-
Skuteczny link sponsorowany
... wystarczająco skuteczne. A takie wydają się być linki sponsorowane. Rynek reklamy internetowej powoli wychodzi z tzw. dołka. Rosnące nakłady na promocję ... doskonałym uzupełnieniem może być przeprowadzenie kampanii bazującej na płatnych linkach. Dzięki temu firma nie tylko zapewnia sobie praktycznie natychmiast odwiedziny użytkowników na serwisie, ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... reklamy porównawczej, a strona www, o której prowadził odnośnik, uznana została za rzetelną. Teraz możliwości te są ograniczone do przypadków szczególnych, tzn. jeśli reklamująca się firma ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... ,2% całości inwestycji sektora; odzież i dodatki – inwestycje całego sektora spadły o 8,4%. Firma, która istotnie zwiększyła inwestycje jest Big Star. Liczba aktywnych reklamowo ... , Orange, Grupa Żywiec, LPP, Kulczyk Tradex oraz BZ WBK. Rynek reklamy wielkoformatowej-wymiar geograficzny W III kwartale 2012 r. zostały utrzymane najważniejsze zmiany ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... haseł czy fraz. Kampania AdWords jest zatem najmniej inwazyjną formą kontekstowej reklamy internetowej i kieruje na stronę użytkowników zainteresowanych konkretną ofertą. Daje to ... kampanie w mediach społecznościowych nie wymagają dużych nakładów finansowych, aby firma zyskała wizerunkowo i sprzedażowo oraz dotarła do nowych klientów, którzy pragną ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... branżowych firm, natomiast liderem na europejskim rynku jest niemiecka firma Adblock Plus. Charakterystyczna dla oferty tego start-upu jest możliwość zdefiniowania ... dotyczących jakości prezentowanych treści. Docelowo należy też wyzbyć się agresywnej reklamy, będącej głównym powodem stosowania aplikacji blokujących treści. Co dalej? Według ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... trendów należy wypatrywać na tym rynku? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwała firma Salesforce. Z jej analizy wynika m.in., że firmy skupiają się obecnie ... , Pinterest, Snapchat i Twitter, trafi kolejne 11% z ogółu budżetów. Reklamy display nadal stanowią ważną część rynku reklamy cyfrowej, ale ich udział w budżetach reklamowych maleje – w 2017 r. ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... liczby aktywnych reklamodawców – z 36 do 27. Firma, która istotnie zwiększyła inwestycje to marka H&M; Media/książki/CD/DVD – inwestycje firm z sektora spadły o 13,1% w porównaniu z rokiem 2011. Główną przyczyną spadku była redukcja budżetu jednego z największych reklamodawców na rynku reklamy wielkoformatowej – TVN; Finanse – inwestycje sektora ...
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
... (19,3%) oraz Cypryjczycy (18,5%). Najrzadziej reklamy blokują internauci w Brazylii (3,6%), Paragwaju (3,9%) oraz Wenezueli (8,7%). Reklamy blokowane coraz częściej Wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez Cloud Technologie okazały się jeszcze bardziej krytyczne, niż analiza, którą firma przeprowadziła w czerwcu bieżącego roku. Wynikało ...
-
5,5 miliarda fałszywych reklam usuniętych w 2023 roku
... reklamy wyborcze muszą też zawierać wyraźną informację, przez kogo zostały opłacone. Sztuczna inteligencja na większą skalę Duże modele językowe (LLM) od wielu lat usprawniają działania Google w zakresie bezpieczeństwa reklam. To właśnie dzięki nim firma ... wyświetlane reklamy dzięki Mojemu centrum reklam Aby zgłaszać reklamy o niewłaściwych treściach ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... na podium - W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy? W ironiczny sposób potwierdza to firma SolveMedia, która wykorzystała rachunek prawdopodobieństwa, aby uzmysłowić reklamodawcom korzystającym z masowych reklam, jak nikłe są szanse, że internauci klikną w takie reklamy. Według jej obliczeń: o 475 razy większe jest prawdopodobieństwo ...
-
Kolejne mity nt. programmatic buying obalone
... wśród większych firm/wydawnictw, w których strukturach istnieje dział sprzedaży reklam. Jeśli firma dba o prawidłowe zarządzanie programmatic buying, to wówczas wydawca dysponować będzie ... samych parametrach wymiarów danych (np. active view, CTR, coverage, rozmiary reklamy) na wycenę reklamy będzie miało wpływ ciasteczko. Im jest ono bardziej skłonne ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według danych opublikowanych przez Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej (OAAA), cyfrowe ... reklamy zewnętrznej chętnie korzysta również branża motoryzacyjna. Jak wynika z badań Posterscope, na które powołuje się firma Lamar Advertising, aż 87,5% fanów motoryzacji zwraca uwagę na reklamy ...
-
Nowy broker internetowy
... . Do standardowej usługi planowania i zakupu powierzchni reklamowej firma oferuje klientom dostęp do danych serwera reklamowego. Galposter Online należy do Galposter Sp. z o.o., istniejącej od ośmiu lat spółki, w skład której wchodzą trzy departamenty: Reklamy Zewnętrznej, Identyfikacji Wizualnej oraz Reklamy Kinowej. Jak mówi Piotr Beaupre, Prezes ...
-
Reklama internetowa VI 2005
Netmonitoring, firma zajmująca się gromadzeniem wyników i przeprowadzaniem analiz na rynku internetowym, opublikowała raport o rynku reklamy. Dane do raportu zgromadzone zostały z całej Polski w czerwcu 2005 roku. Zdecydowanie największy udział w branży reklamy internetowej osiągnęły finanse i marketing – 39%. Następne są rozrywka i kultura (13%) ...
-
Metody socjotechniki: świąteczny ranking
... raz będą próbowali wykorzystać świąteczny okres urlopowy - podała firma Trend Micro. Firma Trend Micro opracowała ranking dziesięciu metod socjotechnicznych stosowanych ... ich od rodziny i znajomych. 7. Szkodliwe reklamy. Cyberprzestępcy rozprzestrzeniają również szkodliwe oprogramowanie, stosując fałszywe reklamy i promocje, które udają legalne ...
-
Parabanki oszukują w reklamach
... oraz plakatach. Łącznie Urząd sprawdził reklamy 37 parabanków. Wyniki kontroli wykazały, że aż 23 tych instytucji finansowych stosowało reklamy sprzeczne z prawem. ... kosztach pożyczki podawał bardzo nieczytelną czcionka. Jedna firma pożyczkowa bezprawnie posługiwała się certyfikatem Rzetelna Firma. Hasło reklamowe z ogólnej grupy "Pożyczki bez BIK ...
-
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
... kampanii jest dopasowanie reklamy do położenia geograficznego klubu. Blink.pl sprawdził, jak przedstawiają się koszty reklamy wynikające ze zróżnicowania ... potencjał reklamy online dla klubów fitness z największych miast Polski, Blink.pl założył hipotetyczny budżet na poziomie 50 zł dziennie. Przyjęto też, że za kliknięcie CPC w reklamę firma ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... skierowaną do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. W Polsce dopiero powoli się rozkręca, ale w Stanach Zjednoczonych możemy ... reklamie pokazała jak naprawdę wyglądają poranki kobiety - szybkie, pełne wyzwań i poirytowania. Firma wykazała się przy tym dużą dozą humoru i wnikliwości. A pstryczek w nos konkurencji ...
-
Co nowego w Gadu-Gadu?
... opis działalności. Dotychczas musiały zakładać konta takie same, jak osoby prywatne. Firma może również przekształcić dotychczasowe konto w konto firmowe. Rejestracja odbywa się w ... . Nowy format reklam w GG W GG wprowadzony został nowy format reklamowy – reklamy wideo. Wyświetlane są one użytkownikom korzystającym z GG na telefonach z Androidem ...
-
Google usunął 5,1 miliarda fałszywych reklam w 2024 roku
... reklamy wyborcze w kolejnych krajach i regionach. W reklamach zaczęły pojawiać się oznaczenia „Opłacone przez”, a użytkownicy zyskali dostęp do publicznego raportu przejrzystości, który umożliwia sprawdzenie, kto finansuje daną kampanię. Ponadto Google jako pierwsza firma ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... i puzzli. Jednak, aby zagrać, należało się zarejestrować. Dzięki temu firma mogła uzyskać statystyki potwierdzające, że z 3,5 miliona osób, które zarejestrowały się ... reklamowym do konsumentów, którzy ignorują tradycyjne przekazy marketingowe (czyli np. reklamy telewizyjne). W końcu czasami reklamę można polubić… Ewelina Chlebińska, jest project ...
-
Reklama a import usług w VAT
... reklamy były opodatkowane w kraju, gdzie ich nabywca posiadał siedzibę. Czy coś się zmieniło od 2010 r.? Czy polska firma korzystająca z takich usług świadczonych przez ... miejsce zamieszkania. Co za tym idzie, dla polskiej spółki świadczenie usług reklamy przez niemieckiego kontrahenta było importem usług, z tytułu którego musiała ona rozliczyć ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... na rzecz Internetu i w związku z tym zauważalna jest mniejsza skuteczność reklamy telewizyjnej w przypadku adresowania jej do nastolatków. Generalnie we wszystkich sferach ... Informacje o badaniu Globalne badanie dotyczące trendów i zachowań konsumentów mediów i rozrywki firma Deloitte przeprowadziła już po raz czwarty. W najnowszej edycji wzięło ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... reklama audio – „In-store radio” oraz reklama video – „Mall TV” lub „Digital Signage”. Firma IMS we współpracy z Millward Brown postanowiła sprawdzić ich efektywność oraz ... odwiedzające centrum handlowe, w którym były obecne media In-store, było zadowolonych z wizyty. Reklamy In-store stały się na tyle integralną częścią galerii handlowej, że nie ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... firma nie istnieje i nie odwiedzą jej ponownie. Darmowy hosting często wiąże się z innym ograniczeniem. Firmy oferujące tego typu usługi czerpią zyski z wyświetlania reklam na stronach użytkowników. W przypadku strony firmowej, reklamy ...
-
NetSprint: reklama kontekstowa na Litwie
NetSprint przeprowadził pierwsze poza Polską wdrożenie systemu reklamy kontekstowej NetSprint Adserver. Klientem jest litewska firma Textads, do której należy największa sieć reklamy kontekstowej działająca na Litwie, Łotwie i w Estonii. Dzięki stworzonemu przez firmę rozwiązaniu, Textads może zarządzać emisją reklam na kilkuset litewskojęzycznych ...
-
Zmiany w Google w 2010
Firma Google, jeśli chodzi o strategię marketingową, idzie drogą sprawdzonego przez ... miały zacząć być indeksowane przez wyszukiwarkę, to zapewne kolejny krok do znacznego powiększenia zysków z reklamy. Zintegrowano także reklamy AdWords z kontem na Twitterze. Reklamodawcy mogą teraz swoje krótkie komunikaty wyświetlać nad wszystkimi innymi ...
-
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
Firma Adobe opublikowała rezultaty najnowszych badań, z których wynika, że marketing ... a według 54% banery na stronach WWW nie spełniają swojej roli. Ponadto respondenci najchętniej oglądają reklamy w swoich ulubionych czasopismach drukowanych (45%) lub w trakcie programów telewizyjnych (23%), podczas gdy zaledwie 3% wskazało na media społecznościowe ...
-
Działalność reklamowa deweloperów pod lupą UOKiK
Firma deweloperska, która zastrzega sobie w umowie prawo do bezterminowego i bezpłatnego umieszczania reklam ... wątpliwości, kto będzie ponosić koszty konserwacji tej części nieruchomości wspólnej, które spowodowane będą umieszczeniem reklamy. Negatywne skutki dla konsumenta mogły mieć też zakwestionowane postanowienia, na podstawie których deweloper ...
-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
Firma Gemius SA przygotowała raport "Internet 2006" podsumowujący najważniejsze wydarzenia na polskim rynku internetowym w 2006 r. Jak wynika z badań, miniony rok upłynął pod znakiem dynamicznego rozwoju sektora e-commerce oraz reklamy ...
-
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
... utożsamiać z treścią i formą działań, które odróżniają firmę od konkurencji. To jak firma „wygląda”, co mówi o samej sobie, czy i jakie akcje sponsoringowe podejmuje, jak reaguje ... nas sygnałów, takich jak: stosowana przez nas nazwa, logo, opakowania produktów, reklamy, materiały informacyjne o firmie i o produktach, sponsoring czy strona www. Na co ...
-
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
... przekazów reklamowych skierowanych do firm są one najskuteczniejsze w godzinach pracy: 10-17 - podała firma Artefakt. Według badań, przeprowadzonych przez Lightspeed Research, internauci w Wielkiej Brytanii, niezależnie od wieku, najchętniej zwracają uwagę na reklamy online dopiero po godzinie 18. Można zatem mówić o Prime time - czasie ...
-
Oszustwa w AdSense
... reklamy. Jak się okazuje oszukańcze kliki warte są 5 milionów dolarów. Z prawnego punktu widzenia fałszywe kliknięcia są przestępstwem. Często zdarza się tak, że internauta klika w reklamy zamieszczone na swojej stronie. Czynność ta przynosi mu zysk, firma ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... dwucyfrowy, zarówno w 2008 r., jak i 2009 r. Z tą koncepcją zgadza się również firma eMarketer. Istnieje oczywiście grupa analityków i naukowców, która jest zdecydowanie bardziej ostrożna i nie ma tak optymistycznych poglądów na przyszłość reklamy internetowej. Środowiska te traktują ogólny trend wzrostowy wydatków na reklamę w Internecie jako ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... firma, która jest obecna w galeriach handlowych, nie może zapominać o miejscu sprzedaży. To ostatni i arcyważny element układanki w marketingu. Rubikom radzi pamiętać, że 80% handlu odbywa się dzisiaj właśnie w galeriach. Klienci mimo, że mają swoje ulubione marki, są odporni na sugestywne reklamy ...