-
5,25-calowe napędy wracają
... się z zadaniem gromadzenia, przechowywania i archiwizacji dokumentów i danych. Wśród potencjalnych klientów producent widzi m.in. banki, środowiska medyczne, call center, firmy ubezpieczeniowe, telekomunikacyjne a także agencje rządowe. Napęd UDO to połączenie elastyczności stosowania tradycyjnych napędów 5,25-calowych, długowieczności CD i dużej ...
-
Veracomp stawia na VoIP
... z przeniesienia części międzystrefowego ruchu telekomunikacyjnego (głównie między oddziałami firmy) z łączy operatorskich PSTN do sieci rozległej, z zachowaniem optymalnej ... objęte systemem pomocy technicznej Veracomp. System ten tworzą Call Center – telefoniczne centrum obsługi technicznej przed zakupem oraz HelpDesk – internetowe konsultacje ...
-
PR w nowych mediach
... mają za zadanie "przeczesywać" sieci w poszukiwaniu istotnych dla rozwoju firmy informacji. Do nich należy również selekcja i obróbka informacji pochodzących ... Maciejowski, "Narzędzia skutecznej promocji w Internecie", Oficyna Ekonomiczna 10 Paulina Michalik, "Ewolucja call center", "Impact", nr 4 (33), 2002 11 Tomasz Sucheta, "Eye tracking, ...
-
Nowe biuro podróży online
... biletów lotniczych i rezerwację miejsc noclegowych. Traveliada.pl planuje uruchomienie call center z ulgową linią telefoniczną oraz możliwość płacenia kartami kredytowymi. Jednocześnie firma nie zamierza rezygnować z prowadzenia tradycyjnego biura. W siedzibie firmy można również zakupić bilety lotnicze tanich przewoźników, bilety autokarowe, jak ...
-
Udana subskrypcja Travelplanet
... , takich jak Expedia.com, Lastminute.com czy Ebookers.com. Firmy te stanowią obecnie podstawowy kanał sprzedaży dla dostawców turystycznych, ... emisji Travelplanet.pl przeznaczy przede wszystkim na budowę komplementarnego w stosunku do Internetu i Call Center kanału dystrybucji – sieci zlokalizowanych w centrach handlowych Punktów Obsługi Klientów. Na ...
-
Billing Deutsche Telekom na BEA WebLogic
... . Firma T-Systems opracowała platformę bilingowania i inkasowania przychodów, która zbiera dane od regionalnych usługodawców i lokalnych działów firmy. Oferuje dwa produkty do obsługi międzynarodowej działalności: T-VPN i Global Call Center. W środowisku BEA WebLogic Server w Niemczech pracuje już osiem klientów obsługujących min. Wielką Brytanię ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... odnotowano znaczący wzrost liczby ofert w działach handlowych i obsługi klienta oraz call center. Oferty pracy z tych dwu działów stanowiły w sumie prawie 28% wszystkich ... go z żadnym nowym trendem, przyczyną spadku może być okres wakacyjny, w którym firmy rzadziej decydują się na prowadzenie rekrutacji " - komentuje Przemysław Gacek. W stolicy ...
-
Rynek pracy specjalistów 2006
... bez problemu mogły również znaleźć osoby chcące pracować w działach obsługi klienta i call center (prawie 7000 ofert więcej niż w 2005 roku) oraz osoby z wykształceniem technicznym ... przygotowano blisko dwukrotnie więcej propozycji. "Ta tendencja będzie się utrzymywać, bo firmy zdały już sobie sprawę, że ich działalność w dużej mierze zależy od tego ...
-
Biurowiec AVIA w Krakowie
... tylko offshoring i outsourcing pobocznych procesów takich jak księgowość czy call center. Gród Kraka jest miastem uczelnianym, gdzie kształci się ludzi na wysokim poziomie, ... Warszawie. Dostrzegając wszystkie zalety Krakowa, swe siedziby zlokalizowały w nim takie firmy jak: Google, Motorola, IBM, Delphi, ABB, Fujitsu, Capgemini, Philip Morris, ...
-
Nowe oferty pracy XI 2009
... pracodawcy" z jednej i "rynek pracownika" z drugiej strony? Wszelkie dane wskazują, że polskie firmy oparły się spowolnieniu czy nawet kryzysowi, w stopniu na tyle dużym, że – ... właśnie dla handlowców? Poszukiwani są również pracownicy działów obsługi klienta oraz call center – w listopadzie czekało na nich 3 tys. 539 ofert pracy. W ofertach pracy ...
-
Platforma cyfrowa TVP zakodowana
... które telewidzowie muszą kupić na własną rękę, nie musi tworzyć własnego call center, a wszystkie usługi miały być zamawiane przez telewidza przez np. Internet; ... skutecznie blokowana dzięki organizacji przetargu na operatora cyfrowej telewizji naziemnej. Wszystkie firmy biorące w nim udział zdążyły go już oprotestować, twierdząc, że wymagania ...
-
Nowe oferty pracy IV 2010
... znaleźć również chcący podjąć się pracy w działach obsługi klienta czy call Center – oczekiwało na nich ponad 4 tys. 300 ofert. Po uprzednim ... procent). W liczbach bezwzględnych najwięcej ofert pochodziło z woj. mazowieckiego – 7 tys. 750 ofert. Firmy oraz instytucje w kolejnym w zestawieniu województwie – śląskim – oferowały 3 tys. 398 stanowisk. ...
-
Nowe oferty pracy V 2010
... najwyraźniej się kończy – pracę można łatwiej znaleźć niż stracić. W wielu badaniach firmy już nie sygnalizują zamiarów zwolnień, pojawia się za to ... kwietniu). W ogłoszeniach mogli także przebierać chętni do podjęcia pracy w działach obsługi klienta czy Call Center – oczekiwało bowiem na nich ponad 4 tys. 500 ofert (miesięczny przyrost o 3,6 proc.). ...
-
Najpopularniejsze wakacyjne oferty pracy
... pracy wśród pracodawców są także stanowiska dla mechaników i kierowców (7,2 proc.). Firmy są również zainteresowane zatrudnianiem konsultantów telefonicznych i pracowników biurowych (3,5 ... .). Popularnością cieszą się także stanowiska asystentek (9,4 CV), nauczycieli i lektorów (9,3 CV), pracowników call center (9,1 proc.). Ranking zamykają oferty dla ...
-
Pracownik tymczasowy może zarobić tyle, co etatowy
... zarobki, jednak w tym wypadku mogą oni zarobić znacznie więcej. Według raportu płacowego firmy HAYS Recruiting Experts Worldwide pracownicy zatrudnieni na stałe mogą liczyć na miesięczne zarobki w ... od 13 zł/h do 14 zł/h. Podobnie kształtują się także stawki pracowników call center. W przypadku pracownika stałego może to być od ponad 11 zł/h do prawie ...
-
Rynek pracy specjalistów 2011
... Top 3 najbardziej poszukiwanych fachowców 2011 roku” zamykają pracownicy działów obsługi klienta i call center. Tuż za podium znaleźli się inżynierowie, w przypadku tych specjalistów odnotowano znaczący ... za dwa, trzy miesiące, ale już teraz widzimy, że firmy nieco ostrożniej, choć bez paniki, podchodzą do zatrudnienia nowych osób. Nadzieję daje ...
-
Praca sezonowa w wakacje
... biurowy (w recepcji, w zastępstwie sekretarek, gońców, asystentów biurowych) czy też w call center. W okresie wakacyjnym prace można również stosunkowo łatwo znaleźć poprzez bezpośrednie ogłoszenia ... znalezienie opinii o nieuczciwych pracodawcach. Wystarczy czasami wpisać tylko nazwę firmy czy nazwisko jej właściciela, by uzyskać całą listę mniejszych ...
-
Nowy operator komórkowy. Czy Virgin Mobile zatrzęsie rynkiem?
... Virgin Mobile Polska wyszło z założenia, że klienci dzwoniąc do call center chcą raczej rozmawiać z konsultantami, a nie poprzez niezbyt lubiany przez ... telefonii komórkowej niepodzielnie królują bowiem dotychczasowi operatorzy, posiadający własną infrastrukturę. Według firmy analityczno-doradczej Audytel, w Polsce na koniec II kw. 2012 r. było ...
-
Bezpieczne rezerwacje wakacji
... na stronie www, zgłaszając wstępną rezerwację z pytaniem o dostępność miejsc czy kontaktując się z call center. Po wysłaniu zgłoszenia biuro podróży przygotuje dla nas umowę, którą możemy otrzymać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, firmy kurierskiej lub poczty elektronicznej. Ważne, by zwrócić szczególną uwagę na treść umowy ...
-
Warto odwiedzić Berlin
... lub niemiecki. Siedziby w tym mieście posiadają między innymi takie firmy jak: Samsung, Zalando, e-Darling, Amazon. Przeważają tu tzw. start-upy, które stawiają na ... com/salary-survey.php?loc=980&loctype=3) : Dostawca – 1,200 euro Recepcjonista/ka – 2,166 euro Call Center, Obsługa Klienta – 2,263 euro Inżynier – 3,524 euro 3. Ceny za wynajem ...
-
Usługi assistance doceniane
... wyższe wykształcenie (50%). Budowanie świadomości klientów to zadanie zarówno dla firmy assistance, jak i dla banku. Dlatego też bardzo ważne jest ... więcej możliwości: strony internetowe, materiały drukowane, social media, media tradycyjne, call center czy chociażby dedykowani opiekunowie klienta, gotowi odpowiedzieć na najbardziej wnikliwe pytania. ...
-
Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta
... wątpliwości. Mimo że przedsiębiorca nie przedstawia jednoznacznej oferty, dzwoni do klienta, który wcześniej często nie miał pojęcia o istnieniu tej konkretnej firmy. Realizuje więc swego rodzaju funkcję marketingową opisując choćby przedmiot swojej działalności. Dotychczas brak jednak jednoznacznych kwalifikacji takich zachowań. Szeroki zakres ...
-
Oferty pracy. Tylko jeden region Polski nie dopisuje
... 42 proc.) i organizacjach pozarządowych (- 40 proc.). Mniej ofert pojawia się także w call center, sprzedaży detalicznej, a nawet produkcji. – W następnym kwartale spodziewać się należy wzmożonego ... dla przedstawicieli branży medycznej. Aby skuteczniej dotrzeć do kandydatów, firmy inwestują w nowe narzędzia rekrutacyjne. – Ogłoszenie jest nieodzowne, ...
-
Emisja obligacji: tylko deweloperzy i banki?
... , producent paneli budowlanych, płacąc 8 proc. odsetek. Trwa emisja Uniserv-Piecbud, firmy budowlanej specjalizującej się we wznoszeniu kominów przemysłowych. Oprocentowanie ... pieniądze Voicetel Communications, spółka świadcząca usługi wspomagające działalność call center. Drugą już emisję przeprowadziła spółka zależna Bikershop, dystrybutora ...
-
RODO a procesorzy - nowe obowiązki i więcej ograniczeń
... , ale również ograniczenia, z którymi dotychczas nie mieli do czynienia. Na nowe regulacje szczególną uwagę zwrócić powinny firmy, które przetwarzają dane osobowe usługowo, w tym np. biura księgowe i call center. Obowiązkowy IOD Od 25 maja 2018 r. firma zewnętrza, która świadczyć będzie usługi na rzecz podmiotu ...
-
Wakacje 2017: sierpień lepszy niż lipiec
... mln złotych. Z ciekawszych informacji biznesowych na uwagę zasługuje wzrost sprzedaży sieci biur własnych i call center o odpowiednio 36 i 19 procent, podczas gdy w tzw. kanale agencyjnym sprzedaż wzrosła ... powtarzalnej, która wyznacza dominującą część wartości niemal każdej firmy. Warto zauważyć, że Rainbow osiągnął dobre wyniki finansowe, i to ...
-
InfoPraca: w III kw. rynek pracy w rękach pracowników
... nią catering/gastronomia (-49 proc.), produkcja (-43 proc.), sprzedaż detaliczna (-42 proc.) i call center (-35 proc.). Regiony i ich specyfika Patrząc na liczby, najwięcej ofert pracy pochodzi z ... innych zakątków świata. Nie wszyscy sobie z tym radzą, stąd coraz większe znaczenie odgrywają firmy, które proponują kompleksowe usługi związane z ...
-
Znajomość języków obcych w pracy. Gdzie się przydaje?
... w co piątym ogłoszeniu z tej profesji. Ciekawe dane pochodzą także z kategorii call center w której prawie połowa osób, która jest odpowiedzialna za przyjmowanie połączeń powinna ... szczególnie wymagany - pojawił się on w ponad 80% ofert pracy. Potwierdzają to również badania firmy Kantar TNS Znajomość języków obcych, które wskazują, że język ten jest ...
-
10 powodów, dla których pracownik zwalnia się z pracy
... jakiej pracy się podejmuje. Co doprowadza pracowników do myśli o odejściu z firmy? 1. Niepewność zatrudnienia Pracownicy nie wiążą się z pracodawcami, którzy nie ... kandydatów należy szukać. Rozczarowania unikną obie strony. - Po dwóch weekendach pracy w call center zrezygnowałem. Praca siedząca i nieustanne rozmowy przez telefon okazały się dla mnie ...
-
Rosną wynagrodzenia w pracy tymczasowej
... do nas prosząc o ratunek. Najczęściej dotyczy to sektora produkcyjnego i call center – mówi Michał Podulski. Iwona Szmitkowska dodaje, że w sytuacji kurczących się zasobów ludzkich w Polsce, agencje zaczynają także odgrywać kluczową rolę w transferze siły roboczej z innych krajów. Firmy zrzeszone w SAZ coraz powszechniej wspierają swoich klientów ...
-
Chatbot pomoże nie tylko klientom
... Może być to traktowane jako odpowiedź na fakt, że - jak szacuje Call Center Helper - ponad połowa organizacji na świecie ciągle stosuje żmudne, czaso- i pracochłonne i ... poszły o krok dalej, decydując się na przygotowanie skargi jest jeszcze mniejsza. Jessica Collier z firmy All Turtles, która opracowała chatbota Spot przyznała natomiast, że ich ...
-
Kredyt hipoteczny dla obcokrajowca. Coraz więcej wniosków
... ułatwienia dla emigrantów ze wschodu w postaci stron internetowych, aplikacji mobilnych a nawet Call Center w języku ukraińskim. Wszystko to na ma celu uproszczenie nowej grupie klientów skorzystanie z bogatej oferty kredytowej w Polsce. Joanna Chmielarz, Dominika Pawłowska – Marczak, Barbara Woźniak Departament Produktów Bankowych firmy Expander
-
Praca tymczasowa nie tylko na czas kryzysu
... do działu administracji, księgowości, jako wsparcie kadrowe czy do obsługi call center. – mówi Aneta Dyrcz, Dyrektor Regionu w agencji zatrudnienia Trenkwalder. Praca tymczasowa ... różnorodne oferty i może nam znaleźć pracę u innego pracodawcy użytkownika. Niektóre firmy prowadzą rekrutacje wyłącznie poprzez agencje pracy i nie ma innego sposobu ...
Tematy: praca tymczasowa, pracownicy tymczasowi -
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne ma 3,1 mln Polaków
... gospodarczym, pracodawcy nie rezygnują z polis zdrowotnych. Co więcej, kolejne firmy decydują się na zakup takiego ubezpieczenia w ramach benefitów pracowniczych. ... zdalnie. Dlatego ubezpieczyciele rozszerzyli zakres usług telemedycznych. Wzmocniona została obsługa w call center, a dodatkowo pacjenci oraz lekarze zyskali lepszy dostęp do wyników ...
-
Rynek OZE pod kontrolą UOKiK
... na instalację OZE? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie nieuczciwe praktyki stosują firmy montujące OZE? Na jakie pułapki w umowach powinni uważać konsumenci decydujący ... w umowach - 12,5 mln zł. Z kolei w kwietniu 2023 r. ukarana została spółka Asmanta Call Center zajmująca się telemarketingiem m.in. usług montażu instalacji fotowoltaicznych. Na ...