-
Google koncentruje się na internecie
... operatora, nie zaś twórcy oryginalnych tekstów, filmów lub grafiki. Za cel firma stawia sobie pomoc internautom w poruszaniu się po sieci. Z kolei ... i rozrywki w sieci. Niedawno Yahoo ostrzegło przed finansowym i jakościowym upadkiem internetowej reklamy. Wiele spośród dwustu największych przedsiębiorstw wciąż zwiększa nakłady na reklamę w ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... ofert pracy dla przedstawicieli sektora FMCG, transportu i logistyki oraz marketingu, mediów i reklamy. Wzrosło za to zainteresowanie specjalistami z dziedzin związanych z edukacją i szkoleniami. ... wielkie koncerny coraz chętniej lokują w Polsce. Przykładem może być firma MAN, która niedawno otworzyła w Poznaniu Centrum Usług Księgowych i planuje ...
-
Rynek surowców: cena ropy spada
... za to notowania TVN (plus 6,2 proc.). Inwestorzy sądzą, że warto postawić na branżę medialną, zwłaszcza że dziś po południu firma monitorująca telewizyjny rynek reklamy podała, że przychody TVN mogły wzrosnąć o 40 proc. w styczniu. Na szerokim rynku wzrósł kurs 98. spółek, spadł 149 ...
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
... linden, od nazwy producenta platformy – Linden Labs. To właśnie ta firma pod koniec lat 90. postanowiła stworzyć wirtualny świat dla prawdziwych ... można potańczyć, odpocząć i porozmawiać ze znajomymi. Na ścianach można obejrzeć najnowsze billboardy i reklamy telewizyjne marki, a wszystko w typowej dla operatora kolorystyce. W planach jest również ...
-
Panda: spam problemem współczesnych firm
... z filtrów antyspamowych. Firma Panda Software przeprowadziła badania dotyczące niepożądanych wiadomości e-mail wśród przedsiębiorstw korzystających z jej rozwiązań antymalware. Audyt wykazał, że aż 87,54% e-maili otrzymanych przez firmy w lipcu stanowił spam, czyli niepożądana korespondencja e-mail, zawierająca zazwyczaj reklamy. Tak wysoki odsetek ...
-
Bluetooth marketing, czyli reklama w komórce
... targetem niż dotychczas, dzięki wykorzystaniu w marketingu technologii Bluetooth. Firmy z branży mediów i reklamy odkryły, że wykorzystując technologię Bluetooth można skłonić osobę, która wybiera się ... wejście na stronę wymaga bezprzewodowego dostępu do internetu, który jest płatny. Firma Orange wystosowała już prośbę do producentów komórek, aby od ...
-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
... ograniczeniom wynikającym z przepisów. Nazwa prawna zawsze odpowiada nazwie, pod którą firma figuruje w krajowym rejestrze sądowym. Poza funkcją identyfikacyjną można jej przypisać ... hasło reklamowe? Hasło reklamowe, jak sama nazwa wskazuje, jest narzędziem reklamy. Jego podstawowym zadaniem jest zwrócenie uwagi na dany produkt, poinformowanie o jego ...
-
Dress code - zasady ubioru w pracy i jego zalety
... według podobnych zasad, kolory są zgodne z logo firmy, zapewnienie dodatkowej reklamy - pracownicy ubrani według określonych standardów mogą stanowić chodzącą reklamę firmy, uniknięcie dowolności i różnorodności w ubiorze – taka dowolność może sprawić, że firma będzie postrzegana jako miejsce, gdzie nie ma kultury organizacyjnej, jest bałagan ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... wpłynął na rozwój merchandisingu w kraju. Choć producenci wciąż wydają krocie na reklamy telewizyjne czy prasowe, to mają świadomość, że siła oddziaływania narzędzi ATL ... i je naprawić. Duża częstotliwość wypłat wynagrodzeń sprawia, że firma z branży merchandisingowej musi posiadać też odpowiednio wysoki kapitał umożliwiający sprawne rozliczenia ...
-
Bank Anglii i ECB obniżą stopy procentowe?
... akcje za 10 mld USD, aby uzbierać ok. 20 mld USD potrzebnych do przejęcia niedawnego konkurenta - banku Wachovia. Firma Google zrezygnowała z połączenia z Yahoo! oddziałów reklamy w internetowych wyszukiwarkach ponieważ urzędnicy zapowiedzieli blokadę projektu. OBSERWUJ AKCJE Asseco Poland - podczas wczorajszej sesji cena akcji spółki ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... na blogach czy w prywatnych wiadomościach (priv), które odwołują się do jednego – reklamy. Jakie skutki powoduje spam? – Z dużą dawką sarkazmu stwierdzę, że z pewnością ... forum opinie mogą być pozytywne, na innym - bardziej wyrafinowanym i doświadczonym - firma może być okrzyknięta największym spamerem roku. Ponadto zaangażowanie internautów w tak ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2008
... Jeśli uda im się przekonać firmy do tego o czym przekonują od lat reklamy, że outsourcing floty to realna oszczędność, wówczas branża CFM może wyjść na kryzysie ... po raz pierwszy liczba ta ulegnie zmniejszeniu, ponieważ mimo deklaracji, żaden bank ani firma leasingowa nie podtrzymują informacji o planach inwestycji w nową spółkę CFM na polskim rynku ...
-
Rośnie rynek mrożonek w Polsce
... Hortex Holding SA - koncern, którego nazwa wywodzi się od łacińskiego "hortus" - ogród. Firma ma ponadpółwieczną tradycję i jest pierwszą w kraju, która podjęła produkcję mrożonych warzyw i owoców: ... mrożonych. Lider nie próżnuje - na początku br. ruszyła emisja nowej reklamy telewizyjnej mrożonych warzyw tego producenta. Hortex od lat jest też ...
-
Wakacyjne zagrożenia internetowe 2009
... przy planowaniu swoich kolejnych posunięć. W związku z coraz częstszymi atakami hakerów, firma Trend Micro opracowała dziesięć zagrożeń najczęściej występujących w okresie letnich wakacji 2009 ... produkty, np. w ostatnim czasie koń trojański TROJ_AYFONE.A wyświetlał fałszywe reklamy nowo wprowadzonego modelu iPhone firmy Apple, a także kierował do ...
-
Debiut Call2Action SA na NewConnect
... własnych nośników POS TV – ekrany LCD, zainstalowanych w punktach sprzedaży. Spółka specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych na rynku reklamy. Firma oferuje reklamę na własnych nośnikach elektronicznych wykorzystując technologię Digital Signage – Call2Action (telewizja w miejscu sprzedaży). Obecnie Call2Action to 336 ...
-
Google: nowy model rzeczywistości?
... i reklamę. Online reklamodawcy płacą tylko za strony, na których pojawiają się ich reklamy – lub, z Google AdSense, płacą tylko wtedy, gdy czytelnik kliknie na reklamę. Internet ... , Warszawa 2009). Autor stara się dowieść, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie ...
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
... „last minute” – tutaj usatysfakcjonowanych było 97,5 proc. osób, a przecież taka forma reklamy przyciąga w pierwszej kolejności. Tracą te biura, które tego typu ofert w ogóle nie ... – 88,2 proc. Średnią oceną w tej kategorii było 76 proc. Zapraszamy ponownie Firma International Service Check starając się zapewnić jak najbardziej naturalne warunki ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce rośnie
... będą miały planowane zmiany w przepisach. Monika Bartoszewicz, Partner, dział Audytu, Firma KPMG zauważa: „Wydaje się, że sektor farmaceutyczny znalazł receptę na zapewnienie ... walutowym) tym, co szczególnie przeszkadza firmom farmaceutycznym są ograniczenia w zakresie reklamy i promocji leków wynikające z rozporządzenia o reklamie leków z listopada ...
-
Marketing social media
... . Dla każdego z czytelników było oczywiste, że spragniona przychylnego PR firma finansuje to przedsięwzięcie. Mimo zarzutów, Wall Mart nie ... wyszukiwarce Google. Niestety strona internetowa została uruchomiona zaledwie na dzień przed emisją reklamy. Pozycjonowanie to proces rozłożony w czasie, dlatego konsumenci zamiast trafić na strone ...
-
Przesunięcie pracownika a umowa na zastępstwo
... urlop macierzyński, nie wiadomo kiedy wróci do pracy. Na jej miejsce firma chce przesunąć pracownika innego działu. Czy mamy z nim zawrzeć nową umowę o ... nie wywiera wpływu na jego dotychczasową umowę o pracę. Przykład Anna W. pracująca w dziale reklamy firmy ABC korzysta z urlopu macierzyńskiego. Na czas jej nieobecności zawarto umowę na zastępstwo ...
-
Slogan reklamowy a tożsamość marki
... wydawała się więc niezagrożona. W 2004 r. do gry postanowiła jednak włączyć się firma Zott, która po sukcesie jogurtów Jogobella pod tą samą marką ... wniesionej przez siostrę partyzanta o pseudonimie „Harnaś”, która argumentowała, że po emisji reklamy mieszkańcy Podhala zaczęli kojarzyć jej brata z pospolitym opryszkiem. Niepowodzeniem skończyła ...
-
Praca bankowca krytykowana przez Polaków
... i tak są koszmarnie drogie i obłożone wieloma obwarowaniami, czy też, że reklamy banków stoją w drastycznej rozbieżności z tym, co naprawdę oferują. (...) - mówi prof. ... wagę do liczb niż ludzi dyrektor finansowy, z drugiej, że żadna firma nie może obyć się bez dobrego księgowego, czy dyrektora finansowego. Odpowiedzi: "kreatywny i wykształcony ...
-
Spam a gospodarka globalna
... Dostawcą usług jest spamer oferujący swoje sługi. Klientem jest osoba lub firma, która wykorzystuje te usługi do reklamowania swoich towarów. Ten model jest ... się reklamować, a wiele małych i średnich firm, które wykorzystywały spam jako narzędzie reklamy, nie przetrwało w trudnej sytuacji gospodarczej. Tylko jedna kategoria spamu oparła się ogólnemu ...
-
Social media w różnych branżach
... strona internetowa banku i informacje prasowe w serwisach to już zdecydowanie za mało. Firma po prostu musi zacząć słuchać swoich klientów i prowadzić z nimi ... . z branży FMCG – rynekspozywczy.pl. Istnieje również prawie 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image’u w sieci społecznościowej Goldenline, a także ponad 370 grup dotyczących ...
-
Marki odzieżowe i ich strategie
... i osiągnęło sukcesy jako „Nr 1 wśród japońskich marek odzieży casualowej”. Firma zaczęła jednak odnotowywać znaczące straty w sprzedaży na początku nowego ... niższej ceny”. Koncept jakościowych produktów, tańszych dzięki redukcji kosztów opakowań i reklamy oraz maksymalizowania efektywności procesów produkcyjnych, okazał się tak chwytliwy, ...
-
Kaspersky Lab: zagrożenia internetowe I kw. 2010
... rzut oka oczywiste - gromadzą one dane o preferencjach użytkownika i wyświetlają reklamy - niekiedy jednak stosują w samoobronie taktyki hakerskie. Przykładem może być ... . Wszystkie te domeny zostały zarejestrowane w strefie ‘.com’, a dostawcą usługi była firma VeriSign z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. Z pewnością można tu mówić o zwycięstwie, ...
-
Inwestycje zagraniczne w Polsce zagrożone?
... inwestorów zagranicznych. Dziś to suma korzyści, jakie może uzyskać firma jest jednym z decydujących czynników lokowania zagranicznych inwestycji w Polsce, przypominają eksperci ... firm: stylu zarządzania, rozwoju potencjału kapitału ludzkiego, nowoczesnych form marketingu i reklamy, itp. W konsekwencji doprowadzi to do zmiany wizerunku kraju, jako ...
-
Oświetlenie sklepowe a wyniki sprzedaży
... z głównych tematów przyszłorocznych Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy EuroShop w Dusseldorfie. - Dyskusja na temat zrównoważonego rozwoju i ... w handlu. Wysoką gotowość inwestycyjną w zakresie oświetlenia deklaruje co druga firma z branży spożywczej. Największym zainteresowaniem cieszą się technologie pozwalające lepiej ...
-
Transakcje giełdowe w rękach automatów
... reguły nie przykuwa uwagi finansowych mediów, kierujących swój przekaz, a przede wszystkim reklamy, do przeciętnych inwestorów. Nie zawsze łatwo jest znaleźć historię dnia, ... maja 2010 roku była łańcuchowa reakcja systemów komputerowych na omyłkowe zlecenie. Firma Waddell&Reed Financial z Kansas, w wyniku błędu automatu transakcyjnego ok. godz. 14.30 ...
-
Kreowanie marki - maturalizm
... szacunek wobec swoich odbiorców. Podobnie jak pod rozwagę należy wziąć emisję reklamy w sieci tylko dlatego, że… jest zabawna. Maturalizm w praktyce Limitowane ... lokalnego czasu. Lizaki dla dorosłych Zaprojektowane przez moskiewską agencję kreatywną Firma lizaki Chupa Chups zostały stworzone specjalnie z myślą o dorosłych wielbicielach słodyczy. ...
-
Sophos: bezpieczeństwo IT 2010
... manipulowanych – ilość zainfekowanych stron w miesiącu wynosi około dwóch milionów. „W przyszłym roku firma Sophos widzi obszar urządzeń przenośnych jako dalszy, coraz bardziej ... połowie 2010 r. należały do tego także tak zwane szkodliwe reklamy (malicious advertising). Odwiedzający strony internetowe bombardowani są kanałami internetowymi ze ...
-
Mediacja, koncyliacja i arbitraż
... Instytucie Logistyki i Magazynowania) - komisja skargowa Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy - komisja skargowa Ile to kosztuje? Postępowania mediacyjne są ... rozwiązania sporu pomiędzy przysłowiowym Panem Kowalskim a przedsiębiorcą z innego kraju UE. Jeśli firma zagraniczna naruszyła prawa konsumenta, udowadniamy jej popełnione błędy i staramy się ...
-
Debiut SARE SA na NewConnect
... firmę systemu do wysyłek e-maili korzysta już ponad 350 firm. Funkcjonuje w sektorze reklamy elektronicznej i koncentruje swoją działalność na świadczeniu usług w tym segmencie rynku na terenie całej Polski i za granicą. Firma udostępnia narzędzia, planuje kampanie, przygotowuje kreacje, wysyła newslettery i wiadomości SMS, opracowuje raporty ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... kolei w przedsiębiorstwach sitodrukowych, w których zasoby ludzkie i materiałowe są mniejsze, firma może być rentowna, oferując swoje produkty i usługi jedynie na rynku lokalnym” ... specjalizujące się w produkcji opakowań i firmy działające w segmencie reklamy wielkoformatowej” – zaznacza Marek Gajdziński, Partner w firmie doradczej KPMG. Informacje ...
-
Użyteczność stron www - ranking witryn
... nawigacją, albo nie może znaleźć potrzebnych informacji. Prawie połowa internautów - jak ustaliła firma badawcza Forrester Research - nigdy nie wraca na stronę, na ... " wolą Facebooka – powiedział o Twitterze Piotr Ochocki, creative manager, Biuro Podrózy Reklamy. - Jeden z nielicznych serwisów, który mocno postawił na wykorzystanie w nawigacji okien ...