-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które z marek dominowały reklamowo w radiu, a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2023 odnotowaliśmy 89,9 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3161 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... publiczność. Oczywiście zależy to od jakości i rodzaju audycji. W dobie kryzysu, cena emisji spotów reklamowych nie jest już tak astronomicznie wysoka, jak kiedyś. ... To wszystko sprawia, że nawet z niewielkim budżetem na marketing, możemy skorzystać z reklamy telewizyjnej. Do niedawna reklamowanie internetowych biznesów w telewizji uważane było za ...
-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... reklamy na Facebooku Zacznijmy od kwestii (wydaje się) łatwiejszej, czyli podatku VAT. Otóż ustawiając reklamę na Facebooku, w myśl ustawy o VAT korzystamy z odpłatnej usługi, polegającej na świadczeniu przez właścicieli portalu emisji reklamy ... (na formularzu VAT-R). Podatek dochodowy od reklamy na Facebooku Skomplikowane? To i tak nic trudnego w ...
-
Sąd Apelacyjny o reklamie suplementu diety. UOKiK miał rację
... emisji, a 5 lat od decyzji UOKiK Sąd Apelacyjny w Warszawie uznał, że Prezes UOKiK miał słuszność i jest także władny, na równi z inspekcją sanitarną, do kontroli reklamy i znakowania żywności, w tym suplementów diety, o których tu mowa. Zdaniem Prezesa UOKiK reklamy ... UOKiK, a teraz Sądu Apelacyjnego, pokazują, że do reklamy suplementów diety trzeba ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na reklamę w telewizji? Rynek reklamy internetowej W marcu 2023 odnotowaliśmy 82,6 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2,8 tys. Działania reklamowe online dotarły łącznie ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... emisji mocno spersonalizowanych reklam jej aktualnym użytkownikom. A jest o co walczyć – aplikacje mobilne dostarczają nawet o 70 proc. wyższej konwersji w zakresie ilości wyświetleń reklamy oraz o 50 proc. więcej sprzedaży w porównaniu do stron mobilnych. 3) Na bieżąco analizuj Istotnym czynnikiem wpływającym także na skuteczność reklamy mobilnej ...
-
Debiut R22 S.A. na GPW
... rejestracją domen internetowych, hostingiem serwisów www, świadczeniem usług w zakresie reklamy internetowej oraz marketingu bezpośredniego oraz świadczeniem usług w zakresie ... Poznań Sektor: nowe technologie IPO/ publiczna sprzedaż: IPO 3.500.000 akcji nowej emisji serii D sprzedaż 1.701.596 akcji istniejących Oferta obejmowała łącznie 5.201. ...
-
Kryptowaluty nie zareklamujesz w Google
... uzdrowić rynek. Alphabet, spółka matka Google’a, zdecydowała, że będzie blokowała reklamy związane z kryptowalutami na swoich platformach, w tym na YouTubie. Zakaz wejdzie w ... , licencja pozwala firmie z San Francisco na dostarczanie usług płatności oraz emisji pieniądza elektronicznego na terenie Wielkiej Brytanii oraz 20 krajów Unii Europejskiej. ...
-
Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?
... reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów prawie 64,5 mln PLN, poinformował TNS OBOP. Najwięcej, bo ... – firmy z tego sektora wyemitowały niemal 5,5 tys. spotów. Wśród reklamodawców na „mikołajowe reklamy” najwięcej wydał Cyfrowy Polsat - 13,9 mln PLN. Dzięki reklamom z udziałem ...
-
Teta ma Farta
... z agencji reklamowej Fart. Zadaniem agencji FART jest przygotowanie projektu reklamy prasowej i materiałów reklamowych dla Teta S.A. oraz kompleksowa koordynacja kampanii. Dom mediowy Mediapol będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz czasu reklamowego, dokonywanie zleceń emisji ogłoszeń i materiałów reklamowych.
-
ARBOmedia przejmuje Q-NET
... nam większe możliwości w kreowaniu niestandardowych ofert sponsoringowych oraz zwiększają zasięg dla emisji form reklamowych dostępnych tylko w ARBOmedia.” deklaruje Bartosz Drozdowski, dyrektor ... Polska otworzy przed witrynami Q-NET nowe możliwości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dołożymy wszelkich starań, aby nowy zespół ARBOmedia ...
-
Product placement w grach wideo
... . Animowany film wytwórni Pixar pt: „The Incredibles” w ciągu pierwszego weekendu emisji zdołał zarobić 70 milionów dolarów, gdy w tym samym czasie gra „ ... np. przez Massie Inc. oraz IGA Worldwide. Pozwala na dokładne umieszczenie i monitorowanie reklamy w danej lokalizacji geograficznej i wirtualnej. Umożliwia to szybką zmianę komunikatu w zależności ...
-
Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj
... stawek, uniemożliwia nam skuteczne kupowanie powierzchni reklamowej, ograniczając możliwości emisji oraz powoduje, że nie wykorzystujemy w pełni potencjału technologii remarketingowych ... faktycznie odkryć potencjał, jaki drzemie w tej formie targetowania reklamy. Mamy również szansę przetestować wiele różnych scenariuszy retargetingowych, wariantów ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... – Nie pozostanie to bez wpływu na komunikację i sposób emisji reklamy, która zostanie wyświetlona na smartwatchu, wyświetlaczu na lodówce, w aucie czy na smartokularach lub innych wearables – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Podobnie jak w przypadku znanej już reklamy programmatic kluczowy będzie konsument i jego zainteresowania oraz ...
-
Sprzedaż w dół, reklama w górę
... pojazdów, zaś producenci przeznaczają coraz większe kwoty na reklamy, mające zachęcić niezdecydowanych klientów. W listopadzie wydatki producentów i importerów aut osobowych ... w listopadzie 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o prawie 40 procent, natomiast liczba emisji była większa o ponad 30 procent. W rozbiciu na poszczególne media, ...
-
Reklama w motoryzacji V 2005
... maju najwięcej, przewodzi spot Hyundai Tucson. Koszty wyniosły prawie 1,5 mln zł, a liczba emisji to 426 razy. Tymczasem reklamą pokazywaną w maju najczęściej był spot ... razy. Chrysler Vogayer okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem częstotliwości emisji reklamy od stycznia do końca maja. Materiał był pokazywany w telewizji łącznie 1965 razy. ...
-
Wikipedia z reklamami?
... w przyszłości możliwości emisji reklam w otwartej encyklopedii. Wahania założyciela tak potężnego i zarazem cenionego projektu spowodowane są świadomością o ogromnych zyskach płynących z emisji reklam na ... informacji Wikipedii podczas wertowania wyników wyszukiwania Google. Rodzi się teraz pytanie: „jak reklamy wpłyną na funkcjonalność encyklopedii ...
-
Gadu-Gadu SA: oferta publiczna
... komunikatora internetowego, rozpoczyna ofertę publiczną. Wpływy netto z emisji akcji szacowane są na poziomie 75 mln zł i zostaną przeznaczone na realizację planów strategicznych firmy. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na: inwestycje zmierzające do zwiększenia przychodów z reklamy (45 mln), inwestycje, które pozwolą zwiększyć przychody ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... . Za 3,3 mln zł widzowie mogli obejrzeć ten spot 1.270 razy. Chrysler Voyager okazał się za to bezkonkurencyjny pod względem częstotliwości emisji reklamy od stycznia do końca lipca. Materiał był pokazywany w telewizji łącznie 1.965 razy. Wszystkie podane wydatki liczone są według cenników mediów ...
-
Skuteczna reklama wirusowa
... na tyle ciekawe, że z pewnością przesłaliby je dalej. Podobna liczba zapewniła, że przekazałaby treść filmu opowiadając o nim innym. - Można zakazać emisji reklamy telewizyjnej czy kinowej. Ale przesłanie reklamowe w takiej formie nie może zostać usunięte z sieci. Kiedy viral zostaje umieszczony w internecie, wymyka się ...
-
Polisy lokacyjne zyskowniejsze niż lokaty
... bardziej dochodowe - na polskim rynku mamy ostatnio prawdziwy wysyp tzw. polis lokacyjnych. Ostatnio KNF ukarała bank PKO BP, nakazując zaprzestanie emisji reklamy "Gwarantowanego Zysku", produktu ubezpieczeniowego, który może być mylony z lokatą. Expander zwraca uwagę na jeszcze jeden ważny problem: instytucje oferujące polisy ...
-
Spór Agros Nova i Maspex nabiera rumieńców
... i Krajowej Unii Producentów Soków (KUPS). Sąd w Białymstoku wydał na wniosek Maspeksu zakaz emisji reklam napoju Minerado, należącego od Agros Nova. Postanowiliśmy przyjrzeć się ... nektarem, to mija się z prawdą”, uważa Joanna Bancerowska. Dodaje, że to twórca reklamy decyduje, z jakim produktem chce się porównać. A jedynym napojem na rynku, który ( ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... ” jest określeniem bandyty. Negatywne skojarzenia stały się przedmiotem sprawy sądowej, wniesionej przez siostrę partyzanta o pseudonimie „Harnaś”, która argumentowała, że po emisji reklamy mieszkańcy Podhala zaczęli kojarzyć jej brata z pospolitym opryszkiem. Niepowodzeniem skończyła się też podjęta przez Grupę Żywiec próba promocji Tatry hasłem ...
-
Prezes UOKiK z nowymi uprawnieniami
... . Prezes UOKiK, jeszcze przed zakończeniem postępowania w sprawie, będzie mógł zobowiązać przedsiębiorcę do zaniechania określonych działań np. zobowiązać przedsiębiorcę do wstrzymania emisji reklamy lub wycofania danego produktu z oferty. Co prawda przedsiębiorca będzie miał możliwość odwołania się od takiej decyzji do sądu, jednak wniesienie ...
-
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
... gemiusDirectEffect i dostarcza szczegółowych informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor, w IV kwartale 2011 r. najwięcej emisji, w całkowitej liczbie emisji badanych kampanii, zanotowano w branżach: telekomunikacyjnej (21,7 proc.), finansowej (19 ...
-
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
... najczęściej stosowaną formą reklamy w Polsce. W Bułgarii natomiast – w kraju, gdzie generuje on najwięcej kliknięć – nie uzyskał jeszcze tak silnej pozycji. Do innych, najskuteczniejszych formatów reklamy internetowej w badanych przez Gemius krajach Europy Środkowo-Wschodniej zaliczyć można: Video, Tapety i Toplayer. Największy udział emisji reklam ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... nie powinien dokonywać wyboru pod presją reklamy, która z definicji ma zachęcić do określonego zachowania, a ... emisji reklam OFE, tym kampania bardziej przybierała na sile. Aż 13 mln zł to koszt emisji spotów telewizyjnych. Największe udziały w tej kwocie miała promocja w stacjach TVN (3,7 mln zł), Polsat (1,7 mln zł) i TVP1 (1,3 mln zł). Reklamy ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... prasie - 20,5 mln zł. Pod względem liczby emisji spotów w telewizji, Lidla przegoniła Żabka, wybierając więcej emisji spotów w tańszych pasmach reklamowych. Biedronka mocniej niż ... celu zdrapkach: „Ptysiu, chodźże, co robisz? – „No drapię...”. Cennikowy koszt wyemitowania reklamy wyniósł ponad 7,5 mln zł. Niewiele mniej, bo 6,8 mln zł, koncern ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... tysięcy razy, a koszt ich emisji sięgnął 206 mln zł. Na falach radiowych reklamy sieci sklepów wyemitowano ok. ... emisji. Sieci handlowe mocne we wszystkich mediach Zbiorczy monitoring reklam, mediów tradycyjnych, internetu i mediów społecznościowych na Platformie IMM wskazuje, że w czwartym kwartale 2014 roku wysokość środków przeznaczanych na reklamy ...
-
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... skomplikowane formy reklamy: ... reklamy internetowej muszą zdecydować na ogół za klienta. O ile w przypadku reklamy prasowej czy telewizyjnej wiele osób ma choćby minimalne rozeznanie w zasadach nią rządzących, o tyle na reklamie w sieci zna się niewiele osób. Doradca musi umieć przedstawić klientowi wady i zalety najczęściej stosowanych modeli emisji ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... emisji. Łącznie wszystkie bloki reklamowe 15.11 lub 16.11.2014 zgodnie z aplikacją admonit Instytutu Monitorowania Mediów kosztowały: Mam Talent 3,2 mln, Must Be The Music ponad 3 mln, The Voice of Poland prawie 0,5 mln. Mimo, że TVP2 stosuje mniej przerw na reklamy ... były reklamy, które ukazały się 15.11 lub 16.11.2014 r. w trakcie emisji programów: ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... Brown w Chinach wskazuje, że wskutek przeniesienia 40% budżetu telewizyjnego na reklamy emitowane na innych ekranach całkowity wskaźnik dotarcia wzrósł o 20%, a poziom niezbędnych inwestycji spadł o 30%. Tego typu dane będą w 2014 r. sprzyjały rozwojowi emisji reklam w Internecie, zwłaszcza w przypadku reklam typu pre-roll, emitowanych przed ...
-
Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?
... kilka różnych wersji kreacji i przetestować je w ramach równoległej emisji w początkowej fazie kampanii. Wówczas będziemy mogli wybrać te najbardziej skuteczne i wykorzystać je do dalszej emisji. Kampanię bannerową warto też wykorzystać jako uzupełnienie innych form reklamy oraz do remarketingu (więcej na temat remarketingu możesz przeczytać ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... więcej wysiłku w optymalizację kopii kreatywnych pod kątem emisji w Internecie. Badanie Dynamic Logic pokazało, że wprawdzie reklamy telewizyjne „zaprzęgnięte” do nowych celów mogą skutecznie budować świadomość marki, jednak bardziej przekonujące są filmy tworzone od początku z myślą o emisji w Internecie. Więcej odsłon w sieci wśród konsumentów ...
-
Wyroby tytoniowe: nowe przepisy już wkrótce
... przewiduje obowiązkowe składanie sprawozdań dotyczących emisji substancji smolistych, nikotyny i tlenku węgla przez palone papierosy, jak również innych emisji, o ile takie informacje ... występujących wśród nich tendencjach i upodobaniach. spełniać szczegółowe warunki reklamy: zasady reklamy ponad granicami i reguły propagowania produktów tytoniowych ...