-
Big Data w firmie
... wysyła do wszystkich swoich odbiorców dokładnie ten sam komunikat. Rok później firma FreshMail przeprowadziła analogiczne badanie, z którego wynikało, iż 86 proc. ... działa lepiej. Jaki formularz rejestracji jest bardziej skuteczny oraz jaka forma reklamy display generuje więcej konwertującego ruchu. Poza tym, gdziekolwiek możesz, wykorzystuj ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... konkurencję. Natomiast dane reklamowe z amonit wskazały, że w badanym okresie najwięcej na reklamę wydała firma Ferrero inwestując ponad 6,1 mln w markę Kinder, ale nie przełożyło się ... gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2014 roku. Analizie poddano ...
-
Nazwa domeny - niełatwy wybór
... domeny internetowej i to niezależnie od tego czy jest ona sposobem reklamy czy po prostu adresem dostępu do informacji lub platformy transakcyjnej przedsiębiorcy ... z art. 43³ § 1 kodeksu cywilnego „firma przedsiębiorcy winna dostatecznie odróżniać się od firm innych przedsiębiorców działających na tym samym rynku. Firma nie może wprowadzać w błąd ...
-
Spam V 2014
... przed obchodami Dnia Matki w maju spamerzy mieli ręce pełne roboty, rozsyłając reklamy kwiatów oraz słodyczy jeszcze przed nadejściem tego święta. Aby zdobyć uwagę ... strony reklamującej konkretną firmę ubezpieczeniową; zwykle była to niedawno założona firma średniego rozmiaru. Nietypowym rodzajem oferty ubezpieczenia, ograniczonej jedynie do ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
... – bazując na ściśle określonych danych na temat klienta technologia reklamy osobistej umożliwia skierowanie oferty do konkretnych osób, również z uwzględnieniem ... potencjał lojalnościowy. Reklama osobista zdecydowanie poprawia efektywność takich działań. Firma dysponująca odpowiednią technologią lub współpracująca z takim podmiotem, dzięki analizie ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... dystrybucję interesujących go treści. Konsumenci wykazują zadziwiającą odporność na tradycyjne reklamy, jednak bardziej niż kiedykolwiek wcześniej poszukują informacji. I tu pojawia się ... wideo, które obecnie silnie zyskują na znaczeniu. Jak wygląda to w praktyce? Firma zajmująca się produkcją odżywek roślinnych, może zaoferować klientom cykl porad ...
-
Ransomware: jak się chronić?
... 16%. Cyberszantaż to jedna z bardziej przykrych sytuacji, w jakich może znaleźć się firma, natomiast wiedza, na czym polega niebezpieczeństwo i jak skutecznie zabezpieczyć system, ... dodatek do klasycznej formy mailowej stosuje się też ‘malvertising’, czyli reklamy przenoszące złośliwe wirusy, występujące także na zaufanych stronach. W związku z ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... jest zdecydowanie najwyższy w branży hotelarskiej i gastronomicznej, w której jedynie co 20. firma inwestycji nie prowadziła. Z inwestycjami za pan brat są także ... retrospektywnym. To pokazuje, że coraz większe znaczenia odgrywa odpowiednia forma reklamy i promocji. Pozostałe kategorie inwestycji, odzwierciedlające wcześniejsze preferencje, pokazują ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... mechanizm działania programu został ten sam. Szacuje się, że do 1964 roku firma S&H, która wprowadziła program lojalnościowy ze znaczkami, wydrukowała ich 3 razy więcej niż ... tych klientów, na których najbardziej im zależy, dostosowując pod nich indywidualnie reklamy na stronach www, w social media czy w kanale mobilnym. Po drugie, rabaty i promocje, ...
-
Poznaj sztuczki, jakie może stosować wypożyczalnia samochodów
... problemów zgłaszanych do ECK Polska. Warto tutaj podkreślić, że ubezpieczenie jest dobrowolne, firma nie powinna nas zmuszać do zakupu opcji dodatkowych. Rezygnacja Warunki ... Włoski urząd antymonopolowy (AGCM) ukarał wypożyczalnię „Goldcar” za agresywne reklamy dotyczące zakupu usług dodatkowych. AGCM oświadczył: „Goldcar nie informuje konsumentów w ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... Tym bardziej pewnym zaskoczeniem może być fakt, że niemal co trzecia firma nie stosuje żadnego pomiaru rezultatów prowadzonych działań - mówi Adam Sanocki, partner ... . wskazań) oraz ilość pozyskanych leadów (40 proc.). Co szokujące, prawie co trzecia firma (32 proc.) przyznaje, że w żaden sposób nie mierzy efektywności pracy tych pionów, a ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... tylko w przyszłym roku, ale na przestrzeni najbliższych 5 lat. - Gdy taka firma jak Gartner przedstawia prognozę trendów technologicznych, nie można ich ignorować. ... Data i uczeniu maszynowemu odkryliśmy, że w czasie trwania kampanii najlepiej konwertowały reklamy skierowane do osób, które interesują się wystrojem wnętrz – wspomina Piotr Prajsnar ...
-
Zapłata voucherem za towar/usługę w podatku VAT
... bądź usług oraz miejsca ich opodatkowania. Obowiązki sprzedawcy Niewątpliwie jednak firma X w opisanym przypadku powinna wystawić klientowi fakturę oraz rozliczyć z tego tytułu ... przedmiot sprzedaży nie mieści się w jednym z nich (np. usługi najmu, reklamy, ochrony, prawne, biurowe itp.), a jeżeli tak - zastosować szczególny moment powstania ...
-
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
... zakupowe, ruch na oficjalnej stronie www danego brandu, czy reakcje konsumentów na reklamy internetowe, są cennym źródłem informacji dla branży handlu detalicznego. W ostatnim czasie ... klientów – kobiet, a także to, jak okresowo zmienia się jej koszyk zakupowy, firma opracowała metodę rozpoznawania kobiet w ciąży. Zebrane dane nie tylko pozwoliły ...
-
8 rzeczy, o których warto pamiętać przed założeniem firmy
... oraz prowadzeniu rozliczeń finansowych Przydatne linki: - Niezbędnik firmowy - Własna firma - Składki ZUS - działalność gospodarcza 3. Kapitał finansowy Jak podaje Centralny ... promocyjnych – bezpłatnych (np. prowadzenie fanpage’a) i płatnych (np. posty sponsorowane, reklamy). Z doświadczenia wiem, że po zebraniu odpowiednich środków, warto też ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... technologii – nie gwarantuje ona sukcesu ekonomiczno-finansowego. Zawsze o wyborze formy reklamy decydują przede wszystkim środki finansowe oraz specyfika produktu i jego grupa docelowa ... możliwości skorzystania ze wsparcia renomy firmy. Co więcej, taka firma dysponuje zazwyczaj ograniczonymi możliwościami finansowymi i środki przeznaczone na ...
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
... oraz internet. Reklamy zamieszczane w prasie, radio czy telewizji nie odgrywają tutaj natomiast żadnej roli. Wzrost liczby publikacji o 332% Więcej danych dotyczących medialnego wizerunku outsourcingu sił sprzedaży (w branży medycznej, farmaceutycznej i FMCG) przynosi część raportu, którą dla Grupy NDG opracowała firma PRESS-SERVICE Monitoring ...
-
Rekrutacja online: jak znaleźć właściwych kandydatów
... online mają dzisiaj do dyspozycji wiele narzędzi ułatwiających im pracę – reklamy i oferty pracy w mediach społecznościowych, wyrastające jak grzyby po deszczu popularne serwisy ... nowych narzędzi używać z głową i biorąc pod uwagę specyfikę swojej działalności. Firma z branży IT szukająca programistów może swobodnie przenieść niemal cały proces ...
-
Trojan podszywa się pod usługi VPN. Kradnie dane i kryptowaluty
... szkodliwych narzędzi. Schemat działania Odsyłacze do domeny są rozprzestrzeniane poprzez reklamy za pośrednictwem różnych sieci banerów (tzw. „malvertizing”). Potencjalna ... z aktywnością phishingową. Po wykryciu kampanii wykorzystującej omawianą usługę VPN firma Kaspersky niezwłocznie poinformowała odpowiednie osoby o problemie i zablokowała fałszywą ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... uwzględniać promocyjne ceny produktów. Na podstawie pliku z danymi produktów zostaną wygenerowane reklamy łączące opis, cenę i zdjęcie towaru, uwzględniające też oczywiście nazwę Twojego ... wykorzystać opcję dodania kodu rabatowego na wizytówce Google Moja Firma. Jak to zrobić? Bezpośrednio na profilu firmy utwórz ofertę z datą rozpoczęcia i ...
-
Odliczenie VAT od alkoholu zakupionego na firmową Wigilię
... na organizację takich imprez wykazują pośredni związek z czynnościami opodatkowanymi, służąc integracji kadry pracowniczej, rękami której firma realizuje później czynności opodatkowane (wyrok z 27 czerwca 2023 r., sygn. akt I SA/Po 20/23). Podsumowanie Jeśli ... do wytworzenia produktu, ale i od tych mających związek tylko pośredni – np. koszty reklamy ...
Tematy: impreza firmowa, firmowa wigilia, imprezy integracyjne, wyjazdy integracyjne, imprezy okolicznościowe, VAT należny, odliczenie VAT, odliczenie podatku VAT, spotkania biznesowe, koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, świadczenia na rzecz pracowników, wydatki a koszty, koszty pośrednie -
Polski eHandel B2C - mniej, ale za to lepiej
... Polsce Polskie sklepy internetowe "od środka" Najczęściej wybieranymi przez sklepy sposobami reklamy są: rejestracja w wyszukiwarkach i katalogach internetowych (53 proc. badanych ... Polski sklep internetowy został zdefiniowany jako "mieszcząca się w Polsce firma, która umożliwia klientowi zapoznanie się z towarem i złożenie zamówienia przez Internet ...
Tematy: -
Koma stawia na PR
... jednego z wiodących integratorów systemów komputerowych w Polsce. Koma S.A. to polska firma informatyczna działająca na rynku od 1987 roku. Należy do grupy ... Agencja Tauber Promotion powstała w 1992 roku, jest agencją obsługującą firmy w zakresie reklamy i public relations, ofertę swoją kieruje do przedsiębiorstw polskich i zagranicznych z branży ...
Tematy: koma -
Sex biznes w Gemius
... monitorowane przez Gemius. Gemius SA - "lider w badaniach Internetu" tak określa siebie ta firma, niemile mogła zaskoczyć wielu Internautów za sprawą sex-reklam wyświetlanych na stronach, które monitoruje. Przykład takiej reklamy zamieszczam poniżej (zdecydowanie dla osób powyżej 18 roku życia). Screenshot został zrobiony dziś ...
Tematy: gemius -
o2.pl podwoiła zyski
... 2002 roku. W porównaniu do osiągnięć z pierwszego roku swojej działalności (91 tys. zł w 2000 roku) firma odnotowała ponad 35-krotny wzrost przychodów. Z najnowszych badań polskiego rynku internetowego wynika, że na początku ... naliczanie sekundowe w dostępie do Internetu. Portal o2.pl utrzymuje się samodzielnie, dzięki przychodom z reklamy. Pomimo ...
-
NetSprint reklamuje lokalnie
... zmieniać treść linków, dodawać i usuwać województwa oraz słowa kluczowe. Projekt reklamy przygotowywany jest przez konsultantów NetSprint.pl lub przez samego ... . Bazę numerów IP, przyporządkowanych do poszczególnych województw i miejscowości, dostarcza firma Gemius S.A.. Moduł ten stanowi również podstawę geolokalizowania użytkowników w badaniu ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... niż 5-procentowa grupa badanych deklarująca zmniejszenie aktywności w Sieci wydaje się być znikoma [10]. Firma, która rozpozna swego klienta docelowego, musi mu zakomunikować swoja ... w Internecie prawdopodobnie już niedługo będzie przypominał rodzaj interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing ...
-
Nowe statystyki wyprą liczniki
Firma stat.pl uruchomiła usługę bezpłatnych statystyk, które mają na celu zastąpić bezużyteczne liczniki odsłon. Na witrynach internautów, korzystających ze statStandard, będą emitowane jedynie ankiety badawcze i reklamy charytatywne natomiast nie będzie emisji reklam komercyjnych. Nowa wersja statystyk jest zgodna ze standardem badań ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w listopadzie firma Fiat Auto Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2004
... % sygnalizuje jej pogorszenie. Wyraźnie pogorszyła się sytuacja w branży motoryzacyjnej. Firma Samar badająca rynek motoryzacyjny w Polsce podaje, że Polacy kupują coraz ... podobnym do październikowego poziomie pozostała liczba ogłoszeń pochodzących z mediów i reklamy, FMCG, elektroniki, hotelarstwa i gastronomii, edukacji oraz sektora publicznego. ...
-
Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!
... promowaniu strony. Pamiętajmy jednak, że sieć jest do bólu liberalna. Reklamy są mało skuteczne, ponad 80% internautów korzysta z wyszukiwarek do znalezienia potrzebnych ... Podejmowanie jakichkolwiek działań wyrwanych z kontekstu całej firmy do niczego nie prowadzi. Firma mała czy duża zawsze jest pewnym spójnym organizmem, którego wszystkie ...
-
Czy mobilna TV odniesie sukces?
... oglądać telewizję mobilną tak długo, jak długo jej cena będzie do przyjęcia. Co więcej, technologiczna firma konsultacyjna Strategy Analytics przewidywała, że do 2009 roku będzie około 50 milionów użytkowników telewizji mobilnej, ... wszystkich przyszłych nadziei w telewizję mobilną. Jak z wieloma rzeczami, może być to przykład przesadnej reklamy ...
-
Jak zostać CEO?
... prywatności, bądź • wszystko naraz. Pewna bardzo zajęta i bardzo dobra dyrektorka działu reklamy zawsze przynosiła do domu całe sterty papierów. Jej córeczka, ... lżejszych samochodów jest niewykonalna, za droga i rodzi problemy związane z bezpieczeństwem. Firma więc ich zwolniła i zatrudniła wielu młodych niedoświadczonych inżynierów. Nowi inżynierowie ...
-
Europejska ekspansja MySpace
... , którzy korzystają z niej żeby publikować zdjęcia, blogi, pliki muzyczne i video. Firma ogłosiła, że David Fischer został wyznaczony na stanowisko dyrektora zarządzającego w ... nadal poszukuje do współpracy wyszukiwarki, żeby dodać do swojego modelu biznesu przychody z reklamy opartej na wyszukiwaniu, ale DeWolfe powiedział, że do takiego porozumienia ...
-
Tanie rozmowy przez Internet
... Tex2 podczas pobytu za granicą może wiązać się z opłaceniem roamingu. Firma Tex2 ma nadzieję, że w przyszłości jej klienci będą korzystali również z usług przesyłu głosu i obrazu. Możliwe jest również, że również reklamy będą przekazywane tą drogą. Test przeprowadzony przez Click ujawnił, że korzystanie ...