-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... . Bardziej zaawansowanym sposobem wykorzystania segmentacji jest Streaming CRM czyli personalizacja zawartości reklamy, czasu emisji oraz kanału zgodnie z danymi o kliencie pochodzącymi i aktualizowanymi w czasie rzeczywistym z narzędzia CRM. 4. Reklamy programmatic przyjazne na smartfony Według eMarketera, liczba posiadaczy smarfonów wzrośnie do ...
-
"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
... 16,7 mln emisji. YouTube na czele stawki Najwięcej internautów miało do czynienia z reklamami branży turystycznej podczas korzystania z Youtube.com. W serwisie tym wygenerowano blisko 18,3 mln emisji spotów, które oglądała jedna piąta użytkowników sieci. W serwisach należących do Grupy Wirtualnej Polski reklamy wideo podmiotów turystycznych ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... emisji w telewizji i ponad 400 w radiu) oraz seria reklam z serii "Celebruj te święta w sposób wyjątkowy...", informująca o wybranych produktach dostępnych w sklepach tej sieci. Reklamy Media Markt stanowiły z kolei znaczną część wydatków Metro Group sięgających 25 mln zł. Tylko na reklamy ... reklamy marki Orange (ponad 11 tys. emisji w telewizji i 6 ...
-
Rozporządzenie KRRiTV w sprawie głośnych reklam
... Radiofonii i Telewizji (dalej „KRRiTV”). Argumentował on wówczas, że zwiększone natężenie dźwięku podczas emisji reklam telewizyjnych narusza prywatność odbiorców. RPO wskazywał na to, że nagła zmiana natężenia dźwięku przy nadawaniu reklamy zmusza odbiorcę do ciągłego regulowania odbiornika. Zdaniem RPO, zainteresowani praktykę taką postrzegają ...
-
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
... 18,4 proc – oraz billboard (750 x 100) – 8,1 proc. Największa średnia liczba emisji na kreację – ponad 4,5 miliona – przypada na halfpage (300 x 600). Z kolei najwyższym wskaźnikiem CTR (Click Through Ratio), będącym miarą skuteczności reklamy wyrażonym w odsetku emisji zakończonych kliknięciem, charakteryzuje się toplayer. „Wysoki wskaźnik CTR dla ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... systemy telefonii komórkowej typu pre-paid, stanowiły 5,2% emisji zarejestrowanych w czerwcu. Aktywnie reklamowane były także linie lotnicze – 4,6%, produkty bankowe, w tym kredyty bankowe - 4,4% oraz reklamy kont bankowych - 4,0%. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy samochodów osobowych oraz tradycyjnych wydań magazynów. Najintensywniej ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... kampanii Plus Banku, z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Choć łączny koszt emisji nie zakwalifikował Plus Banku to TOP10 reklamodawców w badanym okresie, to ... stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia a 30 czerwca 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... rynku reklamy on-line w 2003 roku. O zestawienie najchętniej wybieranych form reklamy w roku ... reklamy, na zachodzie daje się zaobserwować tendencje do efektywnego wykorzystywania tych form, które są do dyspozycji. Jedynym nowum mogą okazać się adaptacje telewizyjnych reklamówek na potrzeby emisji w sieci (do 500 kB). Jakie będzie znaczenie reklamy ...
Tematy: -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
... formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor, w III kwartale 2011 r. najwięcej emisji kampanii online odnotowano w branży handlowej (24,4 proc.), telekomunikacyjnej (20,3 proc.) oraz finansowej (15,7 proc.). To kolejny kwartał, gdzie dla wymienionych branż odnotowano największą udział emisji ...
-
Reklama internetowa VII 2005
... reklamy produktów i usług należących do tej branży. Kolejne branże aktywne w miesiącu lipcu to „Rozrywka i Kultura” - 15,4% , i „Telekomunikacja” - 15,4%. W stosunku do czerwca możemy zauważyć mniejszą ilość emisji reklam z branży motoryzacyjnej w lipcu było to 7% ogółu emisji ... oraz handel elektroniczny - reklamy za którymi należy domniemywać nie ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... klientów agencyjnych. Zarazem aż 90% z nich samodzielnie wybiera strony docelowe emisji, a odpowiednio 60% i 55% wykorzystuje retargeting lub targetowanie behawioralne. Wśród ... a kampanie typu direct response – przez 50% respondentów. Wśród najczęściej wymienianych zalet reklamy kontekstowej znalazły się: Szeroki zasięg (75%) Dobór kontekstowy (60%) ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... utratą widzów, ale również niższym kosztem emisji. – Nie bez znaczenia jest też możliwość dokładniejszego sprecyzowania grup docelowych, do których kierowane będą reklamy. Wraz z pojawieniem się RTB i retargetingu marketerzy zyskali nowe narzędzia, dzięki którym mogą jeszcze skuteczniej dopasowywać reklamy do potrzeb użytkowników – informuje Maciej ...
-
Reklama online? Polacy mówią "stop"
... wydawców na polskim rynku Cloud Technologies chce rozwiązać za pomocą nowego mechanizmu emisji reklamy online, jakim jest UnBlock. Jest on odporny na działanie oprogramowania blokującego i umożliwia wydawcy wyświetlenie reklamy nawet u tych użytkowników, którzy korzystają z rozmaitych wtyczek i rozszerzeń blokujących w swoich przeglądarkach ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... ujęcie branżowe W II kwartale 2012 roku największy udział, w całkowitej liczbie emisji badanych kampanii, odnotowano w branżach: telekomunikacja (24,1%), finanse, ubezpieczenia, ... odbiorców, reklamodawcy nadal stawiają na klasyczne formy reklamy. W II kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... zarekomendować najlepsze kanały/miejsca emisji czy formaty reklamowe. Z kolei Paulina Matwijczyk przewiduje wzrost zainteresowania reklamodawców aplikacjami. W środowisku mobilnym można bowiem korzystać z device ID, które mają wiele przewag nad stosowanymi na desktopie plikami cookies. Targetowanie kontekstowe i rosnąca rola reklamy natywnej Zmiany ...
-
Etyka w reklamie
... , że aż 52% badanych nie zgadza się na wprowadzenie zakazu emisji reklamy Media Markt. Podobne wyniki uzyskano również w badaniu przeprowadzonym przez TNS OBOP ... spraw związanych z ponadgranicznymi skargami na nieuczciwe reklamy. W 2004 roku rozpatrzyła ona ponad 50 tys. spraw. Najwięcej skarg (36 proc.) dotyczyło reklamy wprowadzającej w błąd. ...
-
Reklama na dużym ekranie
... reklamy w kinie nie przeszkadzają. Co więcej, akceptacja dla reklam kinowych wzrasta wraz ze wzrostem częstotliwości uczęszczania do kina. Można zakładać, że w przypadku polskich widzów jest podobnie. Przygaszone podczas emisji ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... w marcu tego roku najwięcej wydał na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? Która marka jest liderem pod względem wysokości budżetu reklamowego? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W marcu 2024 odnotowaliśmy 86,87 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na ...
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
... samym w pierwszym półroczu 2023 r. rynek reklamy TV wzrósł o 4,1%. Według analityków Publicis Groupe, przychody z reklamy spotowej w 10 największych stacjach wzrosły w pierwszym półroczu br ... subskrybenta, oglądalność programów tv oglądanych powyżej 7 dni od daty emisji nagranych na dysku. Udział powyższych źródeł w oglądalności wyniósł 14,6 proc. w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... aktywni w internecie? Kto w maju bieżącego roku zarezerwował największy budżet reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W maju 2024 odnotowaliśmy 83,92 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2986 kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... aktywni w internecie? Kto w minionym miesiącu przeznaczył największą kwotę na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2024 odnotowaliśmy 78,85 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2850 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... w internecie? Kto w minionym miesiącu przeznaczył największą kwotę na reklamę w internecie? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2024 odnotowaliśmy 76,2 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2737 kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... ? Kto przeznaczył największy budżet na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w internecie? Którego reklamodawcę mogli często usłyszeć słuchacze stacji radiowych? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2024 odnotowaliśmy 92,16 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... na reklamę w internecie? Która z branż przeznaczyła największy budżet na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 odnotowaliśmy 80,59 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2819 kontaktów. Działania ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... internecie? Która z branż przeznaczyła największy budżet na reklamę telewizyjną, a która na radiową? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2025 odnotowaliśmy 76,6 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2698,2 kontaktów. Działania ...
-
Agros Nova i Maspex: wojny ciąg dalszy
... emisji spotów Minerado produkcji Agros Novej, wybuchła wojna z Maspeksem. Do wojny wciągane są kolejne organizacje. Tym razem Rada Reklamy zajęła swoje stanowisko w tej sprawie. Po komunikatach Maspeksu, który uznał orzeczenie Rady uznające reklamy ... przekonywała Komisję Etyki Reklamy, że zarzuty naszego konkurenta, dotyczące reklamy Minerado, m. in. ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... pozwalających odtwarzać treści niezależnie od rzeczywistego czasu ich emisji w telewizji. Takie rozwiązania stały się szczególnie popularne w Niemczech, gdzie w ... telewizję na rzecz Internetu i w związku z tym zauważalna jest mniejsza skuteczność reklamy telewizyjnej w przypadku adresowania jej do nastolatków. Generalnie we wszystkich sferach życia ...
-
Czy online marketing warto personalizować?
... . Tu personalizacja daje możliwość dopasowania strony docelowej w zależności od wyszukiwanej frazy. Pozwala także minimalizować koszty emisji reklamy, na przykład wykluczając zarejestrowanych już użytkowników reklamodawcy z grona odbiorców reklamy tak, by nie generowali oni dodatkowych kosztów, klikając w nasz baner. Przydatna okazuje się również ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... reklamy online? Które branże wyróżniały się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę radiową, a które na telewizję? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W kwietniu 2023 odnotowaliśmy 71,6 mld emisji ... miejsce należało do banku PKO BP z udziałem 1,6%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... , a kto w radio? Kto wydał najwięcej na reklamę w TV? Kto w styczniu wydał najwięcej na reklamę radiową? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2024 odnotowaliśmy 87,03 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3035 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... w lutym wydał najwięcej na reklamę radiową? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lutym 2024 odnotowaliśmy 80,06 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość ... platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża ...
-
Dynamiczny remarketing
... , na podstawie których wyświetlano reklamy, były treść i tematyka strony odwiedzanej przez użytkowników. Obecnie najefektywniejsze formy reklamy podchodzą do każdego użytkownika ... posiada ona wiele ograniczeń i nie pozwala na budowanie zaawansowanych scenariuszy emisji w oparciu o rozbudowane i dopasowane do klienta algorytmy, tak jak jest to w ...
-
Magmisie pod lupą UOKiK. Producent musi sprostować informacje
... przekazów reklamowych. Tym razem chodziło o wprowadzającą w błąd reklamę preparatu Magmisie. Reklamy Magmisiów pojawiały się w telewizji, radiu i internecie od kwietnia 2016 r. do marca 2017 r. UOKiK zainteresował się nimi już na początku ich emisji. Główną bohaterką spotów telewizyjnych uczyniono szkolną pedagog. Występujący w reklamie rodzice ...
-
T-Mobile wprowadzał klientów w błąd
... zbiorowe interesy konsumentów. T-Mobile uniknął kary finansowej, ponieważ zaprzestał emisji kwestionowanych przez Prezesa UOKiK reklam i zobowiązał się do wyeliminowania ... w każdym czasie uzyskać zwrot uiszczonych dotąd kwot przewyższających wysokość ceny z reklamy. T-Mobile musi wysłać listy polecone do wszystkich zainteresowanych osób, także tych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę radiową, a które na telewizję? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W maju 2023 odnotowaliśmy 73,2 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 576 kontaktów. reklamowe online dotarły łącznie ...