-
Rozporządzenie KRRiTV w sprawie głośnych reklam
... dźwięku, nadawcy zobowiązani są do porównywania poziomu głośności audycji nadawanych w okresie 20 sekund przed rozpoczęciem emisji reklam i telesprzedaży z poziomem głośności poszczególnych emitowanych reklam i telesprzedaży. Skomplikowane zasady pomiaru szczegółowo opisuje załącznik do rozporządzenia. Z nowych przepisów rozporządzenia wynika zatem ...
-
Wikipedia z reklamami?
... w brytyjskim "The Times" artykule przyznaje, że nie wyklucza w przyszłości możliwości emisji reklam w otwartej encyklopedii. Wahania założyciela tak potężnego i zarazem cenionego projektu spowodowane są świadomością o ogromnych zyskach płynących z emisji reklam na stronach Wikipedii – liczby ofert od reklamodawców ponoć jest imponująca. Plany ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... (Procter & Gamble). Koszt emisji spotów sięgnął w jej przypadku 15,2 mln zł. Czy internauci oglądają reklamy w TV? Czy intensywność emisji reklam w mediach tradycyjnych wywiera ... w social mediach najwięcej w kontekście produktów dla dzieci. Analogicznie, mniejszą liczbę emisji reklam marki Nan Pro skorelować można ze stosunkowo niską liczbą wzmianek ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... lidera wysunęło się RMF FM, gdzie liczba emisji wzrosła o 71% w porównaniu z rokiem poprzednim. Radio Zet jako jedyne odnotowało spadek ilości reklam. Według MPG, wzrost liczby emitowanych reklam w I kwartale 2011 rozłożył się pomiędzy wszystkie godziny dnia. Przyrosty reklam były przy tym najwyższe w godzinach porannych i przedpołudniowych ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... . Kino Pomimo wzrostu popularności kina liczba emisji reklam kinowych w 2011 roku spadła o prawie 9%. Największy liczbowo spadek dotyczył sektorów spożywczego oraz motoryzacyjnego. Pomimo 2% spadku w odniesieniu do poprzedniego roku, sektor Żywność pozostał liderem pod względem liczby emisji reklam kinowych, zaraz potem znajdują się sektory ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... o krok dalej, tzn. że w mediaplanach coraz częściej będzie pojawiać się kontrolowana synchronizacja emisji reklam na drugim ekranie. Synchronizacja z drugim ekranem oznacza takie planowanie mediów, aby w ciągu paru chwil od emisji reklamy telewizyjnej na ekranie urządzeń przenośnych pojawiła się reklama o komplementarnym charakterze. Cyfrowe ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... do większości zasobów jest bezpłatny, właściciele stron oczekują zysków właśnie z emisji reklam. Wina po obu stronach Spadek zainteresowania rynkiem reklamy ... nie zamieszczaj uciekającego krzyżyka. Przy emisji reklamy dźwiękowej stwórz możliwość wyłączenia i wyciszenia dźwięku. Nad poprawną emisją reklam kontrolę sprawuje Urząd Ochrony Konkurencji i ...
-
NetSprint: reklama kontekstowa na Litwie
... powierzchnią reklamową na stronach internetowych oraz do emisji reklam kontekstowych w ramach sieci serwisów partnerskich. Na mocy zawartego porozumienia NetSprint będzie odpowiadał za część technologiczną przedsięwzięcia, a także dostarczał know-how w zakresie sprzedaży i optymalizacji emisji reklam. „Wdrożenie na Litwie jest naszym pierwszym ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... pod względem całościowego zakresu dotarcia mediów rozwinęły się w I połowie 2011 roku województwa małopolskie i kujawsko-pomorskie, odnotowując wzrost liczby emisji radiowych reklam regionalnych, generowanych EqGRP i liczby dostępnych mediów. Na kolejnych miejscach uplasowały się województwa zachodniopomorskie i pomorskie. Najwięcej EqGRP ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... przeznaczano na druk reklam w Gazecie Wyborczej, ... emisji reklam telewizyjnych z udziałem gwiazd. W blokach reklamowych spoty te można było zobaczyć blisko 8 tysięcy razy. Jednak tak, jak w przypadku Jeronmo Martins, tak też w przypadku P4 sprzężenie zwrotne w internecie i social mediach nie było nadzwyczaj silne. W ciągu 30 dni od pierwszej emisji ...
-
Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci
... emisji reklam różnego typu kreacji. Tak radykalna postawa badanych może zarówno wynikać z bardzo dużej ilości reklam, jak również z ich natarczywej formy. Jak internauta odbiera reklamę w sieci Szczególnie negatywnie internauci nastawieni są do reklam ...
-
Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów
Zwiększenie natężenia dźwięku podczas emisji reklam telewizyjnych narusza prywatność odbiorców - uważa Rzecznik Praw Obywatelskich. RPO apeluje, by sprawę głośnych reklam zbadała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Na zbyt głośne reklamy skarżą się RPO sami telewidzowie. - Wydaje się, że niespodziewane zwiększanie natężenia ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... – Warto pamiętać, że rolą programmatic nie jest tylko i wyłącznie sprzedaż reklam. Technologia umożliwia również dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych – od call to action (CTA) do modyfikacji banneru. A zatem poza zautomatyzowanym sposobem emisji reklam pozwala również czynić je coraz lepszymi i lepiej dopracowanymi – mówi Maciej Wyszyński ...
-
Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć
... ostatni piątek w porannym programie Dzień Dobry TVN poseł Jan Rzymełka z PO wyjaśniał, dlaczego w Polsce powinny być wprowadzone ograniczenia emisji reklam kierowanych o dzieci. Jak wynika z badań finansowanych przez Unię, a przeprowadzonych w trzech krajach: Polsce, Dani i Włoszech, duży odsetek dzieci ulega wpływom przekazów ...
-
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
... innych, najskuteczniejszych formatów reklamy internetowej w badanych przez Gemius krajach Europy Środkowo-Wschodniej zaliczyć można: Video, Tapety i Toplayer. Największy udział emisji reklam w większości z poddanych analizie krajów, zwłaszcza w Republice Czeskiej (ponad 31%) i na Węgrzech (ponad 33 %), odnotowano w branży: „Finanse, Ubezpieczenia ...
-
Reklama w motoryzacji IX 2005
... emisji do 9 tys. 525 razy (przyrost o 140,3 proc.), oraz gazety, przy jednoczesnym spadku liczby emisji reklam samochodowych. W stacjach telewizyjnych spoty reklamowe były we wrześniu emitowane łącznie 6 tys. 420 razy. Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są większe niż przed rokiem o 8,9 procent, podczas gdy liczba emisji ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... bardziej interaktywne rozwiązania. Największy udział w emisji reklam niezmiennie odnotowują firmy z branży telekomunikacyjnej - wynika z raportu gemiusAdMonitor za II kwartał 2012 roku. Reklama online – ujęcie branżowe W II kwartale 2012 roku największy udział, w całkowitej liczbie emisji badanych kampanii, odnotowano w branżach: telekomunikacja ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
... online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym kwartale na ekranach urządzeń przenośnych zostało wyświetlonych średnio 3 proc. emisji reklam internetowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Natomiast najwięcej reklam na smartfony i tablety, w stosunku do wszystkich kampanii reklamowych online, wyświetlono na Litwie (4,60 proc.), w Serbii (4,50 ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... emisji reklam. Wyraźnie widać, że Lidl zastosował strategię zarówno jakościową jak i ilościową. Sklep wydał najwięcej na reklamę, ale też to ich reklam pojawiło się najwięcej w prasie, radio i telewizji. Interesujący jest również przypadek POLOmarketu, który przy proporcjonalnie wyższych wydatkach na reklamę miał niewielką liczbę emisji ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... kreacji o najwyższej wartości średniego CTR-a (stosunek liczby kliknięć do liczby emisji reklamy) to zarazem trzy różne warianty Billboarda. Mierzona w ten ... reklamowej bądź wydawcy w analizowanej kategorii tematycznej. Co można powiedzieć o cenach emisji reklam w pakietach zasięgowych? Podobnie jak w przypadku pakietów tematycznych, stawki są dość ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... , został Polsat, który wg oficjalnych cenników netto bez uwzględnienia rabatów zarobił na emisji reklam ponad 81 mln zł. To dwa razy więcej niż w poprzednich dwóch ... stawia na celebrytów, którzy stali się już niejako ich alter ego. Najwięcej reklam pojawiło się z blogerem Radosławem Kotarskim promującym Bank Millenium, aktorem Piotrem Adamczykiem ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
... Według raportu gemiusAdMonitor, w III kwartale 2011 r. najwięcej emisji kampanii online odnotowano w branży handlowej (24,4 proc.), telekomunikacyjnej (20,3 proc.) oraz finansowej (15,7 proc.). To kolejny kwartał, gdzie dla wymienionych branż odnotowano największą udział emisji reklam online. Autorzy raportu gemiusAdMonitor przeanalizowali również ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
... pozwoli na odpowiednią korektę planów emisji reklam w danym kanale w razie pojawienia się nowych zachowań konsumenckich. Analitycy Millward Brown przewidują nadejście znaczących zmian w krajobrazie medialnym na całym świecie: Budżety wideo będą nadal przesuwać się od telewizji w kierunku emisji na wielu ekranach (multi-screen); Zdecydowanie ...
-
Google AdSense w RSS
... udogodnienia, tym razem firma postanowiła zwiększyć obszar pod emisję reklam. Członkowie Google motywują swe postanowieniem tym, że twórcy serwisów www nie będą musieli wykonywać kolejnych stron internetowych w celu zdobywania większego grona internautów, możliwość emisji reklam w kanałach informacyjnych będzie dla nich kolejnym źródłem dochodów ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże aktywne w miesiącu lipcu to „Rozrywka i Kultura” - 15,4% , i „Telekomunikacja” - 15,4%. W stosunku do czerwca możemy zauważyć mniejszą ilość emisji reklam z branży motoryzacyjnej w lipcu było to 7% ogółu emisji ... emitowanych reklam promowało te ...
-
Reklama na dużym ekranie
... miejskie, co oprócz rodzaju zgromadzonej widowni wpływa również na prestiż kinowych reklam. Widzów kinowych wyróżnia także ilość czasu spędzanego na oglądaniu telewizji – ... reklam kinowych wzrasta wraz ze wzrostem częstotliwości uczęszczania do kina. Można zakładać, że w przypadku polskich widzów jest podobnie. Przygaszone podczas emisji reklam na ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... - jak wyjaśnia Sylwia Szmalec z Gemius SA - może zależeć od częstotliwości emisji reklam. O ile w Polsce aż 87 proc. użytkowników internetu uważa, że reklamy pojawiają się w ... agresywnymi, które utrudniają internautom korzystanie z sieci, a także stosunek do reklam w ogóle". Reklamy znane i lubiane W Polsce - jak pokazują wyniki badania Gemius ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... emitował spoty związane z handlem ponad 4,5 tysiąca razy. W tym samym okresie koszt emisji reklam w Polsacie sięgnął 25 mln zł, w TVP 2 - 20 mln zł, a TVP1 - ... w prasie - 20,5 mln zł. Pod względem liczby emisji spotów w telewizji, Lidla przegoniła Żabka, wybierając więcej emisji spotów w tańszych pasmach reklamowych. Biedronka mocniej niż inne marki ...
-
Google opatentuje reklamy w RSS?
... reklam, a to jednak jest już wbrew idei RSS. Google była jedną z pierwszym firm, które rozpoczęły prace dotyczące emisji reklam ...
-
Reklamy słodyczy znikną z programów dla dzieci
... sobą w sprawie ograniczenia emisji reklam niezdrowej żywności towarzyszących audycjom dla dzieci. Porozumienie zawarli ITI Neovision, Telewizja Polsat, Telewizja Polska, Telewizja Puls, TVN, VIMN Poland oraz The Walt Disney Company (Polska). Porozumienie jest dobrowolne. Dotyczy ono zasad rozpowszechniania reklam i wskazań sponsorskich dotyczących ...
-
Wydatki na reklamę w TV
... czerwcu nie uległ zmianie ranking dziesięciu największych stacji ze względu na przychód z reklam. Najwięcej, bo aż niemal 21 mln złotych straciła TVP2. TVP1 zanotowała spadek ... ,05%). Wpływ na tę sytuację miała zmiana przepisów dotyczących ograniczeń emisji reklam. W tej sytuacji najbardziej korzystają na tym stacje cyfrowe działające w ramach innych ...
-
Reklama w motoryzacji 2005
... osobowych zmniejszyły się o 4,1 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 168.094 (wzrost o 35,6 procent). W rozbiciu na poszczególne media, wzrost wydatków reklamowych zanotowały wyłącznie stacje radiowe (wzrost o 28,9 procent) oraz gazety (o 21,4 procent więcej). Liczba emisji reklam samochodów osobowych zwiększyła się w radiu oraz ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
... że stacje TV mogą mieć powody do zadowolenia - ich przychody z tytułu emisji reklam podskoczyły w minionym roku aż o 17%. Na pierwszym miejscu zestawienia niepodzielnie ... oglądany – jest na pierwszym miejscu pod względem GRP/spot (średniej widowni pojedynczej emisji), co pozwala stacji na windowanie ceny spotów emitowanych przy tym formacie. Pod tym ...
-
Spór Agros Nova i Maspex nabiera rumieńców
... Krajowej Unii Producentów Soków (KUPS). Sąd w Białymstoku wydał na wniosek Maspeksu zakaz emisji reklam napoju Minerado, należącego od Agros Nova. Postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej, ... zawiera cukru, jest właśnie Caprio. To tylko dwie z kilku spornych kwestii, dotyczących reklam napojów Caprio i Minerado. Agros Nova odwoła się od decyzji sądu w ...
-
Polski konsument 2009
... negatywne aspekty emisji reklam – bloki reklamowe w telewizji postrzegane są jako zbyt długie i zbyt głośne, a jej oddziaływanie na dzieci jest – w opinii większości badanych - szkodliwe. Warto w tym miejscu podkreślić, że mniej niż połowa respondentów nie zgadza się ze stwierdzeniem, że należy zakazać reklam bądź ograniczyć ...