-
Branding - budowanie marki
... akcji marketingowych (co-branding). Koszty dzielone na dwie firmy są niższe, a efektywność działań – wymierna. Mocna marka umożliwia licencjonowanie. Cena, jaką możemy uzyskać, licencjonując markę, odwzorowuje jej rynkową wartość oraz pozwala na zdobycie lepszej pozycji rynkowej. Silna marka niweluje skutki kryzysów i zaciera w umysłach klientów ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... to czynniki, które mają kluczowe znaczenie dla perspektyw rozwoju każdej firmy. Te marki, które konsekwentnie inwestują w budowanie silnych więzi z konsumentami, ... odpornością, jeśli chodzi o całą kategorię, odnotowując spadek o zaledwie 3% rok do roku. Marka Doritos udowodniła wartość swojego przekazu o doskonałym smaku i zajęła 19. miejsce w tej ...
-
Ciemne strony internetu
... tajemnicą wyłącznie menedżerów firmy i znikomej części otoczenia ... marka wcale nie jest taka zła, jak się o niej pisze, ale wręcz przeciwnie. Adekwatność Podjęte działania muszą być adekwatne do wyrządzonych przez anty site strat. Trzeba określić grupy, które zostały zarażone złym wirusem, i dobrać odpowiednie kanały dotarcia z komunikacją. Firmy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... Na przestrzeni ostatniego miesiąca przekonały się o tym między innymi Audi i kosmetyczna marka Avon. Czerwiec, obok kolejnych zmian i nowości w mediach społecznościowych, przyniósł też ... . Pomoc oferowali zwykli użytkownicy, ale w komentarzach pojawił się również wpis firmy Bosch, która zaproponowała, że przekaże fundacji pralkę i odkurzacz, a przy ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
... najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2021. Zwycięzcy rankingu – Top 10 Ranking Top Marka 2021 wygrał PKO Bank Polski. Siła brandu wyniosła 9 023 ... . Najwyższy wynik indeksu sentymentu spośród 500 marek – 4,30 – osiągnął GLS (Firmy kurierskie). Na drugim miejscu znalazło się Netto (Markety spożywcze) z rezultatem ...
-
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
... marka nie istnieje. Klienci i interesariusze powinni dobrze rozumieć czym są marka i firma, a czym nie są. Jasność marki opiera się na wizji, misji i wartościach firmy ...
-
Skuteczne zarządzanie marką
... marka stanowi tak znaczący procent wartości firmy, to należy zintegrować strategie biznesowe ze strategiami marketingowymi. Strategia marketingowa musi być ... najbardziej chrupiące wafle batonowe to GRZEŚKI. Ważna jest także uznana marka dostawcy, dlatego że znajomość firmy to akceptacja jej nowych ofert. Nowy lek trudniej będzie wprowadzić ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B
... odnotowała marka Huawei, z kolei największy spadek wartości dotyczył firmy Sinopec (-24%), która zajęła w zestawieniu 18 pozycję. Pierwsza dwudziestka marek jest warta łącznie 682 mld USD. Marka ... Research) stwierdziła: Silna marka to ważny element, którego oddziaływanie wykracza znacznie poza krąg użytkowników końcowych. Firmy z segmentu B2B ...
-
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
... przestać produkować podzespoły, a tylko je kupować, przestawić się na montowanie i wprowadzić do firmy profesjonalny marketing. Jaki potencjał na rozszerzanie marki! Iluż Polaków, których ... najcenniejsze - brand. Nie potrwa to jednak długo, gdyż niepielęgnowana marka umiera. Społem to marka bezdomna - bo należeć do wszystkich, to nie należeć do ...
-
Strategia brand butler
... ” może przybierać wiele różnych postaci w zależności od funkcji, jaką pełni sama marka. Zasadniczo z obecnie dostępnych aplikacji można wygenerować 8 kategorii brand butlerów: Przejrzystość ... na 5-minutową rozmowę w zaledwie 60 sekund. Planet Partners Program firmy HP umożliwia recycling szerokiej gamy zużytych produktów. Co istotne – pochodzących ...
-
Zastaw na znak towarowy
... kształtowania wartości finansowej marki jest budowanie i zarządzanie portfelami marek. Pytanie czy jedna marka ale o bardzo dużej wartości, czy portfel marek o niższej wycenie jednostkowej, będzie jednym z kluczowych pytań w kształtowaniu wartości firmy. Ustanowienie zastawu rejestrowego na znaku towarowym – przykłady Zastaw na znak towarowy był ...
-
Strategia rynkowa i Brand Extension
... firmy. Stosują je firmy, które mają silne marki. Kluczowym czynnikiem sukcesu w rozszerzania marki jest potencjał rozszerzania marki. Nie każdą markę można z sukcesem rozszerzać, nie każde rozszerzenie zakończy się sukcesem. Strategia rynkowa i Brand Extension Należąca do koncernu Agros Nova, marka ... , że marka Krakus jest własnością firmy Agros-Nova ...
-
Demar wygrał w sądzie. Marek Dewódzki uniewinniony
... Marka Dewódzkiego, szefa firmy DEMAR od zarzutu oszustwa na kwotę niemal 70 mln zł, uchylił zarząd przymusowy nad przedsiębiorstwem, a także wszelkie inne zabezpieczenia majątkowe na mieniu Marka ... , niezasadne i niecelowe. 12 listopada br. Sąd Okręgowy w Krakowie uniewinnił Marka Dewódzkiego od zarzucanego mu czynu, uchylił zarząd przymusowy nad ...
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
... . Aby sprawdzić, czy twoja marka idzie w dobrym ... marka nie jest taka jak Formuła 1. Możesz mieć wspaniałe reklamy, imponujące wyliczenia wartości marki, możesz mieć nawet tytuł SuperHiperUltra Marki, ale jeśli nie jesteś w stanie przygotować interesującego roboczego albumu marki (mówimy cały czas o roboczym albumie na wewnętrzne potrzeby firmy ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... rozwiązaniu SmartCloud przeznaczonemu dla klientów biznesowych. AT&T to z kolei najcenniejsza marka telekomunikacyjna – w tym roku AT&T wspięło się o dwa miejsca, zajmując 6. miejsce ... trend polegający na przenoszeniu danych do chmury (cloud computing). Z głową w chmurze: Firmy Cisco i IBM dobrze dostosowały się do świata technologii bezprzewodowych ...
-
Najcenniejsze marki świata 2022. Apple na szczycie
... poprawiło 37 marek, a ponad trzy czwarte wartości całego rankingu wygenerowały firmy amerykańskie. „Media i rozrywka”, „Rozwiązania dla biznesu i technologia” oraz „Handel ... . W tym roku wartość Louis Vuitton wzrosła o 64% i jest to pierwsza europejska marka od 2010 r., która znalazła się znowu w globalnej pierwszej dziesiątce. NOWOŚCI w tegorocznym ...
Tematy: ranking najcenniejszych marek, najlepsza marka, ranking marek, marki, rok 2022, Apple, Google, Amazon -
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... YouTube’a. Magazyn „Press” oraz PSMM Monitoring & More prezentują wyniki raportu Top Marka 2023. Tegoroczne badanie Top Marka objęło teksty i posty opublikowane w terminie od 1 ... W analizowanym okresie wyraźnie zarysował się także trend informowania o tym, jak firmy wykorzystują lub planują wykorzystywać sztuczną inteligencję: w produkcji, analizach ...
-
Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne
... tych, jakie dostają najwięksi. Aby uniezależnić się do skali działania, małe firmy mogą skorzystać z trzech strategii biznesowych: stworzenia marki wspólnej, coobrandingu oraz zbudowania grupy zakupowo-dystrybucyjnej. Marki wspólne czyli współdzielenie zasobów Marka wspólna to inicjatywa, w której kilka firm jest współwłaścicielami znaku towarowego ...
-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... Kong i firmy badawczej Zetema. Najmniej negatywnych ... firmy badawczej Zetema, średnio tylko 25 procent wzmianek posiada zdecydowanie negatywny charakter. Biorąc pod uwagę odsetek komentarzy o takim wydźwięku, relatywnie najgorzej wypada marka Pioneer, dla której wyniósł on ponad 27 proc. Najmniej negatywnych ocen, bo zaledwie 18 proc., zebrała marka ...
-
BrandZ: Amazon ponownie najcenniejszą marką świata, Google poza podium
... zestawienia, niezmiennie zajmują firmy technologiczne. Jednym z tegorocznych ... marka zaoferowała także zajęcia online dla osób ćwiczących w domu. „Kluczową siłą napędową wzrostu w tegorocznym rankingu Top 100 i sposobem na przeciwdziałanie spadkowi okazały się innowacje. Ważną cechą najcenniejszych marek na świecie jest również kreatywność. Firmy ...
-
Premiera Xpeng w Polsce
... jednego kraju w historii motoryzacji. Marka Xpeng dołożyła do tego swoją cegiełkę. Wtorek 3 kwietnia okazał się bardzo ważnym dniem dla tej firmy. Właśnie dziś zadebiutowała marka Xpeng ... 2-5 procent udziałów w rynku pierwotnym. Sytuacja może jednak z czasem ulegać zmianie. Marka Xpeng - gama modelowa Ofertę otwiera Xpeng G6, czyli SUV w stylu coupe. ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... dowodzą swojej odporności na recesję – wynika z opublikowanych wyników piątego dorocznego badania firmy MillwardBrown, które wskazuje 100 najcenniejszych marek na świecie (Millward Brown Optimor ... w naszym codziennym życiu. Na czele rankingu znalazła się marka Google – to najcenniejsza globalna marka, warta 114 mld USD. IBM uplasował się na drugim ...
-
Strategie marketingowe: rozszerzanie marek
... dodano produkty spożywcze. W ciągu 15 lat przychody firmy wzrosły do prawie 25 mld ... firmy dochodzą do wniosku, że skierują markę do nowych grup odbiorców. Wiąże się to z potrzebą dostosowania go do ich potrzeb. Tak jak w poprzednich przypadkach, ten sposób rozszerzania podnosi sprzedaż korzystając z reputacji i wizerunku pierwotnego produktu. Marka ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... w globalnym zestawieniu zajął miejsce nr 35 (oraz 10. pozycję w sektorze technologii). Marka ta odnotowała niezwykle imponujący wzrost wartości (246%), osiągając poziom 19,1 mld USD. Swoją obecność zaznaczyły również chińskie firmy technologiczne. Portal społecznościowy Tencent/QQ (mający ponad 600 mln zarejestrowanych użytkowników) zadebiutował ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... czasy, gdy jeden produkt to jedna marka i odwrotnie. Współczesna marka to idea, to klub, wokół którego buduje się społeczność. Marka może stać się sama w ... istotne. Dlatego też od momentu, kiedy zaczęły powstawać fora i grupy dyskusyjne, firmy zaczęły szukać możliwości skorzystania z opinii obecnych lub potencjalnych użytkowników produktu właśnie ...
-
Marki kojarzone z Euro 2012
... działania komunikacyjne związane z rebrandingiem, które spowodowały, że marka stała się powszechnie rozpoznawalna. Marka może być także kojarzona ze sportem, ponieważ jest ... które kojarzą im się z mistrzostwami mieli stosunkowo najmniejszy problem z wymienieniem marki lub firmy. 32 proc. respondentów kojarzy mistrzostwa z Biedronką, a niemal 25 proc ...
-
Najbardziej znane marki w Polsce - Nokia liderem
... firmy Millward Brown wskazuje, że w Polsce największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji cieszy się marka Nokia. TrustR to nowy wskaźnik ... i recommendation). W Polsce najwyższy wynik na tym wskaźniku uzyskała marka Nokia. Omawiane badanie zawiera także wnioski z analiz firmy The Futures Company. Wyniki badań i analiz zostały zebrane ...
-
Zarządzanie marką: kontroling marki
... pozyskiwania nowych klientów, lojalności klientów, penetracji i poziomu cen. Chodzi o stwierdzenie czy nasza marka daje nam dodatkowe korzyści ponad to, co udałoby ... Kontroling marki w celu badania wartości marki prowadzony jest przez wyspecjalizowane firmy, rzadko przez samodzielnych specjalistów. Kontroling marki, jako analiza konkurencyjności ...
-
LPP oraz Santander Bank Polska z nagrodami głównymi w Konkursie Raporty Społeczne
... . KONKURSU RAPORTY SPOŁECZNE Nagroda za najlepszy raport zintegrowany LPP („Globalna marka, polska firma”, http://bit.ly/2J1pzOK). Uzasadnienie: Nagroda za raport przemyślany, ... postęp w porównaniu z wcześniejszymi latami. Jury zwróciło uwagę na szeroki opis oddziaływania firmy, w szczególności na wpływ środowiskowy oraz na rzetelne podejście do ...
-
Które produkty spożywcze są polskie?
... do amerykańskiej Smithfield Foods, która jest częścią globalnej firmy WH Group (Chiny). Do firmy należą takie marki jak Krakus, Morliny czy Berlinki. ... spółka macierzysta Pfeifer & Langen GmbH & Co. KG (Niemcy) Sól marka O’sole – Cenos → Gemini Grupe, Uab (Litwa) marka MK – KONSHURT Sp. z o.o. Sp. k. (Polska) Kamis – McCormick Polska -> ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
... marki w e-commerce W pierwszej piątce tegorocznego zestawienia branży e-commerce znalazły się firmy takie, jak: Allegro, Amazon, OLX, AliExpress oraz Zalando. Liderem wśród tych brandów w analizowanym okresie, z siłą marki 4 933 567 pkt., została marka Allegro, która dzięki uruchomieniu w lutym br. wersji anglojęzycznej i umożliwieniu dokonywania ...
-
Polscy operatorzy MVNO mało popularni
... telefonii komórkowej - wynika z raportu "Marka MVNO" firmy doradczej On Board PR i PBS DGA. Jednocześnie aż 80 proc. nie zna żadnego ... tez notowania Mobilking w grupie 18-24: wspomagana rozpoznawalność wyniosła aż 63,8%. Informacje o badaniu Raport „Marka MVNO” jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu przygotowywanych przez On Board PR ...
-
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
... i produktów firmy. Oprócz oznakowania produktów licencja na markę zawiera kampanie reklamowe w POS realizowane w wybranych sieciach handlowych. To szerszy co-branding niż wyłącznie oznakowanie produktów licencjonowanym oznakowaniem. Poza wspólnymi działaniami marketingowymi, obie marki łączyła idea zdrowego rozwoju dziecka. Tak uznana marka jak ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... wydatków czołowej piątki w tym okresie. Kolejne pozycje zajmują firmy z branży spożywczej (21 proc.), handlowej (19 proc.), telekomunikacyjnej (18 proc.) ... brandów, na których promocję reklamodawcy w badanym okresie przeznaczyli najwięcej środków. Wyjątkiem jest marka Lidl, która z kwotą 31 mln złotych zajęła 4. pozycję. Łącznie, koszt promocji ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... ", który powstał przy udziale ekspertów z Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Handlu oraz firmy badawczej SW Research. Wiele wskazuje zatem na to, że z percepcją ... detalistów konkurujących na rynku private label, wskazując na skuteczne i chybione praktyki. Marka własna okazała się być bliska aż 97% Polaków, którzy deklarują, że posiadają ...