-
Kto ogląda reklamy wideo banków?
... listopadzie). Filmy reklamowe najdłużej skupiały na sobie wzrok w grudniu (przeciętnie 17,4 sek.), a widoczność reklam w oknie przeglądarki wahała się od 72 do 76 proc. ... reklamy wideo banków odtwarzano najwięcej razy, króluje Facebook. Kwartalna liczba rozpoczętych emisji przekroczyła tam 36,4 mln, podczas gdy na YouTubie było 27,2 mln wyświetleń ...
-
Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki
... wyemitowali w internecie przeszło 121 mln reklam wideo poświęconych szamponom, odżywkom ... emisji). W pierwszej trójce tego rankingu znalazły się także Facebook (22 proc. zasięgu i 33,8 mln odtworzeń) oraz serwisy Grupy Onet.pl (9 proc. i 8,6 mln wyświetleń). Na Zachodzie podobnie YouTube i Facebook zajmują czołowe pozycje w rankingu wydawców reklam ...
-
T-Mobile wprowadzał klientów w błąd
... określonych zgód. UOKiK uznał, że działania spółki mogły naruszać zbiorowe interesy konsumentów. T-Mobile uniknął kary finansowej, ponieważ zaprzestał emisji kwestionowanych przez Prezesa UOKiK reklam i zobowiązał się do wyeliminowania skutków swoich praktyk. Podpisałeś umowę w ramach oferty Pierwszy prawdziwy no limit na Internet, rozmowy ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... na pytanie, jakie formy reklamy wybrać, by osiągnąć zamierzony cel. Rodzaje reklam: jakie formy reklamy internetowej możemy wybrać? Obecnie możemy promować naszą firmę na ... oprawę graficzną. Dostępne są różne rodzaje/wielkości banerów. Wiele serwisów daje możliwość emisji banneru na całym serwisie lub w wybranym dziale, najlepiej pasującym do naszej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę radiową, a które na telewizję? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W maju 2023 odnotowaliśmy 73,2 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 576 kontaktów. reklamowe online dotarły łącznie do 86,53 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... kontaktów reklamowych online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2023 odnotowaliśmy 68,4 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 410 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... , a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2023 odnotowaliśmy 89,9 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,30%, a dla reklam tekstowych zaledwie 28,72% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... wzorców zakupowych, a co za tym idzie większą precyzję w targetowaniu reklam – podkreśla Przemysław Woźniak z agencji Spicy Mobile. – Dla reklamodawców wiąże się ... danym produktem czy usługą, ale również zarekomendować najlepsze kanały/miejsca emisji czy formaty reklamowe. Z kolei Paulina Matwijczyk przewiduje wzrost zainteresowania reklamodawców ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... reklamę radiową? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2024 odnotowaliśmy 87,03 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 47,59%, a dla reklam tekstowych zaledwie 27,49% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... reklamę radiową? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2024 odnotowaliśmy 80,06 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 47,24%, a dla reklam tekstowych zaledwie 29,43%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... budżetu reklamowego? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W marcu 2024 odnotowaliśmy 86,87 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,13%, a dla reklam tekstowych zaledwie 34,19% Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W maju 2024 odnotowaliśmy 83,92 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ... polu widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 44,37%, a dla reklam tekstowych zaledwie 37,64%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2024 odnotowaliśmy 78,85 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2850 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 84,61 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... kwotę na reklamę w internecie? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2024 odnotowaliśmy 76,2 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2737 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,33 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... na reklamę w internecie? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ We wrześniu 2024 odnotowaliśmy 77,8 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2738 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,99 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się na antenie radiowej? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W październiku 2024 odnotowaliśmy 87,16 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3071 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,87 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... z marek okazały się najbardziej aktywnymi reklamodawcami digital? Kto najczęściej reklamuje się w radiu? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W listopadzie 2024 odnotowaliśmy 90,9 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3205 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,85 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... największy budżet na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 odnotowaliśmy 80,59 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,57 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... na reklamę telewizyjną, a która na radiową? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2025 odnotowaliśmy 76,6 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,9% populacji ...
-
Polacy i telewizja w 2006 roku
... Polaków (25,4%) oraz 61,3% spośród tych, którzy w czasie jego emisji oglądali telewizję. Sporym zainteresowaniem cieszyło się także niedzielne „Na dobre i na ... w 2006 roku wyniosła 3,7 mln widzów. Aż 27,1% widzów, którzy w czasie emisji tego programu mieli włączone telewizory, wybierało TVN. Najpopularniejszym programem informacyjnym pozostają ...
-
Teta ma Farta
... Teta S.A. oraz kompleksowa koordynacja kampanii. Dom mediowy Mediapol będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz czasu reklamowego, dokonywanie zleceń emisji ogłoszeń i materiałów reklamowych.
-
Nowe statystyki wyprą liczniki
... bezużyteczne liczniki odsłon. Na witrynach internautów, korzystających ze statStandard, będą emitowane jedynie ankiety badawcze i reklamy charytatywne natomiast nie będzie emisji reklam komercyjnych. Nowa wersja statystyk jest zgodna ze standardem badań oglądalności witryn internetowych gemiusTraffic (Gemius SA). statStandard to wersja statystyk ...
-
Kampania reklamowa Onet.pl
... prasowej przygotowano kilkadziesiąt layoutów, dopasowanych do czytelników każdego z tytułów, wykorzystywanych w kampanii. Każdy layout zostanie wykorzystany tylko do jednej emisji. Tradycyjnie kampanię zaplanował, przygotował i zakupił dział komunikacji marketingowej Onet.pl, bez udziału agencji reklamowej i domu mediowego. W planowaniu telewizji ...
-
Reklama w motoryzacji II 2005
... wcześniej było tylko 5,1 procent. Od początku roku wydatki na reklamę aut osobowych są większe niż przed rokiem o 31,2 procent, a liczba emisji wyniosła 23.404 razy (wzrost o 78,8 procent). Wszystkie podane wydatki liczone są według cenników mediów bez upustów.
-
ARBOmedia przejmuje Q-NET
... większe możliwości w kreowaniu niestandardowych ofert sponsoringowych oraz zwiększają zasięg dla emisji form reklamowych dostępnych tylko w ARBOmedia.” deklaruje Bartosz Drozdowski, dyrektor ... było zapewnienie wszystkim partnerom/serwisom współpracującym z Q-NET jak najlepszych przychodów z reklam. Dążyliśmy do tego, aby witryny te funkcjonowały w ...
-
Polisy lokacyjne zyskowniejsze niż lokaty
... bardziej dochodowe - na polskim rynku mamy ostatnio prawdziwy wysyp tzw. polis lokacyjnych. Ostatnio KNF ukarała bank PKO BP, nakazując zaprzestanie emisji reklamy "Gwarantowanego Zysku", produktu ubezpieczeniowego, który może być mylony z lokatą. Expander zwraca uwagę na jeszcze jeden ważny problem: instytucje oferujące ...
-
Product placement w Internecie?
... zamieszczanych w sieci, szczególnie do natrętnych bannerów, okienek i innych reklam, utrudniających dotarcie do poszukiwanej treści. Product placement może być zatem odpowiedzią ... telewizji powinna postawić sprawę jasno - producenci będą mieli obowiązek informowania o emisji projektu z udziałem product placement. Czy stracą na tym reklamodawcy? - ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
... ). Trzecie miejsce zajmuje Mam Inne Zdanie – za 30 sekund przy tym programie trzeba było zapłacić średnio 9,7 tys zł. Średnia koszt emisji 30 sekundowego reklamowego spotu przy programach publicystycznych: Tomasz Lis na Żywo (TVP 2 Tomasz Lis) – 23,1 tys. zł Sprawa dla Reportera ...
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
... ). Trzecie miejsce zajmuje Mam Inne Zdanie – za 30 sekund przy tym programie trzeba było zapłacić średnio 9,7 tys. zł. Średni koszt emisji 30 sekundowego reklamowego spotu przy programach publicystycznych: Tomasz Lis (Tomasz Lis na Żywo – TVP 2) – 22,4 tys. zł Elżbieta Jaworowicz (Sprawa ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
... emisjom, a co za tym idzie dużej liczbie wygenerowanych spotów. Drugie miejsce należy do wspomnianego wcześniej „Nowego Dnia” (rozważanego jako suma emisji na wszystkich stacjach polsatowych). Średnia oglądalność tego formatu na wszystkich stacjach jest gorsza aniżeli „Dnia na Żywo” lecz drugie miejsce ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... "Oszczędzanie przez dodawanie" - uruchomionego 18 lutego br. programu smartDom - została wprowadzona nowa, zintegrowana strategia działań marketingowych, a firma skupia się na emisji nowych spotów z aktorską parą, z Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem. Plus po 3 kwartałach ubiegłego roku dysponował bazą 13,8 mln klientów. Najmłodszy operator ...
-
TVP zapłaci karę za reklamy
... Przyczyna? Za dużo reklam w serialach. Karę w tej wysokości wymierzyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdziła ... telewizji zabrania przerywania programu w celu nadania reklam. W jaki sposób publiczna telewizja naruszyła ten zakaz? W trakcie emisji seriali „Klan” (pierwszy program TVP) oraz „Na dobre i na ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... on-line. Opis badania ruchu w aplikacjach i serwisach z gazetkami Badanie zostało wykonane w dniu 22.07 przy użyciu funkcji Google Adwords prognozowania liczby emisji reklam na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych, dostępnej w momencie tworzenia nowych reklam internetowych lub mobilnych.
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić ... online bezpośrednio w trakcie oglądania telewizji), a z drugiej osoby zainteresowane sportem (najczęściej sięgają po telefony w trakcie emisji bloków reklamowych) – mówi dr Albert Hupa, prezes IRCenter. Preferowane źródła informacji o markach w sieci Jak wynika ...
-
Bierzesz kredyt na święta? Reklama może wprowadzić cię w błąd
... decyzji Urzędu. Wonga.pl w Warszawie – RKT-16/2015 - zaniechanie stosowania kwestionowanej praktyki. Przedsiębiorca zwróci wszystkim konsumentom, którzy zawarli umowy w okresie emisji kwestionowanych reklam, 10 zł – czyli koszt pierwszej pożyczki. Na stronie internetowej przedsiębiorcy zostanie opublikowana sentencja decyzji Urzędu. Decyzje nie są ...