-
Podróże służbowe coraz częściej samolotem
Spotkania biznesowe są nieodłącznym elementem prowadzenia działalności każdej firmy. Klienci biznesowi coraz częściej podróżują samolotem i dlatego stawiają na funkcjonalność - samodzielnie rezerwują bilety lotnicze on line, uprzednio błyskawicznie przeglądając dostępne oferty i, ...
-
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
... , które oferują zrównoważony bilans wszystkich powyższych czynników… pod warunkiem oczywiście, że są one dostępne” – powiedział Marcin Grygielski. Wizytę w placówce firmy klienci oceniają jako najmniej wygodny, ale najbardziej skuteczny sposób komunikacji. E-mail, telefon, formularz internetowy są wygodne, ale wymagają poprawy w zakresie szybkości ...
-
Nowy serwis Grupy PZU
... w sieci, pod prostym do zapamiętania adresem klienci mogą zapoznać się z ofertą ubezpieczeniową, emerytalną i inwestycyjną. Nowa witryna ma przede wszystkim ułatwić klientowi szczegółowe poznanie oferty PZU oraz umożliwić szybki i wygodny kontakt z przedstawicielem firmy. Klienci mogą skorzystać z formularza kontaktowego czyli internetowego help ...
-
Alior Bank wprowadza gwarancje de minimis
... i średnich przedsiębiorstw i jest realizowany przez Bank Gospodarstwa Krajowego. W ramach programu klienci biznesowi Alior Banku mogą uzyskać na preferencyjnych warunkach gwarancje na zabezpieczenie spłaty kredytu, przeznaczonego na finansowanie bieżącej działalności firmy. Program „Gwarancja de minimis” jest skierowany do klientów z sektora mikro ...
-
9 kroków do efektywnego uruchomienia chatbota
... eksperci InteliWISE muszą przeanalizować pytania, z jakimi najczęściej zwracają się do firmy klienci – przez formularze kontaktowe, wiadomości e-mail czy podczas rozmów na infolinii ... np. zgłaszanie szkód w branży ubezpieczeniowej czy wykonywanie przelewów w bankowości. Firmy przede wszystkim jednak muszą sobie odpowiedzieć na podstawowe pytania – ...
-
Platforma wymiany walut w BNP Paribas Bank
... Pl@net. Platforma oferowana jest przez doradców ds. małych i średnich przedsiębiorstw w oddziałach BNP Paribas Banku, a także w Business Centres obsługujących duże firmy. Klienci mogą się także kontaktować bezpośrednio z dealerami Departamentu Sprzedaży Produktów Rynków Finansowych BNP Paribas Banku.
-
ZPL: leasing w dobrej formie?
... firmy (klienci o obrotach do 5 mln zł) stanowiły 53,4 proc. klientów firm leasingowych. Firmy o obrotach od 5 do 20 mln zł to prawie 19 proc. klientów firm leasingowych, a 26 proc. udziału w strukturze klientów firm leasingowych miały firmy ...
-
Motywacja pracownika marketingu
... projektów, specjalne albumy poświęcone produktowi (udostępniane wewnętrznie w firmie oraz na zewnątrz firmy), wykłady dla studentów, menedżerów i pasjonatów projektowania. Dzięki temu pracownicy na co dzień rzadko kontaktujący się z otoczeniem firmy (klienci, dziennikarze) mają okazję do zebrania bezpośrednich opinii, pomysłów i dyskusji od strony ...
-
O zaufanie klientów nie jest łatwo
... klienci obawiają się, jak w rzeczywistości firmy ... klienci oczekują odpowiedniego zaangażowania niezależnie od formy kontaktu. A jednak aż 84% klientów twierdzi, że są przez firmy traktowani jak liczby a nie osoby – głównie dlatego, że otrzymywany przekaz marketingowy nie jest na tyle istotny, jak się tego powszechnie oczekuje. Klienci chcą, by firmy ...
-
Jak poznać preferencje klienta?
... firmy posługują się wskaźnikami do pomiaru wyjściowej jakości procesów gospodarczych, tak klienci wykorzystują miary do oceny powodzenia przy realizacji zadania. Klienci mają te miary w myślach, lecz nieczęsto je artykułują, a firmy ...
-
Marketing - troska o klienta
... troska o klienta: stali klienci są skłonni kupić więcej twoich produktów, usatysfakcjonowani klienci będą polecać twoje usługi znajomym, zadowoleni klienci są skłonni więcej zapłacić za twoje produkty, obsługa stałego klienta kosztuje mniej niż pozyskanie nowego. Troska o klienta decyduje o powodzeniu firmy W firmach zachodnich idea troski ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... firmy (35) oraz produktu (23). Klienci i potencjalni klienci ...
-
(Nie)lojalność polskich klientów
... klienci, a także ich rozwiązywania i aktywnego świadczenia spersonalizowanych usług to warunki niezbędne do zwiększenia lojalności. Trzy spośród sześciu głównych przyczyn migracji klientów w Polsce to utrzymywanie ich w niewiedzy na temat problemów, brak ciągłości w usuwaniu błędów firmy ... , którzy klienci na tym cierpią. Dobrze zarządzane firmy, ...
-
Deweloperzy ujawniają, jaki jest popyt na większe mieszkania
... Grupy Kapitałowej Euro Styl Z ogólnej liczby kredytów realizowanych przez dział Kredytów Hipotecznych firmy Euro Styl bardzo wysoki odsetek stanowią kredyty z dopłatą rządową MdM. Pierwszym czynnikiem, który biorą pod uwagę klienci przy wyborze mieszkania jest możliwość uzyskania dopłaty. Jednakże głównym determinantem będącym najczęściej ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 42/2016
... usług oferowanych przez rodzime firmy trafia do konsumentów, tym ten wizerunek jest lepszy. Według prezesa firmy Coders Center, w przypadku firm działających na rynku infotechnologii, polscy klienci nabierają świadomości i coraz precyzyjniej potrafią określić swoje potrzeby odnośnie oferty konkretnej firmy. Jednak to klienci z zachodu mają większą ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... w social media, bardzo często jest to również wyznacznik wiarygodności firmy. Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży Nowa Murowana Od samego początku inwestycji Nowa Murowana, staraliśmy się rozwijać w kierunku działań e-marketingu. Z jednej strony, tego wymagali klienci, a z drugiej – to alternatywa, pozwalająca na pokonanie takich ograniczeń, jak ...
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
... profesjonalnym biurom podróży. O tym, które z nich warte są uwagi, a które należy omijać szerokim łukiem przekonali się klienci testowi firmy International Service Check. Klienci testowi działający na zlecenie firmy badawczej International Service Check wkroczyli do największych i najbardziej znanych na rynku biur podróży wkroczyli, takich jak ...
-
Przelewy ekspresowe tylko w 16 krajach świata
... Klienci indywidualni płacą za jego wykonanie przez internet: 5 zł, małe firmy 10 zł, a korporacje 9 zł. Wśród banków, które wdrożyły Express Elixir najkorzystniej przedstawiają się przelewy BZ WBK. Klienci ... klienci indywidualni najczęściej za przelewy do 10 tys. zł płacą 5 zł. 50 tys. zł mogą na szybko przesyłać klienci private bankingu. Firmy ...
Tematy: przelewy ekspresowe, przelewy, oferty banków, Blue-Cash, Express Eliksir, Blue Media, KIR, mBank, Alior, Citi Handlowy, BPH, BZ WBK, ING. Millennium -
Jakość usług w bankach
... to napotkałam problem z rozróżnieniem pojęć: bankowość prywatna a klienci indywidualni, oraz firmy a klienci korporacyjni. Na pierwszy rzut oka te informacje są trudne do rozgraniczenia, gdyż w moim odczuciu : firmy = klienci korporacyjni, a bankowość prywatna = klienci indywidualni. Wszystkie linki działały poprawnie, również wersja angielska ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... na życzenie, ale klient nie powinien oczekiwać, że zostanie dla niego całkowicie przeobrażona. Poznaj! Klienci chcą posiadać wiarygodną wiedzę o realnej wartości, wyjątkowości konkretnej marki czy oferty. Akceptacja wartości firmy, wyznaczników markowości, staje się jednym z ważnych elementów. Jednocześnie wiedza o marce pochodzi nie tylko ...
-
Jak deweloperzy oceniają możliwości finansowe klientów?
... nabywcy. Właśnie o takiej powierzchni mieszkania staramy się proponować w nowych inwestycjach. Jeśli klienci poszukują dużych mieszkań łączymy mniejsze lokale, tworząc takie, które spełniają potrzeby kupujących. Katarzyna Żarska z firmy Marvipol W Warszawie klienci najczęściej poszukują mieszkań w cenie do 400 tys. zł, zwracając przy tym uwagę ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... Firmy powinny nauczyć się nie tyle reklamować swoje usługi, co prowadzić z klientem partnerski dialog. Do tego natomiast potrzebne jest, aby wzajemnie się poznać i sobie zaufać. Jeśli tak się stanie, skorzystają na tym wszyscy: zarówno klienci, jak i firmy ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... rynku z którymi muszą się liczyć wszyscy: Klienci dążą do wzrostu jakości swojej konsumpcji. Klienci dysponują jedynie ograniczonym budżetem, z którego zaspakajają swoje ... oczekiwane efekty przynoszą zyski. Bo ostatecznym sędzią są zawsze klienci i to oni wybierają "nogami" firmy spełniające ich potrzeby. Zakończenie Systemy informatyczne typu ...
Tematy: -
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
... ona przeznaczona częściowo dla klientów indywidualnych – wówczas książki sprzedawane są w księgarniach lub wysyłane bezpośrednio pocztą. Odbiorcami naszych publikacji są także firmy, czyli klienci instytucjonalni, którzy zamawiają nasze książki dla swych pracowników. Do każdej z tych grup kierujemy inny rodzaj folderów reklamowych, gdzie polecamy ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... właścicielom sklepów odpowiedzi na pytanie, jak kształtuje się obraz ich firmy widziany oczami samych klientów. Aby uzyskać wiarygodne dane na temat jakości ... zawartym w tej kategorii była ocena umiejętności pracownika w zakresie nawiązania kontaktu z najmłodszymi. Klienci testowi zostali poproszenie o zwrócenie szczególnej uwagi na to, czy obecność ...
-
Perswazja w biznesie
... Klienci dostrzegają cię i słyszą twoje słowa. Ten mały solidny stolik to strategia perswazji, która pozwoli ci przekonać stałego klienta do kupna rozpoznawalnej oferty od ciebie, a nie od innych. Powodzenie twojego biznesu zależy od tego, czy zrozumiesz, że wszystkie firmy ...
-
Usługi finansowe mają być innowacyjne
... wygodniejsze (56%), szybsze i łatwiejsze w obsłudze (55%). Z badania Salesforce wynika, że klienci banków detalicznych zdecydowanie rzadziej kierowaliby swoją uwagę w stronę fintechów, gdyby ... stron. Według badania Monitora Bankowego z 2016 roku, bankowcy określają firmy fintech jako inspirację do wprowadzania nowych produktów (75%) oraz sugerują, ...
-
Czy z zakupem mieszkania czekamy do jesieni?
... wolnego pozwala na bardziej szczegółową analizę rynku i dokładne zapoznanie się z ofertą ROBYG. Klienci coraz częściej wykorzystują wolny, wakacyjny czas na odwiedzanie biur sprzedaży. Grupa ... jakie są zawierane w tym okresie. Monika Golec, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Budnex Początek wakacji to zbyt wczesna pora by prognozować wpływ ...
-
Jak zaprojektować program lojalnościowy w małej firmie?
... . To oczywiście przykład, a faktyczny przelicznik w najpopularniejszych programach jest zazwyczaj znacznie mniej korzystny dla klienta. Mimo to, klienci i tak aktywnie z nich korzystają. Istotnym kosztem dla małej firmy może być zamówienie aplikacji na smartfony lub wydawanie fizycznych kart, a następnie integracja z systemem „nabijającym” punkty ...
-
Marketing usług
... i motywować pracowników do praktycznej realizacji idei firmy. W przypadku firmy usługowej jest to tym bardziej ważne, że charakter usług jest niematerialny. Dlatego to, z jak konsekwentnie realizowaną polityką i kulturą firmy spotkają się klienci, jak zostaną potraktowani i w jakim stopniu obsługa firmy pokaże swoje zaangażowanie w ich sprawy ...
-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
... InPost, a kurierami, którzy cieszą się największą popularnością są międzynarodowe firmy kuriersko-spedycyjne DPD i UPS. Okazuje się również, że klienci raczej nie mają co liczyć na opcję ekspresowej ... firmy kurierskie, jak DPD lub UPS. Wyraźnie więc widać, że obie branże wzajemnie się napędzają. Bez wątpienia korzystają na tym również klienci, którzy ...
-
Dobra umowa outsourcingowa, czyli jaka?
... Na początku warto jednak odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań : Kim są klienci procesu i jakie mają potrzeby? Które parametry usługi powinny być mierzone? Jakich ... klientem, wydania dokumentów czy też przekazania baz danych stworzonych w trakcie współpracy. Niektóre firmy potrafią w umowie określić ten koszt na tak wysokim poziomie, że ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. 2) Jest miło tylko na początku Klienci mają nieustające wrażenie, że firmy świadczące usługi dokładają starań jedynie do pierwszej fazy ... płacić zryczałtowane kwoty za pomocą kart kredytowych, tak jak robią to klienci zamawiający usługi OTT. Wzrastająca popularność Internetu Rzeczy sprawia z kolei, ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... społecznej o zazwyczaj dużym zasięgu, która reprezentuje wartości danej populacji. Mniejsze firmy mają niewątpliwie trudniej. Powinny przede wszystkim w określonej grupie odbiorców, ... niej, konsument ma poczucie, że jest traktowany wyjątkowo. Także internetowi klienci chcą doświadczać najlepszej obsługi i widzieć, że marka rozumie ich potrzeby. ...
-
Jesienne promocje na mieszkania. Są obniżki cen i gratisy
... do dyspozycji bardzo przestronne działki, nawet powyżej 500 m kw. Małgorzata Walczak-Łondka, specjalista ds. sprzedaży firmy Sky Investments Przygotowujemy kilka nowości głównie w zakresie uzupełnienia oferty. Nasi Klienci będą mieli możliwość współpracy z naszymi nowymi partnerami biznesowymi, którzy oferują usługi z zakresu wykończenia wnętrz ...