-
Zakup mieszkania od dewelopera w grudniu - jakie promocje świąteczne?
... też wyposażenia wnętrz. Na tym jednak nie koniec. W których inwestycjach klienci mogą liczyć na najbardziej korzystne promocje? O to portal RynekPierwotny.pl zapytał ... mają w tym zakresie nasze regionalne biura sprzedaży. Anna Wojdyga, Lider Działu Marketingu i PR firmy Profbud. Grudzień to magiczny, ale i wymagający czas dla branży deweloperskiej. ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... sklep. Warto też zamieścić odnośnik do strony firmy autoryzacyjnej. Zapewnienie konsumentowi podstaw bezpieczeństwa oraz umożliwienie mu realizowania swoich potrzeb jest podstawowym elementem działalności wirtualnej. Przedsiębiorcy działający w Internecie powinni jednak pamiętać, że klienci dokonujący zakupów w sklepach internetowych są przeważnie ...
-
Jak zostać mistrzem marketingu
... za to, co kupuje. Dobrzy klienci są lojalni. Dobrzy klienci mówią o nas dobrze i polecają nas innym. Dobrzy klienci mogą być twardzi, wymagający, niecierpliwi, denerwujący, kapryśni ... prezentuje sklepy, kurorty wakacyjne, restauracje i inne miejsca, w których dokonuje się zakupów. Firmy pokazywane w tych reklamach szczycą się tym, że honorują karty ...
-
Ciemne strony internetu
... firmy, ani klienci nie są w stanie wiedzieć wszystkiego o wszystkim. Jednak wraz z pojawieniem się i rozwojem internetu dostęp do informacji stał się łatwy, jak nigdy dotąd. Klienci ... . Pełna jasność Firma powinna bezwzględnie wyjaśniać złe informacje o sobie. Inaczej klienci pomyślą, że ma coś do ukrycia. Należy przyznać się do błędów i poinformować ...
-
Gdzie tanio płacić rachunki?
... w ostatnim czasie do walki o rynek płatności masowych wkroczyły kolejne firmy. Można tam płacić taniej i szybciej. Bankier.pl porównał instytucje, które ... Rachunki dysponuje ponad 6,5 tys. punktów zlokalizowanych głównie w placówkach handlowych. Dzięki niej klienci mogą opłacać rachunki bezpośrednio podczas zakupów w marketach Leclerc, Real, Albert, ...
-
Banki także czekają na fundusze
... polepszenie zdolności ekonomicznej tych podmiotów i umocnienia ich pozycji na rynku. W następstwie tych zmian nasi klienci mają lepszą zdolność kredytową, a nierzadko w przypadku firm małych rozpoczynających działalność, firmy te tworzą historię kredytową niezbędną do pozyskania finansowania komercyjnego" - wyjaśnia. Mariusz Nowak, product manager ...
-
Jakość obsługi klienta a pokolenie Y
... i firmami. W przeszłości, klienci kierowali się z zapytaniami dotyczącymi produktów bezpośrednio do firmy; dziś poszukują informacji online. W sieci klienci uczą się, robią zakupy i wymieniają się doświadczeniami, zarówno pozytywnymi jak i negatywnymi. Badanie zidentyfikowało kluczowe cechy i czynniki motywujące, które firmy uważają za wspólne dla ...
-
Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009
... w 16 krajach pokazało, że klienci korzystają z różnorodnych kanałów komunikacyjnych, znacznie wyprzedzając stosowane przez firmy strategie kontaktu z nimi. Badanie wykazało, że w 2009 roku ponad 90% konsumentów korzystało z wielu kanałów komunikacyjnych. Badanie zrealizowane przez Ovum na zlecenie firmy Alcatel-Lucent i jej marki Genesys ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... zaniedbuje ten obszar. Aby zmienić nastawienie obojętnych i niezadowolonych klientów, niezbędna jest analiza całego procesu ich obsługi. Firmy muszą się też dowiedzieć, co naprawdę mówią, myślą i oczekują klienci, skąd czerpią informacje oraz w których obszarach procesy nie zapewniają obsłudze klienta odpowiedniego priorytetu” – mówi Monika ...
-
Opinie klientów ważne dla firm
... konsumentów (50%) wierzy w siłę tego typu serwisów, które pomagają mobilizować firmy do większej odpowiedzialności. Nie wszyscy klienci zachowują się jednak w podobny sposób. Z badania wynika, że istnieją wyraźnie odmienne grupy. Jedna z nich, tzw. klienci aktywni (Brand Champions), może w dużej mierze zwiększyć lojalność względem marki ...
-
Inwestycyjny zakup nieruchomości: czym kierują się kupujący?
... Krzysztof Foder, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Bouygues Immobilier Polska Klienci inwestycyjni, którzy traktują zakup nieruchomości jako lokatę kapitału, to ... rewitalizacja kamienicy z 1905 roku. Monika Golec, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Budnex Klienci, którzy kupują mieszkanie w celach inwestycyjnych zawsze patrzą na nie przez ...
-
Dlaczego upadło biuro podróży Thomas Cook?
... potrzeb. Dzięki temu produkty firmy będą lepiej odpowiadały na potrzeby klientów, budując przewagę konkurencyjną. Funkcjonowanie w środowisku chmurowym jest najlepszą metodą na wykorzystanie morza danych, jakimi dysponują klienci, a które mogą przyczynić się do tworzenia rozwiązań precyzyjnie trafiających w ich potrzeby. Firmy, które decydują się ...
-
Polski leasing: kiedy odrobi straty?
... firmy, czyli klienci o obrotach do 20 ml zł, którzy stanowią 73,5 % w strukturze klientów firm leasingowych. Największą (53,6%) grupą klientów są mikro firmy (klienci o obrotach do 5 mln zł), klienci o obrotach od 5 do 20 mln zł stanowią 19,9 proc. 26 proc. udział w strukturze klientów firm leasingowych mają firmy ...
-
Czy nowe osiedla będą bardziej eko?
... zasady związane z ESG -Environmental, Social and Corporate Governance? Czy firmy zamierzają ubiegać się o zielone certyfikaty dla realizowanych budynków? ... Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów przy realizacji inwestycji. Szczególnie, że klienci są bardziej świadomi i interesuję się tymi aspektami. Realizujemy nasze inwestycji zgodnie ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
Klienci - choć zazwyczaj nie zdają sobie z tego sprawy - są bardzo często dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i ... czy firmy powinny mieć tak łatwy dostęp do wielu szczegółowych danych o swoich klientach. Z drugiej jednak strony – taka jest cena personalizacji. Badania pokazują, że współcześni klienci wolą ...
-
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
... że jest ważny dla firmy Mechanizmem podtrzymującym aktywność i wytrwałość klienta w utrzymywaniu relacji z firmą jest zwrotny dopływ informacji o osiąganych wynikach. Klienci pozostający od dłuższego czasu w relacji z firmą oczekują informacji zwrotnej o poziomie ich lojalności oraz adekwatnej reakcji docenienia ze strony firmy. Na przykład, jeżeli ...
-
Kawiarnie a jakość obsługi klienta
... z niej nie wyszedł. Nie była to więc sytuacja, że klienci dopiero co odeszli od stolików. Wszyscy klienci ocenili wygląd baristów jako schludny, a ich zachowanie ... czytelnych identyfikatorów, a w 9,4 proc. nie byli ubrani w stroje firmowe z logo firmy. Klienci testowi ocenili także czystość i porządek na terenie kawiarni. W 68,8 proc. przypadków nie ...
-
Wealth management - przyszłość bankowości?
... firmy. Firmy zajmujące się tą dziedziną kapitałową, nie muszą się reklamować. Często są polecane, lub same wyszukują swoich klientów. Usługi z tego zakresu oferują swoim klientom przede wszystkim prywatność i dyskrecję. Klienci ...
-
Ubezpieczenia OC z systemem BLS już w 5 towarzystwach
... klienci już teraz mogą zakupić obowiązkową polisę OC z systemem BLS. Nina Kuczyńska z porównywarki ubezpieczeń Ubea.pl zwraca uwagę, że analizowane firmy ...
-
Czy lato to dobry moment na kupno mieszkania?
... ? Jakie wyniki notowały firmy latem? Czy zainteresowanie zakupem mieszkań było większe niż przed rokiem? Sondę przedstawia serwis nieruchomości Dompress.pl. Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A. W naszych inwestycjach wakacje nigdy nie były okresem słabszym sprzedażowo. Przeciwnie, w czasie urlopu klienci mają zwyczajnie więcej ...
-
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
... na zlecenie firmy SAS, jednego z liderów analityki biznesowej dowodzi, że siłą napędową kreowania nowych, pozytywnych doświadczeń klienta (ang. customer experience, CX) będzie niewątpliwie technologia. Współcześni klienci już dziś przyzwyczajeni są do wysokiego poziomu usług i mnogości oferowanych im udogodnień technologicznych, a firmy, które chcą ...
-
Jak nie przegrać wojny cenowej
... względem psychologicznym sytuacji. Ich ujemne konsekwencje ponoszą nie tylko menedżerowie i firmy, ale i całe sektory. Niezależnie od tego, kto wygra, ... szczególnie o klientów o niższej wrażliwości cenowej a większych potrzebach jakościowych. Najczęściej są to klienci mający długofalową perspektywę rozwoju biznesu, ceniący sobie lojalność, troskę o ...
-
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
... założyć sobie takie cele na samym początku wdrożenia marki. Nowe pomysły, rynki oraz klienci pojawiają się na radarze wraz z rozwojem marki. Na początku rozwój marki często ... marka nie istnieje. Klienci i interesariusze powinni dobrze rozumieć czym są marka i firma, a czym nie są. Jasność marki opiera się na wizji, misji i wartościach firmy, co łatwo ...
-
Internetowe księgi skarg i zażaleń
... firmy, jest to kopalnia wiedzy o tym, co jest istotne dla naszych klientów oraz co można poprawić. Następnie warto wejść z niezadowolonymi klientami w dialog. Zamiast mówić „To nieprawda!”, zapytaj „Dlaczego tak sądzisz?”. Wtedy klienci ...
-
Najlepsze sklepy drogeryjne 2010
... . Jestem pewna, że wrócę do tego sklepu i że polecę go moim znajomym. Informacje o badaniu W maju 2010 roku tajemniczy klienci działający na zlecenie międzynarodowej firmy badawczej INTERNATIONAL SERVICE CHECK (ISC) odwiedzili największe i najbardziej znane markety drogeryjne zlokalizowane w sześciu krajach Europy Środkowej: Polsce, Bułgarii ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... Internet Business Solutions Group (IBSG) oraz zespół ds. marketingu detalicznego firmy Cisco, wykazały, że sprzedawcy detaliczni muszą zaspokajać potrzeby klientów ... „Klienci kalkulujący” i „klienci ekstremalni” Wśród kupujących wyłoniły się dwie grupy o sporych umiejętnościach technicznych: tzw. „klienci kalkulujący” i „klienci ekstremalni”. Klienci ...
-
Idealna giełda ładunków
... ładunków. Dla klientów w Polsce ważne są również obsługa klienta oraz kontakt z działem handlowym. Podczas badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Teleroute przez TNS klienci określili ich zdaniem najważniejsze oraz najmniej istotne elementy systemu wyszukiwania ładunków i wolnych pojazdów Użytkownicy giełd ładunków zostali zapytani o ich ...
-
Firmowa strona internetowa
... naszej firmy na wysokiej pozycji pośród największych światowych potentatów w branży to olbrzymi prestiż. To komunikat dla klienta, że firma to już uznaną i sprawdzoną marką. Klienci są bowiem wciąż przekonani, że wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania to naturalny efekt popularności firmy. W rzeczywistości, obok popularności naszej firmy ...
-
Uwaga na nieuczciwą sprzedaż kredytów
... na uzbieranie opłaty wstępnej zaciąga kredyt w bankach. - To zdumiewające, ale firmy w tak oszukańczym trybie potrafią działać przez lata i wciąż mają klientów. ... potem, cóż bank korzysta ze swoich uprawnień, powierza sprawę firmie windykacyjnej i klienci znów pojawiają się ze skargami – dodaje Miejski Rzecznik Konsumentów. Najczęściej żalą się ...
-
Jakość obsługi klienta w branży finansowej
... ograniczony dostęp do danych, uniemożliwiający konsultantom załatwienie sprawy, w której klienci kontaktują się z firmą (16%), Jeszcze gorzej jest w przypadku dostawców usług ... wprawiają w złość klientów. W czasach silnej konkurencji na rynku usług finansowych firmy tego sektora (jak i pozostałych branż), powinny położyć szczególny nacisk na ...
-
Drogie mikropożyczki nie znikają
... banku po kredyt klienci zgłaszają się do firmy pożyczkowej, która zaspokoi ich potrzeby znacznie szybciej. Nie bez znaczenia jest także minimalna kwota internetowych chwilówek i okres ich spłaty. Zwykle pożyczki takie udzielane są od 100 do kilkuset złotych. Na większą pożyczkę (rzędu 1-2 tys. zł) liczyć mogą dopiero klienci ...
-
Konwersja e-sprzedaży a telekomy
... tzw. małym konwersjom – podpowiada Tomasz Lechowicz, Senior Business Consultant z firmy badawczej Gemius, który doradza firmom z branży telekomunikacyjnej, jak za ... i poszczególnych etapów – jak je nazwaliśmy: małych konwersji. Dzięki narzędziom w których klienci sami definiują kryteria obserwacji użytkowników i które mierzą wiele różnych czynników, ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 39/2015
... mld zł). Według Centrum Analiz Klubu Jagiellońskiego Polska traci na wyprowadzaniu przez firmy dochodów za granicę 10 mld zł wpływów z podatku CIT. Według ekspertów PwC ... nowszych aut, czyli maksimum sześcioletnich, i z lepszym wyposażeniem, to większy wydatek. Dlatego klienci częściej posiłkują się kredytami lub leasingiem, tak jak w przypadku aut ...
-
Czy koniec MdM narobił kłopotów deweloperom?
... jest projekt Monte Verdi zlokalizowany w warszawskiej dzielnicy Włochy. Klienci nabywający mieszkania w tej lokalizacji będą mogli skorzystać z dopłat z przyszłorocznej puli, ponieważ termin zakończenia budowy został przewidziany na drugi kwartał 2017 roku. Piotr Soja z firmy Galinvest Wyczerpanie się tegorocznej puli środków w programie MdM nie ...
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
... sposobu kontaktu; szkolenia pracowników w salonach i w telefonicznej obsłudze, ponieważ klienci nadal preferują bezpośredni kontakt ze sprzedawcą; oferowanie usług konkurencyjnych dla takich ... , że firmy te rzeczywiście zdobywają rynek i współpraca z nimi połączona z dobrą obsługą klienta może uratować klasycznych providerów. Klienci lubią sklepy ...