-
5 sposobów na skuteczny plan ciągłości działania
... społecznościowe. Komunikację do wielu osób ułatwiają również systemy IVR (ang. Interactive Voice Response). Firmy, w których są stosowane, mogą obsługiwać dużą liczbę połączeń telefonicznych od klientów. Posiadają funkcjonalności automatycznego call center. Przy okazji IVR oferuje również usługi dodatkowe m.in. płatności. Jego zastosowanie pozwala ...
-
1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie
... badania SAP (SAP Consumer Insights 2017), 4 na 10 Polaków zrezygnuje z usług firmy, jeśli dostrzeże różnice w cenach między sklepem internetowym, a fizyczną placówką. Z ... . W innych polskich sieciach proces sprzedaży multiSIM musiał być finalizowany przez call center lub w fizycznej placówce. Dzięki wykorzystaniu rozwiązań SAP, cały proces mógł być ...
-
Niewypłacalność w styczniu 2021 ogłosiło 80% więcej firm niż rok temu
... (pośrednictwo finansowe, doradztwo biznesowe, usługi księgowe, agencje pracy tymczasowej, call center, obsługa targów), ochrona zdrowia – 11 (praktyka lekarska, pielęgniarska, opieka ... wakacje były pewnym oddechem dla sektora, którego nie miały firmy obsługujące firmy. Popyt na ich usługi spadł drastycznie nie tylko z powodu obostrzeń ( ...
-
TPSA integruje z Sybase
... Tel Computerland) a systemem bilingowym Serat 2 firmy Spin oraz aplikacją CRM firmy Peoplesoft. Oprócz dostawy serwerów, Sybase będzie ... realizowane za pomocą systemu Call Center. Enterprise Application Server to serwer aplikacyjny, który funkcjonuje w wielu instytucjach w Polsce. Rozwiązanie doceniły takie firmy jak Polkomtel, Skoda Auto, ...
-
Rynek pracy specjalistów 2007
... więc pracodawcy muszą prześcigać się w pomysłach na przyciągnięcie pracowników do firmy, m.in. poprzez pozapłacowe świadczenia pracownicze czy prowizje. Wiele firm tej ... % mniej). W czwartym kwartale 2007 spadło też nieco zapotrzebowanie na osoby do działów obsługi klienta i call center i choć w całym 2007 roku ofert pracy z tych działów było blisko ...
-
Rynek pracy: specjalizacja w cenie
... danych otoPraca.pl wynika, że w okresie od kwietnia 2009 do kwietnia 2010 firmy poszukiwały m.in. wysoko wykwalifikowanych pracowników, takich jak księgowi czy informatycy. ... 6,7 proc. ofert. Łatwiej było też znaleźć pracę przy telefonie w tzw. call center i obsłudze klienta. Trudniej było w budownictwie oraz ubezpieczeniach. Potrzeby firm nie zawsze ...
-
Jakie oferty pracy w VII-VIII 2010?
... ), w sektorze finansowym (ponad 6 800) oraz w budownictwie i nieruchomościach (5 600 propozycji). W letnie miesiące poprzez Pracuj.pl firmy szukały głównie handlowców (ponad 16 000 ofert) i osób do działów obsługi klienta i call center (ponad 7 600 propozycji), a na trzecim miejscu uplasowali się specjaliści IT (ponad 7 200 ofert.) Jak ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2013
... ponad 20 tys. ofert). Pierwszą trójkę zamykają oferty z działów obsługi klienta i call center (prawie 16,5 tys. ofert). „Nadal bez problemów pracę można znaleźć w ... ofert pracy w zaawansowanych technologiach jest naturalny w sytuacji spowolnienia czy kryzysu, kiedy firmy ograniczają inwestycje, a nowoczesne technologie nie są przecież niczym innym ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... pierwszy niezwiązany bezpośrednio z komunikacją elektroniczną obszar sklasyfikowano ośrodki call center. Wyniki badania wskazują również na powszechne wśród marketerów dążenie ... efektywności realizowanych działań, a w ostatecznym rozrachunku także zwiększenie przychodów firmy. Z naszych analiz wynika, że marketerzy, którzy inwestują w przyszłość ...
-
Targi Outsourcingu - Innowacje dla Twojego biznesu
... oferujący usługi z 12 sektorów: HR Wsparcie Sprzedaży IT Marketing TSL/Usługi kurierskie CFM BPO Księgowość/Rachunkowość Doradztwo/Konsulting Call Center Zarządzanie nieruchomościami Biuro Odwiedzającymi są firmy, które poszukują oferowanych przez wystawców rozwiązań przyczyniających się do zoptymalizowania kosztów. Są nimi reprezentanci nie tylko ...
Tematy: Targi Outsourcingu, targi -
Dlaczego warto pokochać VoIP?
... . Przypadek 1: Firma z branży finansowej, o zasięgu międzynarodowym Wprowadzenie VoIP obniżyło koszty połączeń telefonicznych pomiędzy oddziałami firmy o około 90 procent. Wdrożenie wirtualnego Call Center, działającego w ramach infolinii uruchomionej w każdym z krajów, a obsługiwanego przez pracowników w Polsce, przyniosło znaczące oszczędności ...
-
Jak skutecznie rekrutować pracowników tymczasowych?
... dziećmi. O pracę tymczasową stosunkowo łatwo jest także w hotelarstwie czy w call center. Nieco większym problemem jest znalezienie dorywczego zajęcia w branżach kreatywnych, jak ... kierowców i kurierów przed Bożym Narodzeniem, gdy ludzie masowo zamawiają prezenty. Także firmy marketingowe czy eventowe zwracają się do nas z prośbą o wsparcie w ...
-
524 zł za ubezpieczenie OC: czy powinno być aż tak tanio?
... odczekać swoje na infolinii. Wiązać się to może z niewystarczającą obsadą zespołów call center. Dodajmy do tego podwyżki cen paliw, gazu, prądu, przerwane łańcuchy dostaw w ... wewnętrzne, co wpływa na jakość napraw i procesu likwidacji szkód. Gdyby nie pandemia, firmy ubezpieczeniowe byłyby już dzisiaj 1,6 mld zł pod kreską, a jeśli sytuacja się ...
-
Usługi internetowe: jak inflacja zmienia zachowania konsumentów?
... ze wsparcia online. Ponad 40 proc. kupuje mobilne usługi internetowe w sklepie stacjonarnym, a 55 proc., w przypadku problemów technicznych, woli zadzwonić do call center. Firmy powinny dopracować swoje strategie biznesowe. Jest to szczególnie ważne teraz, gdy powoli wchodzimy w okres charakteryzujący się znacznie mniejszym zasięgiem pandemicznych ...
-
Nowości z HP - kompaktowe komputery PC, terminale i płaskie monitory
... , w komputerze Compaq Evo D510 e-pc zastosowano oryginalną konstrukcję e-pc firmy Hewlett-Packard. To proste w obsłudze i konserwacji urządzenie jest tak małe i ... których są działy wykonujące standardowe zadania przetwarzania danych na ograniczonej powierzchni (np. call center). Sprawdzają się także doskonale tam, gdzie potrzebne są sieci komputerów ...
-
Konkurencja dla MS Office?
... w wersji SPARC lub Intel, Linux oraz Microsoft Windows. Dzięki temu firmy pracujące w środowiskach heterogenicznych mają możliwość bez przeszkód przesyłać między ... w tygodniu (poniedziałek – piątek) w godzinach 8.00 – 17:00 profesjonalne call center, w ramach którego poza pomocą techniczną będzie można uzyskać informacje handlowe. Dystrybutorem ...
Tematy: ms office, staroffice -
CL dogadał się z HP
... w oparciu o scentralizowany system bankowy Sanchez/Profile oraz autorskie rozwiązania firmy HP. Przedmiotem Umowy jest udział ComputerLandu jako podwykonawcy w opracowaniu i ... zapewnia integrację z pozostałymi komponentami systemu (bankowość internetowa, call center, interfejsy do systemów zewnętrznych). System bankowy będzie wspierać realizację ...
-
Praca tymczasowa coraz popularniejsza
... poszukiwani byli wówczas pracownicy produkcyjni i pomocniczy w przemyśle, do obsługi call center, kasjerzy i inni pracownicy niezbędni do funkcjonowania dużych sieci handlowych, sprzedawcy ... pracowników to obecnie jedna z głównych barier rozwoju, które odczuwają polskie firmy. Leasing pracowniczy staje się w tej sytuacji jednym ze sposobów ...
-
Alior Bank - nowy gracz na rynku
... niedopatrzenie Aliorowi należy się porządny prztyczek. długi czas oczekiwania na połączenie z Call Center i dość sprzeczne informacje z niego płynące, np. w kwestii aktywacji karty do konta, zamieszanie ... wszystko dla Aliora. Tym bardziej, że mają w obecnych bankach kredyty, historię firmy. Nowych firm, na które liczy Alior, będzie raczej ubywać wraz ...
-
Knowledge Process Outsourcing ma w Polsce przyszłość
... BPO, a KPO? Indie, kojarzone do tej pory z outsourcingiem prostych procesów produkcyjnych i call center, dziś są globalnym liderem nowoczesnych usług biznesowych. Wyceniany na 4 miliardy dolarów ... zestandaryzowanych procesów do coraz bardziej zaawansowanego wsparcia dla biznesu. Niektóre polskie firmy świadczą już tego typu usługi, np. Infosys BPO ...
-
Nowe oferty pracy VI 2010
... w maju). Oprócz sprzedawców-handlowców firmy często poszukują również specjalistów z zakresu informatyki oraz telekomunikacji – w czerwcu czekało na nich ponad 4 tys. 870 stanowisk (o 4,5 procent więcej niż w maju). W ofertach pracy mogli też przebierać chętni do podjęcia pracy w działach obsługi klienta czy Call Center – oczekiwało bowiem na nich ...
-
Nowe oferty pracy IX 2010
... nadal zwiększają zatrudnienie, co pokazują wspomniane dane Głównego Urzędu Statystycznego. Firmy ponadto rozszerzają swoją aktywność rekrutacyjną, pojawia się bowiem coraz więcej ... praktycznie zawsze zawierają się w zestawie "Sprzedaż", "Obsługa klienta / Call center" oraz "Informatyka / Telekomunikacja", to ciekawych informacji dostarcza analiza ...
-
Platforma komunikacyjna Alcatel-Lucent
... koszty wysyłania komunikatów powitalnych do klientów oraz funkcje call center, takie jak routing połączeń i raportowanie, a dla użytkowników funkcje umożliwiające komunikację ... jednocześnie umożliwia łatwą rozbudowę w przyszłości, gdy firma się rozwinie. Małe i średnie firmy mogą również obniżyć koszty dzięki wykorzystaniu jednej platformy do ...
-
Plus FaMoC i VoxTrack dla firm
... (np. rozproszone call center) oraz prowadzących telefoniczny proces sprzedaży. Stałe dokumentowanie i monitorowanie treści rozmów umożliwia przeprowadzenie bezpiecznych transakcji handlowych podczas pracy w terenie, zwiększając tym samym bezpieczeństwo biznesu oraz chroniąc interes klientów, a także pozwala na usprawnienie działania firmy poprzez ...
-
Jak zaplanować udany urlop?
... dostarczą nam również certyfikaty zewnętrznych podmiotów, jak np. Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo, czy Certyfikat Rzetelna Firma oraz informacje o członkowstwach, np. w ... pośredników, takich jak FLY.PL, możemy liczyć na stałą opiekę pracowników call center, którzy służą wsparciem zarówno przed wyjazdem, podczas wyboru wycieczki i rezerwacji, a ...
-
Kredyty dla małych i średnich firm: czy oferta jest atrakcyjna?
... nowej konkurencji również banki uniwersalne zaczęły spoglądać przychylniejszym okiem na mniejsze firmy i tworzyć dla nich osobną ofertę produktową. Szukasz kredytu dla firm? ... kontaktowy i wysyła go do banku. Formularz przesyłany jest następnie do call center, które kontaktuje się z klientem. Decyzja kredytowa może zostać podjęta nawet w ciągu godziny ...
-
Plus dla Firm: oszczędzaj ze smartFIRMA
... koszty w firmie. Mobilny zespół – przełączanie połączeń przychodzących pod numer firmy bezpośrednio do pracowników według preferowanych reguł dystrybucji połączeń. Nagrywanie rozmów – prowadzonych na telefonach komórkowych dla firm posiadających call center lub biuro obsługi klienta. Przełączanie rozmów – bez konieczności udziału w połączeniu ...
-
Polski rynek wierzytelności I kwartał 2014
... obecnego w odniesieniu do windykacji na zlecenie wyraziło 38% ankietowanych spółek. - Firmy, które tak jak Kredyt Inkaso, postawiły na negocjacyjny model ... liczba pracowników wyniosła 3.501. W strukturze zatrudnienia maleje za to odsetek pracowników działów call center. O ile pod koniec 2010 roku sięgał on 39% ogółu zatrudnionych, o tyle w ...
-
Wynagrodzenia w telekomunikacji w 2014 roku
... 900 PLN, otrzymywał ponad dwa razy większe wynagrodzenie od konsultanta call center pracującego w branży telekomunikacyjnej. Wynagrodzenia na szczeblach Połowa ... 4 000 PLN oraz Szczecinie – 3 860 PLN. Wynagrodzenia w przedsiębiorstwach o różnej wielkości Firmy zatrudniające powyżej 1 000 osób (czyli wielkie przedsiębiorstwa), oferowały najwyższe ...
-
Jakie języki obce najbardziej przydatne w pracy?
... pracowników, których poziom znajomości języka niemieckiego oceniany jest na B2. Firmy te gwarantują pracownikom dalszy rozwój poprzez np. szkolenia wewnętrzne. Niektóre ... języka). Nauką języka francuskiego powinni zainteresować się przede wszystkim pracownicy call center (ponad 8% wszystkich ogłoszeń do nich skierowanych posiada wymóg znajomości tego ...
-
Praca na wakacje: gdzie, za ile?
... ). Kolejnymi pracodawcami dla osób szukających pracy na weekendy są agencje hostess, firmy kurierskie, obiekty sportowe (np. baseny), kina oraz sklepy (odzieżowe i ... Work Service wynika także, że już teraz firmy poszukują m.in. sprzedawców w centrach handlowych, recepcjonistek i pracowników call center. Brakuje też kasjerów i osób zajmujących się ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... wpływ na biznes. Obecnie jest powszechnie wykorzystywana chociażby w marketingu, call center, chatbotach, pozycjonowaniu, targetowaniu, maszynowych tłumaczeniach tekstów (Microsoft poinformował ... Uczenie maszynowe używane jest do rozpoznawania mowy (Google Now i Siri firmy Apple, Xbox, Skype) czy obrazu. Gdzie jeszcze? Filtry antyspamowe w skrzynkach ...
-
Ryzyko biznesowe na Dolnym Śląsku wyraźnie rośnie
... motoryzacja, AGD/RTV, br. spożywcza) zestawienia niewypłacalności nie zdominowały firmy produkcyjne Z Programu Analiz Należności Euler Hermes, będącego ... turystyczno-gastronomicznych także tych związanych z obsługą IT, usługami bazodanowymi, call center, programistycznymi, marketingowymi itp. – kontynuuje Tomasz Starus. – Nie koniecznie świadczyć ...
-
Rynek pracy: nowe technologie i brak pracowników
... segmencie produkcji - Natalia Bogdan, prezes zarządu Agencji Pracy Jobhouse. Według raportu firmy doradczej PwC luka na rynku pracy w ciągu kolejnych sześciu ... . 1,5 mld zł. Jednocześnie obserwujemy dalszy wzrost outsourcingu wielu usług. Księgowość, płace, call center, a nawet IT to dziedziny szczególnie chętnie “oddawane” zewnętrznym podmiotom. ...
-
Do zmiany pracy motywują nas pieniądze. A co nas powstrzymuje?
... . Jak wskazała prawie połowa badanych pracodawców, nie jest łatwiej pozyskać pracownika w czasie pandemii, w szczególności w branżach IT, e-commerce, call center czy FMCG. Firmy wykorzystują więcej kanałów dotarcia do kandydatów oraz publikują większą liczbę ogłoszeń rekrutacyjnych w poszczególnych procesach, czasem pomimo mniejszej liczby ...