-
Knowledge Process Outsourcing ma w Polsce przyszłość
... a KPO? Indie, kojarzone do tej pory z outsourcingiem prostych procesów produkcyjnych i call center, dziś są globalnym liderem nowoczesnych usług biznesowych. Wyceniany na 4 ... Warszawie, Gdańsku lub Poznaniu swoje centrum usług finansowo-księgowych chce otworzyć amerykańska firma Cognizant, posiadająca już 50 centrów usług, w których zatrudnia ponad ...
-
Nowe oferty pracy VI 2010
... liczba firm deklarujących wzrost zatrudnienia w najbliższym półroczu. Co czwarta firma przed końcem roku zamierza przyjąć nowych pracowników. Coraz mniej ... W ofertach pracy mogli też przebierać chętni do podjęcia pracy w działach obsługi klienta czy Call Center – oczekiwało bowiem na nich ponad 4 tys. 750 ofert (miesięczny przyrost o 5 procent). ...
-
Platforma komunikacyjna Alcatel-Lucent
... niższe koszty wysyłania komunikatów powitalnych do klientów oraz funkcje call center, takie jak routing połączeń i raportowanie, a dla użytkowników funkcje umożliwiające komunikację ... , co jest im potrzebne dzisiaj, a jednocześnie umożliwia łatwą rozbudowę w przyszłości, gdy firma się rozwinie. Małe i średnie firmy mogą również obniżyć koszty ...
-
Upadłości firm I-VI 2013
... wyłącznie firmy lokalne, o obrocie kilku-kilkunastu, co najwyżej 30 milionów złotych (największa w czerwcu firma z tej listy miała obrót 180 mln złotych) – mówi Michał Modrzejewski, dyrektor ... czy reklamowymi dołączyły firmy świadczące usługi ochrony mienia czy call center. Jak co miesiąc – w związku z problemami budownictwa w statystyce upadłości ...
-
Jaki bank najlepszy dla firmy?
... wybrać najkorzystniejszą ofertę, najlepiej odpowiadającą potrzebom konkretnego przedsiębiorstwa? Firma jednoosobowa Dla większości działalności jednoosobowych, najważniejszym ... pozwalają na przewalutowanie środków. Dostęp do rachunku on-line, czy za pośrednictwem call center z każdego miejsca na świecie, jest również mile widziany. Dla klientów ...
-
Jak zaplanować udany urlop?
... , jak np. Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo, czy Certyfikat Rzetelna Firma oraz informacje o członkowstwach, np. w Polskim Związku Organizatorów Turystyki, a także ... pośredników, takich jak FLY.PL, możemy liczyć na stałą opiekę pracowników call center, którzy służą wsparciem zarówno przed wyjazdem, podczas wyboru wycieczki i rezerwacji, a ...
-
Centra Usług Biznesowych w Polsce – jakie zarobki?
... omawianym sektorze na wybranych stanowiskach, a także jakie są perspektywy rozwoju branży. Firma Page Personnel opublikowała właśnie broszurę informacyjną na temat centrów usług biznesowych ( ... , niższe oferowane są zazwyczaj w działach obsługi klienta oraz call center. Powszechną praktyką są coroczne, inflacyjne podwyżki wynagrodzeń oraz premie ...
-
Konsultant telefoniczny
... firmach z różnych branż (często telekomunikacyjnej), mogą być też zatrudniani przez zewnętrzne call center. Czym się zajmuje konsultant telefoniczny (Zakres obowiązków): Obsługa ... produktów. Średnie zarobki telemarketera można sprawdzić pod adresem: http://www.firma.egospodarka.pl/zarobki/sprzedaz/telemarketer/ Zarobki konsultanta zatrudnionego w ...
Tematy: konsultant telefoniczny -
Telemarketer
... stosunkowo tani i skuteczny. Telemarketerzy zatrudniani są przez firmy, których usługi proponują, lub przez zewnętrzne call center. Telemarketerzy windykacyjni z kolei zajmują się przypominaniem o należnościach i nakłanianiem do ich spłat. Czym się ... na bieżąco kontrolowana. Średnie zarobki telemarketera można sprawdzić pod adresem: http://www.firma ...
Tematy: telemarketer -
Czy sektor BPO/SSC będzie się bił o biura?
... rozwija się także w mniejszych miastach, takich jak Rzeszów, w który uwierzyła firma Deloitte, Opole, Radom, Częstochowa, czy Piła. Uwagę inwestorów przyciąga ... , telekomunikacyjna i touroperatorzy. Polski rynek outsourcingu to już nie tylko księgowość i call center, ale także usługi prawnicze, windykacyjne, czy zarządzanie budynkami i utrzymaniem ...
-
Wynagrodzenia 2016. Raport płacowy Sedlak & Sedlak
... ZARZĄDZAJĄCEJ O wysokości wynagrodzenia oferowanego pracownikowi decyduje także to, czy firma jest polska, czy zagraniczna. Bardzo wyraźnie widać to na przykładzie ... , mechanicy), asystentów działów, stanowiska sprzedażowe (np. sprzedawcy, telemarketerzy, konsultanci call center), czy pracowników sprzątających, kierowców, dozorców. Z wykresu poniżej ...
-
10 powodów, dla których pracownik zwalnia się z pracy
... , wykonuję swoją pracę jeszcze dokładniej. Z wcześniejszej pracy zrezygnowałem, gdyż firma nie uwzględniała mojej życiowej sytuacji, choć pracowałem rzetelnie – mówi Michał, ... należy szukać. Rozczarowania unikną obie strony. - Po dwóch weekendach pracy w call center zrezygnowałem. Praca siedząca i nieustanne rozmowy przez telefon okazały się dla ...
-
5 sposobów na skuteczny plan ciągłości działania
... niej najważniejsze oraz odpowiedź na kilka pytań. Przykładowo, jak długo firma przetrwa bez dostępu do systemu CRM? Jak długo poradzi sobie ... stosowane, mogą obsługiwać dużą liczbę połączeń telefonicznych od klientów. Posiadają funkcjonalności automatycznego call center. Przy okazji IVR oferuje również usługi dodatkowe m.in. płatności. Jego ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... na biznes. Obecnie jest powszechnie wykorzystywana chociażby w marketingu, call center, chatbotach, pozycjonowaniu, targetowaniu, maszynowych tłumaczeniach tekstów ( ... wyszukiwanych fraz kluczowych) większe zapotrzebowanie na dany produkt. Dzięki temu firma może odpowiednio wcześniej zwiększyć produkcję minimalizując ryzyko braku towaru, zaplanować ...
-
Jak skutecznie rekrutować pracowników tymczasowych?
... w hotelarstwie czy w call center. Nieco większym problemem jest znalezienie dorywczego zajęcia w branżach kreatywnych, jak np. marketing czy PR. Pracodawcy poszukujący pracowników tymczasowych najczęściej zwracają się o pomoc do agencji zatrudnienia tymczasowego, które są pośrednikami w kontaktach na linii pracownik - firma. I formalnie to właśnie ...
-
Outsourcing usług w długach. Zadłużenie firm to ponad 155 mln zł
... agencje pracy tymczasowej uzbierały 29 mln zł nieuregulowanych zobowiązań. Jedna firma nie zapłaciła średnio 19,9 tys. zł, a problemy finansowe ma 1,5 tys. z nich. ... specjalizujące się w obsłudze administracyjnej biur, jak prowadzenie recepcji, księgowości, call center oraz archiwizowanie i niszczenie dokumentów, muszą kontrahentom oddać 18,6 mln ...
-
Przyszłość, nadzieje i zagrożenia oczami CEO
... Największe nadzieje dyrektorzy generalni z Polski pokładają w rozwoju branży, w których działa ich firma – pewność wzrostu swojego sektora wyraziło aż 96% respondentów w ... wykorzystanie AI wyeliminują powtarzalne prace wykonywane według ustalonego algorytmu (np. call center) albo wymagające prostej analizy danych ogólnie dostępnych w sieci (np ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... kopie podejrzanej aplikacji o nazwie „Find and Call”. Szkodnik ten został również zidentyfikowany w sklepie ... miejscu w naszym rankingu. Należy zauważyć, że firma Adobe poświęciła więcej uwagi problemowi luk w zabezpieczeniach ... tj. lukę MS10-042 w Windows Help oraz Support Center i lukę MS04-028 związaną z niepoprawnym przetwarzaniem plików JPEG ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... tylko w przyszłym roku, ale na przestrzeni najbliższych 5 lat. - Gdy taka firma jak Gartner przedstawia prognozę trendów technologicznych, nie można ich ignorować. ... firmy Cludo, dostarczającej zaawansowane platformy komunikacyjne w modelu SaaS dla call i contact center – Tego rodzaju narzędzia pozwalają również optymalizować koszty chociażby ...
-
Dlaczego inwestorzy patrzą na Kraków?
... SSC/BPO, głównie w segmencie Business Services oraz IT, ale również R&D, call i service center – dodaje ekspert. Rosnący potencjał edukacyjny Dwadzieścia trzy uczelnie wyższe, a ... . Perła Małopolski nieustannie przyciąga inwestorów. Przykładem jest nowa inwestycja z branży Fintech. Firma wywodząca się z Austrii będzie szukać 300 pracowników. Obecni ...