-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... : Znana na całym świecie Amerykańska firma Coca-Cola została oskarżona o greenwashing w dwóch głośnych procesach. Firma najpierw promowała nową linię niskocukrowej wersji ... jej lotów i planów przeciwdziałania szkodom klimatycznym. Pozywający utrzymują, że reklamy przewoźnika i jego program redukcji emisji dwutlenku węgla tworzą fałszywy obraz ...
-
Współpraca z influencerem a rozliczenia podatkowe - co musi wiedzieć przedsiębiorca?
... swoich obserwatorów w mediach społecznościowych, stali się kluczowymi graczami na rynku reklamy cyfrowej. Firmy nawiązują z nimi współpracę, licząc na zwiększenie świadomości ... z przepisami podatkowymi każda transakcja barterowa musi być wyceniona rynkowo. Zarówno firma, jak i influencer powinni określić wartość rynkową produktów lub usług będących ...
-
Nagrody "Teraz Internet" przyznane
... domeny i serwisy internetowe: portale, wortale, strony korporacyjne, edukacyjne, a także prywatne. Organizatorem konkursu jest redakcja Magazynu Konsumenta Solidna Firma we współpracy z Biurem Reklamy SA. Teraz Internet to przedsięwzięcie, które według organizatorów jest "próbą walki z zaśmiecaniem zasobów internetowych, poprzez promowanie firm ...
Tematy: teraz internet, komputer expo 2003 -
Branding w Internecie
... firma, nie tylko bannery i logo. Wszystkie jej elementy muszą być podporządkowane pewnej określonej strategii. A co poza bannerami? Watermark. Technika ta polega na umieszczeniu loga firmy jako tła na stronie. Ciężko mi powiedzieć cokolwiek na temat skuteczności tej formy reklamy ... to przyjdzie mu na myśl właśnie Twoja firma. Dlatego jest tak ważne, ...
Tematy: brand marketing, branding -
Jak zdobyć zaufanie w Internecie
... Daj ludziom wystarczająco dużo informacji na temat siebie i swojej firmy - nie w formie reklamy, nie na pierwszej stronie, ale gdzieś gdzie to łatwo znaleźć Powiedz kim ... pracownikach działu sprzedaży. To pomaga stworzyć wrażenie, ze twój biznes to "prawdziwa" firma a nie jakaś chwilowa operacja, której nie należy ufać. Zdobycie zaufanie klienta jest ...
Tematy: -
Bezpieczeństwo marki w internecie
... zakupów online, • wypełniania ankiet i kwestionariuszy, • klikania na prezentowane reklamy, • współuczestniczenie w przygotowywaniu treści (np. wypowiedzi na forum), • pobieranie ... adresu URL w taki sposób, by odzwierciedlał strukturę serwisu (np. http://www.firma.pl/oferta), • zaś główny człon adresu URL powinien pozostawać niezmienny podczas ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Ewolucja złośliwych programów
... firma zajmująca się programami adware Claria Corporation, która stworzyła znany program Gator, posiada obroty w wysokości 90,5 milionów dolarów. Według prognoz Jupiter Communications Inc., wielkość rynku reklamy ... adware jako jednoznacznie złośliwego oprogramowania. Przykładem może być firma Symantec, która wniosła do sądu sprawę przeciwko Hotbar.com, ...
-
Czym jest i na czym polega outsourcing
... mają wygrać. Wiele czynności, a niejednokrotnie całych projektów z dziedziny badań marketingowych, reklamy, public relations, informatyki, obsługi finansowej i szkoleń do tej ... celach firmy. Organizacja osiąga lepsze wyniki i rośnie jej wartość rynkowa. Firma zwiększa elastyczność swoich działań, a poprzez oszczędność czasu i zasobów ludzkich ...
-
Google: 1 mld USD za I kwartał 2007
... firma będzie skupiać się przede wszystkim na wyszukiwaniu i reklamie. 3 na 4 pracowników Google pracuje w jednym z tych działów. Eric Schmidt z Google wyjaśnia, że firma osiąga większe zyski niż przewidywano, gdyż stosuje taktykę: mniej reklam, ale za to wysokiej jakości i kładzie nacisk na dostosowanie reklamy do ...
-
Kolejne inwestycje Google w Polsce
... - przekonuje Artur Waliszewski, szef Google Polska. Firma nie zdradza danych dotyczących swojego udziału w rynku reklamy zamieszczanej na stronach wyszukiwarek, ale może ... ośrodek staje się kluczowym punktem na europejskiej i światowej mapie Google. Firma zamierza zwiększyć zatrudnienie w swoich centrach. Obecnie potrzebnych jest 300 inżynierów, ...
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
... Ludzie, którzy kiedyś pracowali w twojej firmie, położyli podwaliny pod to czym jest firma obecnie. Ich wysiłek wymaga uhonorowania. To nic, że odeszli w atmosferze skandalu, ... na razie twoja marka nie jest taka jak Formuła 1. Możesz mieć wspaniałe reklamy, imponujące wyliczenia wartości marki, możesz mieć nawet tytuł SuperHiperUltra Marki, ale ...
-
USA: bezrobocie nieco spadło
... oczekiwanego odbicia. Po sesji w USA swoje wyniki ogłosiła AMD. Firma co prawda miała stratę, jednak zdecydowanie mniejszą od oczekiwań. ... Firma nie powiedziała nic o swoich szacunkach na przyszły rok, ale celu na ten nie zmieniła. Zyski Google dalej rosną i to bardziej niż myśleli analitycy obawiający się spowolnienia rynku internetowej reklamy ...
-
Jak uzyskać certyfikat bezpieczeństwa?
... wyłączną odpowiedzialność producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, firma, adres i numer identyfikacyjny jednostki notyfikowanej, jeżeli była zaangażowana ... , miejsca pochodzenia, metod produkcji), przypisywania mu działania, którego nie posiada, reklamy i prezentacji (w odniesieniu do kształtu, wyglądu, opakowania). Wymogi CE i HAACP ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... zdrowia jest picie mleka. Kampania została przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. W spotach i reklamach tej kampanii w mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, ... . Marka Red Bull jest szczególnie preferowana przez zwolenników sportów ekstremalnych. Firma Red Bull rekrutując pracowników, zwraca więc uwagę nie ...
-
Badania etnograficzne: sposób na problemy firmy?
... badamy Badania etnograficzne mają pokazać, jak od wewnątrz rzeczywiście funkcjonuje firma i jej pracownicy. Badania te dotyczą czynności codziennych – rutynowych, które ... , ale też do różnego rodzaju procedur, technik sprzedaży czy reklamy. Taka wszechstronna możliwość obserwacyjna i wywiadowcza pozwoliła na zebranie niezwykle różnorodnych ...
-
Produkty prozdrowotne coraz popularniejsze
... delikatesowa Delima, która chce wprowadzić na półki produkty organic i bio. Obecnie firma prowadzi rozmowy na ten temat z kilkoma producentami żywności z Niemiec. ... ceny. Dodatkowo, w przypadku prozdrowotnych produktów sieciowych, firmy oszczędzają także na kosztach reklamy i marketingu. Dużym optymistą jest prezes sieci Carrefour. Health and ...
-
Amortyzacja a środki trwałe służące reklamie
... żadnych przychodów a służą jedynie celom reklamowym. Rozpatrzmy następującą sytuację: Firma zleciła wykonanie podświetlanej neonami swojej nazwy (w postaci przestrzennych liter ... podatkowych kosztów uzyskania przychodów. Jak już wskazano wyżej, jedną z form reklamy jest m.in. szerzenie wiedzy o samej firmie a nie jej konkretnych produktach. Służą ...
-
ECC-Net: czego dotyczą skargi konsumentów?
... Konsumenckiego, czy mediacja wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, czy Komisja Etyki Reklamy). Centra ECC-Net również dokonują przeglądu najważniejszych kwestii dotyczących praw ... podejmowane przez polskiego konsumenta w celu otrzymania refundacji. W toku sprawy grecka firma zmieniła regulamin i według nowych warunków konsument nie miał już ...
-
Spór Agros Nova i Maspex nabiera rumieńców
... opinię”, stwierdza Joanna Bancerowska z Agros Novej. Dodaje jeszcze, że jej firma posiada opinie prawników, które podważają stanowisko Maspeksu. Bancerowska wyjaśnia, że do precyzyjnego ... , to mija się z prawdą”, uważa Joanna Bancerowska. Dodaje, że to twórca reklamy decyduje, z jakim produktem chce się porównać. A jedynym napojem na rynku, który ...
-
Spam a różne sektory gospodarki
... miejscu znalazły się reklamy podrabianych produktów (18%) i wiadomości o treści seksualnej (11%). Trojany bankowe stanowiły ok. 70% wykrytych złośliwych aplikacji. Na drugim miejscu znalazło się oprogramowanie adware/spyware (22%). Resztę stanowiły wirusy, robaki, itp. Chcąc pomóc firmom radzić sobie z tymi zagrożeniami, firma Panda Security ...
-
Czym są naming rights?
... . Natomiast wewnątrz obiektu tuż za wejściem znajduje się ‘skała’ Prudential zawierająca tablicę z historią firmy, apartament dla gości oraz liczne reklamy telewizyjne dookoła. Firma telekomunikacyjna Sprint, właściciel nazwy areny Kansas City przez najbliższe 25 lat, zastosowała w obiekcie swoje najnowsze technologie, w tym m.in. system ...
-
Zakup mieszkania: odwiedź dni otwarte
... W ostatnich tygodniach Home Broker obserwuje wysyp dni otwartych w inwestycjach deweloperskich. Reklamy zachęcają kupujących do odwiedzenia inwestycji w określonym czasie. Eksperci sprawdzili ... negocjacji. Z kolei firma Archicom przyznaje, że dni otwarte organizuje zazwyczaj co kwartał. Obecne – w czterech inwestycjach – potrwają do 27 maja. Firma nie ...
-
Wartość finansowa marki
... pozwala zdobyć nowe kanały dystrybucji i reklamy, opanować nowe rynki oraz zwiększyć sprzedaż głównych produktów. Nowa lub nieznana firma może stać się dość szybko ... aktywów każdej firmy i należy nieustannie podnosić jej wartość. W 1998 roku firma Brand Finance przeprowadziła badania w Kanadzie , USA i Wielkiej Brytanii, które pokazały, że ...
-
Domeny internetowe - 10 mitów
... z tą końcówką może zarejestrować tylko osoba mieszkająca w USA lub firma zarejestrowana w Stanach Zjednoczonych. Najwyższe wymagania stawia CNNIC, zarządzający chińską końcówką ... sieci można zobaczyć bannery kuszące ceną rejestracji równą 0 zł. Rzeczą, o której reklamy nie wspominają jest konieczność przedłużenia domen zarejestrowanych w promocji. ...
-
Wyszukiwarka osób 123people po polsku
... znalezienie sposobu generowania dochodu, który nie byłby związany z restrykcjami dla użytkowników. Z tego powodu firma opracowała strategię nazwaną „33 – 1/3 – Long Play” polegającą na czerpaniu dochodu z trzech źródeł: reklamy display, umów z partnerami oraz sprzedaży pakietów Premium. Long Play polega na dywersyfikacji przychodów i zwiększaniu ...
-
Ataki internetowe z użyciem zestawów hakerskich
... sposoby obejmują wysyłanie spamu, nieetyczne techniki optymalizacji wyszukiwarek internetowych(SEO), wprowadzanie złośliwego kodu do nieszkodliwych stron internetowych oraz złośliwe reklamy. Firma Symantec odnotowała ponad 310 000 unikalnych domen, które zostały uznane za szkodliwe. Średnio w każdym miesiącu wykryto ponad 4,4 mln złośliwych ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
... . Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP SA. Kolejne firmy, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe ... przetargowych w rozstrzygniętych w pierwszym kwartale tego roku. Przetargi na największą kwotę w sumie wygrała firma Maxus Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo zrealizuje zlecenia warte w sumie ...
-
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
... system identyfikacji jest wtedy nośnikiem nowego wizerunku. Nośnikiem trwałym w odróżnieniu od ulotnej reklamy. Tak postąpiło Audi ze swoimi czterema pierścieniami. Pretekstem do zmian w logo i ... istnieje od lat 30. ubiegłego stulecia. Wtedy powstała Auto Union, firma łącząca cztery marki – Horch, Wanderer, DKW i Audi. Citroen, także z okazji rocznicy ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... portalu. Mają nadzieję, że Google Plus zaoferuje im ciekawe narzędzia w zakresie promocji i reklamy. Oczywiście efekt nowości również odegrał i będzie odgrywał olbrzymia rolę. ... od zwycięstwa Przeglądarka Google Chrome ma już 3 lata. Jak się chwali firma Google, jest to przeglądarka internetowa, która posiada najwyższy poziom zabezpieczeń. Według ...
-
Flogi a działania marketingowe
... . Popularne jest również spamowanie forów. Automatycznie pojawiające się w wielu wątkach reklamy odsyłają nas na stronę producenta. Rodzajem zabezpieczenia przed tymi ... utratą wizerunku. A przecież można po prostu stworzyć firmowego bloga – wiarygodnego i rzetelnego. Żadna firma nie jest idealna, każda ma swoje mocne i słabe strony, o których ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... informacji: zapowiedzi nowych produktów oraz filmów pokazujących kulisy powstawania reklamy czy produkcji nowego modelu. Materiały multimedialne to już rzecz ... newsów musi być przemyślane. Nie można odbiorców „zainformować na śmierć”. Firma w mediach społecznościowych musi być partnerem Spotkanie firmy z klientami w mediach społecznościowych, ...
-
Jakie wymagania pracodawców?
... stres. Te cechy są też zresztą często poszukiwane w działach marketingu, reklamy i PR. Przydatne w każdej branży Wśród wymagań uniwersalnych, najczęściej wymienianych ... zwracali uwagę na profesjonalizm kandydatów. Zdarzają się jednak oferty, w których firma dopuszcza zatrudnienie również świeżo upieczonego absolwenta, jeśli ten dyplom zdobył niedawno" ...
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
... znaleźli się też Polska Telefonia Cyfrowa (Era/T-Mobile) i Polkomtel (Plus GSM). Reklamy radiowe usług abonamentowych sieci komórkowych dla klientów indywidualnych kosztowały w ... Plus Mix i Plus Firma oraz Plus Abonament. „Było traktowane jako medium wspierające o charakterze prosprzedażowym. W Plus Abonament oraz Plus Firma były to głównie kampanie ...
-
Spam w II 2013 r.
... popularnością wśród oszustów jest Google. W lutym cyberprzestępcy przeprowadzili masową wysyłkę wykorzystującą nazwę Google, w której firma ta rzekomo informowała użytkowników, że rozpatruje ich CV. W celu uniknięcia pomyłki odbiorcę zachęcano do ... , wraz z wielkanocnym, był wykorzystywany przez spamerów w celu zwrócenia uwagi odbiorców na reklamy ...
-
Urzędy skarbowe w Warszawie tropią podatników
... odprowadziła podatku dochodowego od reklamy wiszącej na ścianie bloku, w którym mieszka (nie otrzymała z firmy reklamowej PIT-u, uznała więc, że to firma odprowadza podatek. Tak poinformowała ... są one powołane do tego, aby ściągać podatki i pilnować, by każdy – obywatel i firma – płacił daninę do publicznej kasy. Ale one skupiają się na gnębieniu ...