-
Telemarketer - zawód znienawidzony
... call center i wykonujące różne zadania. Podstawowy podział pracy telemarketerów wynika z kierunku ruchu telefonicznego w call center: inbound (ang.inbound calls) czyli rozmowy przychodzące i outbound call – rozmowy wychodzące (z call center ... krążą pomiędzy firmami. Na przykład firma współpracująca z Twoim dostawcą usług telekomunikacyjnych sprzedaje ...
-
Help desk i polski rynek
... obniżają wyniki HD i działają na pracowników demotywująco. NA CO ZWRACAĆ UWAGĘ BUDUJĄC HD Firma zlecająca budowę help desku powinna liczyć się z tym, że nie ... produktów oraz możliwość monitoringu przez call center terminowości napraw – analiza pracy serwisów. Urszula Zarańska jest account managerem, odpowiada za projekty help desk w Call Center ...
-
Globalny rynek usług biznesowych 2011
... milionów dziennie. Z własnego doświadczenia na polskim rynku wiemy, że w przypadku jednostki call center obejmującej 200 stanowisk już jedna godzina utraty połączenia telefonicznego ... , ale z drugiej - rodzi pewne problemy prawne. - Przetwarzając dane w rożnych lokalizacjach firma musi dostosować się do różnych systemów prawnych, co nie zawsze ...
-
Polskie sądy przez telefon i Internet
... wynika z analiz, wdrożenie modelu call center przy pomocy firmy outsourcingowej zajmuje również znacznie mniej czasu. - Z własnego doświadczenia wiemy, że call center na 200 stanowisk ... ale również na obsługę linii alarmowej 999. Wybrana w trakcie przetargu prywatna firma zawrze z jednostką 10 – letnią umowę na świadczenie tego typu usług. Polska ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... , sile finansowej i wiarygodności firma może oferować kompleksowe ... call center. - Call center w modelu outsourcingowym to dla firmy energetycznej oprócz oszczędności, także bezpieczeństwo i elastyczność działania. Telefoniczne kampanie sprzedażowe w modelu prowizyjnym nie wiążą się z żadnym ryzykiem finansowym. Poza tym outsourcingowe call center ...
-
Banki w Polsce spełniają oczekiwania klientów
... i klienci to doceniają. Potencjalną przyczyną niskiej oceny usług call center jest natomiast nacisk jednostek call center na efektywność obsługi, niekiedy kosztem jej jakości. ... brak zaufania motywuje do rozważenia rezygnacji z usług banku. Informacje o badaniu Firma doradcza Ernst & Young pod koniec roku 2010 przeprowadziła badanie klientów banków ...
-
Rejestracja zbiorów danych w GIODO
... Obszaru Gospodarczego. Następnym zagadnieniem, do którego musimy ustosunkować się we wniosku jest określenie, czy nasza firma powierza dane z rejestrowanego zbioru innym podmiotom np. firmie hostingowej, call center. Jeśli powierza, wpisujemy ich nazwy i adresy siedzib. Ostatnie pytanie z części B jest jednym z najważniejszych w całym wniosku ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... podejmuje właśnie zarząd, natomiast już w 2008 roku była to co czwarta firma (55%). Obecnie takiej odpowiedzi udzieliło ponad 80% badanych organizacji , wynika ... ArchiDoc, która obsługuje procesy back-office, m.in. zarządzanie obiegiem dokumentów oraz call center, podpisała 15 kontraktów z nowymi klientami oraz rozszerzyła zakres dotychczasowych ...
-
Średnie miasta beneficjentem rozwoju BPO/SSC
... decyzji lokalizacyjnych. Szczególnie w przypadku funkcji o mniejszej wartości dodanej, jak np. call center – mówi dr Bolesław Kołodziejczyk, dyrektor Działu Badań Rynkowych i Doradztwa w Cresa ... z sektora ITO rozważają wejście do Opola. – Niedawno zaufała nam firma Stefanini, która otworzyła swój oddział pod koniec 2017 roku. Większość firm z ...
-
Travelplanet.pl idzie na giełdę
... w ciągu 3 lat. Travelplanet.pl sprzedaje za pośrednictwem własnych stron internetowych oraz Call Center wycieczki zagraniczne, bilety lotnicze, noclegi w hotelach obsługując zarówno klientów indywidualnych jak i korporacyjnych. Taka forma sprzedaży sprawia, że firma posiada klientów w całej Polsce, w tym 25% z Warszawy. Większościowym udziałowcem ...
-
Polski biznes a wirtualny doradca
... , firma powinna przed zakupem zmierzyć parametry ruchu obsługi klientów za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej. Dopiero wówczas uzyska realny odnośnik do porównania i potwierdzenia, że wirtualny asystent nie jest futurystyczną ciekawostką, ale opłacalnym narzędziem, które optymalizuje relacje z klientami, redukuje koszty call center oraz ...
-
Praca zarobkowa kontra studia
... mi się nie przyda – uważam natomiast, że poznanie jak działa duża firma od wewnątrz i doświadczenie, jak pracuje się w zespole, jest cenne niezależnie od tego, ... , rozpoczyna swoją karierę zawodową. W większości jest to zatrudnienie przy projektach i akcjach specjalnych, w call center, jako asystent czy też hostessa. Dla wielu jest ona także sposobem ...
-
Biurowce zmieniają centrum Katowic
... stają się coraz bardziej atrakcyjnym kierunkiem do lokowania biznesu typu BPO czy call center, a tym samym stają się bardzo obiecującym rynkiem dla nieruchomości biurowych. Na ... miasto w Polsce. Swoją projekty realizuje tu m.in. belgijska firma Ghelamco Poland. Firma planuje oddanie na początku 2010 roku biurowca klasy A o powierzchni ponad ...
-
Unima 2000 - kolejny debiut na GPW
... dostawca i integratorem technologii teleinformatycznych na polskim rynku. Firma posiada status "Silver Business Partner" światowego lidera i potentata - koncernu ... systemy telekomunikacyjne, w tym rozwiązania IP; · Aplikacje wsparcia sprzedaży (call center, contact center); · Projekty integracyjne; · Umowy serwisowe. Cena emisyjna akcji wynosiła 12 ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... dział prawny firmy nie będzie miał doświadczenia w realizacji projektów związanych z ochroną danych osobowych. Kolejnym partnerem będzie firma (agencja reklamowa, marketingowa, call center), która zaprojektuje i zrealizuje działania komunikacyjne z zastosowaniem udostępnionych baz. ZAŁOŻENIA MODELU DZIAŁANIA Działanie w modelu polegającym na ...
Tematy: -
Klienci spamerów w Rosji
... zajmującego się zwalczaniem spamu utworzono listę 500 firm. W okresie, w którym firma przygotowywała badanie, wszystkie z nich wykorzystywały spam jako narzędzie ... powiedział, że pierwsze zamówienie masowych wysyłek byłoby ostatnim, ponieważ dział call center firmy musiałby odbierać tysiące telefonów od rozwścieczonych odbiorców spamu. Wnioski ...
-
Usługi elektroniczne, czyli tniemy koszty w małej firmie
... księgowości dostępne są już od dobrych kilku lat. Za ich pomocą mała firma ma możliwość poprowadzenia swojej księgowości za pomocą aplikacji. Obsługa programu nie należy ... biurowymi Skorzystać z outsourcingu sił sprzedaży lub zamówić kampanię realizowaną przez call center Wziąć udział w szkoleniu e-learningowym lub wycenić bądź zamówić szkolenie ...
-
Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?
... zachęcając do wysłuchania kolejnego utworu. Klienci byli sfrustrowani oczekiwaniem i twierdzili, że firma powinna zainwestować w zatrudnienie nowych konsultantów i tym samym skrócić czas ... jednej długiej kolejce, ale później nie muszą już czekać ponownie. Podobnie w call center im więcej opcji trzeba wybrać i etapów pokonać, tym staje się ...
-
Strategia w firmie
... „wojny rynkowej”/ Strategia konkurencyjna opisuje główne przewagi konkurencyjne, czyli to, czym firma wyróżnia się spośród rzeszy konkurentów. Praktyczno-technicznie zapis strategii nie powinien zająć ... , to zarówno dyrektor działu obsługi klienta, jak i szeregowy pracownik call center powinni to mieć na uwadze. Pierwszy – decydując o przeznaczeniu ...
-
Emisja obligacji: tylko deweloperzy i banki?
... zamierza pożyczyć pieniądze Voicetel Communications, spółka świadcząca usługi wspomagające działalność call center. Drugą już emisję przeprowadziła spółka zależna Bikershop, dystrybutora sprzętu sportowego. Na przejęcia spółek 15 mln zł planuje pozyskać Loyd, firma świadcząca usługi z zakresu human resources. Okazje do dywersyfikacji portfela można ...
-
Dlaczego warto pokochać VoIP?
... przekonuje do zalet VoIP, używających konkretnych przykładów. Przypadek 1: Firma z branży finansowej, o zasięgu międzynarodowym Wprowadzenie VoIP obniżyło koszty połączeń telefonicznych pomiędzy oddziałami firmy o około 90 procent. Wdrożenie wirtualnego Call Center, działającego w ramach infolinii uruchomionej w każdym z krajów, a obsługiwanego ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... kanały? Za przykład mogą służyć wdrożenia zrealizowane przez SAP w Polsce i zagranicą. Firma w 2018 roku ogłosiła stworzenie pakietu C/4 HANA – przełomową integrację swoich ... W innych polskich sieciach proces sprzedaży multiSIM musiał być finalizowany przez call center lub w fizycznej placówce. Dzięki wykorzystaniu rozwiązań SAP, cały proces mógł ...
-
Redukcja etatów najczęściej z przyczyn ekonomicznych
... . Podobne trudności dotyczą energetyki i usług komunalnych, gdzie dodatkowo co trzecia firma zwalnia ze względu na automatyzację i zmieniające się wymagania dotyczące kompetencji ... inteligencji prowadzą do eliminacji mniej złożonych procesów w sektorach BPO/SSC oraz call center, co skutkuje optymalizacją struktur i ograniczeniem miejsc pracy. ...
-
Rynek usług zarządzania dokumentami w Polsce
... repozytoria danych, elektroniczny obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na zewnątrz przez ... elektronicznych (zapisy czatów, wiadomości SMS i e-mail). Korzysta z nich co trzecia duża firma (32 proc.), przy czym najwięcej jest wśród nich firm telekomunikacyjnych ( ...
-
Konkurencja dla MS Office?
... oraz - pracujące 5 dni w tygodniu (poniedziałek – piątek) w godzinach 8.00 – 17:00 profesjonalne call center, w ramach którego poza pomocą techniczną będzie można uzyskać informacje handlowe. Dystrybutorem StarOffice 6.0 w Polsce jest firma Veracomp. Ponadto produkt w wersji dla przedsiębiorstw – ponad 25 użytkowników – dostępny będzie w ramach ...
Tematy: ms office, staroffice -
Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów
ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze badanie dotyczyło ...
Tematy: -
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła drugą część badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze, zrealizowane w ...
Tematy: -
Pytania o CRM
... określić jako oprogramowanie wspomagające działania na zapleczu firmy w odróżnieniu od "front-office", czyli takiego, które działa na styku firma – klient, w dziale handlowym, marketingu, hot-line, call center itd. Powstała pewna kategoria takiego oprogramowania, z ang. zwana CRM (Customer Relationship Management). Jest to, w skrócie mówiąc ...
Tematy: -
PR w nowych mediach
... mają największą wprawę w wyszukiwaniu informacji istotnych, na które firma powinna zareagować. Dlatego w społeczeństwie informacyjnym do PR-owców ... Tomasz Maciejowski, "Narzędzia skutecznej promocji w Internecie", Oficyna Ekonomiczna 10 Paulina Michalik, "Ewolucja call center", "Impact", nr 4 (33), 2002 11 Tomasz Sucheta, "Eye tracking, gdzie ...
-
Nowe biuro podróży online
... czasie serwisy będą rozbudowywane o sprzedaż biletów lotniczych i rezerwację miejsc noclegowych. Traveliada.pl planuje uruchomienie call center z ulgową linią telefoniczną oraz możliwość płacenia kartami kredytowymi. Jednocześnie firma nie zamierza rezygnować z prowadzenia tradycyjnego biura. W siedzibie firmy można również zakupić bilety lotnicze ...
-
Veracomp dystrybutorem Quantum
... przez autoloadery i biblioteki taśmowe, kończąc na systemach disk-to-disc backup. Na świecie firma posiada sieć ponad 20 dystrybutorów i 5,000 resellerów. Zatrudnia 2500 osób. W ... “Zaproś eksperta”. Ponadto, produkty Quantum w Veracomp objęte zostaną systemem pomocy technicznej, który tworzą: Call Center – telefoniczne centrum obsługi technicznej ...
-
Billing Deutsche Telekom na BEA WebLogic
... zorientowanej na usługi (SOA) oraz w zarządzaniu nią. Firma T-Systems opracowała platformę bilingowania i inkasowania przychodów, która zbiera dane od regionalnych usługodawców i lokalnych działów firmy. Oferuje dwa produkty do obsługi międzynarodowej działalności: T-VPN i Global Call Center. W środowisku BEA WebLogic Server w Niemczech pracuje już ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... które wielkie koncerny coraz chętniej lokują w Polsce. Przykładem może być firma MAN, która niedawno otworzyła w Poznaniu Centrum Usług Księgowych i planuje w ... Ponownie odnotowano znaczący wzrost liczby ofert w działach handlowych i obsługi klienta oraz call center. Oferty pracy z tych dwu działów stanowiły w sumie prawie 28% wszystkich propozycji. ...
-
Cena prądu zdecyduje o wyborze dostawcy?
... czasie IX Konferencji Marketingowej ("Komunikacja, Marketing i obsługa klienta po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego") firma świadcząca usługi call center - ContactPoint zaprezentowała wyniki badań rynku, stanowiących odzwierciedlenie bieżącego poziomu obsługi klienta w branży energetycznej. Badanie powstało w przededniu zmian w prawie, ...
-
Operatorzy GSM a lojalność klientów
ContactPoint, firma świadcząca usługi call center zbadała lojalność użytkowników telefonii komórkowej. Wyniki badania pokazały, w jakim stopniu uwolnienie rynku telefonii komórkowej - możliwość zmiany dostawcy usługi bez konieczności ...