-
Call center w Wakacje.pl
... został sprzęt firmy GN netcom. Specjalnie dla potrzeb portalu firma A1 Internet opracowała oprogramowanie "Partner" wspomagające obsługę call center. Dedykowany system CRM znacznie uprościł obsługę klientów. Sprzedawców – konsultantów przeszkoli firma Call Center Poland S.A. Główny nacisk w szkoleniu położony zostanie na doskonalenie umiejętności ...
Tematy: wakacje.pl, call center -
Praca w call center - czy warto?
... stanowiskach wewnątrz call center: lider zespołu, koordynator projektu, zarządzający call center, trener, specjalista IT, specjalista w dziale sprzedaży czy marketingu. Umowa z call center Ze ... to dotyczyć osób, które odbyły już stosowne szkolenie w danej firmie, bądź firma może przeszkolić taką osobę. Czasami jest to skomplikowane. W przypadku, ...
-
System Call Center
... powodów system informatyczny nie działa w pełni sprawnie. Firma decydująca się na wdrożenie Call Center zazwyczaj posiada już różnorodne bazy ... Call Center, uzyskał wyczerpującą informację. Przecież to od klienta zależy, czy konsultant będzie mógł dalej pracować, ponieważ nadzór bezwzględnie przyznaje zawsze rację klientowi. Konsultant Call Center ...
Tematy: -
Boom w branży call center
... mylić, bowiem branża call center zmienia się obecnie w czarnego konia na rynku pracy, a jej potencjał nieustannie wzrasta. Wielki boom w branży call center można zaobserwować przy ... , że działają one w Polsce dopiero od kilkunastu lat. Wcześniej każda wielka firma miała swój własny dział obsługi, który przypominał bezpłatną infolinię. Wraz z ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... . 66% marek, które wykorzystują social media do obsługi klienta, wolą je od call center. Pracownicy obsługi klienta poprzez media społecznościowe w tym samym czasie obsługują od ... grupy odbiorców tworząc tablice, które inspirują, stawiają wyzwania i motywują. Jeśli firma używa Pinteresta musi upewnić się, że strona www ma przyjazne Pinterestowi ...
-
Ustawa konsumencka w call center
... prowadzące telemarketing oraz call center padł „blady strach”. Specjaliści prognozowali masowe zwolnienia w branży i utratę pracy przez ... poradnik kupującego - Ustawa konsumencka w praktyce - poradnik przedsiębiorcy Umowa ważna tylko na piśmie Jeżeli firma telemarketingowa kontaktuje się z konsumentem w celu zawarcia umowy, nowa ustawa wymaga również ...
-
Call center i "inne" usługi ubezpieczeniowe i finansowe z podatkiem VAT
... usługę wykonuje. Nie musi to zatem dla przykładu być bank czy firma ubezpieczeniowa. Zwolnienie to budziło szereg wątpliwości interpretacyjnych. Chodziło oczywiście o to, jak ... pośrednictwa ubezpieczeniowego. Usługa likwidacji szkód obejmuje m.in. usługi call center obsługi likwidacji szkód, ustalanie przyczyn i okoliczności powstania szkód, ...
-
Business Point Customer Interaction Center zmienia nazwę
... Firma Business Point Customer Interaction Center Sp. z o.o. odłączyła się w czerwcu 2001 roku od Business Point S.A. gdzie jako dział call center istniała od 1997 roku. Pozyskując inwestora strategicznego, Communication One, Inc, rozpoczęła niezależną działalność i stała się jedną z czołowych firm oferujących na rynku polskim usługi contact center ...
-
Od maja 2018 r. telemarketer przestanie nas nękać?
... call center. - Paradoksalnie wprowadzenie zaostrzonych regulacji może mieć pozytywny wpływ na całą branżę call center a tym samym na jakość obsługi klienta. Odczują to zarówno klienci, którzy przestaną być nękani niechcianymi telefonami, jak i same call i contact center ... . Zaledwie 3 proc. osób biorących udział w badaniu zadeklarowało, że ich firma ...
-
Raport - Wdrożenia CRM w Polsce
... Call Center Choć Call Center stanowią jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami to ich integracja z systemami typu CRM nie jest zbyt popularna. Zaledwie 14 % firm zintegrowało swoje systemy z kanałem typu Call Center ... . Nie jest jednak zintegrowany z systemem typu Call Center. Prawdopodobnie firma wdroży system firmy Siebel lub jego ...
Tematy: -
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... firma konsultingowa Process4E przeprowadziła badanie firm posiadających infolinie przeznaczone do obsługi tzw. ... technologię ACD (Automatic Call Distribution) czyli tzw. kolejkowania rozmów oraz przekazywania rozmów do właściwych agentów. Wykorzystywana jest ona w ponad połowie infolinii. Znacznie rzadziej łączy się Call Center z systemami ...
Tematy: -
CRM również w wierzytelnościach
... sprzedażowych. Od 03.03.2003 roku firma rozpocznie wdrażanie w/w systemu. Spółka ... Call center firmy KRUK Sp. z o.o. liczy obecnie 160 stanowisk, które są obsługiwane przez 250 operatorów w systemie dwuzmianowym i pracy w weekendy. Z tego powodu kluczowa dla wdrożenia staje się integracja Web@CRM® z rozbudowanym systemem obsługującym call center ...
-
Bankowość elektroniczna nie wystarcza. Klienci potrzebują oddziałów
... to firma doradcza Kearney, a wyniki swojej analizy zebrała w najnowszym raporcie "European Retail Banking Radar". Opracowanie ... . klientów szuka informacji i analizuje produkty zdalnie, aby następnie proces zakupu dokończyć w oddziale lub call center. Z tego względu banki muszą starannie ustalać priorytety swoich inwestycji cyfrowych, rozumiejąc, ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... - wynika z badania przeprowadzonego przez HRK S.A. i portal GazetaPraca.pl pt. "Kandydat i firma w sieci". Z przeprowadzonego w lutym badania wynika, że ponad połowa ankietowanych firm (51%) ... PR (5%), administracja publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa ...
-
Sybase Polska zapowiada wzrost przychodów
... oraz zakup nowych licencji w zakresie rozwiązań bazodanowych i integracyjnych. Aktualnie firma telekomunikacyjna korzysta z rozwiązań Sybase do obsługi krytycznych obszarów takich jak system billingowy, system automatycznej aktywacji przez Internet, systemy typu Call Center i wielu innych. Zawarte zostało również porozumienie z TP Internet, na ...
-
Nietrafiona rekrutacja pracowników - co dalej?
... pracodawcą. Niezależnie, która ze stron podejmie decyzję o zakończeniu współpracy, to firma ponosi największe koszty nietrafionej rekrutacji. W obu przypadkach pracodawcy, ... założenia wliczona w ryzyko operacji lub w przypadku stanowisk o krótkim cyklu życia – np. w call center, gdzie w procesie negocjacji minimalizowane są koszty całości rekrutacji. ...
-
CRM po polsku
... potencjalnej sprzedaży, prowadzeniem kampanii marketingowych oraz działalności call center, Zarządzanie Produktami - budowanie kompleksowych baz danych o ... rozmowy na temat pierwszych wdrożeń referencyjnych systemu w Polsce. Grecki udziałowiec Alatusa - firma Quality & Relability - zamierza rozpocząć sprzedaż systemu w Grecji. Zdaniem George'a ...
-
Chatbot pomoże nie tylko klientom
... wspomagać nie tylko klientów, ale i wewnętrzne procesy w firmie. Firma Genesys poinformowała właśnie o wprowadzeniu bazującego na sztucznej inteligencji rozwiązania wspierającego zarządzanie czasem pracy. Może być to traktowane jako odpowiedź na fakt, że - jak szacuje Call Center Helper - ponad połowa organizacji na świecie ciągle stosuje ...
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
... elektroniczne repozytoria danych, elektroniczny obieg dokumentów, kompleksowe zarządzanie dokumentów oraz call center. Archiwizacja dokumentów papierowych jest obecnie zlecana na ... elektronicznych (zapisy czatów, wiadomości SMS i e-mail). Korzysta z nich co trzecia duża firma (32%), przy czym najwięcej jest wśród nich firm telekomunikacyjnych (81%). ...
-
Plus dla Firm: oszczędzaj ze smartFIRMA
... można obniżyć abonament aż do 0 zł i to nawet na czterech telefonach. Dodatkowo, jeśli firma przeniesie numer telefonu do Plusa, otrzyma zwrot wpłacanego abonamentu na rachunek w ... Nagrywanie rozmów – prowadzonych na telefonach komórkowych dla firm posiadających call center lub biuro obsługi klienta. Przełączanie rozmów – bez konieczności udziału ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... jest zrezygnować z usług firmy z powodu słabej jakości obsługi W 2016 roku firma konsultingowa PwC przeprowadziła badanie polskich konsumentów „Klient w cyfrowym świecie”. Podobnie jak ... , jak sklep lub punkt obsługi (79% klientów wysoko ocenia ten kanał) jak i w call center (76%), czy też za pośrednictwem czatu internetowego (77%) oraz e-maila (73 ...
-
Nowości z HP - kompaktowe komputery PC, terminale i płaskie monitory
Firma Hewlett-Packard poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowych, kompaktowych urządzeń dla ... firm i instytucji, w których są działy wykonujące standardowe zadania przetwarzania danych na ograniczonej powierzchni (np. call center). Sprawdzają się także doskonale tam, gdzie potrzebne są sieci komputerów wykonujących aplikacje o znaczeniu krytycznym ...
-
5,25-calowe napędy wracają
Firma Plasmon, dostawca rozwiązań do przechowywania danych, zademonstrowała prototyp nowego dysku ... i archiwizacji dokumentów i danych. Wśród potencjalnych klientów producent widzi m.in. banki, środowiska medyczne, call center, firmy ubezpieczeniowe, telekomunikacyjne a także agencje rządowe. Napęd UDO to połączenie elastyczności stosowania ...
-
Arteria dla UPC
Firma Arteria podpisała umowę z UPC. Kontrakt dotyczy wykorzystania systemu wsparcia sprzedaży ... minimalnego "Azard" do pakietu "Basic", jak również sprzedaży usługi Chello oraz obsługa ruchu przychodzącego do call center UPC. W obecnej chwili projekt znajduje się w fazie testowej. Pilotażowy projekt jest przeprowadzany w czterech z ośmiu ...
-
Lojalność polskich konsumentów
... call center, wykonujące badania CATI, a także zajmujące się obsługą programów lojalnościowych, przeprowadziło ... (5%). Konsumenci uważają, że w idealnym programie większość komunikacji odbywałaby się poprzez przesyłki pocztowe - 34%, firma powinna także aktywnie kontaktować się z nimi telefonicznie - 24%. 14% respondentów uważa, że dobrym kanałem ...
Tematy: programy lojalnościowe -
Veracomp stawia na VoIP
... dla rynku polskiego. Równocześnie jest to pierwszy kontrakt, dzięki któremu firma wychodzi z dystrybucją technologii transmisji głosu w sieciach IP poza granice Polski, na ... objęte systemem pomocy technicznej Veracomp. System ten tworzą Call Center – telefoniczne centrum obsługi technicznej przed zakupem oraz HelpDesk – internetowe konsultacje ...
-
Veracomp dystrybutorem Sony
Firma Sony Poland zawarła umowę z Veracomp SA w zakresie dystrybucji rozwiązań do ... jako uniwersalnej infrastruktury transportowej. Produkty Sony w Veracomp objęte zostaną systemem pomocy technicznej, który tworzą: Call Center – telefoniczne centrum obsługi technicznej przed zakupem oraz HelpDesk – internetowe konsultacje z inżynierami Veracomp. ...
-
Tradycyjne biura Travelplanet
... lipca zadebiutować na GPW. Firma zaoferuje inwestorom od 154 320 do 370 370 akcji serii D. Spółka chce pozyskać z ... IDMSA.PL. Głównym celem emisji Travelplanet.pl jest budowa komplementarnego, w stosunku do Internetu i Call Center, kanału dystrybucji - sieci zlokalizowanych w centrach handlowych nowoczesnych Punktów Obsługi Klienta. Jak wskazują ...
-
Najpopularniejsze wakacyjne oferty pracy
... sprzedawców sklepów odzieżowych (9,7 CV) oraz pracowników cateringu i hoteli (9,5 proc.). Popularnością cieszą się także stanowiska asystentek (9,4 CV), nauczycieli i lektorów (9,3 CV), pracowników call center (9,1 proc.). Ranking zamykają oferty dla sprzedawców (8,3 CV) i osób zajmujących się rekrutacją (7,9 CV).
-
Rynek pracy: dane GUS a rzeczywistość
... firma Start People przeprowadziła badania, które miały na celu porównanie danych statystycznych z empirycznymi ... i mężczyzn - są to stanowiska związane z obsługą klienta, jak również stanowiska sprzedażowe, np. pracownicy call center czy przedstawiciele handlowi. Region Południowy Charakterystyka regionu południowego rożni się zarówno od ...
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
... dorównać firmom z sektora telekomunikacyjnego, w przypadku których co trzeci klient czuje się traktowany „z automatu”. Konsultanci z sektora bankowego w porównaniu z pracownikami call center innych sektorów częściej „zawracają głowę” klientom rzeczami niezwiązanymi z tematem, z którym dzwonią oni do biura obsługi klienta. Taki proceder irytuje 18 ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... firma wyspecjalizowana w rozwiązaniach analizy danych ogłosiła wyniki ogólnoeuropejskiego sondażu "The Data-Driven ... planów inwestycyjnych, jako pierwszy niezwiązany bezpośrednio z komunikacją elektroniczną obszar sklasyfikowano ośrodki call center. Wyniki badania wskazują również na powszechne wśród marketerów dążenie do wykorzystania w działaniach ...
-
Spółka SARE S.A. debiutuje na GPW
... notowana na Głównym Rynku oraz 1 debiut na tym rynku w 2016 roku. Firma od 10 lat działa na rynku szeroko pojętego e-marketingu i wsparcia sprzedaży. Informacje o ... w kierunku integrowania i zarządzania wielokanałową komunikacją marketingową integrującą systemy typu: call center, CRM, ERP, drukarnie cyfrowe, platformy sklepów internetowych. Flagowym ...
-
RODO a procesorzy - nowe obowiązki i więcej ograniczeń
... . Na nowe regulacje szczególną uwagę zwrócić powinny firmy, które przetwarzają dane osobowe usługowo, w tym np. biura księgowe i call center. Obowiązkowy IOD Od 25 maja 2018 r. firma zewnętrza, która świadczyć będzie usługi na rzecz podmiotu, który musiał wyznaczyć Inspektora Ochrony Danych, zobligowana będzie powołać ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... np. przez wykorzystanie Google Asystenta. Zastosowanie #3: Uzupełnienie tradycyjnych Call Center o samoobsługowe kanały digital, w tym komunikację na czacie czy Messengerze Poprzez dodanie automatycznego czatu lub funkcji rozpoznawania mowy do IVR lub Call Center firma może zmniejszyć liczbę połączeń telefonicznych na infolinię nawet o 30 ...