-
Jak promować firmę w Internecie?
... podczas użytkowania projektu. Kontakt z klientem a strona WWW - Komunikacja na linii klient – firma jest niezwykle istotna. Wpływa na zadowolenie klientów, a co za ... firmowy serwis WWW, to od niego zaczynają się wszystkie czynności promocyjne w Internecie. Reklamy internetowe, posiadają podpięty link, który prowadzi do strony internetowej. Wystarczy ...
-
Pliki muzyczne i filmowe niebezpieczne
... nadal odsyłały ich do pirackich treści. Firma McAfee wykryła także tysiące niebezpiecznych, podejrzanych adresów internetowych pojawiających się na stronach fanklubów i w komentarzach w serwisach społecznościowych, takich jak YouTube i Twitter. Często stosowaną metodą ataku są niebezpieczne reklamy (tzw. malvertising), które są wykorzystywane do ...
-
Klub sportowy: sponsoring w kosztach firmy
... firma ma do zapłaty za 2011 rok? Zostań sponsorem. Wesprzesz lokalną działalność, a przy okazji zareklamujesz swój ... wsparcia o połowę mniejszy Jeśli pomoc będzie mieć formę pieniężną, a przedsiębiorca otrzyma jej ekwiwalent w postaci reklamy (na przykład na koszulkach klubowych, boisku, biletach czy plakatach), będzie mógł zaliczyć wydatek 4 065 zł ...
-
Google przeszuka twój dysk
... firma stojąca za najpopularniejszą wyszukiwarką Internetu kontratakuje i uderza tam, gdzie Microsoft dość ospale wprowadza usprawnienia. Firma Gatesa zapowiedziała ... w kwestii poufności danych i działań marketingowych. Reklamy w wyszukiwarkach są obecnie najszybciej rozwijającym się segmentem reklamy internetowej, a pojawienie się Puffina może ...
-
Wirusy i ataki sieciowe IV-VI 2005
... powinniśmy również zapominać, że przetrwanie Internetu zależy w dużej mierze od dochodów z reklamy, co stwarza oczywisty konflikt interesów. Powrót technologii wirusowych W ciągu ... program szyfrujący dane usuwa się z systemu po zakończeniu procesu szyfrowania, firma Kaspersky Lab otrzymała i zanalizowała kilka różnych próbek. Program przeszukuje ...
-
Product placement w grach wideo
... , producenta Jeepa. Wykorzystano tzw. advergaming, popularną obecnie formę PP. Firma stworzyła swoją własną grę promującą modele popularnego Jeepa, która była ... . przez Massie Inc. oraz IGA Worldwide. Pozwala na dokładne umieszczenie i monitorowanie reklamy w danej lokalizacji geograficznej i wirtualnej. Umożliwia to szybką zmianę komunikatu w ...
-
Technologie mobilne: giganci IT w opałach
... w znacznie niższych cenach. Również firma Google, zmuszona do zaprzestania wielu swoich usług, odczuła wpływ recesji. Wielu komentatorów spodziewało się, że Google nabędzie część pasma w aukcji na częstotliwość 700 MHz w Stanach Zjednoczonych i podpisze z Yahoo umowę o współpracy w zakresie reklamy internetowej, jednak firmie Google się ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... punkcie sprzedaży. Jak wygląda ono w przypadku polskiego sektora bankowego sprawdziła firma Branch Brothers (Upright Group), na zlecenie której przeprowadzono pierwsze w ... jest łatwe. To proces oparty o obserwację zachowania klientów, trudniejszy niż wykupienie reklamy w mediach czy powieszenie kilku pstrokatych bannerów. Jednak wartościowanie tych ...
-
Nowe technologie: 10 prognoz dla konsumentów
... z oszustami. A to wszystko przy muzycznych hitach, za którymi kryć będzie się sztuczna inteligencja. Firma IDC przedstawia 10 nowych technologii, które właśnie zmieniają nasz świat. 1. Dzięki ... i nadużyciom, które będą coraz częstsze ze względu na szybko rosnącą wartość rynku reklamy online. Szacuje się, że w 2017 r. rynek reklam video online wart ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... jak: szkolenia, przekierowania rozmów i wiadomości, analiza zgłoszeń i ich rejestracja firma może zaoszczędzić nawet do 70% kosztów personalnych. Te oszczędności są dwojakiego ... generują większą liczbę faktycznych zgłoszeń (rośnie skuteczność reklamy), co redukuje koszty tego typu reklamy. Sprzedaż Oszczędności wynikają ze zmniejszania czasu obsługi ...
Tematy: -
Uwaga na nowe reklamy!
... Internautów: firma Unicast wspólnie z Microsoftem pracuje nad przeniesieniem do Sieci reklam telewizyjnych. Opracowany przez Unicast format Video Commercial to pełnoekranowa reklama o jakości obrazu telewizyjnego. Bez względu na szybkość połączenia, użytkownik obejrzy 30-sekundowy spot w jakości 30 klatek na sekundę. Reklamy Video Commercial ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie -
Max Weber jedzie do Cannes
... jej opuszczać!". Festiwal w Cannes jest najbardziej prestiżowym festiwalem skupiającym międzynarodowe grono przedstawicieli reklamy i komunikacji marketingowej. Jury tworzą uznani profesjonaliści międzynarodowego rynku reklamy i mediów. Firma Max Weber powstała w 2000 roku, obszarem jej działalności są media interaktywne. Wcześniejsze realizacje ...
-
POS TV w ARBOmedia
... . Jest to nowy i cieszący się rosnącą popularnością nośnik reklamy. W lipcu tę formę przekazu reklamowego wykorzystała firma Sara Lee Household & Body Care Poland Sp. z o.o., która ... przenosi się także na reklamodawcę i reklamowany produkt. Korzystanie z takiej formy reklamy pomaga budować wizerunek marki. Obraz emitowany jest bez dźwięku aby nie ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... subtelne, niż w tradycyjnym przekazie reklamowym, działania PR znacząco różnią się od reklamy. Przekaz PR musi się opierać na wiarygodnych, prawdziwych i weryfikowalnych ... dla przeciętnych użytkowników takiego serwisu. Korzyści oczywiście są obustronne - firma zyskuje bazę mediów zainteresowanych informacjami, przedstawiciele mediów zaś otrzymują ...
-
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
... bilboardach (8 proc.), w Internecie i radiową (po 5 proc.). Zapytani o zaufanie do poszczególnych form reklamy, Polacy, jako na godną zaufania, najczęściej wskazują na prezentację produktów w ... edycji projektu „Siła Telemarketingu”, którego organizatorem była Nowoczesna Firma. Badanie przeprowadzono w dniach 7-12 sierpnia 2008 metodą indywidualnych ...
-
Darmowe wyszukiwarki: internauci skłonni płacić
... web economy" i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w Internecie? Jak poinformowała firma zanox, blisko półtora rok temu idea bezpłatnych treści online ... wszystkie lub prawie wszystkie treści i usługi dostępne w Internecie będą bezpłatne, a przychody z reklamy pozwolą na dodatni wynik finansowy przedsięwzięcia. Jednak, jak zauważa zanox, ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... się tą działalnością mają się dobrze - poinformowała firma Artefakt. Internauci także chętnie korzystają z takiej formy reklamy. Co ważne częściej wybierają wyniki wyszukiwania ... na dokładniejsze określenie korzyści uzyskanych z kampanii, w porównaniu do reklamy telewizyjnej czy prasowej. "Marketing w wyszukiwarkach zapewnia wielkie możliwości ...
-
E-marketing coraz popularniejszy
Prognozy na 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest ...
-
Jakie błędy w CV odstraszą rekrutera?
... czy błędy w CV odstraszą nawet najbardziej cierpliwego rekrutera, ostrzega międzynarodowa firma rekrutacyjna HAYS Poland. Większość pomyłek wynika z nieuwagi, czy z niewiedzy, część ... osiągnąć. „Wyjątek stanowią kreatywne zawody takie jak grafik czy pracownik agencji reklamy, w których należy wykazać się inwencją twórczą i ciekawymi pomysłami” dodaje ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
Firma Adobe opublikowała wnioski z raportu Adobe Digital Index, zawierającego opis sytuacji w branży reklamy cyfrowej w II kwartale 2012 r. oraz prognozę do końca roku. Według raportu wydatki reklamodawców na marketing w wyszukiwarkach utrzymują się na wysokim ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent. Choć w ... budżet mediowy (+102% do 9,1 mln zł). Obok intensywnych działań wizerunkowych związanych ze sponsoringiem sportowym firma skupiała się na oferowaniu stałej ceny usług (nawet do 2014 roku). W ocenie analityków ...
-
System Android: kolejne szkodliwe aplikacje
Firma Doctor Web, rosyjski producent programów antywirusowych informuje, że w ... , a także wygodę zarządzania i kontroli napływających środków pieniężnych. Tak jak w wielu innych rodzajach oprogramowania typu Adware, reklamy wyświetlane są w pasku powiadomień poprzez wykorzystanie metody „push”. Oprócz tego, platforma ta zawiera także szereg innych ...
-
Ile kosztuje kampania SEM dla biura rachunkowego?
... kluczowych, Blink.pl oszacował orientacyjne koszty reklamy SEM dla firm księgowych działających w różnych regionach Polski. Co się okazało, różnice pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami są dość znaczące. W przypadku ogólnych fraz, jak „biuro rachunkowe”, za reklamę AdWords najwięcej zapłaci firma z Gdańska, najmniej z Wrocławia. Jeżeli jednak ...
-
Retargeting - wskazówki i rady
... rzetelnego dostawcy usługi. Najlepiej oczywiście, aby wybrana firma posiadała wiedzę, doświadczenie i umiejętności, niezbędne do dostarczenia ... prawdziwego, omnichannel’owego efektu działań promocyjnych, partner retargetingowy powinien dostarczać dynamiczne reklamy w tych miejscach w Internecie, które klienci regularnie odwiedzają, na przykład: ...
-
Money.pl - 0,5 mln PLN zysku
... poprzedni rok do najbardziej udanych w swojej historii. Firma wg wstępnych wyliczeń wypracowała w roku 2004 przychód na poziomie 3,5 mln zł, tzn. ... Polsce na poziomie 1,4% (cały rynek reklamy internetowej w 2004 r. wg CR Media warty był 75 mln zł). Pomimo dynamicznego wzrostu wpływów z reklamy, głównym źródłem przychodów firmy pozostaje pośrednictwo ...
-
Planowanie reklam w Google AdWords
Firma Google wprowadza funkcję planowania reklam (emisję w wybranych porach) w programie Google ... mali i wielcy, lokalni i ogólnokrajowi, nowi i doświadczeni. Małe firmy i lokalni reklamodawcy mogą teraz tak zaplanować swoje reklamy, aby wyświetlały się wyłącznie w godzinach ich pracy. Reklamodawcy, którzy chcą uchwycić oraz wykorzystać dzienne i ...
-
Windows Live Messenger już dostępny
... spośród usług online, które Microsoft planuje zaoferować, żeby przejąć większą część dochodów z reklamy w Internecie. Zestaw usług Microsoftu - Windows Live - który obejmuje e-mail, wyszukiwanie, ... Windows Live Microsoftu jest nadal na etapie publicznego testowania, ale firma poinformowała, że zamierza rozwinąć ponad 20 nowych usług Windows Live w ...
-
Google wchodzi do MySpace
... największą wyszukiwarką - Google, w zakresie wyszukiwania i reklamy. Gwałtowny wzrost MySpace, w której rejestruje się codziennie ponad 250 tysięcy nowych internautów, ... autorskie. Eric Schmidt, dyrektor naczelny Google, powiedział, że firma będzie w stanie automatycznie skanować treść tworzoną przez internautów, tak aby mogły być dodawane reklamy ...
-
Serwisy Web 2.0 rosną najszybciej
... rosnącym obszarem internetu - podała firma Nielsen/NetRatings podczas konferencji w Nowym Jorku. Okazuje się, że serwisy tworzone w duchu Web 2.0, czyli takie ... CEO agencji Zedo. - Oczekuje się, że podstawowym źródłem zysku serwisów Web 2.0 będą reklamy, ich średni CPM (koszt dotarcia z reklamą internetową do tysiąca jej potencjalnych adresatów) ...
-
Reklama produktów finansowych: obietnice bez pokrycia?
... Dlatego doradcy AZ Finanse ostrzegają - nie wybierajmy produktów finansowych pod wpływem reklamy. Który bank jest najlepszy, który kredyt najkorzystniejszy, która karta ... niczego obiecać. Wyniki podawane w reklamach dotyczą zazwyczaj wyrywkowego okresu, w którym firma osiągnęła imponujące zyski. W rzeczywistości inne fundusze należące do tej samej ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie
Firma Symantec opublikowała artykuł dotyczący bezpieczeństwa dzieci korzystających z komunikatorów ... Niepożądane wiadomości: Liczba niechcianych wiadomości (ang. spim) rozsyłanych przez komunikatory internetowe stale wzrasta. Są to reklamy, które zawierają często nieodpowiednie treści (np. zdjęcia pornograficzne) pojawiające się nagle na ekranie ...
-
Reklama wewnętrzna, czyli marketing w barze
... na ilość piwa w kuflu. Okazuje się, że dostrzegają reklamy wyświetlane na ekranach przyczepionych do cyfrowych szaf grających. Arbitron informuje, że rozpoznawalność marki wśród osób odwiedzających bary sięga 43 proc. Firma monitorowała zapamiętywanie marek, których reklamy pojawiały się na monitorach umieszczonych przy cyfrowych szafach ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
... choć w ujęciu procentowym wydatki są porównywalne, należy do wiodących na rynku reklamy (prawie 12,6% udziałów w całości wydatków reklamowych w Polsce) może mieć przed sobą ... na rynku farmaceutycznym, z wyjątkiem Aflofarmu, który zajmuje czołowe miejsce w tabeli reklamodawców. Firma może pochwalić się wzrostem wydatków o 26,7% tj. 466,3 mln zł w ...
-
10 mitów na temat SEO
... dotarcia do klientów o określonych preferencjach. Zwłaszcza, że w przypadku tej formy reklamy klienci wpisując frazy do Google bezpośrednio informują o tym jakie są ich ... można jedynie zobaczyć certyfikat Partnera Google świadczący jedynie o tym, że firma jest merytorycznie przygotowana do prowadzenia kampanii AdWords, zdała stosowny egzamin ...
-
Google wyrusza na podbój rynku rejestracji domen
... . Firma Google zaczęła świadczyć usługi rejestracji domen internetowych. Czy ma szansę w starciu z potentatami branży? O ... z innymi swoimi usługami, by przejąć część rynku domen. Inne usługi to przede wszystkim system reklamy kontekstowej AdWords/AdSense. Za dość niskie stawki umożliwia ona firmom stosunkowo precyzyjne dotarcie do pożądanej grupy ...