niż przed rokiem ...
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
... 97% Polaków w wieku 7-75. Drugie miejsce należy do Travelist (675,9 mln kontkatów reklamowych). TOP 10 zamyka marka Itaka z 137,7 mln emisji. W przypadku branży Accommodations pierwsze miejsce pod względem liczby kontaktów reklamowych zajęła Dolina Charlotty (141,1 mln kontaktów reklamowych). Drugie miejsce należy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... liczby kontaktów reklamowych online? Które z marek brylowały reklamowo w radiu, a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W wrześniu 2023 odnotowaliśmy 74,1 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2621 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86, ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... to szczególnie istotne ze względu na poziom skomplikowania rynku, wielości form reklamowych, sposobów rozliczeń oraz coraz bardziej złożony proces zakupu i emisji. Badanie to umożliwia określenie zarówno potencjału, jak i wykorzystania przestrzeni reklamowej poszczególnych wydawców mediowych.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... . Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w listopadzie 2023 w internecie, telewizji oraz radiu. RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W listopadzie 2023 odnotowaliśmy 86,1 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3002 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... w telewizji, a czyje w internecie? Którego reklamodawcę mogli często usłyszeć słuchacze stacji radiowych? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2024 odnotowaliśmy 92,16 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3243 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,04 ...
-
SHELL ma sieć reklamy POS TV
... bloku reklamowym przez 24 h na dobę i 7 dni w tygodniu. Za techniczną instalację monitorów i nadzorowanie emisji spotów odpowiada firma DIGITALVIEW Polska. "Monitory połączone są w sieć, co pozwala nam na rozpoczęcie emisji spotów następnego dnia po otrzymaniu materiałów we wszystkich lokalizacjach." twierdzi Jerzy Januszewski, dyrektor ...
-
Zagraniczne telewizje o Polsce XII 2006
... Drugi miesiąc z rzędu to nie EuroNews została liderem wśród monitowanych stacji - najwięcej emisji odnotowano w BBC World, jednakże w dużym stopniu wpłynęły na to materiały reklamowe o Polsce ... World, które uplasowały się na drugiej pozycji pod względem liczby emisji wśród wszystkich grudniowych przekazów (ex aequo ze sporem Rosja-Białoruś). Reklamy, ...
-
Debiut Gadu-Gadu na GPW
... 35% więcej niż wynosiła cena emisyjna. Liczba jego użytkowników kształtuje się na poziomie ok. 6 mln osób. Przychody spółki zasadniczo pochodzą z emisji reklam, w mniejszym stopniu z usług telekomunikacyjnych VoIP. Inwestorzy indywidualni zawsze chętnie zapisują się na akcje spółek posiadających dużą rozpoznawalność marki, w związku z czym ...
-
Ochrona klimatu: ruszyła kampania MŚ
... pro-środowiskowych. Stąd pomysł tegorocznej kampanii. Naszym celem jest pokazanie, że poprzez zmianę codziennych nawyków każdy z nas przyczynia się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych. Pomijając oczywisty fakt, że oszczędzamy również domowe wydatki – mówi Małgorzata Snarska, odpowiedzialna za kampanię i Prezydencję COP 14. W ramach ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... . Łączna liczba fanów i obserwujących te profile w social media, które zamieściły informację, to blisko 25 mln. Dyskusja była najgłośniejsza zaraz po emisji programu z Ewą Kopacz w TVP Info, oraz chwilę po ujawnieniu planów odznaczenia prezesa Jeronimo Martins. Przeważały wzmianki o charakterze informacyjnym i neutralnym. Wśród ...
-
Samochody elektryczne. Zeroemisyjność jest mrzonką?
... zeroemisyjne. Czy elektryki rzeczywiście rozwiązują problem zanieczyszczenia środowiska? Pojazdy elektryczne lekiem na problemy klimatyczne? Wyśrubowane przez Unię Europejską normy dopuszczalnej emisji CO2 zmuszają do wręcz drastycznego jej ograniczania. Jasne staje się również, że nie osiągniemy ich bez wzrostu udziału sprzedaży nieemitujących ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... przeciętny pełnoletni Polak zetknął się z kreacją reklamową tej marki niemal 45 razy. Grupa Żywiec w tym samym okresie osiągnęła 847 milionów emisji, odnotowując w grupie 18+ zbliżony zasięg do swojego konkurenta (86,86%) i częstotliwość na poziomie 32 kontaktów w badanym okresie. Analizując dzienną aktywność ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... aktywnym reklamodawcą online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W sierpniu 2023 odnotowaliśmy 74,3 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2670 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85 ...
-
Nowość w reklamie internetowej
... internetowych. "VIDEOstitial to pierwszy produkt reklamowy jaki demonstrujemy na rynku w ramach długofalowego projektu ARBOtelewizja. Naszym zamierzeniem jest przybliżenie, uproszczenie i standaryzacja emisji form opartych na streamingu Windows Media Video, czy tez filmów kodowanych we FLASH'u. Jest to bezpośrednia reakcja na wzrost średniej ...
-
Canon drukuje z telewizora
... producent, najważniejszym zastosowaniem urządzenie nie tyle będzie drukowanie ujęć obrazu na ekranie, co materiałów dodatkowych związanych z aktualną audycją. „Przykładowo, w trakcie emisji reklam pizzeri będzie można wydrukować specjalne kupony rabatowe do tego lokalu” – wyjaśnił Richard Berger, rzecznik Canona. Firma ma nadzieję, że nowa ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... , a zwłaszcza mediów branżowych, rodzi się przekonanie, że reklamowane „coś” jest marką. Oczywiście przekonanie to trwa wprost proporcjonalnie do czasu emisji reklam produktu. Taka wzmożona aktywność reklamowa staje się faktycznie narzędziem zbudowania wysokiej sprzedaży, ale jest to działanie na kro ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... ” jest określeniem bandyty. Negatywne skojarzenia stały się przedmiotem sprawy sądowej, wniesionej przez siostrę partyzanta o pseudonimie „Harnaś”, która argumentowała, że po emisji reklamy mieszkańcy Podhala zaczęli kojarzyć jej brata z pospolitym opryszkiem. Niepowodzeniem skończyła się też podjęta przez Grupę Żywiec próba promocji Tatry ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... konsumentów najważniejszym medium. Coraz powszechniejsze staje się jednak używanie cyfrowych nagrywarek pozwalających odtwarzać treści niezależnie od rzeczywistego czasu ich emisji w telewizji. Takie rozwiązania stały się szczególnie popularne w Niemczech, gdzie w porównaniu z poprzednią edycją badania liczba posiadaczy tego typu urządzeń podwoiła ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.
... tys. zł Kuchenne Rewolucje (Magda Gessler) - 131 tys. zł Kocham Cię Polsko (Kurzajewski, Rogalska, Zielińska) – 111 tys. zł ŚREDNI KOSZT EMISJI SPOTU 30 SEKUNDOWEGO X Factor (Wojewódzki/Mozil/Sablewska ) – 83,9 tys. zł You Can Dance (Piróg/Rusin/Egurolla) – 60,3 tys. zł Must be The Music (Sztaba/Kora/Zapendowska/Łozowski ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.
... niższe wpływy ale wynika to z wakacyjnej przerwy (od połowy czerwca do połowy września) w nadawaniu show Janowskiego. TVP zrezygnowała także z sobotnich emisji „Jaka to Melodia” – komentuje ranking Marek Racławski, Head of TV Department domu mediowego PanMedia Western. Pierwsza dziesiątka 2011 roku Robert ...
-
Zielone osiedla niekoniecznie ekologiczne
... kwartał miasteczka będzie samowystarczalny, z własną produkcją energii elektrycznej i cieplnej i własnym ekologicznym systemem odprowadzania ścieków. Pozwoli to na ograniczenie emisji dwutlenku węgla, oszczędność wody i energii elektrycznej. Poszczególne osiedla Ekomiasteczka Siewierz będą wyposażone w kolektory słoneczne do produkcji ciepłej wody ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... masowym środkiem komunikacji, który w jednej chwili potrafi przyciągnąć milionową publiczność. Oczywiście zależy to od jakości i rodzaju audycji. W dobie kryzysu, cena emisji spotów reklamowych nie jest już tak astronomicznie wysoka, jak kiedyś. Także produkcja spotu reklamowego nie wymaga dzisiaj dużych nakładów. Wyprodukowanie ...
-
Jak założyć bloga?
... czasie zwiększyć popularność bloga, jednak poza dużymi liczbami w statystykach odwiedzin autor nie zyskuje wiele. W regulaminach wielu platform blogowych zawarto zakaz emisji reklam, co uniemożliwia lub znacznie ogranicza czerpanie potencjalnych zysków z blogowania. Warto pamiętać, że dla dużych graczy platforma blogowa jest tylko jednym ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
... tym formacie. Program emitowany był codziennie w dni robocze. Warto zauważyć, że przy plasujących się na drugim miejscu „Kuchennych Rewolucjach” sekunda emisji spotu reklamowego była jedna z najdroższych w zestawieniu. Z tego samego powodu trzecie miejsce należy do „Must Be The Music”. Graniczące z tym formatem ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... . VOD, które oferuje zarówno płatne jak i bezpłatne treści wideo. Widoczny dynamiczny rozwój w zakresie produkcji programów telewizyjnych, jak rosnąca liczba dróg emisji programów. Nowoczesna telewizja musi zapewnić użytkownikowi mnogość i różnorodność oferty. Klient płacąc za usługi będzie oczekiwał zgodności z jego potrzebami i preferencjami ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... zaangażowanie banku Millennium w badanym okresie. Ten marketer, znalazł się w ubiegłym roku w pierwszej piątce, z budżetem wynoszącym 85,3 mln zł. Rozpoczęcie emisji kampanii reklamowej bankowości mobilnej Banku Millenium dla klientów indywidualnych nastąpiło 1 marca br. W spotach reklamowych w humorystyczny sposób pokazywane były zalety bankowości ...
-
Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj
... grona naszych użytkowników dotrzemy z ponownym przekazem reklamowym. Wyznaczenie za niskich stawek, uniemożliwia nam skuteczne kupowanie powierzchni reklamowej, ograniczając możliwości emisji oraz powoduje, że nie wykorzystujemy w pełni potencjału technologii remarketingowych. Oczywiście należy pamiętać, aby była to stawka, która jest opłacalna ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... prowadzenia skutecznych działań reklamowych w internecie. Dzięki takiej wiedzy reklamodawca ma gwarancję, że jego przekaz będzie dostosowany zarówno treścią, jak i czasem emisji do aktualnego zapotrzebowania jego klientów – tłumaczy Jakub Dwernicki, prezes Blink.pl. Sprawdź jak reklamować w twoim mieście Na potrzeby badania specjaliści ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... reklam w przestrzeni społecznej wpływa na zmniejszenie ich skuteczności. W czasach silnej konkurencji obecnej ... Signage Trzecim zmysłem, który wykorzystuje marketing sensoryczny jest wzrok. Digital Signage polega na emisji reklamowych materiałów video w najbliższej okolicy promowanego produktu, najczęściej w galeriach handlowych. W przekaz reklamowy ...
-
Netflix w mediach: popularność większa niż myślisz
... do końca. Gdyby widoczność w mediach społecznościowych, a także poświęcone Netfliksowi miejsce w prasie i portalach internetowych oraz czas w radiu i TV, przeliczyć na koszty emisji reklam, Netflix musiałby wyłożyć na promocję w Polsce ponad 50 mln zł. Dla porównania, w przypadku w przypadku serwisu Player.pl z grupy TVN byłoby ...
-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... , czyli podatku VAT. Otóż ustawiając reklamę na Facebooku, w myśl ustawy o VAT korzystamy z odpłatnej usługi, polegającej na świadczeniu przez właścicieli portalu emisji reklamy. Gdy kupującym taką usługę jest osoba prywatna - nieprowadząca firmy (co zdarza się raczej rzadko - bo po co w takim przypadku ...
-
Debiut R22 S.A. na GPW
... S.A. Debiut w 2017 r.: 14 Rynek (podstawowy/równoległy): podstawowy Miejsce siedziby: Poznań Sektor: nowe technologie IPO/ publiczna sprzedaż: IPO 3.500.000 akcji nowej emisji serii D sprzedaż 1.701.596 akcji istniejących Oferta obejmowała łącznie 5.201.596 akcji, w tym: 250.000 dla Inwestorów Indywidualnych, 4.951.596dla ...